Laatste Karin-update uit het vorige deel:
quote:Sterkte met Karin, het zou wel prettig zijn als ze morgen weer wat fitter is als vandaag, dan heeft ze nog wat aan haar verjaardag. Het zal toch niet zo zijn dat vrijdag de 13e echt ongeluk brengt he...
Op donderdag 12 februari 2004 20:25 schreef Lois het volgende:Met Karin gaat het langzaam beter, de koorts is eindelijk weg maar ze is nog zo slap als een nat watje.
Ze zit werkelijk onder de uitslag, van top tot teen (zelfs op lippen en tandvlees) en het jeukt als de hel aldus Karin. Krabben helpt niet, dan jeukt het nog erger. Haar handen zijn al wat aan het wegtrekken/slinken en er zit weer een beetje beweging in.
Al met al best positief, nou is Karin ook een ijzeren hein hoor dus die hoor je amper klagen, maar het zal misschien nog wel even duren voor ze alles echt weer kan (zoals typen enzo).
Morgen is ze jarig en dan gaan we haar gewoon even goed in het zonnetje zetten en verwennen.
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 12-02-2004 20:43]
quote:OMG, wat lijkt me dat erg, alsof je niet voor het geluk geboren bent...
Op donderdag 12 februari 2004 20:42 schreef Lois het volgende:
Ze is op vrijdag de 13e geboren
quote:Tis maar gewoon een dag als alle andere hoor.... En met een Bram in je leven en een leuk huwelijk, een zus waar je goed mee op kan schieten en twee nichtjes kun je niet echt spreken van geen geluk hebben
Op donderdag 12 februari 2004 20:44 schreef melonovy het volgende:[..]
OMG, wat lijkt me dat erg, alsof je niet voor het geluk geboren bent...
Mijn schoonmoeder is van de week uit haar dak gegaan bij het kruidvat. Sinds pijnstillers vrij verkoopbaar zijn staat er dus bij eht kruidvat een grot rek pijntillers (paracetamol, 500 met en zonder coffeine, ibuprofen 200/400 mg enz) gewoon in de winkel, vlakbij waar je dus in de rij staat. Het rek is van boven tot onder vol. Dus kinderen in een kinderwagen bv kunnen er prima bij. Mijn schoonmoeder die een hele lieve oma is dacht gelijk aan haar kleindkinders en aan die van andere oma's En vroeg aan de verkoopster waarom ze onderin bv geen tissues zette en bv alleen bovenin pijnstillers, zodat het niet op kinderwagenhoogte was. Nou ja het was nu gewoon te verkopen dus dat deden ze niet. Toen heeft ze de chef gevraagd en die vond dat de ouders dat maar in de gaten moest houden (is natuurlijk ook zo, maar tja als je een kind, laat staan 2, of 3 heb, en je staat daar, wat bij kruidvat altijd het geval, is op en in elkaar, dan kunnen je kinderen echt veel dingen doen die je als ouders echt niet altijd ziet) Maar goed ze vonden het daar dus allemaal belachelijk enzo. Dus schoonmamma gaat nu alle kassa's radars enz aanschrijven
Ik ga ook maar eens een mailtje aan het kruidvat wagen. Ik ben er vanmiddag geweest en het is inderdaad echt belachelijk.
Ik heb Bo vanmiddag even wat proef opgesmaakt als clown. Om te kijken of ze het wel toeliet. Ze vond het hartstikke leuk. Ben alleen met me domme hoofd vergeten foto's te maken
Lol zit ik een heel verhaal te tikken is het speeltuinbankje dicht. Gelukkig weet ik tegenwoordig hoe ik moet plakken en knippen. een half jaar terug had ik dus alles weer overnieuw gedaan
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 12-02-2004 21:11]
quote:Mijn ouders zijn op vrijdag de dertiende getrouwd... ik maakte altijd het grapje: 'Ze hebben nooit ongeluk gehad, behalve natuurlijk toen mama zwanger werd van mij'
quote:mijn ouders zijn getrouwd op vrijdag de dertiende
quote:ja het staat altijd gevaarlijk
Op donderdag 12 februari 2004 20:49 schreef jessie het volgende:
Mijn schoonmoeder is van de week uit haar dak gegaan bij het kruidvat. Sinds pijnstillers vrij verkoopbaar zijn staat er dus bij eht kruidvat een grot rek pijntillers (paracetamol, 500 met en zonder codeine, ibuprofen 200/400 mg enz) gewoon in de winkel, vlakbij waar je dus in de rij staat.
quote:Lol veranderd
Op donderdag 12 februari 2004 21:03 schreef Anitra het volgende:[..]
ja het staat altijd gevaarlijk
maar het is coffeine ipv codeine, anders had ik niet zo zitten baln in het weekend als ik weer eens de dokter vergeten was te bellen
Ook nog een beetje goed nieuws vandaag (zie peutertopic): mijn fliebertje is er gisteravond afgevallen Had de huisarts dus gelijk dat het ongeveer een week zou duren
en ik kan weer lekker zitten.
quote:Even gecopiet uit het vorige topic....
Op donderdag 12 februari 2004 14:42 schreef Belana het volgende:
<<<kniperderknip>>>Het komtt ook wel goed hoor volgende week. Wat het moeilijkst is, is dat ik nniet lang kan staan en dus moeitte heb met verschonen. In bad doen kunnen we 's avonds samen doen en hoeft ook niet iedere dag. Ach, we zullen ons wel redden.
hett menneke en ik.
Hij is zooooo lief he....ik word stteeds verliefder op hem
Je kan natuurlijk ook een lading luiers en doekjes en cremetjes bij de bank neerzetten en dan zittend Liam verschonen, hoef je ook niet lang te staan. Doe ik nog steeds met die ukkies van mij zodat ik me eigen niet wezenloos til aan een kerel van 16 kilo en de ander van rond de 9 kilo.
Even een tipje tussendoor
Jessie top schoonmoeder heb jij die kijkt tenminste verder dan dat der neus lang is . Hoop van dat echt haar te zien bij kassa of radar klasse oma
quote:wat fijn voor je, maar ik mis geloof ik iets, wat is je fliebertje?
Op donderdag 12 februari 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
mijn fliebertje is er gisteravond afgevallen
quote:Ik heb vorige week een groeiseltje op mijn rug laten behandelen met stikstof. En nu is het er dus afgevallen
Op donderdag 12 februari 2004 22:25 schreef melonovy het volgende:[..]
wat fijn voor je, maar ik mis geloof ik iets, wat is je fliebertje?
Dan ga ik me maar ff snel aankleden zo
Rewimo, fijn dat je fliebertje er afgevallen is Geen last van gehad verders?
Karin.. ik hoop dat het snel beter gaat met je! Nogmaals beterschap
Jessie, zeg maar dat ze snel naar huis moeten gaan om de echo in te scannen
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:25 schreef LadyS het volgende:
Rewimo, fijn dat je fliebertje er afgevallen isGeen last van gehad verders?
Neuh, 't is nog wat gevoelig maar ik ben allang blij dat ik van dat irritante gevoel af ben
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:25 schreef LadyS het volgende:
Miss_Dynastie.. Hoe is het met je hoofdpijn? Gaat het al wat beter?
Kom net uit bed rollen en heb dus geen tijd gehad Knorretje succes te wensen ...
Rewimo, gefeliciteerd met je fliebertje!!!
quote:Nou ja, zo lang, zo lang... ben gewoon nog nooit goed ziek geweest en daarom duurt het voor mij lang, voor een ander is 2 1/2 dag niet zoveel
Op vrijdag 13 februari 2004 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, wat vervelend voor je dat het zo lang duurt. Rustig aan maar hè en niet te veel [afbeelding]
quote:Ach jee.. wat vervelend
Op vrijdag 13 februari 2004 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
je bent een schat, maar helaas
... dit is een officieel diepterecord in mijn leven, ben nog nooit langer dan twee dagen ziek geweest
...
Mijn vader is gisteren weer vanwege hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen Ben benieuwd wat er de komende dagen allemaal gaat gebeuren.
Verder ben ik al de hele week ziekig. Bah diarree, misselijk, supermoe. Als ik na een dag werken thuiskom lig ik na het avondeten eerst een uurtje te pitten op de bank en dan sleep ik mezelf van de bank naar bed om 22.00 uur. Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat ik zwanger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |