abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:37:09 #51
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_17260297
oja.. kvind het wel duur daar. maar wel vers dus das ook belangrijk
pi_17290280
JAAAAAAAAA studenten krijgen overal, dus bij elke subway, korting en wel 10%!!!! ok het is niet veel maar het gebaar is leuk

owja gelezen in de subway, de 3sec. rule

-Always say hello to new customers
-If you have no time, tell the customer that you'll be with them in just a minute
-Always smile

woensdag 18 februari 2004 @ 18:02:30 #53
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_17290411
Weleens gegeten. Overigens zit er tegenwoordig ook een kleintje in ik dacht Dordrecht.

Heerlijk eten, pas alleen op met de sauzen. Een verkeerde saus kan bij de Subway je broodje ernstig verpesten

pi_17291262
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:57 schreef Yanderboi het volgende:
JAAAAAAAAA studenten krijgen overal, dus bij elke subway, korting en wel 10%!!!! ok het is niet veel maar het gebaar is leuk

owja gelezen in de subway, de 3sec. rule

-Always say hello to new customers
-If you have no time, tell the customer that you'll be with them in just a minute
-Always smile

Als je weer eens lang moet wachten bij de Burger King daar geldt de 3 minuten regel. Tussen het moment dat je binnen komt tot aan het moment dat je je eten krijgt mag niet meer dan 3 minuten zitten. Dat is 2 minuten wachten en 1 minuut voor de transactie.
pi_17291769
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:38 schreef Fixers het volgende:

[..]

Als je weer eens lang moet wachten bij de Burger King daar geldt de 3 minuten regel. Tussen het moment dat je binnen komt tot aan het moment dat je je eten krijgt mag niet meer dan 3 minuten zitten. Dat is 2 minuten wachten en 1 minuut voor de transactie.

ik vind niet dat dit alle BK's ten goede komt, vooral niet die Bager King op utrecht CS, gadverdamme draaide daar een keertje me broodje om zat ie onder het schimmel... wat was ik pissed! ik meteen naar de kassa en vragen waarom er schimmel op me brood zat... de rij dunde uit, ik kreeg nieuwe whopper en milkshake... daar mocht ik het maar mee doen... volgens mij weten die gasten niet eens wat HCCP is...
  woensdag 18 februari 2004 @ 19:16:34 #56
71048 Tokay
makes your day!
pi_17292274
Oooooh, zalig die subs bij Subway! Het water loopt me in de mond.

Op vakantie in Amerika was ik het fastfood eten al snel zat, dus ik probeerde een keer een Subway broodje. Ik was dus meteen om!
Ik eet ze alleen als ik daar op vakantie ben, heb ze nog nooit in Nederland gegeten. Zijn ze hier trouwens ook zo gul met het beleg en is de smaak hetzelfde?

Ik nam altijd een footlong wheat met kaas, plakjes kip of ham, tomaat, komkommer, ijsbergsla en mayonaise (dus eigenlijk gewoon een broodje gezond).
Maar zo lekker, en zo royaal belegd: ik kon de hele dag teren op zo'n broodje, en kreeg pas 's avonds laat weer trek.

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_17298611
Het is al weer even geleden dat ik er ben geweest, maar ik geloof dat ik het relatief prijzig vond. Afgezien daarvan vind ik het vegetarische aanbod erg mager: alleen kaas en groente, niet erg origineel! Misschien heeft het er wel mee te maken dat het oorspronkelijk uit Amerika komt? Maar goed, altijd nog 10 (wat zeg ik? 100!) keer beter dan de Mac.
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:26:37 #58
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_17306207
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:16 schreef Tokay het volgende:
Oooooh, zalig die subs bij Subway! Het water loopt me in de mond.

Op vakantie in Amerika was ik het fastfood eten al snel zat, dus ik probeerde een keer een Subway broodje. Ik was dus meteen om!
Ik eet ze alleen als ik daar op vakantie ben, heb ze nog nooit in Nederland gegeten. Zijn ze hier trouwens ook zo gul met het beleg en is de smaak hetzelfde?

Ik nam altijd een footlong wheat met kaas, plakjes kip of ham, tomaat, komkommer, ijsbergsla en mayonaise (dus eigenlijk gewoon een broodje gezond).
Maar zo lekker, en zo royaal belegd: ik kon de hele dag teren op zo'n broodje, en kreeg pas 's avonds laat weer trek.

hmm, dan eet je toch minder dan ik.
Ik heb daar op een dag 3 footlongs gegeten, en dan nog wat avondeten ook (en nee, ik ben geen dikke papzak )

Maar ik vind de footlongs in nederland toch ietsie minder belegd dan daar, die in haarlem althans wel. de andere heb ik (nog) niet geprobeerd.

Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:32:14 #59
71048 Tokay
makes your day!
pi_17306280
3 Footlongs + avondeten?
Waar laat je het?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:35:51 #60
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_17306334
Komt er één in Leiden? Beter
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:43:27 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17306430
Wat ze wel heel snel hebben afgeschaft bij de Subways in NL is het principe van de drankjes-refills. In de VS koop je de beker, en dan kan je die zelf vullen en eventueel bijvullen. Als je normaal drinkt dan vullen de meeste mensen hooguit 1 keer bij. Maar in Nederland ging het natuurlijk weer als volgt: 1 iemand koopt een beker, vult die, drinkt hem leeg, geeft hem door aan zijn vriendje, die vult hem, drinkt hem leeg, etc.
Die formule werkt dus hier niet echt...
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:04:48 #62
71048 Tokay
makes your day!
pi_17306760
Typisch iets voor Nederlanders om daar weer misbruik van te gaan lopen maken.
Hier moet je immers overal voor betalen, en daar is het gewoon service...

Ik denk aan de gratis zakjes/kuipjes ketchup/mayo, zoveel beleg op je broodje als jij wil voor dezelfde prijs, je hamburger zoals jij 'm wilt - zonder die zure augurk bijvoorbeeld! -, overal gratis parkeerplaatsen, gratis winkelwagentjes, schone toiletten.
Daarin vind ik Amerika echt super, de klantvriendelijkheid.

donderdag 19 februari 2004 @ 10:09:22 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17306835
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:04 schreef Tokay het volgende:
Typisch iets voor Nederlanders om daar weer misbruik van te gaan lopen maken.
Hier moet je immers overal voor betalen, en daar is het gewoon service...

Ik denk aan de gratis zakjes/kuipjes ketchup/mayo, zoveel beleg op je broodje als jij wil voor dezelfde prijs, je hamburger zoals jij 'm wilt - zonder die zure augurk bijvoorbeeld! -, overal gratis parkeerplaatsen, gratis winkelwagentjes, schone toiletten.
Daarin vind ik Amerika echt super, de klantvriendelijkheid.

Inderdaad, daar is de klant koning. In Nederland mag je blij zijn dat je er zonder een grauw en een snauw van het personeel vanaf komt
Maar inderdaad, hier moet je extra betalen voor de mayo, de wc, je krijgt een (1) servetje, etc. etc. Vind ik wel jammer soms.
pi_17306913
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:00 schreef Yanderboi het volgende:

[..]
volgens mij weten die gasten niet eens wat HCCP is...

Hazard Critical Control Points? Vergeten we de Analysis niet
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:15:13 #65
71048 Tokay
makes your day!
pi_17306942
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Inderdaad, daar is de klant koning. In Nederland mag je blij zijn dat je er zonder een grauw en een snauw van het personeel vanaf komt
Maar inderdaad, hier moet je extra betalen voor de mayo, de wc, je krijgt een (1) servetje, etc. etc. Vind ik wel jammer soms.

Als ik terugkom moet ik idd altijd weer vreselijk wennen aan de onbeschoftheid en onvriendelijkheid waarmee je hier in winkels en restaurants geholpen(?) wordt.
Fake of niet, ik heb 1000x liever een 'Can I help you honey?!', ipv een ongeinteresseerd 'Zeg het eens...'
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:19:03 #66
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_17307031
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:32 schreef Tokay het volgende:
3 Footlongs + avondeten?
Waar laat je het?
dat vroeg een vriend van mij zich ook af. what can I say, je bent de hele dag actief, en normaal ben ik al een flinke eter. dus ik denk, laat ik eens kijken hoeveel footlongs ik op kan. aangezien ik 2 dagen daarvoor er al 2,5 op had ofzo, wou ik eigenlijk de vier halen. maar om 11 uur s'avonds wou ik er nog een halen, maar ik had er echt geen trek meer in en de vraag was of ik hem wel naar binnen zou krijgen

ik zal trouwens wel even een foto posten, met ons amerikaans ontbijt. 3 footlongs, een voor hem, twee voor mij

donderdag 19 februari 2004 @ 10:19:40 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17307042
Ik ben helemaal voor een lager basisloon in de horeca, en dan dat we ook hier het fooi-systeem invoeren. Moet je eens zien hoe hard ze voor je werken en hoe vriendelijk ze je behandelen! Maar ja dat krijg je niet voor elkaar, het is echt een cultureel iets.
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:27:19 #68
71048 Tokay
makes your day!
pi_17307196
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:19 schreef Aventura het volgende:
Ik ben helemaal voor een lager basisloon in de horeca, en dan dat we ook hier het fooi-systeem invoeren. Moet je eens zien hoe hard ze voor je werken en hoe vriendelijk ze je behandelen! Maar ja dat krijg je niet voor elkaar, het is echt een cultureel iets.
Nee, helaas, dat zal hier niet lukken.
Zit inderdaad gewoon in hun cultuur.
Of wat dacht je van hoffelijk autorijden?
Kom daar maar eens om in Nederland!
  donderdag 19 februari 2004 @ 10:29:04 #69
71048 Tokay
makes your day!
pi_17307238
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:19 schreef WauseWillem het volgende:

[..]

ik zal trouwens wel even een foto posten, met ons amerikaans ontbijt. 3 footlongs, een voor hem, twee voor mij

Ja, maak me gek! Ben benieuwd naar het harde bewijs!
pi_17309421
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Tokay het volgende:

[..]

* Yanderboi ook
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:00:44 #71
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_17309540
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Tokay het volgende:

[..]

ik zal kijken of dat morgen gaat lukken. ik heb thuis geen internet op het moment
maar een maat van mij heeft ze ook dus ik vraag wel ff of hij ze naar mn werk mailt.
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:03:03 #72
71048 Tokay
makes your day!
pi_17309605
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:00 schreef WauseWillem het volgende:

[..]

ik zal kijken of dat morgen gaat lukken. ik heb thuis geen internet op het moment
maar een maat van mij heeft ze ook dus ik vraag wel ff of hij ze naar mn werk mailt.

Ik hou je d'r aan!
pi_17309974
Yummieeehh.... dit gaan we zeer binnenkort dus een keer proberen
Wie zoekt zal niet vinden.
pi_17344180
weet iemand hoe de kwaliteit van de side dishes zijn? zoals salades e.d. ?
pi_17347450
Erg lekker, vers, gezond, niet van die vette troep.

En je vraagt je niet af waar de sla van is gemaakt zoals bij de Mac.
(waarschijnlijk komt alles vd Mac uit de fabriek dus de bakjes / sla = hetzelfde materiaal.)
bla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')