Van subway.com:quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:05 schreef Hello_Kitty het volgende:
*mompelt iets over waarom nooit in België*
heb m gezien, moet nog wel veel gebeuren maar was aangenaam verrast toen ik vandaag de posters zag hangenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef tcr het volgende:
[..]
Goed nieuws:
Store is not currently open
Langestraat 19
Enschede 7511HA
Dus kan ik mooi als ik langs mijn ouders rij een subje eten.
Ik snap niet hoe jij, en anderen, en verscheidene onderzoeksbureaus dus de vergelijking met mc donalds kunnen zien. Ik vind het totaal iets anders. Ik ga echt niet kiezen tussen de mac of de sub hoor, als ik zin heb in 'n gezond broodje doe ik de sub, als ik zin heb in patat of een hamburger doe ik de mac. Dat is toch totaal iets anders?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:06 schreef Drive-r het volgende:
Vanavond bij subway geweest en het was een feest van herkenning. Vroeger at er ik wel eens, toen ik nog in Canada studeerde... Maar goed, was dus in Delft en prima zaak, ik hoef niet meer naar de mac toe als ik haast heb...
Iemand toevallig het stuk over Subway gelezen in de Volkskrant? Ging erover dat ze als nummer twee van de wereld (22.000 vestigingen) hard op weg waren om de nummer 1, Mac met 30.000 vestigingen, van de troon te stoten. Na de opening hier in Delft hebben ze 11 filialen in Nederland, waarvan 8 nieuwe van dit jaar. De oprichter van Subway heeft speciaal van de tegenvallende markt in Nederland (in andere europese landen loopt het harder) een nieuwe hoofdkwartier in A'dam gevestigd....
MacDonalds schijnt zijn borst nat te mogen maken. Zeker met al die gezondheidscampagnes doet Subway het goed en MacD het slecht...
Zou een sub echt zoveel gezonder zijn dan de mac?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:27 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij, en anderen, en verscheidene onderzoeksbureaus dus de vergelijking met mc donalds kunnen zien. Ik vind het totaal iets anders. Ik ga echt niet kiezen tussen de mac of de sub hoor, als ik zin heb in 'n gezond broodje doe ik de sub, als ik zin heb in patat of een hamburger doe ik de mac. Dat is toch totaal iets anders?De Chinees is toch ook geen concurrent van de Griek of Italiaan? Het is niet beter, of lekkerder, maar anders
Ik denk het wel, minder vet, meer groente.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou een sub echt zoveel gezonder zijn dan de mac?
Ach ja, 't zijn beide fastfoodrestaurants, 't is niet zo dat Subway een of andere 5-sterren broodjestoko is ofzo, dus wat dat betreft.quote:Ik snap niet hoe jij, en anderen, en verscheidene onderzoeksbureaus dus de vergelijking met mc donalds kunnen zien. Ik vind het totaal iets anders. Ik ga echt niet kiezen tussen de mac of de sub hoor, als ik zin heb in 'n gezond broodje doe ik de sub, als ik zin heb in patat of een hamburger doe ik de mac. Dat is toch totaal iets anders?
Ik denk ook dat je de vergelijking best kunt maken. Bij de Sub denk ik meer aan ontbijt en lunch, maar een goed gevuld broodje kan prima als avondeten dienen, en bij de McDonalds wordt ook de hele dag door gegeten (wat ik veel verbazingwekkender vind).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:43 schreef matthijst het volgende:
Dus als Subway zichzelf met Mc D. vergelijkt, wie zijn wij dan om te beweren dat dat niet zou moeten....
Natuurlijk zijn ze wel elkaars concurrenten, hoewel ze anders zijn. "Waar zal ik vanavond m'n take-away halen: de patatzaak op de hoek, de Chinees of de Surinamer?" Ze vissen in elkaars vijver, omdat ze zich richten op eenzelfde dagdeel (diner) en doelgroep (mensen die een makkelijke, niet zozeer gezonde maaltijd zoeken).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:27 schreef Ventje83 het volgende:
De Chinees is toch ook geen concurrent van de Griek of Italiaan? Het is niet beter, of lekkerder, maar anders
Maar de broodjes bij subs, zijn nogal huge, en worden ook rijkelijk belegd, dus zou me niet verbazen als qua kalorieen niet al te ver uit elkaar liggen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze wel elkaars concurrenten, hoewel ze anders zijn. "Waar zal ik vanavond m'n take-away halen: de patatzaak op de hoek, de Chinees of de Surinamer?" Ze vissen in elkaars vijver, omdat ze zich richten op eenzelfde dagdeel (diner) en doelgroep (mensen die een makkelijke, niet zozeer gezonde maaltijd zoeken).
Ik heb in een dorp gewoond waar alleen twee patatzaken bestonden. Op een dag kwam zich een Chinees vestigen in dezelfde straat. Denk je dat die patatzaken daar niet onder te lijden hebben gehad?
Effe geen rijst voor SeLang?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:32 schreef SeLang het volgende:
Ik kom er weer net vandaan
Een fullsize ham sandwhich + cola voor NT$170. Dat is ongeveer ¤ 4,-
Een footlong is huge, ja, maar je kunt natuurlijk ook de helft eten. Als je een vrij luxe footlong zou nemen, namelijk met ham, kalkoen, rosbief en alle groenten, maar zonder kaas en saus, dan zitten daar zo'n 640 calorieen in en 10 gram vet. De helft is zeker als lunch ruim voldoende. Je moet m.i. een aardige eter zijn om een footlong op te kunnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:08 schreef GinaG het volgende:
Maar de broodjes bij subs, zijn nogal huge, en worden ook rijkelijk belegd, dus zou me niet verbazen als qua kalorieen niet al te ver uit elkaar liggen...
Het gaat erook om wat voor calorieen het zijn als jij 600 kcal groente eet kom je je dag wel door maar 600 kcal brood/vlees vult niet en teer je niet op.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar de broodjes bij subs, zijn nogal huge, en worden ook rijkelijk belegd, dus zou me niet verbazen als qua kalorieen niet al te ver uit elkaar liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |