Ik zou voor dit spel OPZEKER een Cube kopen iig !quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat Nintendo beseft dat dit DE kans is om nog een boel Gamecubes te verkopen. Dit spel is gewoon een consoleseller, klaar.
Jammere is dat de PS2 versie al is aangekondigd, veel mensen zullen dan toch gaan wachten denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou voor dit spel OPZEKER een Cube kopen iig !
Ja dat zal best maar ik denk dat die niet zo mooi wordt dan de Cube versie.... ! Nam mijn petje al af voor remakequote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammere is dat de PS2 versie al is aangekondigd, veel mensen zullen dan toch gaan wachten denk ik
Ik betwijfel of de PS2 deze graphics trekt, volgens de makers is RE4 vanuit ontworpen om optimaal gebruik te maken van de Cube-architectuur. Maar toch, na de graphics van MGS3 verbaast me niks meer op de PS2.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Tain het volgende:
Jammere is dat de PS2 versie al is aangekondigd, veel mensen zullen dan toch gaan wachten denk ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zou je een jaar wachten op een game die te spelen is op een console die nog geen 100 dollar kost
quote:Op zondag 9 januari 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende week rond deze tijd gamen we hem hopelijk Gijs.![]()
Hij heeft een 9.5 gekregen voor de gameplay heh, nou niet een beetje de hype naar beneden brengenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
9.0 Gameplay
The best Resident Evil game ever made. Truly intense. Lots of new compelling gameplay types. Excellent new targeting and action systems. Boss fights are incredible. Satisfying quest.
Het blijft wel lang wachten op de andere reviews... Zo'n exclusieve deal van IGN/Gamespy blijft een beetje fishy natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:12 schreef BMH het volgende:
gemiddeld: 99.3%
toch irritant dat ze bij de 2disc hoesjes in amerika het zo netjes oplossen en dat wij een extra raar ding in het midden krijgen die je er zo uitrektquote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Maak je collectie compleet met RE4.
Strakke review !!!quote:Op maandag 10 januari 2005 10:03 schreef Thomper het volgende:
GameSpot geeft 9.6, even hoog als GTA:San Andreas, even hoog als hoogste cijfer ooit (op een 10 voor Tony Hawk 3 na.. *kuche*)
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb al met een vriend van me een RE4 weekend geplanned..
Diepvriespizza's, drank, drugs en een dikke TV..
In 1 weekend gaat ie uit...
Kaarsje aan !quote:Op maandag 10 januari 2005 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
Yep, in het donker! Geluid vol aan en een fles rode wijn erbij
Jezus, wat een orgie aan fouten weer in zo'n korte post.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee man. Dan wordt je helemaal wazig en dan breek je de heel fokking sfeer.
Vraag maar aan je Asshole.
je kan ook nog 2 maanden wachten op de PAL releasequote:Op maandag 10 januari 2005 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Zit nu echt te twijfelen of ik Freeloader aan ga schaffen en Resident Evil ga importeren.
Maart duurt me eigenlijk te lang.
De game onderstuent geen breedbeeldquote:Op maandag 10 januari 2005 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga hem ook bij een vriend een weekend gamen. Dolby Pro Logic II + Breedbeeld =Creepy
Dit topic is al bijna vol wie heeft zin om een nieuwe OP te maken voor deel 2?
RE4 maakt toch gebruik van een soort 'pseudo'-breedbeeld d.m.v. zwarte balken aan de boven- en onderkant van het scherm? Sommige breedbeeld-tv's rekken het beeld dan automatisch op, zodat het beeldvullend wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game onderstuent geen breedbeeld
Dat wel. Maar het is in principe gewoon 4:3quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
RE4 maakt toch gebruik van een soort 'pseudo'-breedbeeld d.m.v. zwarte balken aan de boven- en onderkant van het scherm? Sommige breedbeeld-tv's rekken het beeld dan automatisch op, zodat het beeldvullend wordt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig heeft mijn TV een zoomfunctie.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig heeft mijn TV een zoomfunctie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |