quote:Console starten en stat fps typen.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:44 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
hoe kan je dat zien ergens zowiezo?
quote:Bij play.com issie 18 pond (25 euro)
Op vrijdag 13 februari 2004 00:53 schreef hornage het volgende:
Echt vette demo, onslaught rules. We hebben hier net met huisgenoten zo'n 2 uur achter elkaar onslaught gedaan tegen bots. Ik heb Ut2k4 al gereserveerd bij bol.comDus kom maar op!
quote:Ik zie daar niets over in de changelog, maargoed ik gebruik toch Omega drivers dus ik wacht wel op een nieuwe versie daarvan. En dan nog zal het met deze driver uitstekend draaien op mijn kaartje
Op vrijdag 13 februari 2004 01:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kreeg net tijdens een game te horen dat er een nieuwe cataclyst is die een 10% performanceboost geeft in 2k4..
http://www.tweakers.net/meuktracker/5547
Ben hem nu aan het downen.
quote:Welke fucking versie haal je dan in huis?
Op vrijdag 13 februari 2004 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bij play.com issie 18 pond (25 euro)
.
Zonder bezorgkosten,.
(dynabyte heeft ook een pre-order actie, UT, Far Cry en BF Vietnam voor een 10tal euri minder gemiddeld, ongeveer)
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 01:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Welke fucking versie haal je dan in huis?
(dynabyte heeft ook een pre-order actie, UT, Far Cry en BF Vietnam voor een 10tal euri minder gemiddeld, ongeveer)
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
De standaard denk ik.. Een headset heb ik sowieso al.
.
Heb iig nu twee besteld bij Play.com, m'n broer wil er ook een. Vast vanwege de aantrekkelijke prijs. ![]()
Bedankt Dr.Daggla!
quote:Er komt nog een dubbel dvd uit, waarvan 1 dvd vol staat met modding tutorials ed.
Op vrijdag 13 februari 2004 08:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Er zijn toch geen andere versies? Alleen regio verschillen misschien (taal van handleiding etc.)Heb iig nu twee besteld bij Play.com, m'n broer wil er ook een. Vast vanwege de aantrekkelijke prijs.
Bedankt Dr.Daggla!
1) Het spel draaid heerlijk, heel erg soepel dus goed werk daaro
2) Het spel gaat lekker snel, je loopt lekker door, er gebeurd vanalles tegelijk
3) Soms had ik even geen idee waarvan ik beschoten werd
4) Snap nog niet echt hoe dat onslaught in elkaar steekt
5) Geluid is beetje crappy
quote:Ik dacht aan het begin van het topic te lezen dat het niet mogelijk was in de Demo, maar heb hetzelf niet gechecked - Kan het nu ook niet doen ben op me stage
Op vrijdag 13 februari 2004 10:05 schreef Jebus het volgende:
Weet iemand hoe je mensen moet toevoegen aan je buddylist? Ben ik nou gewoon n00b of kan het niet in de demo??
quote:Ik was dit al op een ander forum tegengekomen:
Op vrijdag 13 februari 2004 10:05 schreef Jebus het volgende:
Weet iemand hoe je mensen moet toevoegen aan je buddylist? Ben ik nou gewoon n00b of kan het niet in de demo??
quote:
If you want to add people to your buddy list manually, go into your User.ini file and add lines in the appropriate spot that begin "Buddies=".For instance here is how mine looks:
[GUI2K4.UT2k4Browser_ServerListPageBuddy]
BuddySplitterPosition=0.597582
BuddyListBoxClass=GUI2K4.UT2K4Browser_BuddyListBox
RulesListBoxClass=GUI2K4.UT2K4Browser_RulesListBox
PlayersListBoxClass=GUI2K4.UT2K4Browser_PlayersListBox
MainSplitterPosition=0.184326
DetailSplitterPosition=0.319135
Buddies=StmtrprOfDeath
Buddies=|C|STALLOWN
HeaderColumnSizes=(ColumnSizes=(0.096562,0.493471,0.206944,0.102535,0.150000))
HeaderColumnSizes=(ColumnSizes=(0.498144,0.500000))
HeaderColumnSizes=(ColumnSizes=(0.473428,0.185665,0.226824,0.220000))
quote:Aha.. Ik hoop wel dat de skin-editor (if any) dan wel op het spel zelf staat.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:52 schreef kipknots het volgende:[..]
Er komt nog een dubbel dvd uit, waarvan 1 dvd vol staat met modding tutorials ed.
Hoop dat ze voor Ut2k4 ook met zoiets op de proppen komen
quote:Of dat een slimmerik in een .ini file ff de Assault Rifle met InstaGib verruilt...
Op vrijdag 13 februari 2004 11:35 schreef Wytze het volgende:
Er zullen wel vette mods voor dit spel komen. Denk een beetje aan zoiets als Counterstrike voor Half life en Urban Terror voor Quake 3.Hoop dat ze voor Ut2k4 ook met zoiets op de proppen komen
quote:Zijn er nu eigenlijk shooters die gaan concureren met Ut2k4? Volgens mij niet
Op vrijdag 13 februari 2004 11:42 schreef DaFan het volgende:[..]
Of dat een slimmerik in een .ini file ff de Assault Rifle met InstaGib verruilt...
quote:UT2k4 heeft volgens mij een heel ander publiek dan bv Half-Life 2. Al spreken ze mij beide allebei HEEL erg aan.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:50 schreef Wytze het volgende:[..]
Zijn er nu eigenlijk shooters die gaan concureren met Ut2k4? Volgens mij niet
Half Life 2 komt pas in September meen ik, en Doom 3 zal ook wel weer uitgestelt worden
quote:Insta
Op vrijdag 13 februari 2004 11:42 schreef DaFan het volgende:[..]
Of dat een slimmerik in een .ini file ff de Assault Rifle met InstaGib verruilt...
Alhoewel onslaught me met instagib geen reet aanlijkt ![]()
sterker nog, daar is geen reet aan...
Assaulth weet ik zo net nog niet, lijkt me ook meer een NW gametype...
quote:Dat is wel chill, dan heeft het spel een beetje de kans om populair te worden - wat ik Epic Games zeker gun na hun UT2k3
Op vrijdag 13 februari 2004 11:55 schreef DaFan het volgende:[..]
UT2k4 heeft volgens mij een heel ander publiek dan bv Half-Life 2. Al spreken ze mij beide allebei HEEL erg aan.
Maar UT zit nu een halfjaar voor die andere twee die je noemt, dus weinig concurrentie. (Far Cry misschien).
Ik ben benieuwd naar de reviews
quote:Ik heb nog geen Asault gedaan, alleen Onslaught
Op vrijdag 13 februari 2004 12:01 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Insta
Alhoewel onslaught me met instagib geen reet aanlijkt
sterker nog, daar is geen reet aan...Assaulth weet ik zo net nog niet, lijkt me ook meer een NW gametype...
Wat is je missie bij Asault >?
quote:Alleen CTF en (Team) Deathmatch zijn leuk met InstaGib.
Op vrijdag 13 februari 2004 12:01 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Insta
Alhoewel onslaught me met instagib geen reet aanlijkt
sterker nog, daar is geen reet aan...Assaulth weet ik zo net nog niet, lijkt me ook meer een NW gametype...
Met Assault hoort het er juist bij dat als je dood gaat in je 'missie', dat je dan eerst opnieuw wapens moet vinden, een soort 'straf'. Lijkt me ook geen zak aan met InstaGib trouwens, ook om dat de map in de Demo niet echt Insta-vriendelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |