quote:wouw dit is een boeiende post
Op zaterdag 14 februari 2004 18:52 schreef karoltje het volgende:. <--------------------------------
quote:Nee, Laura woont ff lekker in Scala
Op zaterdag 14 februari 2004 18:43 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Zelfde trouwens voor Robin. hoe komt hij midden in de nacht in Scala. Hij heeft echt niet de verstand om intebreken.
Blijft over Laura. Of Dennis door een ongeluk.
En trouwens, gezien het feit dat Pascale met koffers en al weg ging, zit er een groot kans in dat ze 's avonds is gevallen/geduwd. (Had ze trouwens niet dezelfde kleding aan als de dag ervoor? ja he?)
Milan valt zeker weten af. Waarom? Omdat hij geschrokken was en zo in de ochtend. Niemand om hem heen dus waarom zou hij schrikken als hij het zelf heeft gedaan. Milan was geloof ik de enige persoon in dat aflevering die niet dronken was.
Maar aan de andere kant. Ik denk niet dat Pascale ruzie heeft gehad met iemand. Want als zij ruzie had dan was er ook geschreeuw en dan vloog Stefano gelijk met zijn badjas de woonkamer in dat ze herrie aan het maken zijn. Ik denk echt dat zij gewoon gestruikeld is!! Want er is niks bekend over dat iemand eruit gaat.
Dus blijft Dennis over. Hij kan het eventueel gedaan hebben (zonder geruzie) maar omdat ie dronken was wou hij haar tegenhouden om niet weg te gaan en liet haar per ongeluk vallen. En in soap wereld, kan je daar mee wegkomen.
Maar Stefano sliep volgens de site met oordopjes in.
En Laura komt daar sneller binnen dan een 6jarige of iemand die stom dronken is.
Tis maar een theorie
quote:Het was ook Sil! Niet baby-Sil natuurlijk, maar Sil-van-de-toekomst! In de toekomst zou Pascale namelijk president van Nederland worden, omdat haar dat wel leuk lijkt (Tracy besloot toch ook zomaar om schrijfster te worden, met succes?), waarna ze ons land in een voorportaal van de hel verandert, waar iedereen constant loopt te zeuren en niemand kan acteren!!! Sil-van-de-toekomst wilde dit natuurlijk voorkomen en is daarom teruggereisd naar het verleden (voor ons het heden) om Pascale voortijdig te vermoorden en ons zo voor een afschuwelijk noodlot te behoeden.
Op zondag 15 februari 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
Wie de echte dader is zullen we waarschijnlijk toch nooit weten. Als over een paar maanden iemand er uit gaat zullen ze dat als verhaallijn gebruiken. En dan een paar jaar later, als ze weer een nieuwe verhaallijn nodig hebben blijkt natuurlijk weer iemand anders het gedaan te hebben. Dan is het ineens Sil.(Die in de flashbacks die je dan ziet ineens een paar jaar ouder isTis maar een theorie
quote:wie is die leukste persoon dan??
Op vrijdag 13 februari 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
bronnen: mijn broertje werkt bij het bedrijf van de man van een van de leukste personen van de serie!.
leuke fotos trouwens
.
quote:Neigt een beetje naar Dragonball Z
Op zondag 15 februari 2004 00:59 schreef Zhenar het volgende:[..]
Het was ook Sil! Niet baby-Sil natuurlijk, maar Sil-van-de-toekomst! In de toekomst zou Pascale namelijk president van Nederland worden, omdat haar dat wel leuk lijkt (Tracy besloot toch ook zomaar om schrijfster te worden, met succes?), waarna ze ons land in een voorportaal van de hel verandert, waar iedereen constant loopt te zeuren en niemand kan acteren!!! Sil-van-de-toekomst wilde dit natuurlijk voorkomen en is daarom teruggereisd naar het verleden (voor ons het heden) om Pascale voortijdig te vermoorden en ons zo voor een afschuwelijk noodlot te behoeden.
Maar wie weet wat toekomst-Sil verder in de tijdlijn heeft veranderd...?
quote:Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen
Op zaterdag 14 februari 2004 18:43 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Zelfde trouwens voor Robin. hoe komt hij midden in de nacht in Scala. Hij heeft echt niet de verstand om intebreken.
Blijft over Laura. Of Dennis door een ongeluk.
quote:Wie zei dat en wanneer?
Op zondag 15 februari 2004 11:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen
quote:Tijdens dat feest moest Robin blijkbaar opeens naar bed. Hij is dus waarschijnlijk boven gaan slapen.... is s'nachts natuurlijk wakker geworden door iets ... en boem
Op zondag 15 februari 2004 11:43 schreef JohnDDD het volgende:
Wie zei dat en wanneer?
quote:Ja hoor echt niet. ::.
Hebben jullie niet gehoord dat iemand zei in Scala dat Robin naar bed moest gaan? Robin heeft dus vanwege het feestje die nacht daar geslapen
quote:Bij Dennis en Pascale in huis zeker, dat had Benjamin nooit goed gevonden. Bovendien was dat toch in De Koning dat hij moest gaan slape.
Op zondag 15 februari 2004 11:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tijdens dat feest moest Robin blijkbaar opeens naar bed. Hij is dus waarschijnlijk boven gaan slapen.... is s'nachts natuurlijk wakker geworden door iets ... en boem
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-02-2004 12:56]
quote:Dat zou goed kunnen eerlijk gezegd. Ik kijk vaak maar met een half oog. Was het feest in Scala of in de Koning? Als het feest in de koning was, kan Robin het inderdaad in feite niet gedaan hebben. Was het feest in Scala, is het een ander verhaal. Zoals gezegd heb ik eigenlijk die aflevering alleen geluisterd en minder gekeken.
Op zondag 15 februari 2004 12:34 schreef P-Style het volgende:
Volgens mij haalt er hier iemand Scala en De Koning door elkaar...
quote:Het was idd in de Koning. Toch denk ik dat het er op uitdraait dat Robin het heeft gedaan, vind wel dat GTST dan opnieuw laat zien totáál niet ook maar een beetje geloofwaardig te zijn
Op zondag 15 februari 2004 13:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat zou goed kunnen eerlijk gezegd. Ik kijk vaak maar met een half oog. Was het feest in Scala of in de Koning? Als het feest in de koning was, kan Robin het inderdaad in feite niet gedaan hebben. Was het feest in Scala, is het een ander verhaal. Zoals gezegd heb ik eigenlijk die aflevering alleen geluisterd en minder gekeken.
quote:In dat geval denk ik dat Dennis de dader blijkt te zijn. Het was natuurlijk een soort van ongeluk en s'morgens werd hij daarmee dus geconfronteerd (en sloeg helemaal dicht). Toch wees alles erop dat ze Robin de dader zouden maken, ook omdat hij opeens weer aanwezig was en vlak voor de moord te horen kreeg dat Pascal bij Benjamin weg is.
Op zondag 15 februari 2004 13:06 schreef BVO het volgende:
Het was idd in de Koning. Toch denk ik dat het er op uitdraait dat Robin het heeft gedaan, vind wel dat GTST dan opnieuw laat zien totáál niet ook maar een beetje geloofwaardig te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 15-02-2004 13:12]
quote:Ik zag toch duidelijk dat Robin in de Koning naar bed gebracht werd door Benjamin hoor.
quote:Robin wist allang dat het uit was met Pascalle en Benjamin.
Op zondag 15 februari 2004 13:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
In dat geval denk ik dat Dennis de dader blijkt te zijn. Het was natuurlijk een soort van ongeluk en s'morgens werd hij daarmee dus geconfronteerd (en sloeg helemaal dicht). Toch wees alles erop dat ze Robin de dader zouden maken, ook omdat hij opeens weer aanwezig was en vlak voor de moord te horen kreeg dat Pascal bij Benjamin weg is.
quote:Daar waren we inmiddels al uit. Ik haalde Scala en De Koning door elkaar.
Op zondag 15 februari 2004 13:11 schreef Kylee het volgende:[..]
Ik zag toch duidelijk dat Robin in de Koning naar bed gebracht werd door Benjamin hoor.
quote:Ah, sorry.
Op zondag 15 februari 2004 13:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar waren we inmiddels al uit. Ik haalde Scala en De Koning door elkaar.
quote:In een soap gebeurt nooit zomaar iets " gewoon "
Op zondag 15 februari 2004 00:13 schreef Dizer het volgende:-knip-
Ik denk echt dat zij gewoon gestruikeld is!!
-knip-
(werd ook al ergens anders in een topic gezegd)
quote:Dat denk ik nu ook ja
Op maandag 16 februari 2004 11:17 schreef Fillipe het volgende:
Het is Tracey, denk ik. Zodat Oom govert niet mee ging op vakantie.
Op een gegeven moment was het beeld niet stil, maar bewoog het alsof er vanuit iemands ogen was gefilmd. En het beeld bewoog nogal en volgens mij is er niemand anders die zo raar met zn hoofd beweegt als onze Robin. Die persoon van waaruit was gefilmd, keek ook constant naar Benjamin toen ie zowat op t punt stond te ontploffen
* FF een opvallend ding:
dus dat is mijn theorie
quote:Overal zit wat in ja.
Op maandag 16 februari 2004 12:45 schreef edje34 het volgende:
hier zit ook wat in ja
quote:Heb k nix van gemerkt hoor...dat opvallende camera-werk
Op maandag 16 februari 2004 12:42 schreef ikbendie.ene het volgende:
het is gewoon Robin natuurlijk. hij weet niet wat ie doet, hij zag alleen maar dat BEnjamin pijn leed van wat Pascalle allemaal deed.
* FF een opvallend ding:Op een gegeven moment was het beeld niet stil, maar bewoog het alsof er vanuit iemands ogen was gefilmd. En het beeld bewoog nogal en volgens mij is er niemand anders die zo raar met zn hoofd beweegt als onze Robin. Die persoon van waaruit was gefilmd, keek ook constant naar Benjamin toen ie zowat op t punt stond te ontploffen
dus dat is mijn theorie
[Dit bericht is gewijzigd door Bupatih op 16-02-2004 15:33]
Volgens rtl-txt gaat het deze week wel weer leuk worden. Veel Milan
in elk geval!
quote:mijn oplettende oog heeft dat toch anders echt wel gezien
Op maandag 16 februari 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:[..]
Heb k nix van gemerkt hoor...dat opvallende camera-werk
Maar ik het ergst mee zit is dat niemand echt verdrietig is. Geen enkele traan. Sorry hoor..maar een soap en geen tranen. Was ook zo toen Roos overleed.
Maar goed...ik mis nog steeds Tante Hannie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |