Piusplein!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ligt die in Tilburg, zal ik na school eens even langsgaan
TNXquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Piusplein!![]()
En die koekjes! DIE KOEKJES!![]()
whow! 225quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:59 schreef Aventura het volgende:
Ik heb supergoed nieuws voor de Subway-fans: binnen nu en 6 jaar zullen er 225 filialen zijn geopend in Nederland. Ik lees het nu net in de Adformatie! Aan het eind van dit jaar hopen ze op de 25 filialen te zitten. En het Europese hoofdkantoor zit al in Amsterdam.
ah kijk, het staat ook op hun sitequote:Op donderdag 18 maart 2004 13:49 schreef Aventura het volgende:
Nee ik weet verder niet over waar de vestigingen zullen komen. Maar 225 is echt megaveel...Ik verwacht zeker dat er weer eentje in amsterdam zal terugkeren.
quote:Binnenkort worden er store’s geopend in Amsterdam op het leidseplein en Spui, Leiden, Den Haag, Nijmegen, Enschede, Zwolle en Groningen.In een tijdsbestek van 7 jaar moet dit aantal zijn gegroeid naar 220, dus hou ons in de gaten want voor je het weet is er ook een Subway restaurant bij jou in de buurt.
Ligt trouwens niet ver van Odulphus af! (mijn school dus)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Piusplein!![]()
En die koekjes! DIE KOEKJES!![]()
Yey!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
ah kijk, het staat ook op hun site
[..]
Aventura, mijn hartje gaat sneller kloppen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:59 schreef Aventura het volgende:
Ik heb supergoed nieuws voor de Subway-fans: binnen nu en 6 jaar zullen er 225 filialen zijn geopend in Nederland. Ik lees het nu net in de Adformatie! Aan het eind van dit jaar hopen ze op de 25 filialen te zitten. En het Europese hoofdkantoor zit al in Amsterdam.
Daar heb ik echt nooit problemen mee in Maastricht, hoor. Het broodje zit eigenlijk altijd helemaal vol.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aventura, mijn hartje gaat sneller kloppen!
Heerlijk nieuws!
Oh, ik kan niet wachten.
En nu maar hopen dat ze hier niet zo krenterig zijn met het beleg, en net zo gul zijn als in de States.
minder!quote:
we verkopen de huney mustard sauce niet aan derden, de ingredienten en samenstellingen daarvan zijn bedrijfsgeheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |