abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17112554
Je moest eens weten voor wat ik word uitgemaakt hier

Van de week had ik een mevrouw aan de telefoon die beweerde dat dit bedrijf bestaat uit hersenloze mensen en dat er maar één iemand was hier die één hersencel bezat.

Vandaag een man die me de huid volschold omdat zijn kleding niet geleverd was.

Omdat ik beleefd moet blijven zeg ik maar dat ik niet op die manier aangesproken wens te worden, waardoor ze nog bozer worden. Dan zeg ik maar dat ze terug moeten bellen als ze afgekoeld zijn en vervolgens hang ik op Wat doen jullie met zulke telefoontjes?

donderdag 12 februari 2004 @ 11:23:26 #2
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17112581
Keihard uitlachen door de foon!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_17112589
"Ik denk dat u verkeerd bent verbonden, momentje.." *tuut *tuut"

.

donderdag 12 februari 2004 @ 11:23:50 #4
82604 Diego-Atahua
KEEP UP THE GOoD WORK
pi_17112591
Hangt er vanaf bij wat voor een bedrijf je werkt !!

[Dit bericht is gewijzigd door Diego-Atahua op 12-02-2004 11:25]

pi_17112593
ze doodzwijgen net zo lang totdat ze uitgeraasd zijn.
het hele gebeuren eigenlijk negeren.
want ertegenin gaan maakt het vaak alleen maar nog erger.

dan zullen ze vast vanzelf gaan denken hmm waarom wordt er niks meer gezegd.

en anders gewoon heel droog mevrouw meneer, als u niet op een normale manier met mij kan praten dan beeindig ik nu het gesprek

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_17112603
Zeggen dat je op gaat hangen als ze niet normaal kunnen doen, en de daad bij het woord voegen...

Is het op mijn eigen telefoon, buiten een baan om, kaffer ik ze de huid vol. Duh.

Ik ga naar huis.
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:25:39 #7
71115 Rnej
I walk the line
pi_17112636
ik doe altijd zo retebeleefd dat het zo fucking sarcastisch overkomt... maar iedere keer als ze reageren op t sarcasme blijf k beleefd doen...

heel erg leuk als je iemand aan de telefoon hebt die denkt dattie slim is maar het niet is....

pi_17112656
Op stage enzo daar probeer ik me in te houden, maar als ik in de winkel werk ga ik net zo hard tegen klanten in, mits ik gelijk heb...

nouja, gelijk heb... ze beginnen tegen me te zanikkan omdat ik dan als dichtste in de buurt sta...

Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_17112673
Als het je werk is om deze mensen te woord te staan moet je gewoon correct zien te blijven. Probeer ze te kalmeren en toon begrip voor hun boosheid. Niet dat het iets voor mij zou zijn, maar zo hoort het wel.
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:27:38 #10
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_17112677
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:25 schreef Rnej het volgende:
ik doe altijd zo retebeleefd dat het zo fucking sarcastisch overkomt... maar iedere keer als ze reageren op t sarcasme blijf k beleefd doen...

heel erg leuk als je iemand aan de telefoon hebt die denkt dattie slim is maar het niet is....

Ineens engels gaan praten en als die klant dan ook engels gaat praten, switch je ff naar duits

Best ontmoedigend voor iemand Als ze dan kokend zijn, gewoon die telefoon neer kwakken

Ex nihilo nihil fit
pi_17112704
gewoon lekker laten uitrazen...
pi_17112718
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:27 schreef Amun-Ra het volgende:

[..]

Ineens engels gaan praten en als die klant dan ook engels gaat praten, switch je ff naar duits

Best ontmoedigend voor iemand Als ze dan kokend zijn, gewoon die telefoon neer kwakken

Laat me raden.. je zit nog op school
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:30:17 #13
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_17112745
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:28 schreef BobRooney het volgende:
gewoon lekker laten uitrazen...
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:30:38 #14
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_17112753
Je kan ook kijken of die klant misschien terecht boos is.

Ik ben ook wel eens afgepoeierd door zo'n uitermate beleefd blijvend stuk onbenul.

"ja, dit is het enige wat ik voor u kan doen, meneer"

Rot toch op! Met je customer service helpdesk!
Ga eens mijn probleem oplossen ofzo.

Tip: koop nooit bij BeterBed

Hamelen
pi_17112758
Gewoon uitlachen, of zeggen dat ze op een ander tijdstip ff moeten terugbellen en hang je op
En zo is het ...
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:32:19 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_17112795
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:27 schreef MindlessWanker het volgende:
Als het je werk is om deze mensen te woord te staan moet je gewoon correct zien te blijven. Probeer ze te kalmeren en toon begrip voor hun boosheid. Niet dat het iets voor mij zou zijn, maar zo hoort het wel.
Inderdaad zo hoort het!

Overigens wat je ook doet: Blijf altijd vriendelijk en beleefd!! Hoe rustiger je zelf bent hoe minder aanknopingspunten je de beller geeft. En als het écht te ver gaat gewoon zeggen dat je de verbinding gaat beeindigen als ze zo door gaan.

En zodra ze opgehangen hebben ff flink schelden...

(ik zit ook aan de foon en heb dagelijks discussie)

[Dit bericht is gewijzigd door flugeltje op 12-02-2004 11:33]

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_17112810
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:22 schreef Vogue het volgende:
Van de week had ik een mevrouw aan de telefoon die beweerde dat dit bedrijf bestaat uit hersenloze mensen en dat er maar één iemand was hier die één hersencel bezat.
Wat zei je? "Bedankt ?"

Anyway, ik krijg dagelijks mensen aan de lijn mbt computer problemen. gelukkig worden wij niet zo vaak uitgescholden en het is dus ook een uitzondering. Het zal wel komen omdat wij eigenlijk collega's helpen en niet echt 'klanten'.

- eBMeister Funkleton -
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:33:35 #18
84072 harlingen.f2o.org
www.harlinger-fotografie.nl
pi_17112824
Meneer ik rij nu een tunnel in!!
Do hast spitigernôch net it foech om de sonnema-website te besykjen omdatst minderjierrich bist.
pi_17112850
Eerst lekker uit laten razen, daarna zeggen dat het je erg spijt allemaal en wat je eraan gaat doen.
En dan nogmaals zeggen hoe erg je het allemaal wel niet vindt, en dan ophangen

Zo doe ik t ongeveer

pi_17112884
Ik werk op een helldesk bij HP, maar moet zeggen dat het gros van de klanten gewoon een tevreden gebruiker is
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
  donderdag 12 februari 2004 @ 11:36:36 #21
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_17112892
quote:

Wat doen jullie met zulke telefoontjes?

Die ene iemand, bedoelde ze daar jou mee?

Ik werk bij KPN, dus krijg je ook weleens mensen aan de telefoon die niet zo erg blij zijn. Ik laat ze meestal uitrazen en kijk of ik nog wat voor ze kan betekenen. Als ze het echt te bont maken waarschuw ik ze 1 keer dat ze nu wat normaler mag gaan doen omdat ik hun anders niet kan helpen en ik dan ophang.

Maar zo erg is het nog niet geworden.

pi_17112926
ik leg de hoorn even weg... wacht tot het stil wordt.

als je dan een paar keer "hallo! hallo? hallo...??" hoort,
neem je gewoon de hoorn terug op en vraagt ijskoud "kan u dat nog eens herhalen alstublieft?"

pi_17112932
Ik heb dat soort mensen ook af en toe aan de lijn. Ze blijven maar razen Laat ze lekker uitrazen, niet met ze in gesprek/discussie gaan, ze horen je toch niet. Ze willen gewoon ff agressie kwijt ofzo. Als alles klaar is vraag je of ze klaar zijn en het gesprek opnieuw willen voeren, maar nu wat rustiger. Sommige mensen zijn gewoon onmogelijk. Je kan niet ophangen, anders krijg je weer een klacht op je dak dat je onbeschoft bent
pi_17112949
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:25 schreef Rnej het volgende:
Mee eens. Supercorrect blijven, maar toch de beller proberen te behandelen als een klein kind.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_17112989
quote:
Je moest eens weten voor wat ik word uitgemaakt hier

Vandaag een man die me de huid volschold omdat zijn kleding niet geleverd was.

Omdat ik beleefd moet blijven zeg ik maar dat ik niet op die manier aangesproken wens te worden, waardoor ze nog bozer worden. Dan zeg ik maar dat ze terug moeten bellen als ze afgekoeld zijn en vervolgens hang ik op Wat doen jullie met zulke telefoontjes?

Je moet mensen even uit laten razen, desnoods af en toe : ik begrijp het zeggen...

Ik heb op de admin van de RVV gewerkt tijdens de varkenspest en daar dagelijks tientallen kompleet over de zeik dierenartsen aan de lijn gehad, die al maanden niet uitbetaald hadden gekregen.

Als je die mensen gewoon eerst even hun gal laat spuien, begrip toont voor hun woede, dan kalmeren ze en zijn ze meestal wel voor rede vatbaar.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')