abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17131440
Uh ja... beetje raar misschien, en misschien past het beter bij relaties/psychologie... maar goed.

Ik ben mijn levenlang erg sportief geweest. Jarenlang op redelijk hoog niveau geturnd, ondanks mijn lengte. Athletiek, Judo, Kendo, basketbal. Dus ik heb zeker voor een vrouw aardig wat kracht, zonder dat ik ben verworden tot zo'n kenau Verder ben ik opgegroeid in een gezin met 3 broers, dus iedereen die als vrouw 3 broers heeft, weet dat je voor jezelf moet op kunnen komen.

Nou is het natuurlijk altijd leuk om met je partner wat te worstelen, elkaar wat uit te dagen, effe de adrenaline omhoog.
En van de 10 keer win ik er 8 of 9 van mijn man, die overigens zeker geen slappe vent is (ik won meestal ook van 2 van mijn 3 broers).
Ik vind het wel grappig en eerlijk gezegd ook wel opwindend om zo een man te domineren en overwinnen.

Maar het valt me sinds kort op dat mijn man's zelfvertrouwen hierdoor minder wordt. Ik kan er niet mee stoppen, want dan zou het lijken dat ik hem niet serieus neem. En hem laten winnen zou ook opvallen.
Ik weet dus eigenlijk niet wat te doen.

zijn er andere vrouwen/meisjes die hiermee ervaring hebben??? En hoe zouden jullie hier mee omgaan?

donderdag 12 februari 2004 @ 22:48:37 #2
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17131514
Stuur hem op een zelfverdedigingscursus?
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:49:33 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_17131550
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:48 schreef Mayhem het volgende:
Stuur hem op een zelfverdedigingscursus?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:50:16 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_17131574
Als je het initiatief van het "vechten" niet bij jezelf legt heeft hij het aan zichzelf te wijten als zijn zelfvertrouwen daalt.
Wat een mietje trouwens, die kerel van je. Beetje zich in elkaar laten slaan door een meid. Hahah..
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:50:57 #5
62182 Georges
That's the shit
pi_17131593
Jeetje, ik kan me er niks bij voorstellen, dat een vrouw sterker zou zijn.
Ik zou zeggen, ga die stoeipartijen uit de weg, of probeer niet volledig kracht te zetten.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_17131600
Gewoon je man op worstelen sturen, dan issie er zo overheen
regelmatig fitnessen enzo kan ook veel helpen...
pi_17131621
mijn ervaring is dat mannetjes die de grootste mond hebben, zelf het minste kunnen klaarmaken...

als je niets zinnigs te zeggen hebt, doe het gewoon niet.

donderdag 12 februari 2004 @ 22:52:48 #8
81237 releaze
best of both worlds
pi_17131665
aww.. ik heb geen waardevolle bijdrage, maar van dat laatste moest ik lachen, TS..

Ik vind die diepgewortelde "natuurlijke mannelijke dominantie" soms zo zielig voor mannen.

pi_17131672
geef hem een beloning als je hem verslaat

dan maakt het em vast minder uit

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:53:28 #10
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_17131691
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:51 schreef DanielaJurcevice het volgende:
mijn ervaring is dat mannetjes die de grootste mond hebben, zelf het minste kunnen klaarmaken...

als je niets zinnigs te zeggen hebt, doe het gewoon niet.

Mijn 1e opmerking was wel degelijk serieus.
En ach... grote bek achter 't internet, zooo makkelijk joh. Anytime. Anyplace. You're going down.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_17131722
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:53 schreef JeOma het volgende:

[..]

Mijn 1e opmerking was wel degelijk serieus.
En ach... grote bek achter 't internet, zooo makkelijk joh. Anytime. Anyplace. You're going down.

ben jij een man? ik dacht dat je een oma was!

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17131748
Hij doet aan fitness... Hij is fysiek prima ontwikkeld, niets mis mee.
En een cursus zelfverdediging... ja, ik kan hem daar toch moeilijk naar toe sturen...
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:55:15 #13
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_17131765
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:54 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

ben jij een man? ik dacht dat je een oma was!

Ik ben een oud vrouwtje in het lichaam van een jonge man.
pi_17131766
HAHAHA!!! Ik vind t wel cool dat je sterker bent dan je man!
Maar als hij er zo mee zit moet je je een keer ongenadig hard laten kloppen, begin een grote worstelpartij en laat m winnen (na een lange, zware strijd natuurlijk onder het motto dat je óp bent!

(en dus ook geen energie meer hebt voor seks )

pi_17131770
Het leuke aan dit feit is dat de man niet meer het gevoel heeft dat hij steeds voor zijn vrouw moet opkomen en moet "verdedigen".
Soms komt dat wel eens bij mannen voor wanneer ze een "zwakkere" partner hebben.

Je bent dan vaak in fysieke zin gelijk of zelfs zoals de TS aanhaalt sterker en dat is wel een leuk detail.

Ik zou me er niet aan storen.

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:57:12 #16
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17131839
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:54 schreef DanielaJurcevice het volgende:
En een cursus zelfverdediging... ja, ik kan hem daar toch moeilijk naar toe sturen...
Nou hoeft ook geen zelfverdediging te zijn, maar gewoon een vechtsport als Judo ofzo?
Of leer hem wat trucjes? Vechten heeft immers niet alleen met kracht te maken....
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:57:23 #17
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_17131840
Volgens mij is-ie gewoon bang je pijn te doen.
Vrouwen zijn wat dat betreft gemener
pi_17131881
daar moet je toch niet mee zitten???
Sterker dan je vriend/man moet kunnen... En als hij er problemen mee heeft dan moet hij maar is een bezoekje brengen aan de fitness .
Noem mij maar gewoon... majesteit!!
pi_17131887
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:55 schreef Sportguy het volgende:
Het leuke aan dit feit is dat de man niet meer het gevoel heeft dat hij steeds voor zijn vrouw moet opkomen en moet "verdedigen".
Soms komt dat wel eens bij mannen voor wanneer ze een "zwakkere" partner hebben.

Je bent dan vaak in fysieke zin gelijk of zelfs zoals de TS aanhaalt sterker en dat is wel een leuk detail.

Ik zou me er niet aan storen.

tja. een man wordt natuurlijk opgevoed met het idee dat hij het sterke geslacht is en de vrouw het zwakke. Sommige mannen kunnen met het tegendeel erg moeilijk omgaan.
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2004 @ 22:59:52 #20
47213 ArmaniMania
pi_17131941
Als je je man niet in kracht onzeker wilt maken, dan zou je um op een andere manier zekerder kunnen maken, Bijvoorbeeld dat je doet alsof je dingen nog niet wist, dat je je man vraagt om dingen voor je te doen waar jij zogenaamd geen verstand van heb.

Het klinkt misschien stom, maar het is wel een manier om je man niet al te onzeker te maken op verschillende gebieden. Verzin zelf iets waar je je man anders in kunt steunen.

pi_17131950
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:57 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Nou hoeft ook geen zelfverdediging te zijn, maar gewoon een vechtsport als Judo ofzo?
Of leer hem wat trucjes? Vechten heeft immers niet alleen met kracht te maken....

Nee is ook zo. Ik heb natuurlijk gejudo-ed, dus dat voordeel heb ik. En aangezien je met worstelen veel je bovenlichaam gebruik, is mijn turnachtergrond een groot voordeel vermoed ik.
pi_17132024
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:58 schreef DanielaJurcevice het volgende:

[..]

tja. een man wordt natuurlijk opgevoed met het idee dat hij het sterke geslacht is en de vrouw het zwakke. Sommige mannen kunnen met het tegendeel erg moeilijk omgaan.

Klopt maar sommige vrouwen stellen zich ook zo op.

Heb jij er last van dan ?

pi_17132146
nee, ik geloof sterk in gelijkwaardigheid. Niettemin ben ik geen feministe die alles geforceerd zelf wil doen. Net zoals de meeste vrouwen hou ik bijv. van een galante man die de deur openhoudt, bijvoorbeeld.

Je moet de situatie niet zien als dat ik thuiskom, mijn man commandeer, hem over de knie leg en hem vervolgens mijn laarzen laat poetsen ofzoiets...

pi_17132167
Kijk maar uit dat je em niet een keer zn arm breekt ofzo... want als hij dat tegen zn collega's moet gaan uitleggen zal het er niet beter op worden
/0
  donderdag 12 februari 2004 @ 23:08:23 #25
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17132245
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 23:05 schreef DanielaJurcevice het volgende:
nee, ik geloof sterk in gelijkwaardigheid. Niettemin ben ik geen feministe die alles geforceerd zelf wil doen. Net zoals de meeste vrouwen hou ik bijv. van een galante man die de deur openhoudt, bijvoorbeeld.

Je moet de situatie niet zien als dat ik thuiskom, mijn man commandeer, hem over de knie leg en hem vervolgens mijn laarzen laat poetsen ofzoiets...

Kom hier kreng!
pi_17132275
quote:

Nee ik herken het wel hoor en denk dat niet bij jou.

De gelijkwaardigheid is gewoon een heel uniek iets, ja dat de vrouw de kratjes bier zou gaan sjouwen da's wel stoer opzich.

Vriendin van mij is ook best wel potig, ze slaat zo een paar kerels van d'r af en is behoorlijk sterk, even sterk als ik ben en misschien zelfs wel sterker.
Helaas niet de kans om het uit te proberen, we blijven vrienden.

Edit:
Is dit niet een beetje in 1 lijn met het fenomeen dat vrouwen soms groter zijn dan hun partner.

pi_17132517
Als ze wil, dan kan mijn vriending mijn 'kont trappen' om het zo maar eventjes te noemen. Ze is sportief, deed voordat ze naar NL kwam aan 'bergrennen'... -dan weet je al genoeg denk ik-.

iig. Kickt ze mijn butt dus, als het erop aankomt, ze doet aan teaboo en heeft diverse zelfverdedigingscursussen gedaan.

De grap is echter dit: ze heeft naar eigen zeggen toegegeven dat ze mij wel een beetje ook als beschermer ziet. Ik weet dat als iemand ons beide -of haar- echt kwaad zou willen doen dat ik dan echt helemaal los zou gaan en dat diegene het dan niet fijn zou hebben. De laatste keer dat iemand een vriendin van mij *nu een ex* betastte sloeg ik hem verrot terwijl ik echt niet sterk ben. (De politie nam het zelfs van me over, het was een engelsman en hij werd vervolgens het land uitgezet.)

Het heeft allemaal te maken met de intentie. Tot die tijd dat het nodig is zal ik dus nooit losgaan en zal zij het denk ik altijd van mij winnen. Ik weet wel dat aggressiviteit er veel mee te maken heeft. Als ik echt boos wordt dan doet de adrenaline echt zijn werk wel. En wanneer het nodig is dan loop ik door het vuur om de liefde van mijn leven te beschermen.

Maar, tot die tijd wint ze het van me worstelen en ook ik vindt dit alleen maar opwindend op momenten.

pi_17136947
quote:

je kan ook feminist zijn waneer het je uitkomt
pi_17140423
Subtiel schopje naar r&p....

Ontopic, tja ik denk dat je vriend hier maar gewoon aan moet wennen.

Als je net alsof gaat doen dan merkt hij dat natuurlijk, je word niet ineens slapper ofzo en dat zal hem misschien nog wel erger onzeker maken als dat je gewoon wint.
Je dommer voordoen als je bent las ik, lijkt me ook geen goed plan, je moet gewoon jezelf blijven...

Laat hem weten hoe je hem waardeert, hoe belangerijk hij voor je is, dat moet genoeg zijn.
Praat erover als het kan, over dat hij zich door jouw kracht onzeker voelt, dat dat niet nodig is.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:08:06 #30
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_17140490
whehehe nah zeer onwaarschijnlijk bij mij
aka Man-Mountain
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:14:26 #31
82005 Jonan
in oprichting
pi_17145897
op de verder totaal irrelevante en simplistische masculine prietpraat na van enkele jochies, een erg aparte en interessante topic

Ik kan me beide kanten goed voorstellen. Het klinkt opwindend... de wat speelse dominantie, maar anderzijds kan ik me voorstellen dat een man die niet zo stevig in zijn schoenen staat, er erg onzeker van wordt.

Kijk naar sport. De gemiddelde vrouw is over het algemeen wat minder dan de gemiddelde man. Maar de topsportster is vaak wel al sterker dan de gemiddelde man. Dit was nog niet 30 jaar geleden. Logischerwijs zullen de gemiddeldes dan ook naar elkaar toegroeien, helemaal omdat fysieke arbeid niet meer exclusief voor de man is / kantoorarbeid niet meer exclusief voor de vrouw.

Ik vind het eerlijk gezegd wel sexy als een vrouw fysiek haar mannetje staat, zonder eruit te zien als een bodybuildster, dat dan weer wel.

oeps...
pi_17151815
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:54 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Als ik hem was zou ik de sportschool niet meer uitkomen

Mijn vrouw verslaat mij niet met worstelen

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_17151899
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:46 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Uh ja... beetje raar misschien, en misschien past het beter bij relaties/psychologie... maar goed.

Ik ben mijn levenlang erg sportief geweest. Jarenlang op redelijk hoog niveau geturnd, ondanks mijn lengte. Athletiek, Judo, Kendo, basketbal. Dus ik heb zeker voor een vrouw aardig wat kracht, zonder dat ik ben verworden tot zo'n kenau Verder ben ik opgegroeid in een gezin met 3 broers, dus iedereen die als vrouw 3 broers heeft, weet dat je voor jezelf moet op kunnen komen.

Nou is het natuurlijk altijd leuk om met je partner wat te worstelen, elkaar wat uit te dagen, effe de adrenaline omhoog.
En van de 10 keer win ik er 8 of 9 van mijn man, die overigens zeker geen slappe vent is (ik won meestal ook van 2 van mijn 3 broers).
Ik vind het wel grappig en eerlijk gezegd ook wel opwindend om zo een man te domineren en overwinnen.

Maar het valt me sinds kort op dat mijn man's zelfvertrouwen hierdoor minder wordt. Ik kan er niet mee stoppen, want dan zou het lijken dat ik hem niet serieus neem. En hem laten winnen zou ook opvallen.
Ik weet dus eigenlijk niet wat te doen.

zijn er andere vrouwen/meisjes die hiermee ervaring hebben??? En hoe zouden jullie hier mee omgaan?

Als je man het niet leuk vind mag je mij wel een keer overwinnen

vrijdag 13 februari 2004 @ 19:11:37 #34
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_17152742
Ik zie het probleem niet zo, maar dat kan aan deze botjebuilder liggen...
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:14:17 #35
34793 neo567
You know who
pi_17152823
quote:

Heb je een foto van je lichaam, ben wel uhm benieuwd enzo...
pi_17152966
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 19:14 schreef neo567 het volgende:

[..]

Heb je een foto van je lichaam, ben wel uhm benieuwd enzo...

Ja en wat meer details ajb. Lengteverschil tussen jullie twee-> jij 1m85 hij 1m70. Leeftijdsverschil? ->misschien is hij al uit de kracht van zijn leven.
En ben je ook goed in boksen? Zou je dan ook winnen?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:39:53 #37
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_17153523
lol hoe vaak worstelen jullie dan?
pi_17153576
Ik krijg altijd de slappe lach en dan is het ook snel gebeurd.
pi_17153601
Jep heb ik meegemaakt. Ik vond het ook grappig, maar hoe hij erover dacht weet ik eerlijk gezegd niet meer. Toen hij op fitness ging, was het trouwens afgelopen
pi_17153804
Nou... lekker belangrijk. Hier moet je gewoon helemaal niets aan doen en vooral niet ineens anders met hem omgaan. Staat helemaal zo stom. Als hij er echt mee zit zoals jij denkt, dan zal hij uit zichzelf wel actie ondernemen lijkt me zo.
pi_17154942
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:46 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Ik vind het (...) wel opwindend om zo een man te domineren en overwinnen.
Dat lijkt me wel wat. Ben alleen nog geen meisjes tegengekomen die sterker zijn

Een keer knallende ruzie gehad zelfs toen ik mijn (toenmalige) vriendin bij het stoeien op de grond smeet

Maar eh het is een probleem van je vriend, niet van jou toch? Moet hij maar sterker worden als hij dat zo belangrijk vindt. Of gemene technieken leren: je kan heel goed sterkere mensen verslaan als je de juiste technieken kent.

pi_17158646
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:23 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat. Ben alleen nog geen meisjes tegengekomen die sterker zijn

Een keer knallende ruzie gehad zelfs toen ik mijn (toenmalige) vriendin bij het stoeien op de grond smeet

Maar eh het is een probleem van je vriend, niet van jou toch? Moet hij maar sterker worden als hij dat zo belangrijk vindt. Of gemene technieken leren: je kan heel goed sterkere mensen verslaan als je de juiste technieken kent.

nou dude, ben blij ... ik fitness 5 dagen per week en kickbox ook 5 dagen per week .. maar ik kom hier in het dorp altijd iemand tegen op vrijdag avond waar ik echt bang van wordt

(zo'n enorme vrouw!!)

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 11:42:36 #43
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17167078
Het is wel vervelend, maar ben je ook echt sterker qua kracht, of is het meer dat je technisch gewoon beter worstelt, dankzij de vechtsporten die je hebt beoefend?
Dat zou toch niet zon ramp zijn dan? Tis juist vreemd dat als je jaren op zon hoog niveau hebt gesport dat je niet sterk bent..

Toch kan ik ook heus wel begrijpen dat het niet leuk is voor je man/vriend.

Misschien dat je gewoon s een keertje met hem moet armdrukken, zodat je er echt achter kan komen wie er kwa kracht het beste voor staat. (miskien niet de definitieve test, maar tis wel lullig al zou je dan winnen)

zaterdag 14 februari 2004 @ 12:26:27 #44
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_17167812
Zoek eens op internet naar informatie over nuecken. Sinds ik 17 jaar geleden het nuecken heb ontdekt heb ik nooit meer geworsteld, ik kan mijn energie wel lekkerder gebruiken.

Zoek anders eens iets op over gemsen, leeuwen, bavianen of andere primaten die het gevecht gebruiken als middel om dominantie en aanzien te verwerven.

hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_17167888
hij laat je winnen ,

Hij wacht op z'n beloning, de keren dat hij wint zijn de echte uitslagen omdat hij het zat is zich te laten verslaan en daar niks voor terug te krijgen.

Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_17477663
Ehh, alle vrouwen beginnen nu over dat mannen sterker willen zijn dan de vrouw, omdat ze de jager/beschermer/weetikwat zijn. Als ik een potje worstel met een vriend en ik verlies vind ik dat misschien wel net zo erg hoor eej.. je wilt je toch niet laten verslaan, dat is nou net hoe sport (ook judo) is begonnen!

Van een vrouw verliezen is erger, omdat die van nature een minder sterke bouw hebben dan mannen. Testosteron = spieren he..

Als degene die gewonnen heeft de verliezer gaat uitlachen, kan de verliezer kwaad/onzeker worden jah. Maar dat doe je denk ik niet. Hoop ik

Ga anders een keer samen met hem op een vechtsport? En dan aparte vechtpartners uitzoeken natuurlijk, of je kan vaak niet (dan moet ie met een vriend gaan ofzo).

Wat me trouwens opviel, is dat hij fitnesst, maar niet wint van je. Dan fitnesst ie nie genoeg, of doet ie alleen cardio. Krijg je geen kracht van maar conditie. Als ie nou es flink aan de gewichten gaat trekken..
pi_17478436
hij moet gewoon 2 of 3 keer per week een uurtje fitnessen, goed voor zijn zelfvertrouwen en dan issie binnen een paar maandjes stukken sterker. (serieus bedoeld)
  vrijdag 5 maart 2004 @ 08:46:23 #48
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_17509148
M,n vriendin is ook sterker als ik.
maar das niet zo verwonderlijk voor iemand die haar halve leven op wedstrijdzwemmen heeft gezeten en fysiek redelijk pittig verricht.
Ik vind ,t juist helemaal niet erg dat ze sterker is, geeft wel een veilig en beschermd gevoel.
Ik zelf ben voor een joch van 23 niet zo fysiek ontwikkeld, maar dat maakt voor mij echt niks uit.
Met stoeien ofzo doet ze wel voorzichtiger met me, heb geen last van minderwaardigheids gevoel als ze wint ofzo, alleen het enige nadeel is dat ze af en toe haar kracht niet helemaal onder controle heeft en dan zo,n ''oops iets te hard'' syndroom heeft. .
Eigenlijk put ik er alleen maar voordelen uit, omdat ik zelf rugpatient(en mogelijk een spierziekte, moet nader onderzoek nog uitwijzen)ben.
Dus zij is degene die de zware boodschappen bv meeneemt en ik huppel er vrolijk achteraan met 3 halfjes brood ofzo.
We hebben gewoon de afspraak dat we weten dat zij de gene is die fysiek ,t meeste kan en ik doe gewoon wat ik zelf aankan.
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 09:19:33 #49
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_17509410
ik zou gewoon niet zo opscheppen over hoe sterk dat ik ben
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:58:48 #50
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_17512803
Het heeft volges mij niet veel met fysieke kracht te maken, maar zoals ik al zei, meer met de techniek die ze toepast.
Ja als jij al jaren zulke sporten beoefent en hij niet zou ik het ook een beetje vreemd vinden als je niet zou winnen.

Overigens, stormblast, vind ik het toch wel een beetje "vreemd" klinken als je zegt dat je vriendin lekker je zware boodschappen etc mag tillen. Goed, jij hebt dan een reden, (rug) maar het ziet er gewoon grappig uit.

*untouchables krijgt swedish bodybuilder woman mental image.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 15:10:11 #51
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_17516050
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 12:58 schreef Untouchables het volgende:
Het heeft volges mij niet veel met fysieke kracht te maken, maar zoals ik al zei, meer met de techniek die ze toepast.
Ja als jij al jaren zulke sporten beoefent en hij niet zou ik het ook een beetje vreemd vinden als je niet zou winnen.

Overigens, stormblast, vind ik het toch wel een beetje "vreemd" klinken als je zegt dat je vriendin lekker je zware boodschappen etc mag tillen. Goed, jij hebt dan een reden, (rug) maar het ziet er gewoon grappig uit.

Hahahahahahaha.

Nee het is gelukkig niet zo,n zweudse boomtilster, my god ik zou dan niet eens meer een oog dicht durven doen .
  vrijdag 5 maart 2004 @ 15:12:45 #52
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_17516114
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 12:58 schreef Untouchables het volgende:

Hahahahahaha.

Nee, ze is niet zo,n Zweudse boomtiller ,my god dan zou ik niet eens meer naast durven te slapen zonder safety gear.
Maar je moet idd niet met haar spotten, ze is sterker dan dat ze er uit ziet.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 15:13:20 #53
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_17516132
KUT dubbel

1ste mag eruit.
pi_51363096
Ik ben ook sterker dan mijn man, en hij vindt het opwindend. Ook mijn spieren winden hem op.
Vind het leuk om extreme nieuwsberichten te lezen over sterke mannen, vrouwen, jongen, meisje, gespierd, bicep, biceps
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:55:57 #55
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_51363465
Ja ach ja. Dan moet jij maar een arm extra op de rug doen ofzo
Yeah, webdesign
pi_51363516
Goede kick!

En TVP, dit gaat mij ook gebeuren
pi_51378277
Al "mijn" vrouwen waren sterker dan ik. Ik had ook een vriendin die heel goed met een slijptol kon toen het sleuteltje in mijn fietsslot was afgebroken.

Ik kan heel goed luisteren.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:04:50 #58
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51388113
Volgens mij meot ik even optreden.
Thinking about thinking of you.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:57:22 #59
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51393384
Ik heb er geen ervaring mee, alleen met vrouwen die zeiden dat ze heel sterk waren en binnen een paar tellen in de houdgreep smekend vroegen of ik ze weer los wou laten en ik zie er echt niet sterk uit ofzo verder.

Kan me wel voorstellen dat het je zelfvertrouwen schaadt als man zijnde als de vrouw sterker is. Misschien moet je hem wat vaker laten winnen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51393990
Sterke vrouwen worden altijd de lucht ingeprezen, zwakke mannen daarentegen...

tevens kutschop
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:21:26 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51394141
dit topic is trouwens al 3 jaar oud zie ik net
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')