Wat vinden jullie van mijn nieuwe Opel Tigra 1.4 16V?
[Dit bericht is gewijzigd door J-R op 13-02-2004 15:45]
quote:mee eens
Op vrijdag 13 februari 2004 15:42 schreef ByteMe het volgende:
Gezien het feit dat je er al een topic over opent zegt niet veel goeds over je ego.. daar is die auto veeeeeels te klein voor
Wat een lelijke kutbak!
quote:blijkbaar wel anders vraagt ie het tog niet
Op vrijdag 13 februari 2004 15:43 schreef ZX9R het volgende:
Dat wil je niet weten!
quote:shiiiiiiiiiit, dat had ik nog geeneens gezien!
Op vrijdag 13 februari 2004 15:43 schreef elguapo het volgende:
Je weet dat er een taartschep op je auto zit?
OT: als TS hem mooi vindt vinnik het prima, maar ik zou er persoonlijk nog niet dood in gevonden willen worden
quote:OMG
Op vrijdag 13 februari 2004 15:43 schreef vosss het volgende:
[afbeelding]Wat een lelijke kutbak!
![]()
![]()
1.4
[edit]
Grrrr.. Steve-O
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door -En4Cer- op 13-02-2004 15:47]
Ik moet meteen aan een jochie van 19 denken met 4 á 5 dikke goude kettingen en zegelringen om zijn vingers.
Maar ! .. taartschep vind ik ook geen verkeerde benaming
quote:gezien jou avatar vertrouw ik je uitspraak niet
Op vrijdag 13 februari 2004 15:45 schreef MALLENS het volgende:
kijkend naar je nummerplaat: Hij is niet nieuw!
maar hij is wel lillik
quote:best wel overdreven ja
Op vrijdag 13 februari 2004 15:45 schreef Eyeopener het volgende:
*proest*Die spoiler
Right?
Wie koopt er nou een OPEL
en om het nog even samen te vatten: AFSCHUWELIJK
zo dat vond ik ervan
[Dit bericht is gewijzigd door Klonk op 13-02-2004 15:49]
quote:Dus ik was niet de enige
Op vrijdag 13 februari 2004 15:46 schreef Pearly het volgende:Ik moet meteen aan een jochie van 19 denken met 4 á 5 dikke goude kettingen en zegelringen om zijn vingers.
quote:overtreft
Op vrijdag 13 februari 2004 15:48 schreef SirWacko het volgende:
Opel tigra was al een lelijke auto... maar jij heb t net overtreft...
Niet om je belachelijk te maken hoor
Klinkt gewoon grappig als je die zin hard op leest.
[Dit bericht is gewijzigd door -En4Cer- op 13-02-2004 15:50]
quote:Ik gok 12 jarige puber met verkeerde smaak voor auto's
Op vrijdag 13 februari 2004 15:48 schreef Lucille het volgende:
This is a joke, right? Right?Right?
Gokje ?
Ik denk dat de TS het ook een grafbak vond, en hem daarop op de foto zette, en met enig sarcasme dit topic plaatste .
quote:Pardon? Zo'n lelijke auto hoef ik echt niet hoor!
Op vrijdag 13 februari 2004 15:44 schreef Bauhaus het volgende:
Vrouwen-Opel
[Dit bericht is gewijzigd door TC03 op 13-02-2004 15:52]
wat TC03 zei dan ... +)
woeoehahahahah LAMA !
[Dit bericht is gewijzigd door Pearly op 13-02-2004 15:54]
quote:prachtige benaming!!!
Op vrijdag 13 februari 2004 15:50 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat dat niet zijn auto is, aangezien deze foto waarschijnlijk vanuit een andere auto of vanaf straat genomen is, terwijl die Tigra op de weg is.Ik denk dat de TS het ook een grafbak vond, en hem daarop op de foto zette, en met enig sarcasme dit topic plaatste
.
quote:Dit zijn ook mijn winterbanden.. normaal heb ik veel bredere banden eronder..
Op vrijdag 13 februari 2004 15:49 schreef bas-beest het volgende:
spoiler is idd. niks, net zoals die te smalle banden voor dat formaat spatbordverbreders
wat vinden jullie van mijn nieuwe tandeborstel? ______________||||||||
Je hebt een auto gekocht met de slechtste motor ooit gefabriceerd door Opel...
Veel plezier met je EGR-klep, slechte olieschraapveren, een distributieriem die om de 50.000 km vervangen moet worden en weet ik wat nog allemaal...
quote:Jeuj, kei vet
Op vrijdag 13 februari 2004 16:00 schreef J-R het volgende:
Wat lopen jullie te zeiken op mijn achterspoiler! Ik vind het erg mooi en hij helpt er goed op de snelweg!
En het is wel een 1.4 16V !!!! Hij loopt wel 160 km/h.. om nog maar te zwijgen over de stoplicht sprints!
Heb je een aanrijding gehad? De bumper van een andere auto zit vast aan je achterruit volgens mij
Maar even serieus: ik vind um echt ontiegelijk LELIJK!!! Heb je ook gouwe kettinks?
[Dit bericht is gewijzigd door Futero op 13-02-2004 16:01]
quote:
Wat lopen jullie te zeiken op mijn achterspoiler! Ik vind het erg mooi en hij helpt er goed op de snelweg!
En het is wel een 1.4 16V !!!! Hij loopt wel 160 km/h.. om nog maar te zwijgen over de stoplicht sprints!
quote:ZIEN!!!
Op vrijdag 13 februari 2004 15:58 schreef bonke het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe tandeborstel?
quote:HAHA, 160!! Wat een trage bak. Een Citroen AX 1.1 loopt zelfs 170km/u!
[Dit bericht is gewijzigd door HPoi op 13-02-2004 16:03]
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:43 schreef elguapo het volgende:
Je weet dat er een taartschep op je auto zit?
Het is echt abnormaal lelijk...
quote:
Jezus wat moet je nou als iemand zo`n plaatje neerzet en vraagt wat ik ervan vind...
Ik kan er alleen maar hard om lachen eigenlijk.
quote:Vriend van me heeft de foto gemaakt hoor!!
Op vrijdag 13 februari 2004 16:01 schreef HaJee het volgende:
Wel grappig dat je een foto maakt van jeauto, terwijl een dief er mee weg rijdt.
Nog grappiger is dat iemand zo'nauto stelen wil.
Maar goed, wie ben ik....ik heb geen geld om mijn auto te "verfraaien". Ik kan hem hoogstens regelmatig wassen.
ps: 160? Da meen je niet he?! Dat plaatst hem in de catagorie Smart ofsow... Naja, in de buurt daarvan dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Masegate op 13-02-2004 16:04]
quote:achteruit gereden tegen een laadklep van een vrachtauto...tja...was zo leuk dat ie hem maar heeft laten zitten
Op vrijdag 13 februari 2004 16:01 schreef Sjoerdjuh het volgende:
Amersfoort ruleswaar had je die spoiler vandaan?
quote:Hey kom jij ook uit Amersfoort dan? Ik heb de spoiler van NL-POWER in Zwolle
Op vrijdag 13 februari 2004 16:01 schreef Sjoerdjuh het volgende:
Amersfoort ruleswaar had je die spoiler vandaan?
quote:Nou, fotografen ken ie ook niet
Op vrijdag 13 februari 2004 16:03 schreef J-R het volgende:[..]
Vriend van me heeft de foto gemaakt hoor!!
Wel zielig om zo'n autootje te voorzien met zo'n ding...
quote:Hehehehe ik d8 al ..... die kan niet bij een winkel vandaan zijn gekomen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:04 schreef lottumracing het volgende:[..]
achteruit gereden tegen een laadklep van een vrachtauto...tja...was zo leuk dat ie hem maar heeft laten zitten
quote:dat komt natuurlijk door die F16-vleugel/taartschep/surfplank achterop, anders had 'ie de 170 km/h ook wel gehaald.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:02 schreef HPoi het volgende:[..]
HAHA, 160!! Wat een trage bak. Een Citroen AX 1.1 loopt zelfs 170km/u!
Bovendien is die Suzuki die voor je rijdt nog mooier.
quote:Laat me raden : je hebt zoveel wielspin dat je nog steeds op dezelfde plek staat terwijl het licht alweer rood is.
om nog maar te zwijgen over de stoplicht sprints!
quote:Jazkers ik kom uit afoort ik herkende ineens de omgeveing vandaar
Op vrijdag 13 februari 2004 16:05 schreef J-R het volgende:[..]
Hey kom jij ook uit Amersfoort dan? Ik heb de spoiler van NL-POWER in Zwolle
quote:tsja mijn 205 GT uit 84 rijd ruim 170 met gemak 160
... en die spoiler
quote:Met andere woorden: JIJ vindt het niks??
als jij hem maar mooi vindt, daar gaat het om
[Dit bericht is gewijzigd door lottumracing op 13-02-2004 16:16]
[Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 13-02-2004 16:17]
quote:Heuvel af ja, op recht wegdek met weinig wind haalt ie net iets boven de 160
Op vrijdag 13 februari 2004 16:01 schreef juns het volgende:
jah en de ford ka 1.3 van mun ma loopt 170 doej tigra
Laat zien dan stelletje lozers!
quote:Mijn vorige Corolla 1.3 station (8 klepper) reed al 170.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:16 schreef J-R het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon erg jaloers op mijn auto! Jullie rijden zeker allemaal zn auto als de rest van de grijze massa.. Ik heb deze helemaal zelf opgebouwd dat kan je van jullie eigen auto niet zeggen! Als jullie allemaal zn grote bek hebben over mijn auto wil ik wel eens weten waar jullie in rijden?Laat zien dan stelletje lozers!
Ga nou niet meteen lopen schelden.. Je vraagt zelf je mening. Dat jij het een mooie auto vindt wil niet zeggen dat de rest dat ook moet vinden..
LOSER!
[Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 13-02-2004 16:22]
quote:
Laat zien dan stelletje lozers!
Wie is hier de loser?
En zoals ik al zei, mijn 13 jaar oude peugeot loopt nog sneller
[Dit bericht is gewijzigd door pierce op 13-02-2004 16:22]
quote:een Fjord Focus Wagon (ja zo'n suffe gezinsstationwagen) die net op de 200 blijft steken....
Volgens mij zijn jullie gewoon erg jaloers op mijn auto! Jullie rijden zeker allemaal zn auto als de rest van de grijze massa.. Ik heb deze helemaal zelf opgebouwd dat kan je van jullie eigen auto niet zeggen! Als jullie allemaal zn grote bek hebben over mijn auto wil ik wel eens weten waar jullie in rijden?Laat zien dan stelletje lozers!
maar eh... zeg eens, heeft Opel nog niet geklaagd. Jij zegt dat je die wagen zelf hebt gemaakt????? Dan denk ik dat Opel daar niet zo blij mee is... Dit is overduidelijk plagiaat...
[Dit bericht is gewijzigd door MALLENS op 13-02-2004 16:23]
quote:Ik heb op dit moment een Corolla 1.6 GXi station uit '96. Die heb ik laten bouwen door een stel Japanners in Yokohama.
quote:Wow! Heb jij het geld om te laten bouwen?! TS moet hem helemaal zelf opbouwen.. Ik heb hem ook in Japan laten bouwen
Op vrijdag 13 februari 2004 16:22 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb op dit moment een Corolla 1.6 GXi station uit '96. Die heb ik laten bouwen door een stel Japanners in Yokohama.
Daar zit gewoon 115 pk op waarmee je 200 km/h kan rijden. Deze auto is ook bij die snelheid gewoon stabiel zonder taartschep, omdat deze ontworpen is voor die snelheid.
quote:da's valsspelen. Jij hebt hem laten bouwen door dat geheime genootschap der ToyotaBouwers... J-R heeft hem heus waar echt helemaal zelf gebouwd....
Op vrijdag 13 februari 2004 16:22 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb op dit moment een Corolla 1.6 GXi station uit '96. Die heb ik laten bouwen door een stel Japanners in Yokohama.
Daar zit gewoon 115 pk op waarmee je 200 km/h kan rijden. Deze auto is ook bij die snelheid gewoon stabiel zonder taartschep, omdat deze ontworpen is voor die snelheid.
quote:Z'n brommer heeft mijn broer ook! is echt vet he!
Op vrijdag 13 februari 2004 16:18 schreef ploderus het volgende:[..]
Ga nou niet meteen lopen schelden.. Je vraagt zelf je mening. Dat jij het een mooie auto vindt wil niet zeggen dat de rest dat ook moet vinden..
LOSER!
quote:Ja sorry.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:24 schreef MALLENS het volgende:[..]
da's valsspelen. Jij hebt hem laten bouwen door dat geheime genootschap der ToyotaBouwers... J-R heeft hem heus waar echt helemaal zelf gebouwd....
quote:Met zo'n voorkant ziet het er helemaal sneu uit.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef J-R het volgende:
Dit is een foto van de voorkant (oude foto) hier had ik de achterspoiler nog niet op de auto zitten
quote:Een blauwe bumper op een rode auto?
Dit is een foto van de voorkant (oude foto) hier had ik de achterspoiler nog niet op de auto zitten
das mijn auto en hij heeft nog meer pk dan de topsnelheid van de TS met z'n achterlijk slopel.
honda civic VTi 170pk @ 8000toertjes
quote:Kom jij uit Amersfoort JR? Dan kan je met je vriendjes hier gaan spelen, we hebben hier al teveel van die trage blikken op de weg. Ik heb zo'n oranje tigra die compleet uitgebouwd was met een spoiler ter grote van een BBQ-tafel en een geluid van 110db het snot voor de ogen gereden met een 206 1.4.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:05 schreef J-R het volgende:[..]
Hey kom jij ook uit Amersfoort dan? Ik heb de spoiler van NL-POWER in Zwolle
All show no go.
quote:Deze brommer haalt de topsnelheid van jouw looprekje in zijn tweede versnelling
Op vrijdag 13 februari 2004 16:24 schreef J-R het volgende:[..]
Z'n brommer heeft mijn broer ook! is echt vet he!
Ik begin wel:
de ventieldopjes
quote:bah bah bah waar heb je die vandaan dan???
[afbeelding]Wat een lelijke kutbak!
![]()
![]()
quote:de benzine
Op vrijdag 13 februari 2004 16:36 schreef Lucille het volgende:
Jongens, we moeten niet alles nu gaan afkraken. Kom op zeg, laten we het vanaf nu over de mooie dingen van die racebak gaan hebben.Ik begin wel:
de ventieldopjes
quote:de geblindeerde ramen, dan zie je die domme opel bestuurders namelijk niet
Jongens, we moeten niet alles nu gaan afkraken. Kom op zeg, laten we het vanaf nu over de mooie dingen van die racebak gaan hebben.Ik begin wel:
de ventieldopjes
quote:Jij heerst
de ventieldopjes
quote:de broek van het meisje wat erachter staat
de ventieldopjes
quote:Welnee, ik verkut al te veel topics in dit forum. Ik trek me ff terug, want zo word ik niet populair hier, ook niet bij de mods.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:38 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Jij heerst
quote:Maar wel bij ons bagger users
Op vrijdag 13 februari 2004 16:39 schreef Lucille het volgende:[..]
Welnee, ik verkut al te veel topics in dit forum. Ik trek me ff terug, want zo word ik niet populair hier, ook niet bij de mods.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:38 schreef pierce het volgende:[..]
de geblindeerde ramen, dan zie je die domme opel bestuurders namelijk niet
Oh wacht...ik heb een Ford
quote:Heb je de voorbumper nu wel in dezelfde kleur meegespoten met de rest? Verder zou ik een iets minder extreme voorbumper nemen, maar dan de hele auto iets verlagen. Dan loopt de hoogte van de voorbumper namelijk gelijk met de rest van de auto.
quote:bangepoeperd
Op vrijdag 13 februari 2004 16:39 schreef Lucille het volgende:[..]
Welnee, ik verkut al te veel topics in dit forum. Ik trek me ff terug, want zo word ik niet populair hier, ook niet bij de mods.
Lekker boeiend die spoiler, iedereen doet toch wat die zelf wilt doen met tunen. De één een spoiler de andere spoilerloos.
En die benamen zoals taartschep is ook al zo afgezaagd Ik zie er geen taartschep, in maar goed
quote:Die zou je niet eens willen bijhouden
Op vrijdag 13 februari 2004 16:43 schreef J-R het volgende:
Deze Tigra is van een vriend van mij !
Het is een 1.6 16V en is echt super snel joh! Die houdt die gozer met die brommer echt niet bij !
quote:De auto zal wel 'mooi' zijn, maar een krachtbron van 90pk is nou niet echt indrukwekkend, ik ga m'n fiat panda 1000 fire toch ook niet met sneeuwschuivers en lichtmetaal uitrusten omdat ie dan schneller lijkt?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:43 schreef StephanL het volgende:
Jullie zijn duidelijk geen tunersSaaie mensen.
Lekker boeiend die spoiler, iedereen doet toch wat die zelf wilt doen met tunen. De één een spoiler de andere spoilerloos.
En die benamen zoals taartschep is ook al zo afgezaagd
Ik zie er geen taartschep, in maar goed
HAHAHAAHAHAHAHAHAHA
je koplampen afplakken zodat ie boos kijkt...... da's pas zielûg
quote:Meestal doen ze ook wat onder de kap, hoeveel ze daar aan uigeven ligt aan het budget.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:45 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
De auto zal wel 'mooi' zijn, maar een krachtbron van 90pk is nou niet echt indrukwekkend, ik ga m'n fiat panda 1000 fire toch ook niet met sneeuwschuivers en lichtmetaal uitrusten omdat ie dan schneller lijkt?
Ik zeg ook niet dat die mooi is, maar iedereen doet wat anders bij tunen.
quote:Ik ken iemand die had een Panda in de kleuren gifgroen met paars en die had een bullbar en meer van dat soort meuk.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:45 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
De auto zal wel 'mooi' zijn, maar een krachtbron van 90pk is nou niet echt indrukwekkend, ik ga m'n fiat panda 1000 fire toch ook niet met sneeuwschuivers en lichtmetaal uitrusten omdat ie dan schneller lijkt?
quote:kan je ze beter dicht lassen he?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:46 schreef MALLENS het volgende:
DIE STICKERS!!!!!!!!!!HAHAHAAHAHAHAHAHAHA
je koplampen afplakken zodat ie boos kijkt...... da's pas zielûg
bij nader inzien, het lijkt wel verf bij die rood/blauwe tigra....
[Dit bericht is gewijzigd door MALLENS op 13-02-2004 16:51]
quote:
Het is een 1.6 16V en is echt super snel joh! Die houdt die gozer met die brommer echt niet bij !
quote:Nu issie in 1 keer van jou?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:47 schreef J-R het volgende:
En nog oude foto van mijn auto..
quote:dan is het inderdaad niet zo ikwilwelmaarikkannie. Dan is het slechts een kwestie van smaak.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:48 schreef _GdR_ het volgende:[..]
kan je ze beter dicht lassen he?
quote:anders zit ie op de koeling, luchtinlaat. Maar dat zal ie wel alleen tijdens die meeting/show gedaan hebben. Anders kan dat een leuk prentje opleveren.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:48 schreef Lucille het volgende:
Waarom is je nummerplaat eigenlijk niet op je bumpert gemonteerd?
quote:Omdat hij dan geen koelwind meer bij z'n 1.4 motortje krijgt
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenMeloen op 13-02-2004 16:52]
quote:PROEST
Opel Tigra 1.6 16V, 0-100km/u, topsnelheid 10.1s 215km/u (uit autoweek)
Kawasaki ZX6R 600cc 16V, 0-100km/u 3.1s, Topsnelheid 258km/u (model 1997)
Dat woord staat niet eens in het bekendste engelse woordenboek (www.webster.com).
quote:Hoeveel koeling heb je nodig voor die motor bij die snelheden? Als dat niet eens kan dan is het wel een heel erg rotte bak.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:51 schreef HPoi het volgende:[..]
anders zit ie op de koeling, luchtinlaat. Maar dat zal ie wel alleen tijdens die meeting/show gedaan hebben. Anders kan dat een leuk prentje opleveren.
quote:die gast denkt dat ie een intercooler heeft.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:53 schreef Lucille het volgende:[..]
Hoeveel koeling heb je nodig voor die motor bij die snelheden? Als dat niet eens kan dan is het wel een heel erg rotte bak.
quote:Heb je idd niet nodig bij een 1.4 16v maar tis voor de show he?! (en oerlelijk!
Hoeveel koeling heb je nodig voor die motor bij die snelheden? Als dat niet eens kan dan is het wel een heel erg rotte bak.
quote:Hij heeft vast een intercooler zonder turbo gemonteerd, om kosten te besparen
quote:www.tigraexpentionclub.nl
Op vrijdag 13 februari 2004 16:51 schreef Lucille het volgende:
Lees ik dat nu goed: Tigra Expension ClubDat woord staat niet eens in het bekendste engelse woordenboek (www.webster.com).
quote:koele ondertitel heb jij joh
Op vrijdag 13 februari 2004 17:03 schreef masuyo het volgende:[..]
www.tigraexpentionclub.nl
![]()
ben één keer op een meeting van hun geweest en dat was alleen om iets op te halen bij iemand die daar was
![]()
ik was zo snel mogelijk daar weg, 15 van die dingen uitgebouwd is niet goed voor je ogen
quote:was trouwens deze meeting:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:03 schreef masuyo het volgende:[..]
www.tigraexpentionclub.nl
![]()
ben één keer op een meeting van hun geweest en dat was alleen om iets op te halen bij iemand die daar was
![]()
ik was zo snel mogelijk daar weg, 15 van die dingen uitgebouwd is niet goed voor je ogen
quote:ik zoek wel even, op 1 foto staat dus iemand die op andere foto's niet staat
Op vrijdag 13 februari 2004 17:16 schreef masuyo het volgende:[..]
was trouwens deze meeting:
http://www.tigraexpentionclub.nl/forum/viewthread.php?tid=413
ik sta gelukkig maar op één foto en ik ga nie zeggen welke
EDIT: Je kwam dus met je Corsa!
[Dit bericht is gewijzigd door HPoi op 13-02-2004 17:28]
quote:Je bent kaal en je luisterd naar Gabber Piet?
Op vrijdag 13 februari 2004 15:40 schreef J-R het volgende:
Hallo,Wat vinden jullie van mijn nieuwe Opel Tigra 1.4 16V?
quote:nee gelukkig niet
Op vrijdag 13 februari 2004 17:18 schreef HPoi het volgende:[..]
ik zoek wel even, op 1 foto staat dus iemand die op andere foto's niet staat
EDIT: Je kwam dus met je Corsa!
![]()
![]()
En ik heb geeneens zo'n shitbak; wat een doffe ellende allemaal.
quote:nee?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij tigra's heb ik altijd het idee dat ze van voren te zwaar beladen zijn
Opzich wel een aardige auto, een kleine (!!!) spoiler achter is ook nog wel mooi. En van voren niet TE laag maken, anders krijg je weer dat idee dat je contragewicht in de kofferbak nodig hebt om hem geen koprol te laten maken
[afbeelding]
Snappen jullie wat ik bedoel met 'van voren te zwaar beladen' ?
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:41 schreef _GdR_ het volgende:[..]
nee?
quote:ja dat schijnt 'vet' te zijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:44 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
die lijnen aan de zijkant!
die zo naar beneden/naar voren lopen.
Kijk nog es..
mja de hele auto ziet er niet uit.
dus ik weet niet waar je om zit te gissen.
quote:En in de topictitel staat dat dit je NIEUWE auto is. Hoe kan je dan een oude foto hebben waar jij nog geen spoiler op had gedaan?
Nice try.
quote:tuurlijk wel
Op vrijdag 13 februari 2004 18:00 schreef Piro het volgende:
Daar zou ik nog niet eens op willen schijten.
kan er niet eens om lachen
quote:Te zwaar beladen met een sneeuwschuiver ja.
Opzich wel een aardige auto, een kleine (!!!) spoiler achter is ook nog wel mooi. En van voren niet TE laag maken, anders krijg je weer dat idee dat je contragewicht in de kofferbak nodig hebt om hem geen koprol te laten maken
[afbeelding]
Maar volgens mij woont dit mannetje in Hoogland, of het is precies dezelfde auto, dat kan ook. Het is iig een ontzettende hark met z'n kloot-mobiel.
quote:geintje zeker? een oude bx rijdt jou er nog makkelijk uit
Verder vind ik t een beetje rommelig lijken. Zit geen duidelijke lijn in. Mij kan je nog wel aanvallen. Ik heb niet zo super verstand van auto's en ik heb ook geen auto.. :x
Ben bang dat je een kloon bent, of iemand die graag showt met zn auto.. Geen probleem, maar hou t dan wat rustiger, of zorg dat iets echt hebt om te patsen.
Verder kwam er nu toch weer een nieuwe Tigra uit , toch?? Zo'n cabrio-geval.. Las t laatst ergens.. Iemand foto's daarvan?
quote:
[afbeelding]
quote:Die noble verdient het en heeft hem nodig. Maar die Tigra
Op vrijdag 13 februari 2004 17:54 schreef MewBie het volgende:
ik vindt de oto van TS nogal een Noble M12 wannabee
Edit: heb je trouwens ook van die HELE donkere ramen zodat niemand je kan zien? Dat hebben namelijk 80% van al die lelijke bakken
quote:Ik vraag me uberhaupt af waarom je 'downforce' nodig hebt als je niet harder dan 160 kan. Niet dat je er veel aan hebt als ie harder kan, maar zo'n spoiler vind ik alleen mooi als het bij de auto (qua motor prestaties) past.
Op vrijdag 13 februari 2004 20:09 schreef BaraCuda het volgende:[..]
Die noble verdient het en heeft hem nodig. Maar die Tigra
Waarom denk je dat die schijtbak van je 160 rijd? Zonder die "Spoiler" (als in verneuker) haalt ie misschien nog de 170.Edit: heb je trouwens ook van die HELE donkere ramen zodat niemand je kan zien? Dat hebben namelijk 80% van al die lelijke bakken
quote:Omdat ze de voorbumper maar van gietijzer hebben gemaakt, dat was goedkoper
Op vrijdag 13 februari 2004 20:38 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Ik vraag me uberhaupt af waarom je 'downforce' nodig hebt als je niet harder dan 160 kan. Niet dat je er veel aan hebt als ie harder kan, maar zo'n spoiler vind ik alleen mooi als het bij de auto (qua motor prestaties) past.
quote:
quote:hah tis een opel hoor
Op vrijdag 13 februari 2004 21:01 schreef slashme het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat sneu
oh btw hier rijd ik in, sneller als die schepopel van je, en het belangrijkste: MOOIER OOK!
quote:Waar? Ik zie geen auto... alleen een stuk metaal dat -neem ik aan- een spoiler voorstelt. Zit daar een auto achter? Valt niet te zien... neem de foto eens vanuit een andere hoek...
Wat vinden jullie van mijn nieuwe auto?
Nou, dan wordt het helaas voor TS een een
De S van Oom agent heeft het hoor!
Ik laat dat idee van een klein zuinig autootje misschien toch maar varen...
quote:Zegt iemand met een halve vliegtuig
Op vrijdag 13 februari 2004 22:05 schreef StefanP het volgende:[..]
Waar? Ik zie geen auto... alleen een stuk metaal dat -neem ik aan- een spoiler voorstelt. Zit daar een auto achter? Valt niet te zien... neem de foto eens vanuit een andere hoek...
als je dat stuk blik er afhaalt rijd hij mischien wel wat zuiniger
Hoe groter de wagen....hoe kleiner.......:D
quote:De uitlaat?
Op vrijdag 13 februari 2004 22:35 schreef ant.paradise het volgende:
waarom willen mensen toch altijd dingen proberen te compenseren???Hoe groter de wagen....hoe kleiner.......:D
*Valt van stoel*
quote:Misschien omdat het kenteken niet overeenkomt met die op de eerste foto?!
quote:Zoals je in een ander topic zegt, rijd je zelf motor, een Honda Vtr 1000 firestorm. Dan zou je toch moeten weten, dat je op die Kawa heel wat sneller bent.
quote:Da's nou grappig, ik dacht juist aan iemand met tegelringen, want voor de bestuurder van zo'n hoerenbak, zo'n rijdend bordeel, kan het niet ordinair genoeg zijn........
Op vrijdag 13 februari 2004 15:46 schreef Pearly het volgende:
Ik moet meteen aan een jochie van 19 denken met 4 á 5 dikke goude kettingen en zegelringen om zijn vingers.
heb je met kerst dan ook zo'n boompje met gekleurde lampjes op je dashboard, TS?
quote:dan maken we hem toch even actief?
Op vrijdag 13 februari 2004 23:37 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Als deze topic morgen nog active is zal ik wel een foto posten van een waardige auto.
Dit topic vind ik diep, maar dan heel diep triest. Reageer dan niet, het is hier geen onzin.
quote:Ocharm jongetje...
Op zaterdag 14 februari 2004 11:31 schreef StephanL het volgende:
Jullie zijn echt stoer met z'n allen zeg, zo hé, niet normaal meer zo stoer zijn jullie.Dit topic vind ik diep, maar dan heel diep triest.
Reageer dan niet, het is hier geen onzin.
quote:jah
Op zaterdag 14 februari 2004 11:37 schreef Piro het volgende:[..]
Ocharm jongetje...
Huilie.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:38 schreef StephanL het volgende:[..]
jah
quote:Maar kom op zeg, begrijp dat dat de TS het ironisch bedoelde, maar zulke reacties als, ontvang je nu beter tv in je auto is vette onzin.
Op zaterdag 14 februari 2004 11:39 schreef Piro het volgende:[..]
Weer happy?
Mooi, dan gaan we verder met het object van alle spot hier, namelijk dieopel
in de OP.
Dat je het niet mooi kan vinden ok, zou ook geen Tigra tunen, maar de reacties hier gaan niet echt meer over de auto zelf.
Dit topic moet ik eigenlijk voorleggen aan de opel Tigra club, maar dan wordt het knokken
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:45 schreef Marcus977 het volgende:
Jah en dan moet je je lampje verwisselen
Moet je je bumper eraf schroeven enzo......en dan ben je blij met zo'n auto !!
quote:Well fucking duh!
Op zaterdag 14 februari 2004 11:43 schreef StephanL het volgende:[..]
Maar kom op zeg, begrijp dat dat de TS het ironisch bedoelde, maar zulke reacties als, ontvang je nu beter tv in je auto is vette onzin.
Dat je het niet mooi kan vinden ok, zou ook geen Tigra tunen, maar de reacties hier gaan niet echt meer over de auto zelf.
Dit topic moet ik eigenlijk voorleggen aan de opel Tigra club, maar dan wordt het knokken
quote:kijk dat is nog eens een auto
Op zaterdag 14 februari 2004 11:37 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Hierin vind mijn vervoer plaats als ik niet met het OV ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |