Bedankt voor de link, ik heb straks ook een dubbele album...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist besteld:
Katie Melua - Call Off The Search (With Bonus DVD)
Met een volledig concert op de bonus DVD. Zie ook http://web25.s4.typo3server.com/discography.0.html
Waarom brengen ze dit niet meteen uit als het album geïntroduceerd wordt? Dadelijk heb ik 't album dubbel.
De nummers die ik ken van Jamie Cullum kan ik ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:05 schreef RiddlerMark het volgende:
ze heeft ook ene duet met Jamie Cullum gedaan. The Love cats heet het nummer (Y)
Dit duet is een cover van The Cure en ze speelde het bij de Brit-Awards en twee weken geleden ook in Vredenburg...klonk goed!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:05 schreef RiddlerMark het volgende:
ze heeft ook ene duet met Jamie Cullum gedaan. The Love cats heet het nummer (Y)
Ok, die moet ik dus luisteren. Ben heel benieuwd wat ze daarmee hebben gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 07:32 schreef SevenWonders het volgende:
Dit duet is een cover van The Cure en ze speelde het bij de Brit-Awards en twee weken geleden ook in Vredenburg...klonk goed!
Ja, werd een paar posts hierboven ook vermeld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:12 schreef HuubTuub het volgende:
Er is natuurlijk al een re-release van het album gekomen. Met een bonus DVD.
Dus voor iedereen die nog wilde kopen, nu is je kans.
Lijkt Katie toch weer op die Norah Jones, die heeft ook een tik een een cd te re-releasen met diverse extra's. (of althans; de platenmaatschappij van...)
Neem contact op met hen, sturen ze een nieuwe.quote:Op maandag 1 november 2004 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die limited edition is op 16/10 naar mij verzonden. Ik heb 'm nog steeds niet gezien. Meer mensen last van een erg trage levering? Normaal geen problemen bij Play.
E-ezel!quote:Op woensdag 3 november 2004 10:26 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
maar uuhm waar kan je dat duet vandaan halen dan? de wel bekende download programma's neem ik aan dan?
'leuk' als in 'lekker wijf' ?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:13 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Eigenlijk weet ik niet of ik zoveel heb met haar muziek maar ze is in elk geval wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!
Eh.... ook dat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
'leuk' als in 'lekker wijf' ?
thnx tot dus ver was ik alleen nog maar in het concert forumquote:Op woensdag 3 november 2004 21:20 schreef SevenWonders het volgende:
Een beetje internetter zoekt op een Katie Melua forum en heeft in no time een link te pakken:
http://www.btinternet.com/~hank_scorpio/KM-LoveCats.mp3
Heb de dvd bekeken en heb er van genoten! Het geluid is volgens mij 2-kanaals stereo en er zit (uiteraard) geen ondertiteling bij. Maar het is het geld dubbel en dwars waard!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist besteld:
Katie Melua - Call Off The Search (With Bonus DVD)
Met een volledig concert op de bonus DVD. Zie ook http://web25.s4.typo3server.com/discography.0.html
Waarom brengen ze dit niet meteen uit als het album geïntroduceerd wordt? Dadelijk heb ik 't album dubbel.
Psies. Deed mij overigens meteen denken aan de uitvoering van Jim Carrey in Dumb and Dumber, die was beter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:46 schreef Cybart het volgende:
ik heb slechts 1 ding aan te merken op haar...
hoe kom je er in godsnaam bij om the mockingbird song op te nemen
En zelf is ze ook mooierquote:Op maandag 3 januari 2005 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb de cd geluisterd, en is idd erg goed. Heerlijk om 's avonds laat op te zetten. Ik vind haar stem eigenlijk mooier dan die van Norah Jones.
Idd! raar nummer, maar vin ut ook beetje jammer dat ze bijna niets zelf schrijft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:46 schreef Cybart het volgende:
ik heb slechts 1 ding aan te merken op haar...
hoe kom je er in godsnaam bij om the mockingbird song op te nemen
ben ik het niet helemaal mee eens,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:04 schreef Miesjel het volgende:
Crawling up a Hill is eigenlijk meteen het mooiste nummer op de cd. Ik ben van de rest niet zo heel erg gecharmeerd. Het gaat wat sneller vervelen als bv: Norah.
Houd op...dit liedje is TE emotioneel voor mij..kan er maar heeeel soms tegen om daar naar te luisterenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:53 schreef CrackUpTheSound het volgende:
How can I think I'm standing strong,
Yet feel the air beneath my feet
How can happiness feel so wrong
How can misery feel so sweet
How can you let me watch you sleep,
Then break my dreams the way you do
How can I have got in so deep
Why did I fall in love with you
[CHORUS:]
This is the closest thing to crazy
I have ever been
Feeling 22, acting 17,
This is the nearest thing to crazy
I have ever known,
I was never crazy on my own:
And now I know that there's a link between the two,
Being close to craziness and being close to you.
How can you make me fall apart
Then break my fall with loving lies
It's so easy to break a heart;
It's so easy to close your eyes.
How can you treat me like a child
Yet like a child I yearn from you
How can anyone feel so wild
How can anyone feel so blue
[CHORUS]
This is the closest thing to crazy
I have ever been
Feeling 22, acting 17,
This is the nearest thing to crazy
I have ever known,
I was never crazy on my own:
And now I know that there's a link between the two,
Being close to craziness and being close to you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |