Goatee's rule
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:10 schreef helldeskr het volgende:
Een echte baard is niet cool....
Das meer voor zwervers en Moslims ( no offense )Goatee's rule
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:33 schreef Cynic het volgende:
(geen sik, nee, een échte baard)
quote:i know i know....
Op vrijdag 13 februari 2004 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
[..]
quote:Van mij wel. Maar met flinke bakkebaarden en een sik is er nog maar een heel klein stukje over dat geen baard is
Op vrijdag 13 februari 2004 15:33 schreef helldeskr het volgende:[..]
i know i know....
...
had ik ff niet gelezen....
Maar ik hou het toch bij sik ..hoewel ik tegenwoordig ook een aardige bakkebaard aan het kweken ben...mag dat wel ?
quote:Ik ben bang van niet, als ik haar wil zoenen met een stoppelbaardje begint ze al te gillen
Op vrijdag 13 februari 2004 15:00 schreef Cynic het volgende:
Ja maar als iedereen een baard heeft, wil je vriendin/vrouw toch zeker ook dat jij er een hebt. Het gaat er vooral om dat we de reactie op gang brengen, daarna gaat het vanzelf (sneeuwbal-effect)
M'n pa heeft wel al een eeuwigheid een baard en een snor. Die had hij ooit afgeschoren omdat hij voor Sinterklaas ging spelen, toen liep ik gewoon straal langs hem heen op straat. Zelfs toen hij gedag zei had ik geen idee wie het was
Perfect, jij bent bij deze mijn grote voorbeeldquote:
vast en zekersquote:Op woensdag 7 april 2004 16:51 schreef Cynic het volgende:
Zou het door de lente komen, dat we en masse geen zin meer in scheren hebbben?
Valt wel mee hoor, ik heb me dik 12 jaar geleden voor het laatst geschorenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:51 schreef Cynic het volgende:
Zou het door de lente komen, dat we en masse geen zin meer in scheren hebbben?
Zo, dan heb je je al langer niet geschoren dan de meesten van ons überhaupt baardgroei hebben!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb me dik 12 jaar geleden voor het laatst geschoren
Ivo
Inderdaad, 3 ooms van me hebben een baard.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen...
het gaat hier niet over LOTRquote:Op woensdag 7 april 2004 22:33 schreef Angst het volgende:
voor mensen die lOTR nog niet kennen...
hier een korte samenvatting:
http://fun.drno.de/pics/english/LOTR.gif
leuk filmpje
nee het gaat of baarden, maar dat ter aanleiding van LOTRquote:Op donderdag 8 april 2004 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het gaat hier niet over LOTR
maar idd wel een leuk fimpje
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:59 schreef Angst het volgende:
[..]
en ik ben een vrouw en hoop vooralsnog dat ik niet in staat ben op een baard te laten groeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |