quote:Ik zou graag weer eens de oude adventures spelen, maar ook bijvoorbeeld SkyRoads, Duke Nukem 2, Commander Keen, Xwing, Tie Fighter, Rebel Assault (1 en 2), Descent, Wing Commander 3 en 4 en nog wel meer van m'n games die ik hier nog legaal heb liggen.
Op donderdag 19 februari 2004 21:30 schreef MaZz_ het volgende:
Wat voor een oldskoel PC games speel jij dan graag Khadgar?
Ik krijg als het goed is over paar weken Sam & Max: Hit the road en Day of the Tentacle pack binnenquote:Op donderdag 19 februari 2004 22:24 schreef Khadgar het volgende:
Ik zou graag weer eens de oude adventures spelen, maar ook bijvoorbeeld SkyRoads, Duke Nukem 2, Commander Keen, Xwing, Tie Fighter, Rebel Assault (1 en 2), Descent, Wing Commander 3 en 4 en nog wel meer van m'n games die ik hier nog legaal heb liggen.
quote:Op maandag 23 februari 2004 10:53 schreef Khadgar het volgende:
Das wel cool Tain. Ik heb hier nog een map vol met m'n oude cd games (en m'n wolfenstein 3d diskettes die ik LEGAAL heb, mét handleiding én het officiele hintboek).
Verder heb ik onder andere Rebel Assault (1 en 2), WingCommander (3, 4, 5), Full Throttle, Descent (1, 2, 3), Theme Hospital, Atomic Bomberman, Warcraft 2 (+dark portal), Terminal Velocity,
De lol die ik heb beleeft met die twee spellen...quote:Op maandag 23 februari 2004 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
voor ongeveer 17 eurotjes
Ik ook, echt geweldig, ben echt volle dagen aan het spelen geweest om hem uit te spelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:10 schreef Khadgar het volgende:
[..]
De lol die ik heb beleeft met die twee spellen...
Psst, het IS woensdagquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:52 schreef Lexie het volgende:
Goh, de eerste post die ik kan maken sinds woensdag, wat een crap.
Dat betekent dat ik ongeveer een week niet gepost hebquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst, het IS woensdag
Echt?quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Psst, het IS woensdag
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik ongeveer een week niet gepost heb. The horror
.
Maar je staat toch in mijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb je gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |