abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17142282
Na drie maanden hebben we even een denkpause ingelast, omdat er nog al wat moeilijkheden tussen ons instaan (vooral door mij). Nu is zij er nog niet uit en heeft meer tijd nodig om er over na te denken, maar ik weet het al: Het gevoel is bij mij eigenlijk gewoon weg.
Moet ik nu direct naar haar toe gaan en dat zeggen (in andere woorden), of moet ik wachten tot dat zij is uitgedacht, zodat we het doordacht kunnen uitpraten.
En hoe zeg je zoiets in Gods naam...
pi_17142306
Meteen zeggen. Hoeft ze er ook niet meer over na te denken.
Saus, voor over de pasta
pi_17142320
Ik zou het meteen zeggen als ik jou was ... Is wel zo eerlijk ...
pi_17142345
Wees eerlijk voor jezelf en voor haar. Geef aan wat er op je lever ligt, vertel dat jij het zelf eigenlijk nu niet meer ziet zitten, lang over nagedacht etc. Be honest..
Praatprieter
pi_17142346
zeggen, in een denkpauze weet je beide wat er kan gebeuren...einde verhaal, alhoewel, als het nou 4 jaar is ofzo dan heb je natuurlijk wel wat meer tijd nodig om...
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
  vrijdag 13 februari 2004 @ 12:29:10 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17142350
zeggen, wel zo eerlijk..
pi_17142417
Als je na 3 maanden al een "denkpauze" nodig hebt, denk ik dat je allebei al wel weet wat er gaat gebeuren.......
pi_17142474
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:33 schreef Croga het volgende:
Als je na 3 maanden al een "denkpauze" nodig hebt, denk ik dat je allebei al wel weet wat er gaat gebeuren.......
wou net zeggen na 3 maanden een pauze is geen pauze maar dan is het gewoon over
Deal with it; rock 'n roll
pi_17142510
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:33 schreef Croga het volgende:
Het besluit tot het nemen van de pause kwam niet door een gebrek aan gevoel (van allebei de kanten). Dat ik dat gebrek heb, daar ben ik door het denken achter gekomen.

-verduidelijkt-

[Dit bericht is gewijzigd door ChubbChubb op 13-02-2004 12:53]

pi_17142547
Als je nou die pauze laat voortduren, en zij bedenkt dat ze wél verder met je wil, wat dan? Das lullig
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_17142570
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:37 schreef ChubbChubb het volgende:

[..]

Het besluit tot het nemen van de pause kwam niet door een gebrek aan gevoel (van allebei de kanten), maar dat ik dat heb ben ik door het denken achter gekomen.
-iets veranderd-

Doet er niet toe.. na 3 maanden hoor je elkaar nog suf te neuken en serieuze gesprekken te beantwoorden met ja.. jah.. he wat zei je? neuken? zoiets..
Deal with it; rock 'n roll
  vrijdag 13 februari 2004 @ 12:42:19 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17142606
Gewoon een SMS sturen. Met de tekst "Sorry maar ik dump je". Schijnt tegenwoordig zeer in te zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17142725
Bedankt voor de reacties. Ik ben bang dat jullie (bijna) allemaal gelijk hebben. Wish me luck enzo (...en haar sterkte).
pi_17164738
Op verzoek weer open....hopen dat TS komt vertellen hoe het is afgelopen.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 14-02-2004 04:06]

pi_17202936
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 03:55 schreef cos-micV het volgende:
hopen dat TS komt vertellen hoe het is afgelopen.
Nou, goed dan, omdat je het zo vriendelijk vraagt.

Ik ben echt tijden niet meer zo zenuwachtig geweest als ik was voor ik het uitmaakte. Het was dan ook mijn eerste keer. Ik heb nog niet zo veel relaties gehad, en de tegenpartij maakte het eigenlijk altijd uit.

Ik heb het haar na lang nadenken over hoe ik het wilde doen dus eindelijk vertelt. En natuurlijk vertelde ik het niet zo als ik het had willen vertellen, maar betrok het hele verhaal erbij.

Ze leek het goed op te vatten en zei dat ze het al had zien aankomen. Ik ben blij dat het voorbij is (het uitmaken dan, niet de relatie).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')