abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17122873
Waarom krijgt het publiek dan geen foto's van zulke "incidenten" te zien. Zijn ze bang dat er massahysterie uitbreekt, en dan maar eerst naar een stelletje wetenschappers sturen die er net zoveel uit kunnen halen als een stel fokker met levendige fantasie bij elkaar.
  donderdag 12 februari 2004 @ 18:21:48 #27
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17123110
Zoals al vele malen eerder gezegd ! zie "The Secret Nasa Transmissions...The Smoking Gun" waar een Canadese kabel TV gast over 500 banden van Nasa Transmissies getaped (die TOEN nog ongecodeerd waren...na het vrijgeven van deze beelden zijn ze wel gaan coderen ) heeft waar veel meer van dit soort vreemde objecten dichtbij de space shutle of de ISS vliegen !

Hij zelf noemt het "Phenomanon 1,2 and 3 " zelfs geleerden konden dit niet rationeel verklaren !!

een echte aanrader

quote:
voor al de geintereseerde hier is de Torrent link naar de DivX (geloof ik ) versie !

http://64.191.60.251/~torrent/suprnova/torrents/849/The%20Secret%20NASA%20Transmissions%20-%20The%20Smoking%20Gun-avi.torrent

een eyeopener voor de Scepticie !

voor degene die de Torrent Plugin nog niet hebben geinstaleerd

ga naar hier

http://umn.dl.sourceforge.net/sourceforge/bittorrent/bittorrent-3.3.exe

tracker errors is geen probleem gewoon stug volhouden..hij zal lanzaam wel sneller gaan...bij mij met 90 KByte/s op top

Ufo filmpjes en foto's deel 3
  donderdag 12 februari 2004 @ 18:31:42 #28
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_17123347
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:21 schreef merlin693 het volgende:
Hij zelf noemt het "Phenomanon 1,2 and 3 " zelfs geleerden konden dit niet rationeel verklaren !!
weet je. Geleerden kunnen zoveel niet verklaren.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 12 februari 2004 @ 19:20:30 #29
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17124597
weet je ga jij die docu maar eerst kijken ! "nee nee ik hoef niks te zien want mijn mening is al opgemaakt"

ga maar weer verder slapen !

pi_17136185
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:28 schreef Biancavia het volgende:
Foto?
Nee, het was vast geen foto.. ik denk eerder een ufo.
pi_17136386
Hehe .. lang leve de fantasie !
  vrijdag 13 februari 2004 @ 03:25:36 #32
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17137187
welke ???
  vrijdag 13 februari 2004 @ 03:35:24 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17137242
Is gewoon ruimte afval. Niets meer en minder. Die flauwekul altijd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17137482
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 03:35 schreef Megumi het volgende:
Ruimte afval dat zo dicht bij het station komt is zeeeeeer zeker geen flauwekul, maar een potentieel projectiel dat het gehele station naar de kut kan helpen.

En wat is "gewoon" ruimte afval?

FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 11:01:11 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17140335
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:20 schreef merlin693 het volgende:
weet je ga jij die docu maar eerst kijken ! "nee nee ik hoef niks te zien want mijn mening is al opgemaakt"

Wat erg jammer is van die film, is dat het in dergelijk grove encoding is, dat je de subtiele zaken niet kan zien. Vooral het stuk over de kleine deeltjes om die tether zijn door de encoding bijna niet goed te zien. De man die die beelden heeft bekeken en ontleed was wel overtuigend. Ook die 'gesplitste' frames lieten wel interessante dingen zien!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 11:04:44 #36
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17140424
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 03:35 schreef Megumi het volgende:
Niet alles gedraagt zich op die beelden als ruimteafval. Maar goed, je hebt die beelden waar aan gerefereet wordt niet gezien, dus heeft het niet veel zin om er met je over in discussie te gaan.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_17140561
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:13 schreef Basp1 het volgende:
Waarom krijgt het publiek dan geen foto's van zulke "incidenten" te zien. Zijn ze bang dat er massahysterie uitbreekt, en dan maar eerst naar een stelletje wetenschappers sturen die er net zoveel uit kunnen halen als een stel fokker met levendige fantasie bij elkaar.
Massahysterie? Om een stukje ijzer? pfff, pas als dat stukje ijzer vuur kan spuwen raak ik in paniek.
El duffo o muerte
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 11:27:34 #38
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17140919
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:11 schreef EddyMR het volgende:

[..]

Massahysterie? Om een stukje ijzer? pfff, pas als dat stukje ijzer vuur kan spuwen raak ik in paniek.

Denk even verder. Wat denk je dat er gebeurt met alle mensen die er heilig van overtuigd zijn dat we de enigen zijn? Denk dus aan alle gelovigen... Hele fundamenten van mensen worden fout bewezen... Zulke mededelingen doe je dus niet zo licht.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_17141432
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:27 schreef freud het volgende:

[..]

Denk even verder. Wat denk je dat er gebeurt met alle mensen die er heilig van overtuigd zijn dat we de enigen zijn? Denk dus aan alle gelovigen... Hele fundamenten van mensen worden fout bewezen... Zulke mededelingen doe je dus niet zo licht.

Ja, als er een spaceship vol met moonende aliens langskwam gaat jouw verhaal op, maar dit gaat over een stukje ijzer! Het is niet zo dat daardoor alle wereldwijde religies ontkracht worden ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door EddyMR op 13-02-2004 16:52]

El duffo o muerte
  vrijdag 13 februari 2004 @ 12:35:27 #40
15660 chocolatemoeze
pi_17142470
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:20 schreef merlin693 het volgende:

Lekker snel van oordeel ben je? Pot verwijt de ketel lijkt mee een toepasselijk spreekwoord hier.

Ik verwerp helemaal niets. En ook al zou het een officiele onverklaarbare anomalie zijn op die footage, dan nóg hoeven het geen aliens te zijn. Wat dacht je van levensvormen die net buiten of binnen de stratosfeer leven? Of wat dacht je van geladen delen die door het magnetisch veld van de aarde beïnvloed wordt? Etcetera. Als het vreemd is en niet door "geleerde" verklaard kan worden hoeft het niet meteen van Alpha Centauri te komen.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 12:51:13 #41
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_17142769
Het is ook niet echt duidelijk met welke snelheid dat ding voorbij kwam. Als ze zeggen dat het een voorwerp van zo'n 20cm is, wat glimt, dan lijkt het me niet echt een hoogontwikkeld iets. Dan lijkt het me meer een verdwaald stuk metal of dergelijks. (of het moet een ruimtescheepje zijn zonder benzine)
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_17142790
Ja, maar een stuk metaal is toch wel makkelijk te herkennen??
  vrijdag 13 februari 2004 @ 12:57:27 #43
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_17142888
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:52 schreef schatje het volgende:
Ja, maar een stuk metaal is toch wel makkelijk te herkennen??
Dat leek mij dus ook al. Ze zien een klein voorwerp dat glimt, dus waarom zoeken ze verder dan dat? Ik bedoel, als ik vijftig cent op de grond zie liggen, dan vraag ik me toch ook niet af of het een verguld dropje is? Nee, ze komen afval tegen in outer space, dus die spacefilms van Spielberg berusten ineens op de waarheid?
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_17142925
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 12:57 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Dat leek mij dus ook al. Ze zien een klein voorwerp dat glimt, dus waarom zoeken ze verder dan dat? Ik bedoel, als ik vijftig cent op de grond zie liggen, dan vraag ik me toch ook niet af of het een verguld dropje is? Nee, ze komen afval tegen in outer space, dus die spacefilms van Spielberg berusten ineens op de waarheid?

Ze zoeken verder omdat het kennelijk niet op een stukje metaal lijkt .
  FOK!fotograaf vrijdag 13 februari 2004 @ 13:26:25 #45
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17143466
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:45 schreef EddyMR het volgende:
Ja, als er een spaceship vol met moonende aliens langskwam gaat jou verhaal op, maar dit gaat over een stukje ijzer! Het is niet zo dat daardoor alle wereldwijde religies ontkracht worden ofzo.
Het gaat niet om een stukje ijzer, want dan hadden ze het geen onekend iets genoemd. Als iets verder onderzocht wordt, dan zal het wel iets speciaals zijn imo, anders doen ze er geen moeite voor. Er zijn trouwens meer gradaties tussen geen aliens en schepen vol. Alle zaken die duiden op buitenaards leven komen in aanmerking voor wat ik zei, niet alleen bemande schepen. Zou jij er voor open staan als er een kunstmatig object gevonden werd dat niet van deze aarde was, of zou je het dan afdoen als een stuk metaal?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 13:32:56 #46
15660 chocolatemoeze
pi_17143610
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 13:26 schreef freud het volgende:
Zou jij er voor open staan als er een kunstmatig object gevonden werd dat niet van deze aarde was, of zou je het dan afdoen als een stuk metaal?
Ik sta er wel voor open. Echter, hou goed in de gaten dat als iets kunstmatig oogt, het niet per se een artefact hoeft te zijn!!! Er voor open staan is wat anders dan er direct in geloven en de speculaties de bovenhand te laten nemen.

Er is meer tussen hemel en aarde, maar hou goed in de gaten dat dat niet per direct iets spannend paranormaal hoef te zijn. Het is alleen een verschijnsel wat nog niet in het paradigma van de wetenschap is opgenomen. Vroeger dacht men namelijk ook dat kometen vurige strijdwagens van de goden waren...

pi_17143637
Jammer dat er geen foto's van zijn .
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:46:45 #48
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17146724
freud schreef :
quote:
Wat erg jammer is van die film, is dat het in dergelijk grove encoding is, dat je de subtiele zaken niet kan zien. Vooral het stuk over de kleine deeltjes om die tether zijn door de encoding bijna niet goed te zien. De man die die beelden heeft bekeken en ontleed was wel overtuigend. Ook die 'gesplitste' frames lieten wel interessante dingen zien!
ik heb zelf de SVCD (2 CD set) en de DivX versie...ben nog aan het zoeken naar de DVD versie !
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:52:39 #49
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17146877
quote:
En ook al zou het een officiele onverklaarbare anomalie zijn op die footage, dan nóg hoeven het geen aliens te zijn
jij en eddyMR zijn anders de eerste die het woord Alien in hun mond nemen
quote:
Er is meer tussen hemel en aarde, maar hou goed in de gaten dat dat niet per direct iets spannend paranormaal
en alweer paranomaal neem Jij het eerste in je mond

schatje... zoek maar eens naar STS footage (48 is vooral eruug interesant !)

schroot dat van richting veranderd en ook de neiging heeft om te stoppen om vervolgens zijn weg te vervolgen

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 13-02-2004 16:22]

pi_17152999
Ik heb geen zin om te zoeken naar footage. Ik wil gewoon kant en klaar plaatjes .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')