anders lees je ook ff de OPquote:
. http://forum.fok.nl/topic/561244 ..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:59 schreef dujour het volgende:
haha 1 april grap http://www.jeroen.com/arc(...)ap_van_google_door_m
its not a bug ... its a FEATURE ....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:55 schreef martinuhhh het volgende:
[5+5]
haha!
uit de OPquote:Kennen jullie nog meer "grappen" of aparte zaken binnen (dus geen grappen zoals raar kapsel, french military victories, weapons of mass destruction tec.) Google?
is trouwens wel heel goed nagemaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:50 schreef coz het volgende:
[french military victories]
Leer lezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:40 schreef NiekieW. het volgende:
"weapons of mass destruction"
dan ik doe een gok
Geweldig!quote:Op donderdag 12 februari 2004 14:15 schreef Massive het volgende:
Hoe men Britney Spears ook wel schrijft.
Ook handig is dat de calculator het verschil weet tussen het metrische, imperial en US systeem van eenheden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
de calculator werkt ook prima met gewoon engelse woorden.
dingen als the tangent of twenty , twenty eight minus forty . one million squared, what is twenty minus forty plus eighty ?
Nog een weetje: Google is een fout gespeld. Het had eigenlijk Googol moetenzijn. Dit getal verwijst dan naar de enorme hoeveelheid pagina's die in de index terecht moesten komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:53 schreef RM-rf het volgende:
niet echt een easter egg, maar wel een klein 'weetje',
de oorspronkelijke versie van Google heette eerst 'Backrub', oftewel 'Ruggekrabber' (een verwijzing van de indexeermethode, het Pagerank-model om links uit te waarderen via het tellen van de verwijzingen vanaf andere sites, de basis achter het succes van google).
'Scratching one's back' is een amerikaanse uitdrukking waar gelijkwaardige mensen elkaar helpen door diensten uit te wisselen.
ergens wel prettig dat de naam verandered is, aangezien 'Googelen' momenteel bijna een werkwoord is geworden dat mensen gebruiken om aan te geven dat men iets moet zoeken, verschrikkelijk idee als men dat niet gedaan had en je iemand had moeten meedelen:
"dan moet je even naar 'zoekterm' op je rug krabben"
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:53 schreef RM-rf het volgende:
"dan moet je even naar 'zoekterm' op je rug krabben"
Wel?!? Wat gebeurd er dan....quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:23 schreef ReadMe het volgende:
Erg leuk topic!
Type eens in "Weapons Mass Destruction", en dan: Doe een gok!
mooi plaatjequote:Op donderdag 12 februari 2004 13:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik vond de fractal versie van google wel mooi.
[afbeelding]
nog maar 10 keer genoemdquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:23 schreef ReadMe het volgende:
Erg leuk topic!
Type eens in "Weapons Mass Destruction", en dan: Doe een gok!
Die zei ik net alquote:Op woensdag 8 september 2004 01:13 schreef Liquidist het volgende:
zoek maar op 'weapons of mass destruction' en klik op 'ik doe een gok'.
![]()
![]()
![]()
jij bent best dom geloof ik.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:33 schreef coz het volgende:
Google is lief
Fok! is lief
Google topic op fok is lief
en WMD of iets anders via 'ik doe een gok' is niet on-topic
deze komt al 4 keer voor zonder de laatste 3 posts, en staat ook al in de OP
het gaat om dingen binnen google... dus geen grappige zoekresultaten !!
die googledance is on topic, of heb je ook de OP niet gelezenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Kende U Google Dance en de andere parodieën al ?
En wat te denken van Cthuugle ?En voor als je niks te doen hebt is er ook nog Random Google.
quote:Words taken from Webster's Second International Dictionary
veel woorden komen niet uit het woordenboek.. of zijn als in een naamval gezet of iets andersquote:contrastment erikite unlath
Did you mean: contrastant erika unlatch
groene boekje als bronquote:geridderden opgeredderd verzonnenen
Did you mean: geridderd opgeredderd verzinnen
Je hoeft ook niet per se opquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:13 schreef Rusher2k het volgende:
Achja.. typisch zon "wat te doen als je neus op is" - topic![]()
quote:born in Albany, GA, on September 23, 1930
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Best uitgestorven TopicWeet er niemand nog wat leuks?
(Kick)
quote:Local artists created the decorated eggs, which represent each state and the District of Columbia. The 2002 Easter Egg Collection continues the tradition that began in 1994 where each state sends a decorated egg to the White House for display. The display includes a painted cracked egg representing Virginia and the Sept. 11 attack on the Pentagon. The collection is coordinated by the American Egg Board.
Ja ik weet nog wel iets geinigs.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Best uitgestorven TopicWeet er niemand nog wat leuks?
(Kick)
komt uit the hitchhikers guide to the galaxy voor de onwetenden onder ons.. dat geld trouwens ook voor babelfish als naam voor een vertaalsitequote:Op dinsdag 17 februari 2004 12:25 schreef FLipKick het volgende:
[..]
42?
http://www.google.com/sea(...)verse+and+everythingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:54 schreef TheFes het volgende:
[..]
komt uit the hitchhikers guide to the galaxy voor de onwetenden onder ons.. dat geld trouwens ook voor babelfish als naam voor een vertaalsite
wHahahaaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:31 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.google.com/jobs/lunar_job.html
Zou je ook andere mensen kunnen aanmelden?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:07 schreef TheFes het volgende:
kwestie van afronden
ik heb me aangemeldquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:31 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.google.com/jobs/lunar_job.html
Zou je ook andere mensen kunnen aanmelden?
Ziet er behoorlijk gecrashed uitquote:Op donderdag 12 februari 2004 13:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik vond de fractal versie van google wel mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |