quote:Op maandag 10 januari 2005 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb al met een vriend van me een RE4 weekend geplanned..
Diepvriespizza's, drank, drugs en een dikke TV..
In 1 weekend gaat ie uit...
Kaarsje aan !quote:Op maandag 10 januari 2005 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
Yep, in het donker! Geluid vol aan en een fles rode wijn erbij
Jezus, wat een orgie aan fouten weer in zo'n korte post.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee man. Dan wordt je helemaal wazig en dan breek je de heel fokking sfeer.
Vraag maar aan je Asshole.
je kan ook nog 2 maanden wachten op de PAL releasequote:Op maandag 10 januari 2005 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Zit nu echt te twijfelen of ik Freeloader aan ga schaffen en Resident Evil ga importeren.
Maart duurt me eigenlijk te lang.
De game onderstuent geen breedbeeldquote:Op maandag 10 januari 2005 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga hem ook bij een vriend een weekend gamen. Dolby Pro Logic II + Breedbeeld =Creepy
Dit topic is al bijna vol wie heeft zin om een nieuwe OP te maken voor deel 2?
RE4 maakt toch gebruik van een soort 'pseudo'-breedbeeld d.m.v. zwarte balken aan de boven- en onderkant van het scherm? Sommige breedbeeld-tv's rekken het beeld dan automatisch op, zodat het beeldvullend wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game onderstuent geen breedbeeld
Dat wel. Maar het is in principe gewoon 4:3quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
RE4 maakt toch gebruik van een soort 'pseudo'-breedbeeld d.m.v. zwarte balken aan de boven- en onderkant van het scherm? Sommige breedbeeld-tv's rekken het beeld dan automatisch op, zodat het beeldvullend wordt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig heeft mijn TV een zoomfunctie.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig heeft mijn TV een zoomfunctie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |