-Mensen bestellen 'patat'. Rule #1 als je bij mcd begint is "Wij zijn verdomme geen snackbar, friet verkopen we, geen patat!" Dus mensen die patat bestellen krijgen ook heel droog de vraag "Wilt u daar ook patatsaus bij?"
-Aangezien ik op vaste avonden werk en enzo gastenkring uit 70% vaste gasten bestaat herken je ze na een week of 2-3 wel en weet je dus ook precies wat ze gaan bestellen. Zo ook die kerel die iedere week weer een frikadel bestelt en ook nog enorm grappig denkt te zijn.
-Ik kan er allemaal mooie woorden voor gaan verzinnen, maar face it... NEGERS bestellen veel bananen shakes of fanta.
Oh ja, nog voor de mensen die het niet begrijpen: op een druk tijdstip (17-19) komen er per uur minstens 70 auto's door de McDrive, in die 2 uur tijd hoor ik gemiddeld 5 keer "mag ik een Whopper" NEE, je bent NIET GRAPPIG! LOSER!
Hehe, dat lucht op..
quote:Je moet je smoel houden met je mavo hoofd en mij gewoon patat geven als ik daar om vraag, burgerflipper.
Op donderdag 12 februari 2004 13:36 schreef whopperkaas het volgende:
Ik werk bij mcd Leiden A44 en mij valt op:-Mensen bestellen 'patat'. Rule #1 als je bij mcd begint is "Wij zijn verdomme geen snackbar, friet verkopen we, geen patat!" Dus mensen die patat bestellen krijgen ook heel droog de vraag "Wilt u daar ook patatsaus bij?"
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:38 schreef Mondo_Generator het volgende:
Wat wil je ook met zo een username beroep
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:39 schreef suimasen het volgende:[..]
Je moet je smoel houden met je mavo hoofd en mij gewoon patat geven als ik daar om vraag, burgerflipper.
quote:
Je moet je smoel houden met je mavo hoofd en mij gewoon patat geven als ik daar om vraag, burgerflipper.
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:40 schreef mcintosh het volgende:[..]
[..]I rest my case
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 12-02-2004 13:41]
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:38 schreef mcintosh het volgende:
Onze gasten zijn van een laag niveau,
quote:I rest my case
quote:lol ja ..
Op donderdag 12 februari 2004 13:38 schreef Mondo_Generator het volgende:
Wat wil je ook met zo een username
quote:
quote:
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:44 schreef -Wepeel2- het volgende:
Volgens mij zijn patat en frites gewoon synoniemen van elkaar. Overigens.
quote:
U hebt gezocht op friet:RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
friet (de ~, ~en)
1 patat
frie·ten (de ~ (mv.))
1 patat
friet·je (het ~, ~s)
1 stukje patat => patatje
2 portie patat => patatje
friet·kot (het ~)
1 [Belg., inf.] patatkraam
friet·kraam (het, de ~)
1 patatkraam
friet·saus (de ~)
1 op mayonaise lijkende dikvloeibare koude oliesaus voor bij de friet
friet·tent (de ~)
1 patatkraam
friet·vet (het ~)
1 [Belg., niet alg.] frituurvet
quote:Wow, wat een humor.
Op donderdag 12 februari 2004 13:36 schreef whopperkaas het volgende:
Ik werk bij mcd Leiden A44 en mij valt op:-Mensen bestellen 'patat'. Rule #1 als je bij mcd begint is "Wij zijn verdomme geen snackbar, friet verkopen we, geen patat!" Dus mensen die patat bestellen krijgen ook heel droog de vraag "Wilt u daar ook patatsaus bij?"
quote:Als je nou eens een fatsoenlijke opleiding of baan gaat zoeken (mits je daar de geestelijke bagage voor hebt), dan kun je eindelijk van dat gezeur af zijn.
-Aangezien ik op vaste avonden werk en enzo gastenkring uit 70% vaste gasten bestaat herken je ze na een week of 2-3 wel en weet je dus ook precies wat ze gaan bestellen. Zo ook die kerel die iedere week weer een frikadel bestelt en ook nog enorm grappig denkt te zijn.-Ik kan er allemaal mooie woorden voor gaan verzinnen, maar face it... NEGERS bestellen veel bananen shakes of fanta.
Oh ja, nog voor de mensen die het niet begrijpen: op een druk tijdstip (17-19) komen er per uur minstens 70 auto's door de McDrive, in die 2 uur tijd hoor ik gemiddeld 5 keer "mag ik een Whopper" NEE, je bent NIET GRAPPIG! LOSER!
Hehe, dat lucht op..
quote:frikadel
Op donderdag 12 februari 2004 13:41 schreef FuckYou het volgende:
dus jij bent die lul die me geen frikandel wilt geven... jij bent toch een frietboer....
quote:LOL!
Op donderdag 12 februari 2004 13:47 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Wow, wat een humor.
............
![]()
[..]Als je nou eens een fatsoenlijke opleiding of baan gaat zoeken (mits je daar de geestelijke bagage voor hebt), dan kun je eindelijk van dat gezeur af zijn.
quote:Mavo hoofd? Er werken bij mcd 2 soorten mensen, de groep 8 drop-outs en de studenten die een flexibel bijbaantje zoeken... Zou je in Leiden meer groep 8 drop-outs of meer studenten vinden..?
quote:Bij-beroep
Op donderdag 12 februari 2004 13:40 schreef Supaaah het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |