Met dit handige apparaat, wat in geen een keuken zou mogen ontbreken, schilt u in een handomdraai al het fruit en alle groente die u maar kan bedenken. Maar niet alleen schillen, ook hakken, snijden, pureren,verpulveren.
Het gehele apparaat is 100 bij 100 bij 40, weegt 380 kilo en niet uit elkaar te halen. Het gehele apparaat is afwasmachinebestendig
Het apparaat werkt op 340 volt en wordt geleverd met een aantal accessoires:
Gepatenteerde XV45 Cicular Chopper
Dit geweldige apparaat zorgt ervoor dat u altijd marmer kan zagen, door het taaiste vlees heen komt en altijd uw auto in kan. Gemakkelijk te plaatsen op de All Automatic Peel Everything 3000 BHFH.
De gepatendeerde en alom geprezen H&K Allflame Wonderburner 2500
Onverwacht bezoek? Weinig tijd om iets op tafel te zetten? Met de H&K Allflame Wonderburner 2500 heeft u in een handomdraai diepgevroren kalkoek klaar gemaakt, eieren, pannenkoeken en heerlijke cake gebakken. Uw vrienden zullen versteld staan.
Andere accessoires zijn los verkrijgbaar. Onze telefonisten zitten nu voor u klaar.
Betaalt u met uw creditcard, dan krijgt u een Beatles CD gratis.
quote:Doe maar dollars...
Op vrijdag 13 februari 2004 11:50 schreef 9christensen het volgende:
euro's
CELLULITIS ECHT EEN PROBLEEM?
Niet getreurd, want vanaf vandaag is er de "improved" ButBuster3000
Met de ButBuster3000 zijn al uw problemen verleden tijd.
Geen lastige apparaten meer, geen moeizame dieten, slechts 1 klein staaltje techniek waarmee u uw strakke lichaam van 20 jaar geleden weer terugkrijgt.
ButBuster3000 is een patentologisch geimtrovusilliseerd aplatonisatiesysteem waarmee kleine opperlaagvethuidvleesdeeltjes worden afgeslankt.
Met andere woorden: u wordt er dunner van!
De ButBuster3000 is een simpel apparaat met slechts 1 knop!
Plaats de ButBuster3000 tussen uw billen en druk de knop 1-maal in.
Onmiddelijk zult u het afslankingsproces voelen.
De ButBuster3000 heeft 16 capsules die zich automatisvh vullen met overtollig vet.
Slechts 30 seconden per capsule om geheel gevuld te zijn. Dat wil dus zeggen dat u in 8 minuten een kontje hebt waar alle mannen voor vallen!
ButBuster3000 wordt nu weggedaan voor de belachelijk lage prijs van............
slechts ¤ 59.99 excl. 12.50 porto/cod !!!!!!!
Als u er 2 bestelt krijgt u dat tweede exemplaar voor maar........... ¤ 39.99 excl. 32.50 porto/cod !!!!!
Leuk om cadeau te doen en als stille hint voor uw te dikke vriendinnen!
Maar dat is niet alles! Want als u nu bestelt krijgt u naast de ButBuster3000 ook nog eens twee handige kraanfittingen om het uitspoelen van de capsules te vergemakkelijken!
Twijfel niet en bestel NU NU NU NU NU!
ButBuster3000 ® is niet verantwoordelijk voor enige schade aan sluitspieren, vorming van aambeien of eventuele andere kwalen.
De multifunctionele schoonmaakmachine... De Opruimer 3000
Heeft u het ook zo druk tegenwoordig! Zou het niet heerlijk zijn als iemand voor u uw huis op zou ruimen terwijl u aan het werk bent!
Wij presenteren u: De Opruimer 3000
U kunt de Opruimer 3000 zo instellen dat hij uw huis opruimt terijl u weg bent, stel gewoon de timer in en dit geweldige nieuwe product doet de rest!
Als u kijkt naar de resultaten die deze amazing Opruimer 3000 geeft wilt u nooit meer iets anders! U ziet het... U zult nooit meer iets moeten doen in uw huis!
De Opruimer 3000 wordt geleverd met de volgende hulpmiddelen:
Een Opruimer 300 voor het kleine werk:
Bent u vergeten uw Opruimer 3000 in te stellen, geen probleem, wij leveren kostenloos deze afstandbediening mee! Gerbruik hem op uw werk of als u op visite bent bij uw vrienden...
Tevens krijgt u 3 bijvulsets voor de Opruimer 3000 en 3 maanden garantie op ons volledige product!
Is het niet Amazing..!
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:20 schreef Jolan het volgende:
waarmee u uw strakke lichaam van 20 jaar geleden weer terugkrijgt.
quote:Ik wist niet dat er naast dikke wijven van 40 ook andere mensen naar TellSell zouden kijken, dus ik ging even uit van de standaard doelgroep
Op vrijdag 13 februari 2004 12:23 schreef pfaf het volgende:[..]
Zo strak hoeft van mij ook weer niet
Geniet van oude klassiekers, zoals:
En dit alles in maar liefst 16 kleuren. Uw vrienden zullen versteld staan bij het zien van dit stukje high-tech techniek.
Dit is nog niet alles, als u nu een CXIV Ubercompu Home Entertainment Unit 5000 aanschaft, krijgt u de tweede voor 55/56e van het geld. Dat is een voordeel van ¤20,-. Doe uw partner, buurman, vriend een plezier door voor hem of haar een tweede te kopen
Gemakkelijk te installeren. Het geheel wordt in losse onderdelen geleverd. Ook het in elkaar zetten is al een feest
Ziet u hier tegenop? Geen nood, in de 2867 pagina's tellende handleiding wordt stap voor stap uitgelegd hoe u de Super CXIV Ubercompu Home Entertainment Unit 5000 in elkaar zet. De handleiding wordt in de volgende talen meegeleverd:
quote:Bedankt voor deze briljante toevoeging
Op vrijdag 13 februari 2004 14:06 schreef ToT het volgende:
"Mike, it's AMAAAAAAAAAAAAAZING!!!!!"
(Oh nee, die is dood.
)
Dit is het nieuwste op het gebied van huid-bruinen. Altijd al gedroomd om op je favourite gangsta rapper te lijken? Altijd al jaloers geweest op negers? Grijp nu je kans en bestel vandaag nog. Je zult zien dat je het respect krijgt dat je verdient.
De mega bruiner 3040 maakt gebruik van hoge-druk uv-0zon-technologie. Waardoor er 1000 maal meer pigment wordt aangemaakt dan bij normale zonne-banken. Het resultaat is dan, dat de huidskleur veel langer aanblijft. ( circa 16 maanden)
Om een indruk te geven hier een tevreden klant, die zijn voor en na foto's wilde laten zien.
Before:
After:
Aarzel dus niet, en bestel nu!!!!!!!!!
Voor slecht 399,99 euro is dit apparaat voor U. Tevens krijgt U de cd van 50 cent gratis erbij.
Betaling via creditcard of automatische overboeking.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
De mega bruiner 3040.-knip-
quote:
Op maandag 16 februari 2004 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Ons telefoonteam zit voor u klaar!
Wacht niet langer en bestel nu!
Maar wacht, want er is meer!!
quote:Vurtel!!!!!!
Op maandag 16 februari 2004 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Ons telefoonteam zit voor u klaar!
Wacht niet langer en bestel nu!
Maar wacht, want er is meer!!
!!!WOW!!!
Een amazing discovery
-Hé Mike, wat heb je daar nou?
-Ik heb iets heel bijzonders. Iets waar de wereld al lang op zit te wachten.
-Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is...
-Ik heb een wit vierkant materiaal en een stokje. U zult zich wel afvragen, wat is dit nu weer.
-Ja Mike, laat ons niet in spanning.
-Als ik met dit stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurt het op de plek waar ik met het stokje over heen ben gegaan.
-Ongelooflijk...
-Ja, maar dat is nog niet alles. Als ik met het stokje, wat overigens een Pen heet, een letter, zoals je die normaal op het scherm ziet, op het materiaal teken...
-Ongelooflijk, ik begin het te snappen... dus als je meerdere letters neerzet kan je gewoon lezen *zonder* dat je een beeldscherm nodig hebt.
-Inderdaad, jij snapt het. Als dat geen amazing discovery is; het materiaal heet trouwens Papier.
-Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike?
-Nee, geweldig he, er zitten zelfs geen batterijen of accu in.
-Nou, nou, nou zeg. Onvoorstelbaar.
Ha, Mike, je klapt het dicht. Dat kan mijn notebook ook.
-Nee, dit is anders, je kan het zovaak vouwen als je wilt tot het de door jouw gewenste afmeting heeft.
-Oooh, Mike je gaat maar door en het wordt kleiner en kleiner.
-Ja, nu past het zelfs in mijn portefeuille.
-Ongelooflijk, dus ik kan het altijd bij me dragen.
Kom eens Mike, mag ik het eens vasthouden.
-Maar natuurlijk, ga je gang.
-Maar dit is ongelooflijk, het weegt bijna niets.
-Dat klopt, het is 1000 maal lichter dan het kleinst verkrijgbare notebook. Dat komt natuurlijk omdat er geen accu in zit. Nee, nee, je droomt niet, knijp maar flink in je arm. Kijk, ik vouw het weer uit en....
-Maar Mike, wat doe je nu? Nee, dat kan niet, je scheurt het papier doormidden.
-Dit materiaal is zo geweldig. Kijk, ik houd de helften gewoon tegen elkaar aan en je kan het gewoon weer lezen.
-Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, ha ha ha.
Maar wat doe je nu? Nee, niet doen, niet doen! Je gaat er zomaar op staan springen.
Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen!
Stel je voor zeg, als je zo op je monitor zou gaan springen.
Ongelooflijk, wat een discovery! Zeg Mike, hoe lang kan je papier eigenlijk bewaren?
-Nou, veel langer dan een diskette of harddisk waarvan de magnetische gevoeligheid op den duur verdwijnt.
-Ongelooflijk, wat een amazing discovery.
-Maar dat is nog niet alles!
-Nee?
-Je kan het overal mee naar toe nemen, je kan het gebruiken bij hoge en lage temperaturen. En als je het niet meer nodig hebt, kan je altijd nog je neus erin snuiten en....
-Ja Mike, ongelooflijk... Zeg Mike, maar dat zou betekenen dat we op een dag helemaal geen beeldschermen, computers en notebooks meer nodig hebben.
-Inderdaad, is dat niet ongelooooooflijk?
Ons telefoonteam zit nog steeds voor u klaar!
Wacht niet langer, en bel nu!
Maar wacht, want er is meer!
Als u namelijk binnen een half uur bestelt, krijgt u er gratis en voor niets een statief bij!
Hier ziet u onze schone blonde assistente het product demonstreren!
Zelfs zij kan het product bedienen! Dan moet u het zeker kunnen!
Om te bestellen kiest u het nummer wat naast de vlag van u land staat. Enzo.
U zult denken, weer een middel dat weer belooft dat u er 20 jaar jonger uitziet. Maar deze heeft een verschil. Wij garanderen u, dat wanneer u niet tevreden bent met het geleverde product, u het binnen 30 minuten terug kan sturen en u krijgt uw geld gewoon terug.
Hier een voorbeeld van wat ons geweldige product voor u kan doen
Voor:
Na:
De Mega Rincle Away 456.2 bestaat ui 100% op aardolie gebaseerde plantaardige producten. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over mogelijke bijverschijnselen. Door inwendig gebruik te maken van de Mega Rincle Away 456.2 kunt u het product ook als voorbehoedsmiddel gebruiken. Dit alles wordt beverstigd door onze wetenschapper, professor Cotheeh
"Het werkt" aldus professor Cotheeh
Dit gepatenteerde apparaat is in een handomdraai klaar voor gebruik. Nooit meer last van overtollig navelpluis. Met accesoires ook te gebruiken om oorsmeer te verwijderen. Wij garanderen u dat u binnen twee weken zal merken dat uw navel nog nooit zo schoon was. Nu kunt u eindelijk die piercing nemen die u altijd wilde of eindelijke een kort truitje aan. Zeer gebruiksvriendelijk. Het gehele apparaat werkt op 2 AAA batterijen, welke mee worden geleverd.
We zijn terug......
Met de stoma 10499.....oftewel.....
Je hoeft nooit meer met een volle blaas te lopen.
Verdere uitleg is niet nodig. Zit je in de bus en heb je het gevoel dat je blaas ontploft ...don't worry.
Heb je net 20 bier achter de kiezen en wil je niet dat een nieuwsgierige toekomstige homo kijkt hoe groot je lul is, in je favoriete cafe......don't worry.
Met dit apparaat, kun je 30 liter urine meeslepen en uitzeiken....zonder dat je een wc-pot moet opzoeken.
De operatie gaat vrij simpel....er wordt een gat gemaakt richting je blaas... ( zie foto hieronder..)
Vervolgens wordt een opslag medium toegevoegd....
Merk je dat het opslag medium te vol is....dan kiep je het simpel weg uit op straat of in de riool.
We hebben ook xxxxxl t-shirts in de aanbieding, die je stoma doet verbergen. In de nieuwste modieuze kleuren.
Bestel nu....
En je kunt pissen OVERAL!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |