quote:Een recent voorbeeld is de pleegmoeder van Sjors. Zij speelde ook de (pleeg)moeder van Peter Kelder.
Op maandag 16 februari 2004 21:56 schreef Copycat het volgende:
Aahhh, doe er 's een paar uit GTST
Appie was toch wel een redelijke rol, toentertijd? Maar da's al lang lee.
Acteur Cees Spanbroek heeft ook verschillende personages gespeeld in GTST. Hij speelde een patiënt van Mathilde Carillo en later ook een chirurg en dokter (allemaal met een andere naam, dus verschillende personages). Die dame van de kinderbescherming laatst heeft in het verleden ook regelmatig politieagente gespeeld.
Hans Beijer, de 1e vervanger van meneer Harmsen, heeft ook de rol van kroegbaas Albert Zeeman gespeeld. Actrice Elle van Rijn (Valerie Fischer) was eerder te zien als Leida Schimmelpenninckx. Dit is wat me zo te binnen schiet... maar als ik het archief erop na zou slaan zijn er vast nog meer voorbeelden te vinden.
Ad Hoeymans speelde de rol van uitgever Menno Develing en later ook een dokter.
De dubbelrollen van Frédérique Huydts & Caroline de Bruijn tel ik voor het gemak maar niet mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Iwan1976 op 16-02-2004 22:21]
quote:Ik denk niet dat Robin het gedaan heeft, maar ik zie hem er wel voor aan dat hij de zaak oplost... net als zijn naamgenoot bij Bassie & Adriaan
Op maandag 16 februari 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk nog steeds dat Robin het gedaan heeft. Benjamin merkte dat Robin niet meer op z'n bed lag, is naar Scala gegaan en vond daar Robin bij het lijk van Pascalle. Benjamin raaktte in paniek en stal het geld uit de kassa zodat Robin niet verdacht zou zijn en het blijkbaar zou gaan om een roofmoord.
quote:Nee, laat die voor het gemak maar achterwege
Op maandag 16 februari 2004 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
- lange lijst... -
...maar als ik het archief erop na zou slaan zijn er vast nog meer voorbeelden te vinden.De dubbelrollen van Frédérique Huydts & Caroline de Bruijn tel ik voor het gemak maar niet mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 16-02-2004 22:25]
quote:Die bedoelde ik
Op maandag 16 februari 2004 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:[..]
Hans Beijer, de 1e vervanger van meneer Harmsen, heeft ook de rol van kroegbaas Albert Zeeman gespeeld.
quote:Naam ff veranderd
Op maandag 16 februari 2004 22:24 schreef Copycat het volgende:[..]
Nee, laat die voor het gemak maar achterwege
![]()
Wat een parate kennis!
(En ook van Bupatih, trouwens).
Appie Bosma (1990-1991)
Begeleider Tom Schouten (1996-1997)
En nu weer en politieman
Lang leve imdb
quote:Dat doet inderdaad ergens een belletje rinkelen...
Op maandag 16 februari 2004 23:23 schreef bobjuh het volgende:Begeleider Tom Schouten (1996-1997)
Lang leve imdb
quote:Kwam m'n broer ook al mee.
Op maandag 16 februari 2004 21:39 schreef Inca het volgende:
Ray heeft het gedaan
Die agent kwam met een diamantje aanlopen en Ray heeft zo'n oorbel
dus hij heeft 1 verloren en toen snel de andere er in gedaan want het was duidelijk in beeld steeds te zien de schittering van de oorbel van Ray
Ahja, dit zal ook wel weer weken duren voordat dit opgelost is .
En als ze voor de echte verrassing gaan: Morris. Hij moet (nieuwe?) schulden afbetalen, probeerde de Scala (waar hij werkt(e)) te beroven, waarna Pascale hem betrape. Toen ze de anderen wilde waarschuwen, raakte hij in paniek en sloeg hij haar met "een zwaar voorwerp" om haar stil te krijgen. Oeps... hersenbloeding.
En zo zijn er nog wel een hele hoop mogelijkheden.
Weet je wat? Ik denk dat de schrijvers zelf nog niet eens een uiteindelijke dader hebben bedacht; dat ze een heel scala aan mogelijkheden hebben opgeschreven en vervolgens wel zien wat ze er mee doen. Zo kunnen ze een heel rijtje af van potentïële daders die worden beschuldigd... het zal me niet verbazen als blijkt dat Pascale heeeel veel bezoek had die nacht, maar dat er maar één van de bezoekers uiteindelijk haar heeft vermoord en de rest zijn kop hield uit angst beschuldigd te worden. Zoals bij Baantjer altijd.
quote:Dat klopt wel, ja...
Op maandag 16 februari 2004 23:35 schreef RemCow het volgende:Ray is ook overdreven aan 't helpen.
quote:Elle van Rijn zou aanvankelijk ook maar één jaar erin blijven, maar die zit er ook nog steeds in
Op maandag 16 februari 2004 20:56 schreef DaMart het volgende:[..]
Dat heeft Inge Ypenburg vorig jaar gezegd ja, dat ze voor een jaar terug zou keren als Martine Hafkamp.
quote:Heb je wel goed gekeken in je openingspost? het nieuwe plaatje staat er al
Op maandag 16 februari 2004 21:22 schreef Dada het volgende:
En svensational ik wilde je plaatje nog in mijn openingspost editten maar dat mag blijkbaar niet na 24 uur van het posten. Editten lukte dus niet.
quote:Die Tom Schouten was dus de begeleider van Kim in dat opvanghuis, zoals ik al ergens postte, wist alleen de naam niet...
Op maandag 16 februari 2004 23:29 schreef Copycat het volgende:[..]
Dat doet inderdaad ergens een belletje rinkelen...
natuurlijk... imdb!
quote:Wat is er mis met Elle van Rijn?
Op maandag 16 februari 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:[..]
Elle van Rijn zou aanvankelijk ook maar één jaar erin blijven, maar die zit er ook nog steeds in
Vooral in het begin vond ik haar best cool eigenlijk.
Misschien dat vriend Ray het moordwapen heeft meegenomen en ergens heeft gedumpt
quote:Ik vind haar ontzettend iriitant, vooral in het begin. In Samsam was ze tenminste nog leuk
Op dinsdag 17 februari 2004 00:39 schreef R_ON het volgende:[..]
Wat is er mis met Elle van Rijn?
Vooral in het begin vond ik haar best cool eigenlijk.
quote:Hmm... zou kunnen. Maar het heeft er alles van weg dat Pascale iemand heeft betrapt op het stelen van geld.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:07 schreef Crazy_Diamond het volgende:
Ik gok dat Morris het geld uit de kassa heeft gestolen, maar dat dit niks met de moord te maken heeft. Maar zo wordt hij wel een van de verdachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |