abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1194854
Ik ga morgen nacht op vakantie!

Maar ik heb zo'n gevoel dat ik iets vergeet:?

wat nemen jullie zoal mee? en wat adviseren jullie om mee te nemen???

Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  donderdag 12 juli 2001 @ 13:07:44 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1194860
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 13:06 schreef TheMax het volgende:
Ik ga morgen nacht op vakantie!

Maar ik heb zo'n gevoel dat ik iets vergeet:?

wat nemen jullie zoal mee? en wat adviseren jullie om mee te nemen???

Zonnebrand creme, after sun, handdoek, lekker weer, goed humeur, lunchpakker
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_1196836
ik heb dat gevoel dus ook, terwijl er nu 2 enorme tassen klaar staan en dat voor 10 dagen vakantie (waarvan 2 in de bus). Zolang je: kleding, ondergoed, zwemspullen, schoenen, toiletspullen, medicijnen, paspoort en buitenlandse valuta bij je hebt, moet het wel lukken...

toch?

maar ik ken dus het gevoel....

pi_1197010
Wees blij dat je niet gaat kamperen dan moet je veel meer mee nemen
AARRGH
morgen vertrekken
heb ik alles
heb ik alles.......
en dan kom je aan
FUCK ! ik ben ****** vergeten
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_1197120
heb je inflatable suzy bij je ringmaster?
pi_1197126
nah die is vol maat
vergeet je schaap niet he
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_1198160
Ben ook een nogal vergeetachtig tiepje dus heb ik ooit eens een lijstje gemaakt wat ik nu gewoon voor elk weekendje weg of langere vakantie check. Wil het best wel met je delen:

tandpasta, tandenborstel, zeep,wasmiddel, shampoo, creme, deodorant, parfum, zonnebrandcreme, aftersuncreme, borstel, sheermesje, tissues, condooms, handdoek, washandje, ondergoed, hemdjes, t-shirts, trui, broek, shorts, pyama, riem, sokken, slippers, schoenen, jas, paraplu, discman, cd's, zonnebril, wekker, fototoestel, fotorolletjes, batterijen, adressen, paspoort, tickets, geld, credit card, postbank pasjes, verzekeringeninfo

Die dingen die er niet bij staan, daar kan je best zonder en ter plekke kopen kan ook altijd nog. Succes & have a good trip

vrijdag 13 juli 2001 @ 01:58:11 #8
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1198894
quote:
Op donderdag 12 juli 2001 23:33 schreef Kari het volgende:
Die dingen die er niet bij staan, daar kan je best zonder en ter plekke kopen kan ook altijd nog. Succes & have a good trip
Mijn uiteindelijke heb-ik-alles-check blijft daardoor beperkt tot:
beetje geld
credit card
ticket
paspoort
evt. visum
verzekeringspasje
mobieltje

Als je dat maar bij je hebt, is het iig geen ramp als je iets mist. Jammer misschien, maar niet de moeite waard om je druk over te maken. Het is vakantie, immers

vrijdag 13 juli 2001 @ 02:03:38 #9
3542 Gia
User under construction
pi_1198914
Ik heb een lijstje van items die we afgelopen jaren vergeten waren:

Kurkentrekker
Kaasschaaf
Flesopener
Batterijen...voor de zaklamp!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: