-Mensen bestellen 'patat'. Rule #1 als je bij mcd begint is "Wij zijn verdomme geen snackbar, friet verkopen we, geen patat!" Dus mensen die patat bestellen krijgen ook heel droog de vraag "Wilt u daar ook patatsaus bij?"
-Aangezien ik op vaste avonden werk en enzo gastenkring uit 70% vaste gasten bestaat herken je ze na een week of 2-3 wel en weet je dus ook precies wat ze gaan bestellen. Zo ook die kerel die iedere week weer een frikadel bestelt en ook nog enorm grappig denkt te zijn.
-Ik kan er allemaal mooie woorden voor gaan verzinnen, maar face it... NEGERS bestellen veel bananen shakes of fanta.
Oh ja, nog voor de mensen die het niet begrijpen: op een druk tijdstip (17-19) komen er per uur minstens 70 auto's door de McDrive, in die 2 uur tijd hoor ik gemiddeld 5 keer "mag ik een Whopper" NEE, je bent NIET GRAPPIG! LOSER!
Hehe, dat lucht op..
quote:Je moet je smoel houden met je mavo hoofd en mij gewoon patat geven als ik daar om vraag, burgerflipper.
Op donderdag 12 februari 2004 13:36 schreef whopperkaas het volgende:
Ik werk bij mcd Leiden A44 en mij valt op:-Mensen bestellen 'patat'. Rule #1 als je bij mcd begint is "Wij zijn verdomme geen snackbar, friet verkopen we, geen patat!" Dus mensen die patat bestellen krijgen ook heel droog de vraag "Wilt u daar ook patatsaus bij?"
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:38 schreef Mondo_Generator het volgende:
Wat wil je ook met zo een username beroep
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:39 schreef suimasen het volgende:[..]
Je moet je smoel houden met je mavo hoofd en mij gewoon patat geven als ik daar om vraag, burgerflipper.
quote:
Je moet je smoel houden met je mavo hoofd en mij gewoon patat geven als ik daar om vraag, burgerflipper.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:40 schreef mcintosh het volgende:[..]
[..]I rest my case
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 12-02-2004 13:41]
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:38 schreef mcintosh het volgende:
Onze gasten zijn van een laag niveau,
quote:I rest my case
quote:lol ja ..
Op donderdag 12 februari 2004 13:38 schreef Mondo_Generator het volgende:
Wat wil je ook met zo een username
quote:
quote:
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:44 schreef -Wepeel2- het volgende:
Volgens mij zijn patat en frites gewoon synoniemen van elkaar. Overigens.
quote:
U hebt gezocht op friet:RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
friet (de ~, ~en)
1 patat
frie·ten (de ~ (mv.))
1 patat
friet·je (het ~, ~s)
1 stukje patat => patatje
2 portie patat => patatje
friet·kot (het ~)
1 [Belg., inf.] patatkraam
friet·kraam (het, de ~)
1 patatkraam
friet·saus (de ~)
1 op mayonaise lijkende dikvloeibare koude oliesaus voor bij de friet
friet·tent (de ~)
1 patatkraam
friet·vet (het ~)
1 [Belg., niet alg.] frituurvet
quote:Wow, wat een humor.
Ik werk bij mcd Leiden A44 en mij valt op:-Mensen bestellen 'patat'. Rule #1 als je bij mcd begint is "Wij zijn verdomme geen snackbar, friet verkopen we, geen patat!" Dus mensen die patat bestellen krijgen ook heel droog de vraag "Wilt u daar ook patatsaus bij?"
quote:Als je nou eens een fatsoenlijke opleiding of baan gaat zoeken (mits je daar de geestelijke bagage voor hebt), dan kun je eindelijk van dat gezeur af zijn.
-Aangezien ik op vaste avonden werk en enzo gastenkring uit 70% vaste gasten bestaat herken je ze na een week of 2-3 wel en weet je dus ook precies wat ze gaan bestellen. Zo ook die kerel die iedere week weer een frikadel bestelt en ook nog enorm grappig denkt te zijn.-Ik kan er allemaal mooie woorden voor gaan verzinnen, maar face it... NEGERS bestellen veel bananen shakes of fanta.
Oh ja, nog voor de mensen die het niet begrijpen: op een druk tijdstip (17-19) komen er per uur minstens 70 auto's door de McDrive, in die 2 uur tijd hoor ik gemiddeld 5 keer "mag ik een Whopper" NEE, je bent NIET GRAPPIG! LOSER!
Hehe, dat lucht op..
quote:frikadel
Op donderdag 12 februari 2004 13:41 schreef FuckYou het volgende:
dus jij bent die lul die me geen frikandel wilt geven... jij bent toch een frietboer....
quote:LOL!
Op donderdag 12 februari 2004 13:47 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Wow, wat een humor.
............
![]()
[..]Als je nou eens een fatsoenlijke opleiding of baan gaat zoeken (mits je daar de geestelijke bagage voor hebt), dan kun je eindelijk van dat gezeur af zijn.
quote:Mavo hoofd? Er werken bij mcd 2 soorten mensen, de groep 8 drop-outs en de studenten die een flexibel bijbaantje zoeken... Zou je in Leiden meer groep 8 drop-outs of meer studenten vinden..?
quote:Bij-beroep
Op donderdag 12 februari 2004 13:40 schreef Supaaah het volgende:[..]
quote:Volgens het I'm Lovin It verhaal hoeven er geen petjes op.. bovendien zijn die dome zonnekleppen allang afgeschaft, tegenwoordig alleen nog echt caps...
Op donderdag 12 februari 2004 13:42 schreef Partygurl het volgende:
Hoe wil je ook serieus genomen worden met zo`n maf petje op
quote:Na mijn post hier nog iets op te zeggen?
quote:Niet bij de Mac. Ze hebben daar geen klanten, maar 'gasten', het is geen snackbar, maar een 'restaurant', en ga zo maar door.
Op donderdag 12 februari 2004 13:44 schreef -Wepeel2- het volgende:
Volgens mij zijn patat en frites gewoon synoniemen van elkaar. Overigens.
Een aantal jaar geleden is overigens een reclame op tv geweest voor de McKroket. Een amerikaan spreekt dat wat ongelukkig uit en bestelt een 'McKrokket'. Uiteraard is dit als grapje bedoeld, maar het gros van de gasten bestelt ook daadwerkelijk een 'McKrokket', zonder te weten dat het nergens op slaat. Zelfs als je zegt: "U wilt dus een McKROKET?", dan nóg krijg je als antwoord: "Ja, inderdaad, die McKrokket wil ik". Dom volk.
quote:Uiteraard... patat = zijn die ranzige dikke dingen die je bij de snackbar koopt (gebakken, gezouten, niet verkocht? terug in het vet, opnieuw gezouten, uiteindelijk toch verkocht) en firet zijn dunne gefrituurde reepjes aardappel die je bij mcd of bk koopt...
Op donderdag 12 februari 2004 13:51 schreef Zwansen het volgende:[..]
Na mijn post hier nog iets op te zeggen?
(de lekkerste PATAT eet je trouwens bij La Place (V&D) die worden daar ter plekke gesneden, voor- en afgebakken)
quote:En een Big Mac of een Quarterpounder dan (QP voor insiders
Op donderdag 12 februari 2004 13:55 schreef Roadster het volgende:
Ik stond een keer in bodegraven te wachten tot een of ander wijf begreep dat ze geen BROODJE HAMBURGER SPECIAAL kon bestellen... jeezzzz.....
Broodje + hamburger + uitjes + saus. Dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Zwansen op 12-02-2004 13:58]
quote:Inderdaad, zit wat in. Ik ken zat lekkere intelligente meiden die voor de fun bij macdonalds werken.. of dat nou leedvermaak is laat ik in t midden
Op donderdag 12 februari 2004 13:48 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Mavo hoofd? Er werken bij mcd 2 soorten mensen, de groep 8 drop-outs en de studenten die een flexibel bijbaantje zoeken... Zou je in Leiden meer groep 8 drop-outs of meer studenten vinden..?
quote:De Van Dale zegt dat ze gelijk zijn! En die heeft gelijk! Punt.
Op donderdag 12 februari 2004 13:56 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Uiteraard... patat = zijn die ranzige dikke dingen die je bij de snackbar koopt (gebakken, gezouten, niet verkocht? terug in het vet, opnieuw gezouten, uiteindelijk toch verkocht) en firet zijn dunne gefrituurde reepjes aardappel die je bij mcd of bk koopt...
(de lekkerste PATAT eet je trouwens bij La Place (V&D) die worden daar ter plekke gesneden, voor- en afgebakken)
quote:Nee man, voreger was de HB speciaal een Deluxe, tegenwoordig een Tasty...
Op donderdag 12 februari 2004 13:57 schreef Zwansen het volgende:[..]
En een Big Mac of een Quaterpounder dan (QP voor insiders
) ???
Broodje + hamburger + uitjes + saus. Dus.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:39 schreef suimasen het volgende:
quote:Wat is het verschil tussen een Big Mac en een BHS? Die verlepte augurk?
Op donderdag 12 februari 2004 13:58 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Nee man, voreger was de HB speciaal een Deluxe, tegenwoordig een Tasty...
quote:Whahaha!
Vanaf NU weer ontopic!
quote:nee die zooi van de mac is lekker wilde je zeggen. zuur, wordt een kilo zout overheen gegooid (zelfs ik vind het veel en ik ben toch niet zuinig met zout), en vaak gigantisch slap
Op donderdag 12 februari 2004 13:56 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Uiteraard... patat = zijn die ranzige dikke dingen die je bij de snackbar koopt (gebakken, gezouten, niet verkocht? terug in het vet, opnieuw gezouten, uiteindelijk toch verkocht) en firet zijn dunne gefrituurde reepjes aardappel die je bij mcd of bk koopt...
[Dit bericht is gewijzigd door Alicey op 12-02-2004 14:02]
quote:Dit is geen leuk topic.
Op donderdag 12 februari 2004 14:01 schreef ToBe het volgende:
Beetje jammer dat een leuk topic totaal verneukt wordt door offtopic posts. Ik zal later het een en ander wel ff bijwerken.Vanaf NU weer ontopic!
quote:Dit is echter wel een KLB topic.
Op donderdag 12 februari 2004 14:02 schreef suimasen het volgende:[..]
Dit is geen leuk topic.
quote:Jij bent echt lomp met je MC donalds Bek het is FRIKANDEL
Op donderdag 12 februari 2004 13:47 schreef whopperkaas het volgende:[..]
frikadel
Die keuken is wel mongoolproof he?
quote:
fri·ka·del (de ~, ~len)
1 [Belg., inf.] gehaktbal
quote:
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)
1 snack, bestaande uit een rolletje gehakt vlees => berenlul
ga leren en neem een chter baan. mcdonalds is een restaurant, yeah sure, right.....
dan kan je hetzelfde van KFC zeggen.
is gewoon een fastfood keten.... wel een LMAO topic overigens
quote:Inderdaad
..................LOSER!
Hehe, dat lucht op..
Great topic.
quote:Frikandel mag ook.
Op donderdag 12 februari 2004 13:47 schreef whopperkaas het volgende:[..]
frikadel
quote:Nou, dan is Frikandel zelfs de voorkeursvorm. Want een Frikadel is een bal gehakt volgens de Van Dale.
Op donderdag 12 februari 2004 14:22 schreef Leshy het volgende:
Dat zijn twee verschillende dingen.
quote:Hotelmanager? Ik moet er niet aan denken...
Op donderdag 12 februari 2004 14:15 schreef _onderhond_ het volgende:
Hehe, een wannabee hotelmanager sukkel die denkt dat de macD is een restaurant is!Great topic.
quote:Inderdaad
Op donderdag 12 februari 2004 14:25 schreef -Wepeel2- het volgende:
Nou, dan is Frikandel zelfs de voorkeursvorm. Want een Frikadel is een bal gehakt volgens de Van Dale.
quote:hebben ze koks bij de mac
Op donderdag 12 februari 2004 14:25 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Hotelmanager? Ik moet er niet aan denken...
het verschil tussen een restaurant en een snackbar is dat in een snackbar het verkoop en keuken personeel dezelfde personen zijn en bij een restaurant heb je te maken met een verkoper en een kok...
quote:Natuurlijk niet!
Op donderdag 12 februari 2004 14:26 schreef Steve-O het volgende:[..]
hebben ze koks bij de mac
quote:Je doet de opleiding hotel manager voor je lol?
Op donderdag 12 februari 2004 14:25 schreef whopperkaas het volgende:[..]
Hotelmanager? Ik moet er niet aan denken...
het verschil tussen een restaurant en een snackbar is dat in een snackbar het verkoop en keuken personeel dezelfde personen zijn en bij een restaurant heb je te maken met een verkoper en een kok...
quote:Ja want ik wil eigenlijk wel wat aanpassingen doen aan me Big mac
Op donderdag 12 februari 2004 14:28 schreef Zwansen het volgende:[..]
Natuurlijk niet!
quote:Ik geef toe
Op donderdag 12 februari 2004 14:25 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Nou, dan is Frikandel zelfs de voorkeursvorm. Want een Frikadel is een bal gehakt volgens de Van Dale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |