Belana, wat een prachtige foto van de twee broertjes samen . Ian straalt gewoon van trots, lief hoor
quote:*Zeer mee eens is*
Op donderdag 12 februari 2004 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen verse foto, maar deze van Belana verdienen het wel om nog een keer te worden gezien:....
.....
Belana, wat een prachtige foto van de twee broertjes samen [afbeelding]. Ian straalt gewoon van trots, lief hoor
In het trotse ooms en tantes topic staan ook weer leuke nieuwe foto's
Sorry..clauwheee is erg trots dat zij ook af en toe kan spammen
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 12-02-2004 22:57]
Hmm, een paar minuten eerder lag Tom op dat kleedje en Jasper ervoor
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 13-02-2004 23:02]
Lachen kan hij ook
Ons fotomodel van net 2 jaar
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 13-02-2004 23:42]
Suus met haar "woef", let op de afgekloven oortjes, goed kouwmateriaal ivm tandjesproblematiek...
*verliefd is op alle kindjes hier *
Suus en de kat
Heerlijk dat dat zo goed samen kan
!
Suus met de heerlijke knuffelbeer, en wederom de kat erweer bij. Ze groeit hard!
Piet wat ben je toch koddig zo!
Dit is echt mijn favoriete topic, wat scharrelen er hier een hoop mooie kindjes rond zeg
quote:Dank je
Op zaterdag 14 februari 2004 11:10 schreef jessie het volgende:
Belana mooie foto''s!!
En wat schattig Jasper en Tom zo samen. Reken maar dat die kattenkwaad uit gaan halen hoor!!
En Suus is
En Jesse is ook erg kjoet, mooie mamma ook!!
Ian, Liam, Jasper, Tom , Jesse en Piet
hou ze maar goed vast hoor Luckepuck
quote:Ze zijn leuk Phil, ik moest vooral erg lachen om de auto's
Op zondag 15 februari 2004 23:14 schreef phileine het volgende:
mijne staan hier
Bram z'n bolle toet lijkt wel helemaal verdwenene te zijn, komt vermoedelijk door het ziek zijn, hij ziet er wel meteen een stukje ouder uit.
Iris, wat een mooie ogen heb je!
En Eva de oudste van het stel, de echte grote zus. Lief hoor!
Isa wordt ook al zo'n lieve, mooie en grote meid.
Nieuwe kleertjes gekocht in de stad, een ruitjeblouse, spijkertuinbroek en rode schoentje. Met die boerenzakdoek is het een echte boeren trien...
quote:Met die zakdoek om haar nekkie misschien wel...
Op maandag 16 februari 2004 11:30 schreef melonovy het volgende:
*knip*Nieuwe kleertjes gekocht in de stad, een ruitjeblouse, spijkertuinbroek en rode schoentje. Met die boerenzakdoek is het een echte boeren trien...
![]()
(en om op te ..... )
[Dit bericht is gewijzigd door klein_spookje op 16-02-2004 16:42]
Wij hebben hier altijd Makkelijke Maandag....
Op maandag slapen we (Wilyan en ik) altijd uit, even lekker bijkomen van het weekend.
Met eten doe ik ook niet al te moeilijk..
En meneer heeft dus vanmiddag, voor een keertje, ZO zijn bammetje naar binnen gesmikkeld!!!!!!
Het stoeltje is redelijk viezig, maar wat wil je... Hij is ongelakt, en ik heb 'm 11 jaar(!!) geleden voor mijn broertje gemaakt tijdens mijn LTS-bouw opleiding..
Het ding heeft m'n broertje (nu 13) overleefd, en is net uit de gratie (nou ja... als ze de kans krijgt, zit ze er alsnog op) bij mijn 'stiefzusje' (net 7)
En nu?.........
Nu is ie van Wilyan!
* Jonnetje is niet een beetje trots hoor.... Lijkt maar zo!
Klein_spookje: ik zie geen rode vlekjes hoor....
Wat een grote kat! Daar kunnen die twee van ons samen wel drie keer in! (maar die zijn dan ook weer vrij klein)
Enne... mooi meisie hoor!!!!!!!!!!
dat stoeltje en dan die beentjes zweefend gewldig
Wat zit Wilyan daar mooi op zijn stoeltje, ik heb ook wel stoeltjes, ik kan wel eens proberen of Chiara er op wil zitten, en niet onverwachts er vanaf stapt, want daar heft ze wel een handje van...
Knap trouwens, dat je dat stoeltje zelf hebt gemaakt. (Je zou 'm eventueel nog wel kunnen schuren en lakken, maar nu zie je dat er op geleefd is.)
quote:Da's een mooie foto/baby!
Op zaterdag 14 februari 2004 12:19 schreef bixister het volgende:
piet valentino:
[afbeelding]
Je bent leuk bezig Bright, gaat de goede kant op.
Zo te zien werkt je prachtige dochter vrolijk mee!
Ik zit altijd met bewondering naar haar oojevaarsbeet te kijken, ze heeft een 'echte' he, echt in de vorm van een oojevaarsbek, leuk vind ik dat!
quote:Wilyan zit ook als een huis op z'n stoeltje. Ik vond het zelf ook vrij vreemd dat ie zo bleef zitten...
Op dinsdag 17 februari 2004 10:20 schreef melonovy het volgende:
Wat zit Wilyan daar mooi op zijn stoeltje, ik heb ook wel stoeltjes, ik kan wel eens proberen of Chiara er op wil zitten, en niet onverwachts er vanaf stapt, want daar heft ze wel een handje van...
Knap trouwens, dat je dat stoeltje zelf hebt gemaakt. (Je zou 'm eventueel nog wel kunnen schuren en lakken, maar nu zie je dat er op geleefd is.)
Ik zal idd binnenkort (ahum, zal wel ff duren) het stoeltje weer eens een beetje schuren, dan ziet ie er altijd weer een heel stuk beter uit.
En Bright wat mooi! Zoiets wil ik ook nog eens proberen met Wilyan....
Er zijn laatst van zulke foto's van 'm gemaakt maar de meeste zijn mislukt omdat die fotograaf-trien ineens kei-hard zo'n achtergrond-rolgordijntje moest optrekken....
En tja, dat vond Jippie NIET leuk... resultaat: BRULLEN!!!!!!!
Fotograaf-trien sjaggie omdat meneer niet meer mee wilde werken... eigen schuld! Doos.....
Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"
quote:Doet 's posten?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef Jonnetje het volgende:Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:01 schreef melonovy het volgende:
Liam, wat ben je toch een lekker baby'tje!!!Je bent leuk bezig Bright, gaat de goede kant op.
![]()
![]()
Zo te zien werkt je prachtige dochter vrolijk mee!Ik zit altijd met bewondering naar haar oojevaarsbeet te kijken, ze heeft een 'echte' he, echt in de vorm van een oojevaarsbek, leuk vind ik dat!
Ja, die lachebek heeft een echte ooievaarsbeet, inclusief plekje in haar nek dus.
maar of je daar nu zo blij mee moet zijn ... Het plekje in haar nek vervelt erg makkelijk, waardoor korstjes ontstaan als je even vergeet een zalfje te smeren. Met name voor het zwemmen is dit onhandig, want natuurlijk moet de huid wel goed dicht zijn ivm. ontstekingsgevaar
quote:Dank je wel; ik ben er zelf ook wel een beetje trots op, ook al mankeert er nog wel veel aan.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:25 schreef Jonnetje het volgende:
Liam is echtEn Bright wat mooi! Zoiets wil ik ook nog eens proberen met Wilyan....
Er zijn laatst van zulke foto's van 'm gemaakt maar de meeste zijn mislukt omdat die fotograaf-trien ineens kei-hard zo'n achtergrond-rolgordijntje moest optrekken....
En tja, dat vond Jippie NIET leuk... resultaat: BRULLEN!!!!!!!
Fotograaf-trien sjaggie omdat meneer niet meer mee wilde werken... eigen schuld! Doos.....
Één van die foto's is nog wel lief geworden... met z'n "snif, snif snuitje"
quote:Dat is zeker ongelooflijk; ze heeft alle prikjes al gehad (tot 11 maanden dus) en is al zo'n 7,5 kilo! Lekker als je door je rug bent gegaan, kun je haar gelijk niet meer tillen... Ik kan mij heel goed vorostellen dat het een groot verdriet is als je door bekkeninstabiliteit je eigen kind niet eens kan/mag optillen
Op dinsdag 17 februari 2004 17:27 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een lieve foto van Liam
En die foto van Elise is ook mooi gedaan vindt ik Bright
Ze is trouwens wel ontzettend aan het groeien. Ik sta altijd weer versteld van hoe snel dat gaat, echt ongelovelijk.
quote:*Zeik-modus*: dat laken op de achtergrond zou ik de volgende keer ook even strijken, verder hartstikke leuk!!!
Op woensdag 18 februari 2004 07:42 schreef Bright het volgende:
dank je wel ... Dit is de eerste 'portretfoto' die ik heb gemaakt van haar... Beetje bewogen, achtergrond wat te dichtbij, beetje teveel schaduw, maar het lijkt al ergens op
Wow Bo!, wat zie je er mooi uit!!!!
En Rhody, wat een schatje! Vraag me af of hij er later zo blij mee zal zijn dat ie al op de wc zittend op een forum heeft gestaan....
bo, prachtige clown, ik had je bijna niet herkend!
Rhody wat wordt je alweer groot. En al helemaal op de WC! Knap hoor.
quote:we hebben hem ju al zover dat die aangeeft als die moet plassen, dan gaat die zelf naar de wc toe 0+
Op woensdag 18 februari 2004 11:23 schreef Karin het volgende:
Bo wat ben je een prachtig mooie clown!!Rhody wat wordt je alweer groot. En al helemaal op de WC! Knap hoor.
quote:Of juist nog meer kreuken
Op woensdag 18 februari 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Liam, wat ben je mooi!!
[..]*Zeik-modus*: dat laken op de achtergrond zou ik de volgende keer ook even strijken, verder hartstikke leuk!!!
...
zo, genoeg over de foto gezeken; je bent toch altijd kritischer op je eigen werk ... Maar al met al, voor de eerste foto is deze mooi; op formaat 20x30 cm afgedrukt en aan beide ouders gegeven; waren ze wel erg blij mee
En geweldig dat ze het zo naar haar zin heeft op de psz!!
Hier zitten we nog steeds met smart te wachten op de oproep voor Jillian voor de psz.
Nu het er naar uitziet is het wachten tot mei en ze is er nu juist zo aan toe
Wilyan, wat zit jij mooi aan tafel!
wij hebben elke dag makkelijke maandag denk ik, wij eten alleen als Jeroen thuis is aan tafel tussen de middag
BO wat ben je mooi! Ze heeft ook echt een geweldig gezichtje voor zo'n outfit, altijd zo vrolijk.
Rhody wat heb je een mooie boerderij en wat kun je al goed op de wc zitten
Elise in dat veilingkissie
Mooie foto's Meaghan, je kan zien dat Pascalle het heerlijk vind in bad.
Het zijn wel foto's van foto's want we hebben (nog steeds) geen scanner...
Hét snif, snif snuitje.. ('t is in sepia)
FF close-upje gemaakt van hét snif,snif snuitje..
De andere ook wel een beetje snif, snif snuitje foto, als je goed kijkt zie je in zijn rechter-oogje
(voor de kijker links) nog een traantje.
Ondanks de fotograaf-trien-muts-doos wel hééééééééle mooie foto's geworden he?
Is ie niet ????
[edit] even de foto's qua kleur bijgewerkt, zodat ze iets meer op het orgineel lijken [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Jonnetje op 18-02-2004 19:51]
quote:Haha inderdaad, heb ook zo'n foto van Jessai, ach ja... was gratis
Op woensdag 18 februari 2004 14:44 schreef bixister het volgende:
wat hebben fotografen met veilingkistjes? net of je je kind te koop aanbiedt.
Leuke foto's allemaal weer trouwens!!
quote:Op een geveld schaap heeft ie ook gelegen, maar dat vond ie écht helemaal niks!
Op woensdag 18 februari 2004 14:49 schreef jessie het volgende:
Ja vroeger was het altijd op zo'n schapevachten kleedje met bomen op de achtergrond, nu is het een houten kistje. Over een paar jaar zitten ze met een mobieltje
Bij Bo worden 3 maart foto's op de peuterspeelzaal gemaakt. Ben benieuwd.
[Wilyan-mode]
Ja, kom zeg! Kan ik net lekker goed zitten.. moet ik op zo'n pluis-ding LIGGEN!!!......
EGGGGGGGG NIET!!!!!!!!!!!!
[/Wilyan-mode]
quote:Ik zie zowel in Jillian als Pascalle mezelf terug en zo zie ik ook weer gelijkenissen tussen beiden, maar toch lijken ze niet echt erg op elkaar. Begrijp je het nog?
Op woensdag 18 februari 2004 14:38 schreef jessie het volgende:En Pascalle is mooi!!! Ik vind dat ze net als Janneke totaal niet op dr zus lijkt. Lijkt de ene op jou en de andere op je man Meghan, of had ze net zo goed van de melkboer kunnen zijn?
Frank heeft Christans site ook weer bijgewerkt. De nieuwe (soms hier al bekende) foto's vind je onder 2003 en dan winter 2003/2004 op www.christan-maurits.net
Meaghan wat een mooie bad foto's je ziet haar echt genieten
Jonnetje awwww cute!!! alleen wat een vreselijke trui....
Maar hij heeft absoluut een aanbiddelijk bekkie zo
En Wilyan, want ben jij ziieuwg.....maar het levert wel hele mooie foto's op!
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:44 schreef bixister het volgende:
wat hebben fotografen met veilingkistjes? net of je je kind te koop aanbiedt.
quote:Nee joh, ken je die reclame niet? Van die papa die zijn kind aan het voeren is terwijl hij net ADSL heeft gekregen geloof ik
Op donderdag 19 februari 2004 16:30 schreef LadyS het volgende:
OMG
wat een zooitje! Hoe krijgt ie dat voor elkaarProberen zelf te eten ofzo?
![]()
Dan span ik mijn buikspieren en kreun heel hard:
en dan kan ik zitten
Hier nog zo´n grote meid, met grote lol:
En de keukenkastjes plunderen:
Ow Duncan wat zie je eruit
Bram heeft ook van die buien dat hij zelf het lepeltje wilt pakken en dan ziet het er ongeveer ook zo uit
En Chiara zoveel lol! Leuk is dat hoor de keukenkastjes plunderen.
Alleen doet Duncan dit regelkmatig en als hij de lepel niet te pakken krijgt dan haalt ie het uit zijn mond vandaan om het weer terug in zijn mond te stoppen.... alleen gaat dat dan via de omweg hoofd, oren neus en dan mond....
Miss_dynasty wat een vertrouwen weer zeg
quote:Op maandag 23 februari 2004 13:25 schreef bixister het volgende:
melonovy, en is een gewone slaapzak geen goede tussenoplossing voor chiara? kan ze zich niet zo blootwoelen, maar heeft ze wel haar armpjes vrij.
hier een foto van piet met tanden (irl zijn ze al beter te zien hoor maar 't is vrij lastig om ze op de foto te krijgen)
[afbeelding]
Wat een guitig mannetje is Piet tochquote:Op maandag 23 februari 2004 13:25 schreef bixister het volgende:
melonovy, en is een gewone slaapzak geen goede tussenoplossing voor chiara? kan ze zich niet zo blootwoelen, maar heeft ze wel haar armpjes vrij.
hier een foto van piet met tanden (irl zijn ze al beter te zien hoor maar 't is vrij lastig om ze op de foto te krijgen)
[afbeelding]
Ik heb ze (we hebben 3 verschillende Po's) op rommelmarkten gekocht. Misschien kun je iets vinden via Marktplaats? Ik ga zondag weer naar een rommelmarkt, wil gerust voor je kijken of ik wat kan vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:14 schreef lily het volgende:
Rewimo, ik zie Christan met een teletubbie...weet jij waar je ze nog kan kopen? Ik kan ze nergens meer vinden.
Wat wil jij hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:24 schreef jessie het volgende:
He he he he Rewimo....ikke eerst he
Ik zal voor je kijken, wat wil je er maximaal aan uitgeven? Lily, welke zoek jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:39 schreef jessie het volgende:
Ja ze verkopen ze bij Prenatal Lilly. Daar zijn ze 11 euro voor een hele kleine!!!!!
Een Pooh als het kan, en anders een lala Rewimo.
Deze die Christan hier vastheeft is ongeveer 25 cm denk ik. We hebben ook kleintjes van een cm of 15 en we hebben een grote LaaLaa en Dipsey, dat zijn eigenlijk pyjamazakken, die zijn zo'n cm of 60 denk ik, maar heel slap (kunnen niet zitten) en zacht. Als je ze nieuw moet kopen zijn ze inderdaad belachelijk duurquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:39 schreef Knorretje het volgende:
op kermissen zijn ze volo nog te winnen. Alicia heeft inmiddels in het "kleine" (zoals christan vastheeft) formaat de tubbies compleet (+ twee reserve lala's) en 1 lala net zo groot als haar zelf.
Bij toys'r'us hadden ze laatst ook nog hele kleine tubbies.
Ja is goedquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:53 schreef jessie het volgende:
Ik zie je zondag toch dan hebben we het er wel over.
om het evenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal voor je kijken, wat wil je er maximaal aan uitgeven? Lily, welke zoek jij?
Ze zijn heel erg leuk!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:54 schreef melonovy het volgende:
Foto´s van de ienieminimeeting van dinsdag staan hier:
http://chiara.crealab.nl/fotowisselpage.htm
Wat zijn ze leuk!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:54 schreef melonovy het volgende:
Foto´s van de ienieminimeeting van dinsdag staan hier:
http://chiara.crealab.nl/fotowisselpage.htm
Ja, ik heb het over een modernere versiequote:Op woensdag 25 februari 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zo'n kartonnen bak met visjes, ook van karton, met een metalen oogje en dan had je een hengel met een magneetje.
Eh, in mijn jeugd dus, vermoedelijk heb jij het al over een modernere versie
Lekker samen eten??! Ik zie er een broodje ingestampt worden hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:06 schreef Angel22 het volgende:
Zo lekker broodje samen met je grote broer... isser iets mooiers???
quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:10 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
die is echt leukquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:45 schreef dice het volgende:
Die hobbelteigetje is leuk;
Kadootje van me broertjes en schoonzusjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:49 schreef lily het volgende:
[..]
die is echt leuk![]()
Nu nog???????????????????quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:45 schreef dice het volgende:
De babyborn was in de aanbieding bij Interkloois voor iets van € 25.
anders had ze hem echt nooit gehad.
Geen idee; moet ik ff voor je kijken dalijk ?? *intertoys voor de deur heeft*quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu nog???????????????????
Stoer manneke Lily, vooral dat kapsel op de onderste foto! Wou dat ik dat haar hadquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:40 schreef bixister het volgende:
prachtige foto's weer Lily! en wat kan Noa een ontzettend grappige gezichten trekken!![]()
![]()
Lies, waaah ik zie 't helemaal voor me!maar voor alle duidelijkheid: bij de pop ontbreekt de j!
oh en arme zieke Tom...
Dat wil je echt nietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:28 schreef basset het volgende:
[..]
Stoer manneke Lily, vooral dat kapsel op de onderste foto! Wou dat ik dat haar had
Maar HIJ heeft haarquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:17 schreef lily het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet![]()
Hij heeft vreselijk onhandelbaar haar (en 2 kruinen)
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:38 schreef basset het volgende:
[..]
Maar HIJ heeft haar
wow, dat betekent dat hij alweer bijna 3 wordt!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:21 schreef lily het volgende:
de "verhalfjaardag" van Damon staat in mijn geheugen gegrift... 11-09-2001
yep, hij is al zo groot (1.10m) en wijs, ik verbaas me er echt geregeld over... heftig hoor...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:31 schreef bixister het volgende:
wow, dat betekent dat hij alweer bijna 3 wordt!
[afbeelding]
Tja, de vogels kom je af en toe tegen op rommelmarkten, ze maken ook nog geluid (leuk om een slapende kat mee te laten schrikkenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:33 schreef Maaikietje het volgende:
Ja ik was het heel stiekem gewoon zelf!maar vind het zoooooo'n geweldige foto!
@ Remiwo -> jouw kindje is echhhttt SUPER! en waar heb je die Vogels vandaan? Die wil ik ook hebben voor stage's en als ik later juf ben (ik doe nu pabo)
Commentaar van Christan: dat kindje heeft een beetje veel yoghurt op zijn toet!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:43 schreef melonovy het volgende:
[afbeelding]
Lekker toetje, zelluf doen...
hier ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:23 schreef melonovy het volgende:
lachen man, die sneeuw foto's....
Hier geen sneeuw te bekennen!
Die had Jessie van de Speelotheek geleendquote:Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef Karin het volgende:
Dat ziet er gezellig uit! Wat een leuke verkleedkleren zeg
En dat moet je ook zeker niet doen!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:04 schreef Belana het volgende:
Ik kan het ook niet laten....
Meer, meer! Wat een lief plaatje...quote:Op zondag 29 februari 2004 21:04 schreef Belana het volgende:
Wat een gezellige boel was dat zeg!
[afbeelding]
Belana, is dat een Quinny? (hebben wij ook gekocht namelijk) Liam past er bijna niet meer in! Wat gaat dat hard! (beetje offtopic, maar moest t ff vragen).quote:Op zondag 29 februari 2004 21:04 schreef Belana het volgende:
Wat een gezellige boel was dat zeg!
[afbeelding]
ja, klopt is een quinny en die bak is idd klein, maar hij past er voorlopig nog wel in hoor. Ik schat tot ie een maand of 3 is, ligt er een beetje aan hoe hard ie groeit natuurlijk. Maar op de foto lijkt het erger dan het is.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Belana, is dat een Quinny? (hebben wij ook gekocht namelijk) Liam past er bijna niet meer in! Wat gaat dat hard! (beetje offtopic, maar moest t ff vragen).
Is ook zo hoor, valt mij op zich ook tegen, gelukkig kreeg ik hem erbij zonder er extra voor te hoeven betalen, want die bakkies zijn nog duur ook!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:16 schreef bixister het volgende:
toch vind ik dat ook erg snel, om met 3 maanden al niet meer in de kinderwagen te passen. ben blij dat wij een wat ouder & groter type hebben. Piet heeft er een half jaar in kunnen liggen.
die heeft ie echt van mij ge-erfdquote:Op maandag 1 maart 2004 09:27 schreef LadyS het volgende:
en dat neusje!!
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:23 schreef easy-going het volgende:
Het zijn daar nog maar spillepootjes hoor, nu zijn het echte spekpootjes![]()
jammer zeg... ik heb er nog steeds geen kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:37 schreef Rewimo het volgende:
O eh, nu ik Damon zie, er was dit weekend geen Tubbie te bekennen in de Kuip
je kan er in ieder geval lekker in kijpenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:30 schreef bixister het volgende:
mooie foto van die stoere staande aylani, maar dat noem ik nog niet echt spekpootjes hoor.
Hee grappig!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:09 schreef LadyS het volgende:
En dan moet ze altijd zo lekker lachenvooral als je aan de binnenkant van de bovenbeentjes doet, krijgt ze helemaal de slappe lach
![]()
Sam Pepijn? Zeker LOTR-fanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:16 schreef SamPepijn het volgende:Voor foto's filmpjes en een geluidje van mij.........
kijk maar eens op http://sam.vandendobbelsteen.org![]()
Ja het is echt wonderbaarlijk mooi genezen, ondanks zijn gepulkquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
JessaiHoe is het nu met zijn lip? Je ziet er op deze foto weinig van
Nee, heb ik niet gekregen, maar het kan zijn dat hij in het mailfilter is blijven hangen, dan krijg ik hem morgen wel van Frank.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:11 schreef Jonnetje het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh...........![]()
Wat mooi dat ie al weer zo fijn met z'n auto's wou spelen!!!
Christan je bent een stoere vent hoor!![]()
![]()
![]()
P.s. : Rewimo had je mijn mailtje nog ontvangen?
Laat het me dan even weten want mijn ie-meeuw progje wil nog al eens iets wegmoffelen....quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Nee, heb ik niet gekregen, maar het kan zijn dat hij in het mailfilter is blijven hangen, dan krijg ik hem morgen wel van Frank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |