quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
Dit is echt hilarisch. En ik dacht dat ik ongein aantrok.
quote:hmm....
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
quote:nou, maar dan had ik gewoon nee kunnen zeggen.... ik bedoel, ik zou er niet mee moeten zitten want ik had er eigenlijk geen last van, maar ik ben dagen misselijk geweest en heb nu als tic dat ik nooit bij anderen mn gebruikte tampons weggooi, ik doe ze in plastic zakje helemaal dichtknopen, nog een zakje, en dan thuis in de otto...
Op dinsdag 17 februari 2004 18:26 schreef Wh33L het volgende:[..]
hmm....
dat lijkt iig toch nog een stuk beter dan dat ie vraagt of ie leterlijk je bloed mag drinken tijdens het rukken.maar idd dat begint toch wel vrij extreem te worden. zelfs voor mij
quote:ook vreemd moet ik zeggen. kan je jezelf geen therapie geven dat de dingen die jij daarvoor beschreef grenzen aan het krankzinnige en dus niet alledaags zijn. mee naar huis met je tampons
Op dinsdag 17 februari 2004 19:20 schreef dafjedaf het volgende:[..]
nou, maar dan had ik gewoon nee kunnen zeggen.... ik bedoel, ik zou er niet mee moeten zitten want ik had er eigenlijk geen last van, maar ik ben dagen misselijk geweest en heb nu als tic dat ik nooit bij anderen mn gebruikte tampons weggooi, ik doe ze in plastic zakje helemaal dichtknopen, nog een zakje, en dan thuis in de otto...
quote:OMFG sick bastard!!
euhm, where to start.... ik geloof dat ik de engste vond dat een gast wou dat ik een eikelpiercing bij hem zette terwijl hij een vibrator in zn reet had. dat was wel zoiets dat je denkt van, nou... en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
Ik sta in de drie gezusters te Nijmegen, komt er een maat van me lopen...
dude, ze willen ons neuken !!!
Ik was toen der tijd verliefd op een ander... dus besloot het om niet te doen
Maar komt er dus op neer, éé'n babe en een mwah babe..
wilden mij en me maat neuken
mwah.. dat was 1.
heb ook een keer gehad dat een ghey me wel wilde palen...
* t0n vondt van niet
hehe...
quote:Op woensdag 18 februari 2004 09:05 schreef t0n het volgende:
Hm... Raarste verzoek dat ik heb gehad?
Nouwe... het is meer een blunder!
Ik sta in de drie gezusters te Nijmegen, komt er een maat van me lopen...
dude, ze willen ons neuken !!!
Ik was toen der tijd verliefd op een ander... dus besloot het om niet te doen
Maar komt er dus op neer, éé'n babe en een mwah babe..
wilden mij en me maat neuken
O ja ??
mwah.. dat was 1.
heb ook een keer gehad dat een ghey me wel wilde palen...
* t0n vondt van niet
hehe...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef t0n het volgende:
your point being, edje34?
Behalve als de kopie net zo eng is als het origineel.quote:Op zaterdag 14 februari 2004 13:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoor...
Ieeeuuuwwwww....quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
Wel een originele topic-rot-schop-omhoog.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:39 schreef t0n het volgende:
your point being, edje34?
.......whuh...... vind niet (bijna) iedere vrouw dat lekker?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:29 schreef Metro2005 het volgende:
mijn vriendin vindt het lekker als ik in d'r tepels knijp
Op je oude tampon aan het ZUIGEN???quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
Ik denk dat echt niemand dat kan overstijgen!!! OMFG Ik heb ook wel wat rare voorstellen gehad, maar vergeleken met die vampire guy is het natuurlijk helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef Haemorrhage het volgende:
[..]
Op je oude tampon aan het ZUIGEN???![]()
![]()
![]()
OMFG![]()
Betaald dat nog een beetje??quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:38 schreef diabolotin het volgende:
[..]
Ik denk dat echt niemand dat kan overstijgen!!! OMFG Ik heb ook wel wat rare voorstellen gehad, maar vergeleken met die vampire guy is het natuurlijk helemaal niets
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:10 schreef Lega-Nord het volgende:
Een meid op schoolplein die ik nauwelijks ken.
Vraagt zij: 'Ik wil je graag pijpen, zullen we volgende pauze afspreken?".
Uiteraard haar helemaal naar de tering uitgescholden, de kuthoer.
wie was het, elect?quote:Op zondag 15 februari 2004 22:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Iemand wilde zo aardig zijn mij met de auto op te halen. Prima.
Of ik hem in de auto wilde pijpen. Speciaal daarom had ie me opgehaald blijkbaar...
Het was nog een zak ook.
Niet gedaan dus
ik had het bloed rechtstreeks uit je kut gedronkenquote:Op dinsdag 17 februari 2004 19:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
nou, maar dan had ik gewoon nee kunnen zeggen.... ik bedoel, ik zou er niet mee moeten zitten want ik had er eigenlijk geen last van, maar ik ben dagen misselijk geweest en heb nu als tic dat ik nooit bij anderen mn gebruikte tampons weggooi, ik doe ze in plastic zakje helemaal dichtknopen, nog een zakje, en dan thuis in de otto...
GAD-VER-DAMMEquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
en over die tampon: dat heb ik ook een keer gehad. ik sliep bij een vriend en ik was ongesteld en ik had mn gebruikte tampon netjes in wc papier gewikkeld en in de ton gegooid. kom ik 's morgens vroeg de kamer binnen, was een vriend van die vriend (echt zo'n wappie metal vampier gothic gozer) zich aan het afrukken terwijl ie op mijn gebruikte, dag oude tampon aan het zuigen was.... GAT-VER-DAMME!!! *ik heb altijd de neiging om in absurde situaties terecht te komen, vraag me niet hoe*
Op wat voor sites kom jij?!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb weer een nieuwe hoor...
Hoi,
Even iets wat ik me afvraag... Hou jij ook van iets 'n tikkeltje
kinky ?? Ik heb namelijk een imens geil fantasietje. Ik zou het
eens willen meemaken om helemaal beplast te worden terwijl ik je
lekker aan het beffen ben. Ik zou je warme straal helemaal over me
heen willen voelen stromen en proeven.
Zou natuurlijk wel kunnen tegenvallen, maar kan het me eerlijk
gezegd niet inbeelden. Supergeil en opwindend moet dat zijn !
Zie jij het zitten ?
Geef me een seintje...
Hete lekjes op je favo plekjes ;o)
[afbeelding]
Wat een vreselijk gore verhalen, ik probeer me nog op de één of andere manier in te leven en me voor te stellen dat ik het erotisch zou vinden dat iemand één van beide zaken zou doen, maar dat lukt me niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
Ja? mwah.....dan zou ik daar eens wat meer gebruik van moeten maken dan.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
het zal het laatste wel zijn, Tarak
Mijn eigen...quote:Op woensdag 24 november 2004 00:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Op wat voor sites kom jij?!
(En nou niet crap zeggen want die ken ik al)
Ik ga toch eens mijn eigen site opleuken danquote:Op woensdag 24 november 2004 00:55 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn eigen... :')
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:54 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja? mwah.....dan zou ik daar eens wat meer gebruik van moeten maken dan.
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]you go girl
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:58 schreef Tarak het volgende:
[..]girl
![]()
OH MIJN NEUKENDE GODquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
kleine correctie(flauw)quote:Op woensdag 24 november 2004 01:01 schreef fayakill het volgende:
[..]
OH MIJN NEUKENDE zuigende GOD![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Shagster het volgende:
Nooit echt iets raars meegemaakt, maar ik word letterlijk wekelijks op m'n werk door homostelletjes gevraagd om een avondje met ze mee te rossen. Ik schijn nogal wat naalden te laten trillen op de gaydar. .
Was ik maar vies en onverzorgd, zoals alle normale hetero's.![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 02:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 01:20 schreef Shagster het volgende:
Was ik maar vies en onverzorgd, zoals alle normale hetero's.![]()
Ik ben een zwerver, en er trots opquote:Op woensdag 24 november 2004 02:20 schreef Shagster het volgende:
Shit hé. Één slechte grap en daar ga je dan.
Oke, dit slaat wel weer allesquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
dit is echt het goorst wat ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
Ik kom niet aan dat soort mensen. Ze komen aan mij, ongewenst.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Jack_Flash het volgende:
Dafjedaf: hoe kom je aan dat soort mensen?
kinkyquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:48 schreef dafjedaf het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |