Dat is een goed teken de jeuk doorstaan onderscheid je van mietjes zoals ik.quote:
Je gaat er anders wel van twijfelen hoor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is een goed teken de jeuk doorstaan onderscheid je van mietjes zoals ik.
het is mij nog nooit gelukt ik ben vaak op het jeukpunt geweest maar dan gaat hij er altijd af !quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je gaat er anders wel van twijfelen hoor!
Begrijpelijk ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is mij nog nooit gelukt ik ben vaak op het jeukpunt geweest maar dan gaat hij er altijd af !
Zou hetquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook.
Baarden zullen dan inderdaad wel voor echte kerels zijn
Mijn foto is van 1 week niet scherenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Cyaa het volgende:
ik heb me 3 weken niet geschoren...schiet niet op ik wil ook een baard
?quote:
Held!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:45 schreef SiemeN het volgende:
* SiemeN meld!
Vanaf heden laat ik de baard staan. Resultaten volgen snel!
duo penottiquote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Cynic het volgende:
en weer een voorzichtig begin van mijn kant!
zomer is een mooie tijd voor baarden. en dan na de zomer scheren dat je gezicht half bruin/ half wit is![]()
[afbeelding]
Ik zeg laten staan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:58 schreef Rune het volgende:
Ben te lam geweest om mij afgelopen week te scheren, maar het begint nu toch wel irritant te worden, zit er continu aan te plukken. Wou eigenlijk vanochtend scheren, maar verslapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |