P.N.04quote:Op donderdag 30 december 2004 09:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is de ntsc release ieder geval, pal duurt nog tot ergens in maartquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:43 schreef truSteh het volgende:
15 Januari release date, 18 januari ligt ie dan toch wel in de winkels? Zou mooi verjaardagscadeau voor mij zijn
Ziet er echt gruwelijk uit dit
Met paraplu?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:36 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb hem vandaag bij play-asia gepreorderd
Is hij dan niet japans? Ik heb hem btw bij DVDboxofficequote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ban uit het RE4 topic!!
Ik heb hem vandaag bij play-asia gepreorderd
dat je anti EA bent is goed,quote:Op donderdag 30 december 2004 10:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, maar gelukkig brengen de sequels op de cube wel genoeg vernieuwing met zich mee. MP2 & Paper Mario 2 wellicht niet, maar beide games zijn nog steeds enorm orgineel en nergens anders te vinden.
Ik ben gewoon enorm Anti-EA. Kan er nix aan doen. Komt misschien omdat ik sport games geen zak aan vind.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Is hij dan niet japans? Ik heb hem btw bij DVDboxoffice
Nog 10 daagjes en hij is uit, dan nog wachten op de postbode
nee, wou het wel doen maar dat kost me 15 euro extra aan verzendkosten, nu kost het me 41 inclquote:
Een vervolg deel kan ook vernieuwend zijn. Resi 4. Metroid Prime. Zelda OOT. FFVII. En nog veel meer.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat je anti EA bent is goed,
Maar vernieuwing op de cube?
iedere deel 1 van een serie is vernieuwend.
Metal gear 1 is vernieuwend
Splintercell 1 is vernieuwend
Project gotham racing 1 is vernieuwend
Viewtifull joe 1 is vernieuwend
dus vernieuwend is niet aleen nintendo hoor maar iedere console
Dat is niet zo vreemd aangezien die spellen steeds op een sneller platform zijn uitgekomen (dus meer mogelijkheden)quote:Op zondag 2 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vervolg deel kan ook vernieuwend zijn. Resi 4. Metroid Prime. Zelda OOT. FFVII. En nog veel meer.
Inderdaad, maar zeggen dat alleen een deel één van een serie vernieuwend is, is onzin.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd aangezien die spellen steeds op een sneller platform zijn uitgekomen (dus meer mogelijkheden)
Vervolgen op dezelfde console zijn vaak meer van hetzelfde..
Ja, dat is het zeker.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zeggen dat alleen een deel één van een serie vernieuwend is, is onzin.
Wat zijn we het weer eens met elkaarquote:Op zondag 2 januari 2005 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker..
Net zoals het imo onzin is dat EA alleen slechte spellen maakt..
Madden is anders wel de top uit zijn genre, niet dat we daar veel aan hebben in NLquote:Op donderdag 30 december 2004 13:23 schreef HAL9000S het volgende:
Net alsof EA goede sportgames heeft...
Vind je het nou niet zonde om dit allemaal te bekijken. RE4 wil je toch blind meemaken. Nu weet je bv alweer dat dit gebeurd. Ik kom tijdens de release van RE4 wel weer in dit topic !quote:
Ik kijk wel, maar heb m'n hersenen inmiddels zover gekregen het niet te registreren. En de filmpjes kijk ik zeker niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Vind je het nou niet zonde om dit allemaal te bekijken. RE4 wil je toch blind meemaken. Nu weet je bv alweer dat dit gebeurd. Ik kom tijdens de release van RE4 wel weer in dit topic !
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat zijn we het weer eens met elkaar
Ik vind trouwens wel meevallen hoeveel ze vrijgeven.. Over anderhalve week komt ie uit en er is nog vrijwel niets duidelijk van het verhaal, pas de laatste tijd krijgen we beelden van latere gedeeltes en er is nog geen impressie of hands-on (afgezien van het eerste level) verschenen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:31 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat ze al zoveel vrijgeven van RE4![]()
Hier,.... speciaal omdat jij niet kan tellenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:27 schreef Biobakker het volgende:
nog 1 weekniemand die nog ergens een countdowntimer heeft gevonden?
Dimplus, next-level.nl en psxshop.nl hebben nog zat in voorraadquote:Op vrijdag 7 januari 2005 07:49 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaaarghhhh...Freeloader is overal "out of stock"![]()
![]()
![]()
Ik wacht wel Gijs, moet immers nog Metroid Prime: Echoes en GTA: SA uitspelen, anders blijven die ook weer liggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Dimplus, next-level.nl en psxshop.nl hebben nog zat in voorraad
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
De beste Resident Evil en survival horror game ooit gemaakt_________O__________
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
10 Presentation
Phenomenal. Outstanding. From the slick menus to the cinematic cut-scenes, the new play types and the buyable extras, this is Resident Evil at its best.
9.5 Graphics
Superb. Unequaled art. Technically in a league of its own. Gorgeous character models, environments, animation, lighting and texture effects. GameCube's prettiest title. Faked widescreen hurts.
9.0 Sound
Atmospheric and ambient. Heart-thumping sound effects and moody music, all in Dolby Pro Logic II.
9.0 Gameplay
The best Resident Evil game ever made. Truly intense. Lots of new compelling gameplay types. Excellent new targeting and action systems. Boss fights are incredible. Satisfying quest.
8.5 Lasting Appeal
At 20-plus hours, a meaty single-player adventure. And because the game tallies hit ratios and kills per area, there's records to be beaten. Plus, there are unlockables.
9.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Voor het eerst bij Lik-Sang besteld, ik ben benieuwd.quote:Bestelling
1 FreeLoader 1.06B (Datel) (For GameCube/US$ 19.90 (~15.11 EUR)
1 Resident Evil 4 (Capcom) (For GameCube// US NTSC) US$ 59.90 (~45.48 EUR)
Totaal US$ 79.80 (~60.59 EUR)
Verzendkosten (DHL) US$ 23.00 (~17.46 EUR)
Totaal US$ 102.80 (~78.05 EUR)
En dan wel achter spoiler-tags zetten a.u.b.!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:12 schreef Biobakker het volgende:
kan iemand screens maken van de intro? kan hier geen filmpjes kijken nml.
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan wel achter spoiler-tags zetten a.u.b.!![]()
Duur maar wat een respect Gijsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Review gelezen....tot maart wachten trek ik niet![]()
![]()
[..]
Voor het eerst bij Lik-Sang besteld, ik ben benieuwd.
Ik ook. Heb zin om een shotgun te pakken en collega’s af te schieten.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:27 schreef BMH het volgende:
Moep moep moep. 9.8. Dat is nog hoger dan een 7.9!
Ik zou voor dit spel OPZEKER een Cube kopen iig !quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat Nintendo beseft dat dit DE kans is om nog een boel Gamecubes te verkopen. Dit spel is gewoon een consoleseller, klaar.
Jammere is dat de PS2 versie al is aangekondigd, veel mensen zullen dan toch gaan wachten denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou voor dit spel OPZEKER een Cube kopen iig !
Ja dat zal best maar ik denk dat die niet zo mooi wordt dan de Cube versie.... ! Nam mijn petje al af voor remakequote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammere is dat de PS2 versie al is aangekondigd, veel mensen zullen dan toch gaan wachten denk ik
Ik betwijfel of de PS2 deze graphics trekt, volgens de makers is RE4 vanuit ontworpen om optimaal gebruik te maken van de Cube-architectuur. Maar toch, na de graphics van MGS3 verbaast me niks meer op de PS2.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Tain het volgende:
Jammere is dat de PS2 versie al is aangekondigd, veel mensen zullen dan toch gaan wachten denk ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zou je een jaar wachten op een game die te spelen is op een console die nog geen 100 dollar kost
quote:Op zondag 9 januari 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende week rond deze tijd gamen we hem hopelijk Gijs.![]()
Hij heeft een 9.5 gekregen voor de gameplay heh, nou niet een beetje de hype naar beneden brengenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
9.0 Gameplay
The best Resident Evil game ever made. Truly intense. Lots of new compelling gameplay types. Excellent new targeting and action systems. Boss fights are incredible. Satisfying quest.
Het blijft wel lang wachten op de andere reviews... Zo'n exclusieve deal van IGN/Gamespy blijft een beetje fishy natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:12 schreef BMH het volgende:
gemiddeld: 99.3%
toch irritant dat ze bij de 2disc hoesjes in amerika het zo netjes oplossen en dat wij een extra raar ding in het midden krijgen die je er zo uitrektquote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Maak je collectie compleet met RE4.
Strakke review !!!quote:Op maandag 10 januari 2005 10:03 schreef Thomper het volgende:
GameSpot geeft 9.6, even hoog als GTA:San Andreas, even hoog als hoogste cijfer ooit (op een 10 voor Tony Hawk 3 na.. *kuche*)
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb al met een vriend van me een RE4 weekend geplanned..
Diepvriespizza's, drank, drugs en een dikke TV..
In 1 weekend gaat ie uit...
Kaarsje aan !quote:Op maandag 10 januari 2005 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
Yep, in het donker! Geluid vol aan en een fles rode wijn erbij
Jezus, wat een orgie aan fouten weer in zo'n korte post.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee man. Dan wordt je helemaal wazig en dan breek je de heel fokking sfeer.
Vraag maar aan je Asshole.
je kan ook nog 2 maanden wachten op de PAL releasequote:Op maandag 10 januari 2005 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Zit nu echt te twijfelen of ik Freeloader aan ga schaffen en Resident Evil ga importeren.
Maart duurt me eigenlijk te lang.
De game onderstuent geen breedbeeldquote:Op maandag 10 januari 2005 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga hem ook bij een vriend een weekend gamen. Dolby Pro Logic II + Breedbeeld =Creepy
Dit topic is al bijna vol wie heeft zin om een nieuwe OP te maken voor deel 2?
RE4 maakt toch gebruik van een soort 'pseudo'-breedbeeld d.m.v. zwarte balken aan de boven- en onderkant van het scherm? Sommige breedbeeld-tv's rekken het beeld dan automatisch op, zodat het beeldvullend wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game onderstuent geen breedbeeld
Dat wel. Maar het is in principe gewoon 4:3quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
RE4 maakt toch gebruik van een soort 'pseudo'-breedbeeld d.m.v. zwarte balken aan de boven- en onderkant van het scherm? Sommige breedbeeld-tv's rekken het beeld dan automatisch op, zodat het beeldvullend wordt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig heeft mijn TV een zoomfunctie.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig heeft mijn TV een zoomfunctie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |