Ja YPPY wij hebben er 2 inderdaad en er zit vaak wel 4 kilo verschil tussen Dus ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg
Nouja, het gaat er ook om hoe je eruit ziet.
Ik heb het weekeinde even niet zo lekker gehad, her en der wel wat lekkers gepakt
Vandaag ging wel redelijk, ik modder gewoon lekker verder
Succes iedereen!
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 17-02-2004 19:58]
quote:Volgens mij zijn die naar CUL verplaatst
Op maandag 16 februari 2004 21:23 schreef MaRySe het volgende:Ik had hier ergens ooit dieet-recepten gezien?
Weet iemand die of kijk ik er gruwelijk overheen?
Ik heb dit weekend veeeeeel te veel gegeten En vandaag was er in de sportschool een berichtje voor me of ik m'n vetpercentage weer eens op kwam meten, maar dat heb ik uitgesteld tot morgen
Ik had sowieso maar heel weinig tijd, maar ik ben benieuwd of het vetpercentage minder zal zijn vergeleken met vorige keer...
quote:Owjah dat had ik vorig jaar een keer met school gedaan, kwam ik op 12% uit..
Op maandag 16 februari 2004 21:59 schreef imago het volgende:[..]
Volgens mij zijn die naar CUL verplaatst
Ik heb dit weekend veeeeeel te veel gegeten
En vandaag was er in de sportschool een berichtje voor me of ik m'n vetpercentage weer eens op kwam meten, maar dat heb ik uitgesteld tot morgen
Ik had sowieso maar heel weinig tijd, maar ik ben benieuwd of het vetpercentage minder zal zijn vergeleken met vorige keer...
Heb vanavond aardappeltjes, worteltjes en zalmoten gegeten, met een hele lekker sju van wijn, boter, spekjes en room.. Hmmm
Als het koken zo goed lukt, wil ik wel vaker koken! - maar dan wat slanker
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 16-02-2004 22:44]
quote:Ohooh
[b].
Mijn gewicht was zojuist 60.7 kg bij een lengte van 1.66m en ik wil tussen de 50-55 kg wegen
quote:Weeg ik zoveel dan?
Op maandag 16 februari 2004 22:42 schreef tommytheman het volgende:[..]
Ohooh
quote:Nee hoor.. Ik weeg 10 kilo meer.. En ik ben niet zwaar
Op maandag 16 februari 2004 22:45 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Weeg ik zoveel dan?
quote:Niet helemaal, maar daar gaat verandering in komen.
Op maandag 16 februari 2004 22:52 schreef tommytheman het volgende:
Neej maar zo is het toch goed?
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 16-02-2004 23:01]
quote:Als jij dat graag wilt, dan moet je het zelf weten
[Niet helemaal, maar daar gaat verandering in komen.
quote:Bij de volgende update - waarschijnlijk ergens in het weekend.
Op maandag 16 februari 2004 23:00 schreef miendobbelsteen het volgende:
Wanneer kom ik trouwens dan in die lijst te staan?
Hoe wil je het aan gaan pakken?
quote:Een dieet van tussen de 800-1500 calorieen.
Op maandag 16 februari 2004 23:32 schreef Confidential het volgende:[..]
Bij de volgende update - waarschijnlijk ergens in het weekend.
Hoe wil je het aan gaan pakken?
... heb je de rest van je leven al zo ver op de rails weer, dat je aandacht kunt gaan besteden aan afvallen? Ik weet niet hoe het tegenwoordig met je gaat, maar ik kan me voorstellen dat er belangrijkere dingen zijn om bij jezelf aan te werken dan je gewicht op dit moment
Vanochtend weer een collega die vroeg of ik was afgevallen. Ik merk wel dat het nu steeds moeilijker wordt om mezelf te motiveren. Toch wil ik ook die laatste kilos kwijt. Al was het maar om trots op mezelf te zijn.
quote:"dieet' recepten
Op maandag 16 februari 2004 21:23 schreef MaRySe het volgende:Ik had hier ergens ooit dieet-recepten gezien?
Weet iemand die of kijk ik er gruwelijk overheen?
quote:Het zal een jarenkwestie worden voordat ik mijn leven op de rails heb, en ik wil graag nu wat aan mijn gewicht doen.
Op dinsdag 17 februari 2004 06:39 schreef imago het volgende:
Sorry dat ik het vraag hoor Mien, en ik bedoel het niet onaardig, maar...... heb je de rest van je leven al zo ver op de rails weer, dat je aandacht kunt gaan besteden aan afvallen? Ik weet niet hoe het tegenwoordig met je gaat, maar ik kan me voorstellen dat er belangrijkere dingen zijn om bij jezelf aan te werken dan je gewicht op dit moment
* Sjaak-Banaan vind het zo moeilijk om van die hapjes af te blijven die er zo lekker staan op tafel.
Maar toch met extra sporten tussen door ben ik wel 1 kilo kwijtgeraakt
quote:Vervang die tussendoortjes door light en magere producten om alvast een begin te maken.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:52 schreef ps2noob het volgende:
Ik heb echt de grootste moeite om de draad weer op te pakken. In augustus was in 93.0 kilo (van 109) en nu ben ik 92.0. Ik hang nu echt al zo lang rond de 92. Heeft iemand tips om weer goed te beginnen?
Wat ik zelf wel grappig vind is dat ik helemaal niet zo gek meer ben op patat en al die andere snacks, terwijl ik er dat sowieso 3 maal in de week at
Ik ben nu gewoon bezig met de laatste kilo's om mijn buik mooi plat te krijgen (het begin van een 4 pack is er al ).
quote:Volgens mij is Lurky gewoon een beetje algemeen forum-moe. En ik kreeg het idee dat ze het constant op eten moeten letten een beetje zat was, of dat ze zich in ieder geval wat meer zou gaan toestaan om het allemaal ook nog een beetje leuk te houden.
Op dinsdag 17 februari 2004 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhh... waar ik eigenlijk voor kwam: waar is Lurky de laatste tijd? Of heb ik over haar heen gelezen?
Ik heb vandaag m'n vetpercentage laten opmeten... 21,7%. Begin januari was dat 22,7%, dus er is 1% van af, maar ik heb geen flauw idee wat dat nu precies inhoudt eigenlijk Ik weet wel dat ik bij de sportschool als streefpercentage voor eind deze maand 21% heb, dus ik denk dat ik dat op dit tempo net niet ga halen. Maar we zien wel
Ik heb in ieder geval een extra sportbroek gekocht, want het is ook zo irritant om er maar eentje te hebben. Als je vaak sport moet ie dan zo vaak in de was!
quote:Ga voor de six pack heh
Op dinsdag 17 februari 2004 12:59 schreef Sjaak-Banaan het volgende:[..]
Vervang die tussendoortjes door light en magere producten om alvast een begin te maken.
En neem een abonnement bij de sportschool. Ik dacht ook dat ik nooit zou afvallen, maar ben toch nu in totaal 20 kilo kwijt.Wat ik zelf wel grappig vind is dat ik helemaal niet zo gek meer ben op patat en al die andere snacks, terwijl ik er dat sowieso 3 maal in de week at
Ik ben nu gewoon bezig met de laatste kilo's om mijn buik mooi plat te krijgen (het begin van een 4 pack is er al
).
Ik was vroeger ook een dikk0rt.. maar na die maandjes van fitness en hardlopen is het een omgekeerde wereld. Afvallen is doodseenvoudig.. het probleem is alleen dat iedereen gelijk weer naar junkfood grijpt zodra het gewenste resultaat is bereikt.
quote:Ik hou het nu al 1 jaar vol dit, ik vind dat junkfood nu sowieso al om te
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef sanniejj het volgende:[..]
Ga voor de six pack heh
![]()
Ik was vroeger ook een dikk0rt.. maar na die maandjes van fitness en hardlopen is het een omgekeerde wereld. Afvallen is doodseenvoudig.. het probleem is alleen dat iedereen gelijk weer naar junkfood grijpt zodra het gewenste resultaat is bereikt.
*edit typo*
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaak-Banaan op 17-02-2004 18:09]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |