Netriddle deel 1
Netriddle deel 2
Netriddle deel 3
Netriddle deel 4
Netriddle deel 5
Netriddle deel 6
Netriddle deel 7
Netriddle deel 8
en voor evt hints kun je o.a. hier terecht---> *Net riddle forum*
Thank you so much for sharing this kind of information, we really appriciate this.. Ook handig zo'n forum waar je je MOET reggen
quote:Je wil niet weten bij hoveel forums ik inmiddels "verplicht" geregd sta ivm het maken van diverse puzzels...
Op vrijdag 13 februari 2004 15:16 schreef guardian_angel het volgende:
Ook handig zo'n forum waar je je MOET reggen
p.s. Overigens...voor die mensen die Net riddle voor het eerst zien of spelen!!!
* Let op!!! de eerste 7 delen uit de openingspost hebben betrekking op een oude versie van Netriddle!! *
quote:Ik las daar onderweg iets over...kun je daar iets meer over vertellen ?
Op vrijdag 13 februari 2004 15:25 schreef Uncle_Sam het volgende:
Jammer dat Owen de ellenlange lijst aan beloftes niet is nagekomen.
quote:Continue verexcuseert hij zichzelf voor het gebrek aan updates gedurende een tijdsbestek van een aantal maanden. De belofte is dan ook steeds weer dat er een nieuwe hint aan zal komen en dat de normale service binnen een aantal weken weer voortgezet zal worden (iets dat dus nooit gebeurt.) De laatste update dateert alweer van november, toen hij beloofde een 'tips section' op te zetten. Ook dit kwam er nooit...
Op vrijdag 13 februari 2004 15:27 schreef Jappie het volgende:[..]
Ik las daar onderweg iets over...kun je daar iets meer over vertellen ?
Ik bedoel...heeft Net riddle nog steeds geen fatsoenlijk einde en zo ??
bottom line, hoogstwaarschijnlijk zal 1.48 nooit meer opgelost worden, zal Owen zich angstvallig stil houden, maar ondertussen des te meer grijnzen om het feit dat-ie weer een honderdtal armzalige zielen aan het lijntje heeft gehouden voor z'n universitaire onderzoek.
quote:Dat weten we niet. Het vorige deel is abrupt geëindigt, omdat er iets fout ging. Op dit moment zitten we al een maand of 6 vast bij puzzel nummer 48. Volgens de berichtgeving moet die op te lossen zijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:27 schreef Jappie het volgende:[..]
Ik las daar onderweg iets over...kun je daar iets meer over vertellen ?
Ik bedoel...heeft Net riddle nog steeds geen fatsoenlijk einde en zo ??
Ik heb nu mijn hoop op jou gevestigt.
Vers bloed!
Dan kan ik nu dus met een gerust hart de mij nog resterende 11 riddles oplossen en daarna riddle 48 laten voor wat ie is.
Ik heb inmiddels "Puzzletome" ook al in mijn bookmarks staan dus kunnen we na vraag 47 aan dat avontuur beginnen. Heb jijzelf ook al een aantal van de nederlandse riddle versies gedaan ?
quote:I'll give it a shot...maar dan ook niet meer dan dat.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:34 schreef Gia het volgende:[..]
Dat weten we niet. Het vorige deel is abrupt geëindigt, omdat er iets fout ging. Op dit moment zitten we al een maand of 6 vast bij puzzel nummer 48. Volgens de berichtgeving moet die op te lossen zijn.
Alleen heeft nog niemand die opgelost.Ik heb nu mijn hoop op jou gevestigt.
Vers bloed!
Ik merk overigens wel dat ik behoorlijk wat last heb van de "languagebarrier" ; met dat steenkolenengels van mij moet ik toch nog vaak een dictionary opzoeken.
quote:Als je bij 1.02 bent, mag ik dan een hint? Na een week staren kan ik het juiste woord (of woorden) nog steeds niet vinden.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:39 schreef Jappie het volgende:
Ik heb inmiddels "Puzzletome" ook al in mijn bookmarks staan dus kunnen we na vraag 47 aan dat avontuur beginnen.
quote:wat is puzzletome? Toch niet ook van Owen, hè?
Op vrijdag 13 februari 2004 15:43 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Als je bij 1.02 bent, mag ik dan een hint? Na een week staren kan ik het juiste woord (of woorden) nog steeds niet vinden.
quote:Nee, een aantal fanatieke posters op het murphyz-board hebben een eigen riddlesite opgezet (http://www.puzzletome.com dus). Het ziet er aardig veelbelovend uit - lastige raadsels en erg belangrijk, een contest met een einde.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:31 schreef Gia het volgende:[..]
wat is puzzletome? Toch niet ook van Owen, hè?
quote:En hoever is de verste? Heeft het nog wel nut om daar aan mee te gaan doen?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:32 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Nee, een aantal fanatieke posters op het murphyz-board hebben een eigen riddlesite opgezet (http://www.puzzletome.com dus). Het ziet er aardig veelbelovend uit - lastige raadsels en erg belangrijk, een contest met een einde.
Wil wel kunnen winnen uiteraard.
quote:Bij puzzel 60 - na 13 dagen. Het is dus nog wel te doen. Nou ja...
Op vrijdag 13 februari 2004 17:51 schreef Gia het volgende:[..]
En hoever is de verste? Heeft het nog wel nut om daar aan mee te gaan doen?
Wil wel kunnen winnen uiteraard.
Kan iemand mij de goede weg op helpen?
edit: directe link toegevoegd
quote:de 1e rij zijn priemgetallen
Op vrijdag 13 februari 2004 22:39 schreef E.T. het volgende:
Ok, ik ben 't nu zat..
NetRiddle.. 1.8 (http://www.languid.net/nr/water/24789.htm)
getallenrijtjes zijn zo vreselijk mijn zwakste punt (ik zie 't gewoon echt niet... Geen van de rijtjes dus)
Ik snap 't gewoon niet...Kan iemand mij de goede weg op helpen?
zoooooooooooooooooooooooo
nu kun je verder
quote:Die is wel van netriddle 1.
Op vrijdag 13 februari 2004 22:39 schreef E.T. het volgende:
Ok, ik ben 't nu zat..
NetRiddle.. 1.8 (http://www.languid.net/nr/water/24789.htm)
getallenrijtjes zijn zo vreselijk mijn zwakste punt (ik zie 't gewoon echt niet... Geen van de rijtjes dus)
Ik snap 't gewoon niet...Kan iemand mij de goede weg op helpen?
Er is een nieuwe gestart op: http://nr.wireplay.co.uk/modules.php?name=Net_Riddle_Main
Dit is de netriddle waarbij iedereen vastzit op nr. 48.
Ik heb gevonden "friends" en "the simpsons" .
is dat wat ? Zo ja...dan graag een clue van hoe het in te voeren...zo nee dan graag een richting ?
Jappie, kan je de riddle even posten? Ik heb de antwoorden nergens meer staan, maar misschien dat er wat uit m'n geheugen naar boven komt.
quote:Okay...here it goes..
Op zaterdag 14 februari 2004 15:46 schreef Uncle_Sam het volgende:
Puzzletome 1.02; iemand? Ik kom er nog steeds niet uit..
Jappie, kan je de riddle even posten? Ik heb de antwoorden nergens meer staan, maar misschien dat er wat uit m'n geheugen naar boven komt.
Not
Bruce Willis, Ben Stiller, Reese Witherspoon
Of
Reese Witherspoon, Rupert Murdoch, Dolly Parton
Dat eerste rijtje heeft als gemeenschappelijke eigenschap dat ze allemaal een gastrol hebben gehad in Friends.
En dat tweede rijtje heeft als gemeenschappelijke eigenschap dat ze allemaal stemmen hebben verzorgd in The Simpsons.
...meer gemeenschappelijks heb ik niet kunnen vinden
p.s. ik heb inmiddels ook naar Puzzletome 1.02 gekeken, maar meer dan de letters selcatceps
heb ik er nog niet uit kunnen filteren; misschien dat je daar een anagram van kunt maken ?
edit----ja dus...ik had 1 letter fout...nu niet meer...
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 14-02-2004 17:14]
quote:Wat was de hele riddle ook alweer ??
Op zaterdag 14 februari 2004 20:22 schreef stoopkind het volgende:
Pfff, ik loop al vast op 1.10, of ik die nou letterlijk volg of niet.
Vage raadsels hoor
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:30 schreef Jappie het volgende:[..]
Wat was de hele riddle ook alweer ??
quote:Met als plaatje: a5ee67fgdsp
Okay we're sorry this type of riddle is even needed, but in this day and age etc..It's a cop out for a riddle as it's not actualy a riddle at all but a security check that you are a human being and not a robot automaticaly inputting answers.
I know the above image is not exactly easy to read but to continue you have to type in the code including the numbers
There are many OCR (optical character recognition) programs so we're had to use many different fonts and back ground 'mess' so it's impossible for them to read, but not you
Anyway let's put this sorry business behind us, quick note it is case sensitive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |