abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17239047
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:56 schreef Copycat het volgende:
Aahhh, doe er 's een paar uit GTST
Appie was toch wel een redelijke rol, toentertijd? Maar da's al lang lee.
Een recent voorbeeld is de pleegmoeder van Sjors. Zij speelde ook de (pleeg)moeder van Peter Kelder.

Acteur Cees Spanbroek heeft ook verschillende personages gespeeld in GTST. Hij speelde een patiënt van Mathilde Carillo en later ook een chirurg en dokter (allemaal met een andere naam, dus verschillende personages). Die dame van de kinderbescherming laatst heeft in het verleden ook regelmatig politieagente gespeeld.

Hans Beijer, de 1e vervanger van meneer Harmsen, heeft ook de rol van kroegbaas Albert Zeeman gespeeld. Actrice Elle van Rijn (Valerie Fischer) was eerder te zien als Leida Schimmelpenninckx. Dit is wat me zo te binnen schiet... maar als ik het archief erop na zou slaan zijn er vast nog meer voorbeelden te vinden.

Ad Hoeymans speelde de rol van uitgever Menno Develing en later ook een dokter.

De dubbelrollen van Frédérique Huydts & Caroline de Bruijn tel ik voor het gemak maar niet mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Iwan1976 op 16-02-2004 22:21]

pi_17239254
Ik denk nog steeds dat Robin het gedaan heeft. Benjamin merkte dat Robin niet meer op z'n bed lag, is naar Scala gegaan en vond daar Robin bij het lijk van Pascalle. Benjamin raaktte in paniek en stal het geld uit de kassa zodat Robin niet verdacht zou zijn en het blijkbaar zou gaan om een roofmoord.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_17239402
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk nog steeds dat Robin het gedaan heeft. Benjamin merkte dat Robin niet meer op z'n bed lag, is naar Scala gegaan en vond daar Robin bij het lijk van Pascalle. Benjamin raaktte in paniek en stal het geld uit de kassa zodat Robin niet verdacht zou zijn en het blijkbaar zou gaan om een roofmoord.
Ik denk niet dat Robin het gedaan heeft, maar ik zie hem er wel voor aan dat hij de zaak oplost... net als zijn naamgenoot bij Bassie & Adriaan
  maandag 16 februari 2004 @ 22:24:59 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17239443
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
- lange lijst... -
...maar als ik het archief erop na zou slaan zijn er vast nog meer voorbeelden te vinden.

De dubbelrollen van Frédérique Huydts & Caroline de Bruijn tel ik voor het gemak maar niet mee.

Nee, laat die voor het gemak maar achterwege
Wat een parate kennis!
(En ook van Bupatih, trouwens).

[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 16-02-2004 22:25]

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 februari 2004 @ 22:25:13 #205
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17239452
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Hans Beijer, de 1e vervanger van meneer Harmsen, heeft ook de rol van kroegbaas Albert Zeeman gespeeld.

Die bedoelde ik
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 16 februari 2004 @ 22:26:14 #206
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_17239502
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, laat die voor het gemak maar achterwege
Wat een parate kennis!
(En ook van Bupatih, trouwens).

Naam ff veranderd
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_17241483
Is trouwens al de 3e rol dat die "Appie" speelt.

Appie Bosma (1990-1991)
Begeleider Tom Schouten (1996-1997)

En nu weer en politieman

Lang leve imdb

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 16 februari 2004 @ 23:29:21 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17241651
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:23 schreef bobjuh het volgende:

Begeleider Tom Schouten (1996-1997)

Lang leve imdb

Dat doet inderdaad ergens een belletje rinkelen...
natuurlijk... imdb!
  FOK!fossiel maandag 16 februari 2004 @ 23:35:39 #209
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_17241901
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:39 schreef Inca het volgende:
Ray heeft het gedaan
Die agent kwam met een diamantje aanlopen en Ray heeft zo'n oorbel
dus hij heeft 1 verloren en toen snel de andere er in gedaan want het was duidelijk in beeld steeds te zien de schittering van de oorbel van Ray
Kwam m'n broer ook al mee.
Ray is ook overdreven aan 't helpen.

Ahja, dit zal ook wel weer weken duren voordat dit opgelost is .

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 16 februari 2004 @ 23:39:50 #210
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17242076
Het is sowieso niet Dennis... te snel. Een waarschijnlijke optie is Benjamin: hij beschuldigt Dennis voor een lange tijd, maar er wordt niet genoeg bewijs gevonden. Dan blijkt uiteindelijk dat hij het zelf was, maar het zich door dronkenschap niet meer kon herinneren. En Robin heeft het allemaal gezien, vandaar dat die zo vreemd doet.

En als ze voor de echte verrassing gaan: Morris. Hij moet (nieuwe?) schulden afbetalen, probeerde de Scala (waar hij werkt(e)) te beroven, waarna Pascale hem betrape. Toen ze de anderen wilde waarschuwen, raakte hij in paniek en sloeg hij haar met "een zwaar voorwerp" om haar stil te krijgen. Oeps... hersenbloeding.

En zo zijn er nog wel een hele hoop mogelijkheden.

Weet je wat? Ik denk dat de schrijvers zelf nog niet eens een uiteindelijke dader hebben bedacht; dat ze een heel scala aan mogelijkheden hebben opgeschreven en vervolgens wel zien wat ze er mee doen. Zo kunnen ze een heel rijtje af van potentïële daders die worden beschuldigd... het zal me niet verbazen als blijkt dat Pascale heeeel veel bezoek had die nacht, maar dat er maar één van de bezoekers uiteindelijk haar heeft vermoord en de rest zijn kop hield uit angst beschuldigd te worden. Zoals bij Baantjer altijd.

[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 16 februari 2004 @ 23:43:07 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17242180
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:35 schreef RemCow het volgende:

Ray is ook overdreven aan 't helpen.

Dat klopt wel, ja...
Benjamin komt toch iets op het spoor? Wordt ie door Ray straks weer in Egypte gedumpt...
pi_17242463
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat heeft Inge Ypenburg vorig jaar gezegd ja, dat ze voor een jaar terug zou keren als Martine Hafkamp.

Elle van Rijn zou aanvankelijk ook maar één jaar erin blijven, maar die zit er ook nog steeds in
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:22 schreef Dada het volgende:
En svensational ik wilde je plaatje nog in mijn openingspost editten maar dat mag blijkbaar niet na 24 uur van het posten. Editten lukte dus niet.
Heb je wel goed gekeken in je openingspost? het nieuwe plaatje staat er al Ik heb het onder dezelfde url gepost.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17243125
Nee, Dennis ligt voor mij ook het meest voor de hand, dus die zal het niet zijn. Ik denk Benjamin of Robin.
En Morris heeft alleen het geld uit de kassa gehaald, maar heeft verder niks met die moord te maken.
Dat is mijn theorie.
Back in business.
pi_17243821
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat doet inderdaad ergens een belletje rinkelen...
natuurlijk... imdb!

Die Tom Schouten was dus de begeleider van Kim in dat opvanghuis, zoals ik al ergens postte, wist alleen de naam niet...
pi_17244050
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:

[..]

Elle van Rijn zou aanvankelijk ook maar één jaar erin blijven, maar die zit er ook nog steeds in

Wat is er mis met Elle van Rijn?

Vooral in het begin vond ik haar best cool eigenlijk.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:50:51 #216
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_17247040
Shit moet het vanavond weer missen.
We hebben een voorbereidings avond in de kerk.
Zal dus moeten wachten tot morge.
Of ik lees het wel vanavond laat,hier op fok
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_17247271
ik moest lachen toen ik de aantekeningen van die vent las op gtst.nl stond er bij Ray Groenoord dat hij een lastpak is
pi_17247502
Robin heeft het gewoon gedaan en ik denk dat Benjamin voor hem in de gevangenis gaat zitten

Misschien dat vriend Ray het moordwapen heeft meegenomen en ergens heeft gedumpt

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17247877
Cluedo -Gtst versie.
pi_17248272
Ow ja en Ray heeft zijn eigen sporen uitgewist door haar gezicht zo te strelen terwijl het lijk nog moest mee genomen worden voor onderzoek
Twinning = boring
pi_17248621
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:39 schreef R_ON het volgende:

[..]

Wat is er mis met Elle van Rijn?

Vooral in het begin vond ik haar best cool eigenlijk.

Ik vind haar ontzettend iriitant, vooral in het begin. In Samsam was ze tenminste nog leuk
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17249268
Robin heeft het gedaan
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:06:14 #223
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17249615
,Isabella heeft het gedaan.
Daders verschijnen altijd weer op de plaats waar het delict gepleegt werd.
Aangezien Milan hier de beste kaarten voor heeft,hij was boven tenslotte verdwijnt hij voor jaren de inrichting in waaruit Isabelle ontsnapt is.
Waarna Isabelle liefdevol in rubber verpleegstersjurkjes haar Charlie aardbeien met slagroom de rest van het seizoen voert.
Klaar?
Ik niet!
pi_17249652
Ik gok dat Morris het geld uit de kassa heeft gestolen, maar dat dit niks met de moord te maken heeft. Maar zo wordt hij wel een van de verdachten...
pi_17249837
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:07 schreef Crazy_Diamond het volgende:
Ik gok dat Morris het geld uit de kassa heeft gestolen, maar dat dit niks met de moord te maken heeft. Maar zo wordt hij wel een van de verdachten...
Hmm... zou kunnen. Maar het heeft er alles van weg dat Pascale iemand heeft betrapt op het stelen van geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')