Aaaaaarrrrghhh...veel spoilers!quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:10 schreef BMH het volgende:
Nieuwe trailer
Waar?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn, hebben.
Even pre-orderen.
DVD Boxofficequote:Op zondag 3 oktober 2004 22:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar?
Nu maar hopen dat deze er wat sneller is als ToSquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DVD Boxoffice
15 januariquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat deze er wat sneller is als ToS.
Wat is de releasedatum?
ik heb nu ook 2 maanden moeten wachten op mijn ToS dus ik ben al wat gewend van onze canadeze vriendenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
15 januariOverigens heb ik hem alweer weeeeeeken in bestelling staan
In de tussentijd istie op nummer 1 gekomen in de pre-order lijst (way boven Halo 2 onder anderen
) dus ik hoop voor je dat je hem strax met de eerste lading hebt
waarom bestel je dan niet bij lik-sang? had ToS 8 dagen na bestelling binnen. En ze hebben ook alles zonder verzendkostenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:27 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nu ook 2 maanden moeten wachten op mijn ToS dus ik ben al wat gewend van onze canadeze vrienden
Blijf eens lekker in BH2quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:50 schreef Rambaldi het volgende:
ik poep over je fans heen
Ik heb weinig console games gezien die zo mooi zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:01 schreef Markster het volgende:
Ziet er goed uit, maar jullie overdrijven wel, zo bijzonder speciale graphics heeft het nou ook weer niet.
Misschien voor de gamecube wel
hahaha steek die maar in je zakquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blijf eens lekker in BH2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |