Dus wat vind jij een ongelofelijk irritant geluid waarvan je moet kotsen?
elke keer als iemand dat geluid maakt wil ik hij/zij keihard meppen,
Als ik het zelf doe stop ik gelijk met wat inschenken en drink ik wel wat uit de kraan
[Dit bericht is gewijzigd door koffiegast op 13-02-2004 22:37]
Het geluid van bezemwagens die de straat schoonvegen trek ik ook slecht, trouwens.. kippevel, maar dan in negatieve zin.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Smekgeluid.
Dan heb ik echt neiging om je te slaan als je dat doet.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:30 schreef Kevin_D het volgende:
Tijdens het beffen een vaginale scheet vlak nadat ze ongesteld was.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:30 schreef Kevin_D het volgende:
Tijdens het beffen een vaginale scheet vlak nadat ze ongesteld was.
Een vork dat over een bord oid schraapt, dat maakt een zwaar piepend irritant geluid.
De wekker is ook super irri, maar ja, daar is een wekker voor!
quote:in je nickname staat ook ijs
Op vrijdag 13 februari 2004 22:31 schreef deijsje het volgende:
schapend ijs brrr
En owja ik haat ook verschrikkelijk het continu tikken met je pen op tafel of met je nagels over het bord piepen... ik kan echt niet tegen dat repeterende toontjes. Alhoewel het tenminste wel me aandacht trekt integendeel tot dat iemand me naam roept... (slecht gehoor )
quote:[Mierenneuk-modes]
Welk/watvoor geluid haat jij vreselijk?
..haat jij.
&
..vind jij vreselijk.
Geen mix daarvan
[/mierenneuk-modes]
Dat is pas een k*t-geluid
quote:Grappig je was me net voor
Op vrijdag 13 februari 2004 22:34 schreef UFOtje het volgende:
Het geluid van mijn wekker.... echt vreselijk scherp "alarm" geluid. Daarom gebruik ik steeds vaker het vrolijke... rustige... melodietje van mijn mobiel als wekker.
quote:hehe ik maak altijd zulke woorden
Op vrijdag 13 februari 2004 22:34 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
[Mierenneuk-modes]
..haat jij.
&
..vind jij vreselijk.Geen mix daarvan
[/mierenneuk-modes]
//update
mmh kan titels niet veranderen d'oh
[Dit bericht is gewijzigd door koffiegast op 13-02-2004 22:37]
quote:onderstekop
Op vrijdag 13 februari 2004 22:35 schreef koffiegast het volgende:[..]
hehe ik maak altijd zulke woorden
Zal het wel ff veranderen
Ik zeg ook altijd onderstekop
Tjah beelddenker en dyslektisch
quote:Ik word er een beetje agressief van
Op vrijdag 13 februari 2004 22:41 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
jankende kinderen.. dan word ik zo droevig
quote:ik ook
Op vrijdag 13 februari 2004 22:42 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik word er een beetje agressief van
.
quote:gelukkig kunnen mannen met spaghetti armpjes weinig kwaads aanrichten
Op vrijdag 13 februari 2004 22:42 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik word er een beetje agressief van
.
quote:mee eens
Op vrijdag 13 februari 2004 22:43 schreef Eldiablo het volgende:
De Wekker die afgaat.................. Ik HAAT dat geluid
quote:Ja, in de supermarkt lag er eens zo'n ventje op de grond te krijsen
Op vrijdag 13 februari 2004 22:43 schreef koffiegast het volgende:[..]
ik ook
denk ik zo van, jezus verwend kind!
Bedenk maar om watvoor reden ze huilen:
" MAMMMMMIEEEEEE IK WILLLLLLL SNOEPJE WIWLLW WIEL WILLLL NUUUUUUU MAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM SNOEPIEEEEEEEE "
![]()
![]()
quote:Bij een kindje kan ik nog flink wat schade doen
Op vrijdag 13 februari 2004 22:43 schreef Repelsteeltjuh het volgende:[..]
gelukkig kunnen mannen met spaghetti armpjes weinig kwaads aanrichten
Nee hoor, ik zou nooit een kind slaan, hoogstens een tik. Ik heb eerder de neiging de ouders wat aan te doen
quote:ik fiets langs 3 basisschoolen, om de tijden dat ze open gaan en dicht gaan.... ik heb er immers wel genoeg van gezien
Op vrijdag 13 februari 2004 22:44 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, in de supermarkt lag er eens zo'n ventje op de grond te krijsen
. Toen kon ik gelukkig weglopen, maar als je naast je zitten in de trein/bus is het minder
.
"MAAAAAAMMIEEEEE IK WIL OP DE WIPKIIIIP NUUUUUUUUU WIPKIP MAMMMMMMMMMMMMMMMM BOEUEHEHEEUHE "
[Dit bericht is gewijzigd door koffiegast op 13-02-2004 22:47]
quote:Als ik weg kan kan ik er meestal wel om lachen
Op vrijdag 13 februari 2004 22:46 schreef koffiegast het volgende:[..]
ik fiets langs 3 basisschoolen, om de tijden dat ze open gaan en dicht gaan.... ik heb er immers wel genoeg van gezien
"MAAAAAAMMIEEEEE IK WIL OP DE WIPKIIIIP NUUUUUUUUU WIPKIP MAMMMMMMMMMMMMMMMM BOEUEHEHEEUHE
"
Tweetakt geluid kan mooi zijn, maar als het uit een scooter komt is het gewoon per definitie KUT.
quote:het is inderdaad meestal wel erg komisch.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:49 schreef Lexie het volgende:[..]
Als ik weg kan kan ik er meestal wel om lachen
.
het roept bij mij echt een lichamelijke reactie op als ik teveel van die kutliedjes achter elkaar hoor. dan word ik helemaal gespannen. dan chagrijnig, en dan wil ik het liefste schreeeeeuwen.
En natuurlijk het geluid van onze vogel.
Ik leef al een tijdje met een gehoorbeschadiging, en als het stil is hoor ik die continue pieeeeeeeeeeeepppppppp
quote:haha inderdaad
Op vrijdag 13 februari 2004 22:58 schreef releaze het volgende:
sky radio.het roept bij mij echt een lichamelijke reactie op als ik teveel van die kutliedjes achter elkaar hoor. dan word ik helemaal gespannen. dan chagrijnig, en dan wil ik het liefste schreeeeeuwen.
Gitaarsnaar die knalt
(lees: dat ene nummertje van Spinvis...briljant maar zooooo irritant!!)
quote:Wat zij zegt...
Op vrijdag 13 februari 2004 22:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Smekgeluid.
Dan heb ik echt neiging om je te slaan als je dat doet.
Andere irritante geluiden: microfoon die gaat feedbacken, krakende toneknopen van je gitaar, fretbuzz, vastlopende winamp, papier dat met de randjes langs elkaar snijdt, mensen die 'ja' inademend zeggen
*is vandaag precies een jaar getrouwd met een VROUW*
En verder heb ik een hele harde bel. Nu wil het wel eens gebeuren dat 'leuke' mensen na het uitgaan wel eens op mijn bel drukken (Ik woon in het verlengde van uitgaansgelegenheden). Maar dat geluid gaat door merg en been, vooral 's nachts om 3h00 ofzo...
Ik heb met mensen die ik hier ken afgesproken dat als ze 's avonds willen langskomen, ze even moeten bellen (met telefoon ) van tevoren, omdat ik na een bepaalde tijd gewoon niet meer opendoe.
-het getik van een deur die niet in het slot zit maar steeds door tocht open en dicht tikt tegen de deurpost ( )
-het gebrom van een stationair draaiende bus of vrachtwagen in de straat
-het de-hele-godganse-dag-meedrummen-met-muziek-op-de-radio van een ex-collega
-iemand die komkommer eet
Brrrrrrrr. Daar krijg ik echt de rillingen van.
en 2 die ik hier nog niet heb gezien:
geluid van mes en vork over elkaar... Dan ga ik echt bijna tegen de vloer.
neus-ophalende mensen tijdens je eindexamen... en dan echt iedere 10 seconden... grrrrrrr.... dan kan ik me echt helemaaaaal niet meer concentreren.
edit: nog 1tje vergeten: Het gegier / gekrijs van de metro (vooral in bochten)
quote:Ik heb meelij met je. country.
Op maandag 16 februari 2004 20:00 schreef dopa het volgende:
de country die de buurman keihard opzet als hij zat thuiskomt
quote:wat voor gehoorbeschadiging heb je?
Op zaterdag 14 februari 2004 16:18 schreef Prutsertje het volgende:
Geen geluid....Ik leef al een tijdje met een gehoorbeschadiging, en als het stil is hoor ik die continue pieeeeeeeeeeeepppppppp
ik hoorde vroeger af en toe zo pieeep (ultra hoge frequentie ) in je hersens, duurde vaak maar enkele seconden (bijv na douchen) super vervelend.
en op een avond had ik het weer, dacht zal wel overgaan. nou mooi niet hele nacht wakker gelegen, en maar hopen dat het weg ging.
dat ging het dus niet heb een jaar met radio aan geslapen om het niet op te merken.
nu na 1.5 jaar merk ik het niet meer, net als een tikkende klok, maar het is er nog wel. ben nooit naar de dokter geweest
quote:ik haat het gel;uid van miereneukers!
Op vrijdag 13 februari 2004 22:34 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
[Mierenneuk-modes]
..haat jij.
&
..vind jij vreselijk.Geen mix daarvan
[/mierenneuk-modes]
ik haat het geluid van -random negerliedje X op tmf-
quote:ja, ook
Op zaterdag 14 februari 2004 00:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
kauwende mensen. Dat je het eten zo vermalen hoort worden. Vre-se-lijk!!
dus![]()
En het eten met een beetje open mond is ook goor.
Draaiorgels! Maar misschien is dat wel iets lokaals hier (ben bang voor jullie van niet)
Die veredelde zwervers met dat foeilelijke apparaat dat je drie straten ver hoor Ongekend agressief word ik daarvan
En al eerder genoemd: het geluid dat winamp maakt als je weer eens een of ander verneukt mp3tje speelt...
quote:jaa dat heb ik ook, echt vreselijk, iemand die de HELE les lang met zijn pen zit te tikken of zo tromgeroffel met je vingers op tafel
Op vrijdag 13 februari 2004 22:34 schreef koffiegast het volgende:
En owja ik haat ook verschrikkelijk het continu tikken met je pen op tafel of met je nagels over het bord piepen... ik kan echt niet tegen dat repeterende toontjes.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:46 schreef koffiegast het volgende:
"MAAAAAAMMIEEEEE IK WIL OP DE WIPKIIIIP NUUUUUUUUU WIPKIP MAMMMMMMMMMMMMMMMM BOEUEHEHEEUHE"
en zoals al eerder genoemd stond dat geluidje als een mp3'tje niet goed is dat je zo'n vreselijk gepiep krijgt
quote:Zoiets heb ik ook, maar dan als ik met m'n vinger over niet-netjes-afgewerkte randjes van shampoo flessen ga ofzo, dat gevoel en dat geluid, dan heb ik over heel m'n lijf kippenvel
Op dinsdag 17 februari 2004 10:18 schreef Tweater het volgende:[..]
ja, ook
bah-bah-bah
Brrr...
quote:klopt, alleen als je dan een verstopte neus hebt en je wil het een ander niet aandoen, zou je moeten stikken of in een keer snel alles doorslikken zonder te kauwen.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:59 schreef Yokozuna het volgende:
En het eten met een beetje open mond is ook goor.
het geluid van een roestig stuk staal (een schep) over straatstenen schuren, voortslepen.
tis gek maar dan wordt ik echt gek, alsof me hersens uitelkaar worden gescheurt. echt erg zal wel het zelfde zijn als sommige met een nagel over een schoolbord
Denk dat iedereen wel weet uit welke film dat is, ik had het echt niet meer in ieder geval
quote:Alleen een beetje jammer dat iedereen die film daar van kent...
Op dinsdag 17 februari 2004 12:24 schreef Kamphuys het volgende:
Het geluid van voortanden op een betonnen stoeprandDenk dat iedereen wel weet uit welke film dat is, ik had het echt niet meer in ieder geval
maar zeker een vervelend geluid
American History X
quote:dat is geen gehoorbeschadiging dacht ik... dat hebben wel meerdere mensen... had ik ook namelijk vaak... maar kben ook doof geweest + gehoor niet goed ontwikkeld, alhoewel me oren perfect zouden moeten zijn
Op dinsdag 17 februari 2004 09:37 schreef ooge het volgende:[..]
wat voor gehoorbeschadiging heb je?
ik hoorde vroeger af en toe zo pieeep (ultra hoge frequentie
) in je hersens, duurde vaak maar enkele seconden (bijv na douchen) super vervelend.
en op een avond had ik het weer, dacht zal wel overgaan. nou mooi niet hele nacht wakker gelegen, en maar hopen dat het weg ging.
dat ging het dus niet heb een jaar met radio aan geslapen om het niet op te merken.
nu na 1.5 jaar merk ik het niet meer, net als een tikkende klok, maar het is er nog wel. ben nooit naar de dokter geweest
quote:En die witte dan? Waarom alleen die bruine?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:28 schreef saaw het volgende:
weet je wat trouwens ook vreselijk is
van die bruine zachte bolletjes
daar met je nagels overheen gaan
iewwww ik krijg al kippevel als ik eraan denk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |