abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17236727
Hallo allemaal!

Ja YPPY wij hebben er 2 inderdaad en er zit vaak wel 4 kilo verschil tussen Dus ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg

Nouja, het gaat er ook om hoe je eruit ziet.

Ik heb het weekeinde even niet zo lekker gehad, her en der wel wat lekkers gepakt

Vandaag ging wel redelijk, ik modder gewoon lekker verder

Succes iedereen!

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 17-02-2004 19:58]

pi_17238295
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:23 schreef MaRySe het volgende:

Ik had hier ergens ooit dieet-recepten gezien?
Weet iemand die of kijk ik er gruwelijk overheen?

Volgens mij zijn die naar CUL verplaatst

Ik heb dit weekend veeeeeel te veel gegeten En vandaag was er in de sportschool een berichtje voor me of ik m'n vetpercentage weer eens op kwam meten, maar dat heb ik uitgesteld tot morgen Ik had sowieso maar heel weinig tijd, maar ik ben benieuwd of het vetpercentage minder zal zijn vergeleken met vorige keer...

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_17239767
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:59 schreef imago het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die naar CUL verplaatst

Ik heb dit weekend veeeeeel te veel gegeten En vandaag was er in de sportschool een berichtje voor me of ik m'n vetpercentage weer eens op kwam meten, maar dat heb ik uitgesteld tot morgen Ik had sowieso maar heel weinig tijd, maar ik ben benieuwd of het vetpercentage minder zal zijn vergeleken met vorige keer...

Owjah dat had ik vorig jaar een keer met school gedaan, kwam ik op 12% uit..
Wil niet weten wat ik nu heb
Ik heb de recepten al gevonden hoor

Heb vanavond aardappeltjes, worteltjes en zalmoten gegeten, met een hele lekker sju van wijn, boter, spekjes en room.. Hmmm
Als het koken zo goed lukt, wil ik wel vaker koken! - maar dan wat slanker

pi_17240101
Ik wil meedoen met de afslankrace.
Mijn gewicht was zojuist 60.7 kg bij een lengte van 1.66m en ik wil tussen de 50-55 kg wegen
22.14 is mijn BMI

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 16-02-2004 22:44]

maandag 16 februari 2004 @ 22:42:30 #30
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_17240136
quote:
[b].
Mijn gewicht was zojuist 60.7 kg bij een lengte van 1.66m en ik wil tussen de 50-55 kg wegen
Ohooh
pi_17240258
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:42 schreef tommytheman het volgende:

[..]

Ohooh

Weeg ik zoveel dan?

pi_17240472
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:45 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Weeg ik zoveel dan?

Nee hoor.. Ik weeg 10 kilo meer.. En ik ben niet zwaar
  maandag 16 februari 2004 @ 22:52:34 #33
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_17240517
Neej maar zo is het toch goed?
pi_17240757
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:52 schreef tommytheman het volgende:
Neej maar zo is het toch goed?
Niet helemaal, maar daar gaat verandering in komen.
Wanneer kom ik trouwens dan in die lijst te staan?

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 16-02-2004 23:01]

maandag 16 februari 2004 @ 23:04:38 #35
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_17240895
quote:
[Niet helemaal, maar daar gaat verandering in komen.
Als jij dat graag wilt, dan moet je het zelf weten
pi_17241771
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:00 schreef miendobbelsteen het volgende:
Wanneer kom ik trouwens dan in die lijst te staan?
Bij de volgende update - waarschijnlijk ergens in het weekend.

Hoe wil je het aan gaan pakken?

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_17244161
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:32 schreef Confidential het volgende:

[..]

Bij de volgende update - waarschijnlijk ergens in het weekend.

Hoe wil je het aan gaan pakken?

Een dieet van tussen de 800-1500 calorieen.
Ik ben al 7 kg afgevallen trouwens, maar wil dus nog meer afvallen.
Afvallen is trouwens niet het moeilijkste voor mij (daar ben ik al zovaak in geslaagd), alleen het op gewicht blijven dus wel
Misschien dat dit een stok achter de deur is.
pi_17246470
Sorry dat ik het vraag hoor Mien, en ik bedoel het niet onaardig, maar...

... heb je de rest van je leven al zo ver op de rails weer, dat je aandacht kunt gaan besteden aan afvallen? Ik weet niet hoe het tegenwoordig met je gaat, maar ik kan me voorstellen dat er belangrijkere dingen zijn om bij jezelf aan te werken dan je gewicht op dit moment

pi_17246750
Ik moest ook al denken aan wat Imago zei toen ik je zag posten, Mien. Afvallen kost ook energie en soms is het handiger eerst andere problemen aan te pakken, voordat je met het afvallen gaat beginnen. Je hebt nu een gezond gewicht, dus er zit geen medische noodzaak achter. Als dat het geval was geweest, was het anders. Je hebt nu een gezond gewicht, je wilt het nu alleen je lijf wat beter stroomlijnen.
800 calorieën op een dag is echt te weinig. Je moet minimaal op de 1200 zitten en dat mag ook niet onbeperkt. Als je het écht wilt, pak het dan gezond aan, zodat je het vol kunt houden. Je hebt er ook niks aan wanneer het er net zo snel weer bij zit als het er aan gekomen is.
Ik wil je niet wegjagen, maar ik hoop wel dat je nadenkt waar nu voor jou de prioriteiten liggen. Of die liggen bij het verder afvallen of bij iets anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_17246806
Leuk om zon positieve post te lezen van je Heaven7!

Vanochtend weer een collega die vroeg of ik was afgevallen. Ik merk wel dat het nu steeds moeilijker wordt om mezelf te motiveren. Toch wil ik ook die laatste kilos kwijt. Al was het maar om trots op mezelf te zijn.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2004 @ 09:12:11 #41
43556 miss_dynastie
pi_17247283
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:23 schreef MaRySe het volgende:

Ik had hier ergens ooit dieet-recepten gezien?
Weet iemand die of kijk ik er gruwelijk overheen?

"dieet' recepten
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2004 @ 09:12:48 #42
43556 miss_dynastie
pi_17247294
Uhhh... waar ik eigenlijk voor kwam: waar is Lurky de laatste tijd? Of heb ik over haar heen gelezen?
pi_17249924
ik ben 1.72 voor ik kinderen kreeg woog ik 57 kilo perfect dus daarna aangekomen tot 73 kilo veel te veel voor mij ...na 10 jaar eindelijk afgevallen nu weeg ik 63 kilo ....ik zou 60 willen wegen...nog 3 kilo dus ...maar het is moeilijk ...ik let al zo op wat ik eet er is weinig dat ik nog kan laten....maar dat er al veel af is is prettig ik voel me stukken beter ...geloof me dat merk je pas als het er af is ..veel sporten is mijn motto!
pi_17251752
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 06:39 schreef imago het volgende:
Sorry dat ik het vraag hoor Mien, en ik bedoel het niet onaardig, maar...

... heb je de rest van je leven al zo ver op de rails weer, dat je aandacht kunt gaan besteden aan afvallen? Ik weet niet hoe het tegenwoordig met je gaat, maar ik kan me voorstellen dat er belangrijkere dingen zijn om bij jezelf aan te werken dan je gewicht op dit moment

Het zal een jarenkwestie worden voordat ik mijn leven op de rails heb, en ik wil graag nu wat aan mijn gewicht doen.
Ik wil gewoon maatje 36 hebben en behouden en hopelijk kan ik mijzelf op deze wijze stimuleren.
pi_17251897
Damn dit was een rot week kwa afvallen dan.
Ik had eerst zondag mijn verjaardag daarna een vriend van me op maandag en vandaag de laatste.

* Sjaak-Banaan vind het zo moeilijk om van die hapjes af te blijven die er zo lekker staan op tafel.

Maar toch met extra sporten tussen door ben ik wel 1 kilo kwijtgeraakt

dinsdag 17 februari 2004 @ 12:52:04 #46
68392 ps2noob
free your mind
pi_17252000
Ik heb echt de grootste moeite om de draad weer op te pakken. In augustus was in 93.0 kilo (van 109) en nu ben ik 92.0. Ik hang nu echt al zo lang rond de 92. Heeft iemand tips om weer goed te beginnen?
pi_17252179
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:52 schreef ps2noob het volgende:
Ik heb echt de grootste moeite om de draad weer op te pakken. In augustus was in 93.0 kilo (van 109) en nu ben ik 92.0. Ik hang nu echt al zo lang rond de 92. Heeft iemand tips om weer goed te beginnen?
Vervang die tussendoortjes door light en magere producten om alvast een begin te maken.
En neem een abonnement bij de sportschool. Ik dacht ook dat ik nooit zou afvallen, maar ben toch nu in totaal 20 kilo kwijt.

Wat ik zelf wel grappig vind is dat ik helemaal niet zo gek meer ben op patat en al die andere snacks, terwijl ik er dat sowieso 3 maal in de week at

Ik ben nu gewoon bezig met de laatste kilo's om mijn buik mooi plat te krijgen (het begin van een 4 pack is er al ).

pi_17254299
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhh... waar ik eigenlijk voor kwam: waar is Lurky de laatste tijd? Of heb ik over haar heen gelezen?
Volgens mij is Lurky gewoon een beetje algemeen forum-moe. En ik kreeg het idee dat ze het constant op eten moeten letten een beetje zat was, of dat ze zich in ieder geval wat meer zou gaan toestaan om het allemaal ook nog een beetje leuk te houden.

Ik heb vandaag m'n vetpercentage laten opmeten... 21,7%. Begin januari was dat 22,7%, dus er is 1% van af, maar ik heb geen flauw idee wat dat nu precies inhoudt eigenlijk Ik weet wel dat ik bij de sportschool als streefpercentage voor eind deze maand 21% heb, dus ik denk dat ik dat op dit tempo net niet ga halen. Maar we zien wel

Ik heb in ieder geval een extra sportbroek gekocht, want het is ook zo irritant om er maar eentje te hebben. Als je vaak sport moet ie dan zo vaak in de was!

dinsdag 17 februari 2004 @ 16:45:39 #49
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_17258688
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:59 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Vervang die tussendoortjes door light en magere producten om alvast een begin te maken.
En neem een abonnement bij de sportschool. Ik dacht ook dat ik nooit zou afvallen, maar ben toch nu in totaal 20 kilo kwijt.

Wat ik zelf wel grappig vind is dat ik helemaal niet zo gek meer ben op patat en al die andere snacks, terwijl ik er dat sowieso 3 maal in de week at

Ik ben nu gewoon bezig met de laatste kilo's om mijn buik mooi plat te krijgen (het begin van een 4 pack is er al ).

Ga voor de six pack heh

Ik was vroeger ook een dikk0rt.. maar na die maandjes van fitness en hardlopen is het een omgekeerde wereld. Afvallen is doodseenvoudig.. het probleem is alleen dat iedereen gelijk weer naar junkfood grijpt zodra het gewenste resultaat is bereikt.

Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_17261016
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Ga voor de six pack heh

Ik was vroeger ook een dikk0rt.. maar na die maandjes van fitness en hardlopen is het een omgekeerde wereld. Afvallen is doodseenvoudig.. het probleem is alleen dat iedereen gelijk weer naar junkfood grijpt zodra het gewenste resultaat is bereikt.

Ik hou het nu al 1 jaar vol dit, ik vind dat junkfood nu sowieso al om te .
Hoe heb jij die sixpack gekregen was dat nu echt zo moeilijk?

*edit typo*

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaak-Banaan op 17-02-2004 18:09]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')