abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:13:50 #51
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_17261498
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*

Dit is echt hilarisch. En ik dacht dat ik ongein aantrok.

WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
pi_17261859
quote:
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
hmm....
dat lijkt iig toch nog een stuk beter dan dat ie vraagt of ie leterlijk je bloed mag drinken tijdens het rukken. maar idd dat begint toch wel vrij extreem te worden. zelfs voor mij
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:20:02 #53
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17263776
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:26 schreef Wh33L het volgende:

[..]

hmm....
dat lijkt iig toch nog een stuk beter dan dat ie vraagt of ie leterlijk je bloed mag drinken tijdens het rukken. maar idd dat begint toch wel vrij extreem te worden. zelfs voor mij

nou, maar dan had ik gewoon nee kunnen zeggen.... ik bedoel, ik zou er niet mee moeten zitten want ik had er eigenlijk geen last van, maar ik ben dagen misselijk geweest en heb nu als tic dat ik nooit bij anderen mn gebruikte tampons weggooi, ik doe ze in plastic zakje helemaal dichtknopen, nog een zakje, en dan thuis in de otto...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:22:25 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_17263866
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:20 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

nou, maar dan had ik gewoon nee kunnen zeggen.... ik bedoel, ik zou er niet mee moeten zitten want ik had er eigenlijk geen last van, maar ik ben dagen misselijk geweest en heb nu als tic dat ik nooit bij anderen mn gebruikte tampons weggooi, ik doe ze in plastic zakje helemaal dichtknopen, nog een zakje, en dan thuis in de otto...

ook vreemd moet ik zeggen. kan je jezelf geen therapie geven dat de dingen die jij daarvoor beschreef grenzen aan het krankzinnige en dus niet alledaags zijn. mee naar huis met je tampons
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_17274196
iemand die blijkt te kicken op schoenen en sokken
en dan daar zelf helemaal niets mee willen/kunnen
pi_17277339
quote:
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
OMFG sick bastard!!
was ik nog niet duidelijk genoeg........
pi_17277491
Hm... Raarste verzoek dat ik heb gehad?
Nouwe... het is meer een blunder!

Ik sta in de drie gezusters te Nijmegen, komt er een maat van me lopen...

dude, ze willen ons neuken !!!

Ik was toen der tijd verliefd op een ander... dus besloot het om niet te doen

Maar komt er dus op neer, éé'n babe en een mwah babe..
wilden mij en me maat neuken

mwah.. dat was 1.

heb ook een keer gehad dat een ghey me wel wilde palen...
* t0n vondt van niet

hehe...

dinsdag 23 november 2004 @ 09:28:12 #58
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23509600
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:05 schreef t0n het volgende:
Hm... Raarste verzoek dat ik heb gehad?
Nouwe... het is meer een blunder!

Ik sta in de drie gezusters te Nijmegen, komt er een maat van me lopen...

dude, ze willen ons neuken !!!

Ik was toen der tijd verliefd op een ander... dus besloot het om niet te doen

Maar komt er dus op neer, éé'n babe en een mwah babe..
wilden mij en me maat neuken

O ja ??

mwah.. dat was 1.

heb ook een keer gehad dat een ghey me wel wilde palen...
* t0n vondt van niet

hehe...
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_23509750
your point being, edje34?
  dinsdag 23 november 2004 @ 09:41:34 #60
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23509785
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef t0n het volgende:

(Hans teeuwen)
  dinsdag 23 november 2004 @ 12:43:52 #61
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_23513346
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:55 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoor...
Behalve als de kopie net zo eng is als het origineel.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_23515447
raarste verzoek of ik me nou alsjeblieft wilde laten gaan en eindelijk zou willen komen (hij raakte vast uitgeput) terwijl ik net al 5 keer was gekomen. pfff die sukkel had het niet door als ik kwam.
Tja verder vind ik eigenlijk ook niet zoveel raar. Alhoewel het verhaal van dafjedaf wel, blehhh ging bijna over mijn nek. Succes met verwerken daf.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23515807
Ik heb wel eens de subtiele hint gekregen, dat de hele hand er ook wel in zou passen.....
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_23519613
quote:
Ieeeuuuwwwww.... zo vies..

Nee ik heb nog nooit vreemde verzoeken gehad..
I can resist anything but temptation
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:48:31 #65
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23522315
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef t0n het volgende:
Wel een originele topic-rot-schop-omhoog.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_23524849
mijn vriendin vindt het lekker als ik in d'r tepels knijp
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_23524957
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:29 schreef Metro2005 het volgende:
mijn vriendin vindt het lekker als ik in d'r tepels knijp
.......whuh...... vind niet (bijna) iedere vrouw dat lekker?
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:58:23 #68
51906 Haemorrhage
Mooi fout is niet lelijk!
pi_23525518
quote:
Op je oude tampon aan het ZUIGEN???

OMFG
pi_23528751
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef Haemorrhage het volgende:

[..]

Op je oude tampon aan het ZUIGEN???

OMFG
Ik denk dat echt niemand dat kan overstijgen!!! OMFG Ik heb ook wel wat rare voorstellen gehad, maar vergeleken met die vampire guy is het natuurlijk helemaal niets
Bite me!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:46:01 #70
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23529016
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:38 schreef diabolotin het volgende:

[..]

Ik denk dat echt niemand dat kan overstijgen!!! OMFG Ik heb ook wel wat rare voorstellen gehad, maar vergeleken met die vampire guy is het natuurlijk helemaal niets
Betaald dat nog een beetje??
(Hans teeuwen)
pi_23529907
Een meid op schoolplein die ik nauwelijks ken.

Vraagt zij: 'Ik wil je graag pijpen, zullen we volgende pauze afspreken?".

Uiteraard haar helemaal naar de tering uitgescholden, de kuthoer.
pi_23530923
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:10 schreef Lega-Nord het volgende:
Een meid op schoolplein die ik nauwelijks ken.

Vraagt zij: 'Ik wil je graag pijpen, zullen we volgende pauze afspreken?".

Uiteraard haar helemaal naar de tering uitgescholden, de kuthoer.
da's best stom
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 november 2004 @ 00:21:25 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_23532015
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Iemand wilde zo aardig zijn mij met de auto op te halen. Prima.
Of ik hem in de auto wilde pijpen. Speciaal daarom had ie me opgehaald blijkbaar...
Het was nog een zak ook.
Niet gedaan dus
wie was het, elect?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 november 2004 @ 00:24:34 #74
Rawr
pi_23532063
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:20 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

ik had het bloed rechtstreeks uit je kut gedronken
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_23532166
Ik heb weer een nieuwe hoor...

Hoi,
Even iets wat ik me afvraag... Hou jij ook van iets 'n tikkeltje
kinky ?? Ik heb namelijk een imens geil fantasietje. Ik zou het
eens willen meemaken om helemaal beplast te worden terwijl ik je
lekker aan het beffen ben. Ik zou je warme straal helemaal over me
heen willen voelen stromen en proeven.
Zou natuurlijk wel kunnen tegenvallen, maar kan het me eerlijk
gezegd niet inbeelden. Supergeil en opwindend moet dat zijn !
Zie jij het zitten ?
Geef me een seintje...
Hete lekjes op je favo plekjes ;o)

pi_23532331
quote:
en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
GAD-VER-DAMME
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  woensdag 24 november 2004 @ 00:47:19 #77
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_23532429
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb weer een nieuwe hoor...

Hoi,
Even iets wat ik me afvraag... Hou jij ook van iets 'n tikkeltje
kinky ?? Ik heb namelijk een imens geil fantasietje. Ik zou het
eens willen meemaken om helemaal beplast te worden terwijl ik je
lekker aan het beffen ben. Ik zou je warme straal helemaal over me
heen willen voelen stromen en proeven.
Zou natuurlijk wel kunnen tegenvallen, maar kan het me eerlijk
gezegd niet inbeelden. Supergeil en opwindend moet dat zijn !
Zie jij het zitten ?
Geef me een seintje...
Hete lekjes op je favo plekjes ;o)

[afbeelding]
Op wat voor sites kom jij?!
(En nou niet crap zeggen want die ken ik al )
[KNE]-Mod
  woensdag 24 november 2004 @ 00:48:29 #78
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_23532446
En dat met die tampons:

(sorry hoor )
[KNE]-Mod
  woensdag 24 november 2004 @ 00:49:34 #79
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23532461
Op straat aangesproken door een wildvreemde gast, of ik met 'm naar bed wilde. Hij vroeg het best lief en zag er best leuk uit, maar ik was vreselijk moe (het was midden in de nacht) en had er niet zo'n zin in. Wat minder was, was dat ik 'm drie weken later hand in hand met z'n vriendin tegenkwam.

Eén keer iemand die me vanuit een lunchroom achterna kwam om te vragen of ik niet met hem naar huis wilde, en in een disco een 60+ man die 600 gulden bood om met me naar bed te gaan.

Eigenlijk niet eens zulke rare verzoekjes, het is in principe complimenteus bedoeld..................of ik heb een hoerige uitstraling.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 november 2004 @ 00:51:14 #80
Rawr
pi_23532495
het zal het laatste wel zijn, Tarak
  woensdag 24 november 2004 @ 00:51:43 #81
94405 Tarak
pi_23532504
quote:
Wat een vreselijk gore verhalen, ik probeer me nog op de één of andere manier in te leven en me voor te stellen dat ik het erotisch zou vinden dat iemand één van beide zaken zou doen, maar dat lukt me niet.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 24 november 2004 @ 00:54:28 #82
94405 Tarak
pi_23532529
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
het zal het laatste wel zijn, Tarak
Ja? mwah.....dan zou ik daar eens wat meer gebruik van moeten maken dan.
pi_23532542
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Op wat voor sites kom jij?!
(En nou niet crap zeggen want die ken ik al )
Mijn eigen...
  woensdag 24 november 2004 @ 00:56:27 #84
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_23532556
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:55 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Mijn eigen... :')
Ik ga toch eens mijn eigen site opleuken dan
Ik wil ook weleens lachen.

En misshcien net doen alsof ik een vrouw ben, dat schijnt ook te helpen als ik alles hier zo lees.
[KNE]-Mod
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 november 2004 @ 00:57:36 #85
Rawr
pi_23532574
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:54 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ja? mwah.....dan zou ik daar eens wat meer gebruik van moeten maken dan.
you go girl
  woensdag 24 november 2004 @ 00:58:39 #86
94405 Tarak
pi_23532590
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

you go girl
girl
pi_23532603
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:58 schreef Tarak het volgende:

[..]

girl
. I would have said the same thing...
pi_23532617
quote:
OH MIJN NEUKENDE GOD
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23532656
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:01 schreef fayakill het volgende:

[..]

OH MIJN NEUKENDE zuigende GOD
kleine correctie(flauw)
  woensdag 24 november 2004 @ 01:20:06 #90
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23532772
Nooit echt iets raars meegemaakt, maar ik word letterlijk wekelijks op m'n werk door homostelletjes gevraagd om een avondje met ze mee te rossen. Ik schijn nogal wat naalden te laten trillen op de gaydar. .

Was ik maar vies en onverzorgd, zoals alle normale hetero's.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  woensdag 24 november 2004 @ 02:05:05 #91
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_23533208
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Shagster het volgende:
Nooit echt iets raars meegemaakt, maar ik word letterlijk wekelijks op m'n werk door homostelletjes gevraagd om een avondje met ze mee te rossen. Ik schijn nogal wat naalden te laten trillen op de gaydar. .

But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  woensdag 24 november 2004 @ 02:07:50 #92
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23533230
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:05 schreef Tessje het volgende:

[..]

pi_23533292
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Shagster het volgende:

goh
  woensdag 24 november 2004 @ 02:20:40 #94
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23533319
Shit hé. Één slechte grap en daar ga je dan.
  woensdag 24 november 2004 @ 02:23:55 #95
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23533341
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:20 schreef Shagster het volgende:
Shit hé. Één slechte grap en daar ga je dan.
Ik ben een zwerver, en er trots op
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 24 november 2004 @ 16:11:30 #96
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_23543720
quote:
Oke, dit slaat wel weer alles
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_23546640
quote:
dit is echt het goorst wat ik ooit gelezen heb
Life sucks
  vrijdag 26 november 2004 @ 17:31:58 #98
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_23590884
Dafjedaf: hoe kom je aan dat soort mensen?
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:33:41 #99
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23592048
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Jack_Flash het volgende:
Dafjedaf: hoe kom je aan dat soort mensen?
Ik kom niet aan dat soort mensen. Ze komen aan mij, ongewenst.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_23592141
quote:
kinky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')