Toen ik kaarten ging kopen bleken de pubers van Zebrahead er ook bij te staan en ook The Matches komen even langs om wat te spelen. Dit alles voor slechts 11 euro! De kaarten zijn al in de voorverkoop, maar het is nog niet uitverkocht. Zijn er hier nog andere mensen die naar dit concert gaan?
quote:Klopt.. maar een dagje brak op stage zijn kan toch best
Op vrijdag 13 februari 2004 11:46 schreef Doodkapje het volgende:
Dat is op een woensdag he... zaadzooi... volgende dag weer vroeg op mijn stageplek beginnen... gaat mooi niet lukken
[Dit bericht is gewijzigd door saaw op 13-02-2004 18:44]
[Dit bericht is gewijzigd door saaw op 13-02-2004 18:43]
Ist al uitverkocht en heeft het die potentie ook?
quote:Geld? 11 13,10 euro is geen geld
Op maandag 16 februari 2004 12:45 schreef =HellFire= het volgende:
Zat al in de planning, maar het geld zit niet mee... Tijd en reizen is geen probleem.Ist al uitverkocht en heeft het die potentie ook?
FooFighters en Millencolin
Ff wachten op de volgende stufi dus dan maar. Tis eind feb. vast niet uitverkocht laten we dan maar hopen.
quote:Gewoon doen alsof het guldens zijn
Op maandag 16 februari 2004 13:15 schreef =HellFire= het volgende:
Euh kerel ik heb nog meer uitgaven (ook al zijn het er niet veel) en 13 euro is dan nog steeds best veel.Ff wachten op de volgende stufi dus dan maar. Tis eind feb. vast niet uitverkocht laten we dan maar hopen.
En wat heeft iedereen tegen die woensdag?
quote:Tja. Tis en blijft nog steeds 28 gulden ofzo dan.
Op maandag 16 februari 2004 13:56 schreef 11am het volgende:[..]
Gewoon doen alsof het guldens zijn
Ik help je wel hopen dat er over een week nog kaartjes zijn, heb echt geen idee hoe hard het precies gaat
En wat heeft iedereen tegen die woensdag?
En woensdag is fine, OV is dan geldig.
Offtopic.quote:Op vrijdag 13 februari 2004 11:33 schreef cleany het volgende:
ja...ik heb alleen nog geen kaartje...
Cool, was er eigenlijk van uit gegaan dat The Matches zou beginnen (als "minst bekende band"). Leuk te wetenquote:Op maandag 1 maart 2004 12:00 schreef amsterdam19 het volgende:
Zebreahead begint als eerste, daarna the matches en daarna komt reel big fish als hoofdact trouwensDat jullie t maar vast weten!
Op Pukkelpop waren ze goed ja. Aardig wat mensen raakten in de war door dat "we are less than jake gedoe". Was zelf ook ff verbaasd omdat m'n programmading aangaf dat Rancid op dat tijdstip hoorde te spelen. Gelukkig is hun muziek vrij herkenbaarquote:Op maandag 1 maart 2004 12:16 schreef =HellFire= het volgende:
Heb ze overigens ook al gezien @ Pukkelpop, maarja... Zebrahead niet.
Echt waar? You shouldn't have!?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:33 schreef Crowded het volgende:
Ik ken trouwens iemand die vandaag toch nog een kaartje kon kopen
Lol, twas ochtend en jij gaat al vertrekken terwijl je waarschijnlijk uit A'dam komt!?quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:52 schreef amsterdam19 het volgende:
ik kan ook niet wachten!! ga zo maar vertrekken! Ben benieuwd tot hoe laat t zal duren
hehe ja ik moet die nickname maar s veranderen. ik woon r al n tijd niet meer. ga maar eens n nieuw profiel Aanmaken zonder naam en leeftijdquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Lol, twas ochtend en jij gaat al vertrekken terwijl je waarschijnlijk uit A'dam komt!?![]()
Hehehhe.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
hehe ja ik moet die nickname maar s veranderen. ik woon r al n tijd niet meer. ga maar eens n nieuw profiel Aanmaken zonder naam en leeftijd![]()
![]()
Maar dan nog... hoe ver woon je weg als je zo lang moet reizenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef amsterdam19 het volgende:
hehe ja ik moet die nickname maar s veranderen. ik woon r al n tijd niet meer. ga maar eens n nieuw profiel Aanmaken zonder naam en leeftijd![]()
![]()
Ow, dus dat was die vent aan t doen. Ik dacht al, wat moet ie nou....??quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:23 schreef Crowded het volgende:
Ik heb me ook zeker vermaakt
The Matches wel aardig, ook wel grappig dat die afrogast na hun concert in het publiek emailadressen aan het verzamelen was en me nog aansprak dat ie muse een geweldige band vond (had een muse shirt aan)
Zebrahead vond ik ook erg leuk moet ik zeggen, viel me meeToen ook af en toe in de pit gestaan, die was best aardig
En RBF uiteraard weer erg goed! Veel leuke nummers, alleen tikkie jammer van de pit idd. Tijdens het 1e nummers lag ik al op de grond met 20 mensen op me en 1 onder meDe toegift was ook weer heerlijk. Goed concert dus
Gezellige hoopies waren het jaquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef Shandon_rules het volgende:
En misschien heb ik ook nog wel bovenop je gelegen... Of jij op mij... Ben in iedergeval een paarkeer omgedonderd met nog 15 anderen... Heerlijk.
Ja alleen vond ik groep 2 toch harder klinken. Maar zo erg vond ik het na de "beloning" aan groep 1 ook weer niet dat ik in 2 stondquote:Zebrahead was minder slecht dan ik dacht, vooral de 'wooo - fuck contest' was wel lache vond ik...
Beer hoort toch wel bij een RBF concert, had het al in de toegift verwachtquote:En ikhoopte ook op 'Beer song', gelukkig nog in de toegift!!!
quote:Al bij al heb ik me zeker wel vermaakt gister!! Topavond!! RBF IS COOL!!![]()
my idea! (dat skanken.)quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:50 schreef 2nosedT het volgende:
Oeh was tof concertjammer alleen van die onstabiele pit met al die kleuters.. wil je lekker skanken kan het nauwelijks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |