Nee, in Nederland (nog) niet!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:11 schreef superheist het volgende:
in nederland ook??
Chicken fajita roll-up!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb Applebee's toch nooit lekker eten gevonden. De Chicken Salad (zonder de kip) was wel heerlijk
Verlaat het station aan de taxi-kant. Loop de winkelstraat in richting de markt. Ga rechtsaf richting V&D. Hij zit in de straat bij de kijkshop en de intersport.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef Euc- het volgende:
Als ik in Eindhoven van het station daar wil komen, is dat ver lopen? (Ik loop namelijk op krukken, maar wil toch wel érg graag naar de sub) En hoe moet ik dan lopen?
Fout!!! Hij zit niet bij de kijkshop en intersport in de straatquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:19 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Verlaat het station aan de taxi-kant. Loop de winkelstraat in richting de markt. Ga rechtsaf richting V&D. Hij zit in de straat bij de kijkshop en de intersport.
Tip: Chicken teryakki..
Volgens mij hebben ze wel een paar vegetarische dingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:54 schreef bloempjuh het volgende:
Is Subway acceptabel voor vegetarisch etenden onder ons?
Op zich goed nieuws, is vlak bij mijn huis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 02:26 schreef csar het volgende:
Subway opent binnenkort in Groningen. In de Brugstraat naast de Appie Heijn.
oh chill, ondanks dat ik subway niet geweldig vind zal ik er toch zeker eens een sub gaan scoren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 02:26 schreef csar het volgende:
Subway opent binnenkort in Groningen. In de Brugstraat naast de Appie Heijn.
Ik dacht eigenlijk meer aan Race Rock of Taco Bellquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:18 schreef BrauN het volgende:
Dat ze maar eens gauw Denny's gaan openen in Nederland
Dát is pas Amerikaans kwaliteitsspul.
Lijkt me heerlijk, vooral na het uitgaan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:18 schreef BrauN het volgende:
Heel de dag ontbijtenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:18 schreef BrauN het volgende:
En nu staat er niks meer over op de site van Subwayquote:Op woensdag 25 augustus 2004 01:46 schreef Enchanter het volgende:
Ik lees net dat er op de prinsengracht 13 een subway komt
* Enchanter is blij
* Enchanter twijfelt alleen of dit nou wel zo een geweldige locatie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |