Wat vinden jullie hiervan? ik vind hem mooi en sfeervol gemaakt alleen het einde op een rare mannier te vrolijk
voor de makers
quote:Lul
Op woensdag 11 februari 2004 23:38 schreef mabit het volgende:
artistiek mag het van mij meteen de nobelprijs krijgen, maar inhoudelijk klopt het nie helemaal en bovendien wat moeten ze ermee. Het lijkt me sterk dat dat jongetje in Auschwitz 1 & 2 heeft gezeten...
Loop niet zo te mauwen! Het is toch ook voor het gevoel bedoeld? Alsof jij hem wel hebt meegemaakt
quote:kan zijn, in een gemiddeld kamp zaten 300 tot 600 kinderen "ondergedoken "
Op woensdag 11 februari 2004 23:38 schreef mabit het volgende:
artistiek mag het van mij meteen de nobelprijs krijgen, maar inhoudelijk klopt het nie helemaal en bovendien wat moeten ze ermee. Het lijkt me sterk dat dat jongetje in Auschwitz 1 & 2 heeft gezeten...
quote:Maar kan dat kwaad? is iedere kans om dit te herdenken, op wat voor manier dan ook niet een kans die gegrepen moet worden?
Op woensdag 11 februari 2004 23:43 schreef FierceDeity het volgende:
Goedkoop sentiment
Maar hier word hij in iedergeval niet ondergesneeuwt door andere topics
quote:idd, en kamp 1 en 2 liggen maar een paar kilometer van elkaar vandaan, en het effect werkt gewoon erg goed in dat filmpje....
Op woensdag 11 februari 2004 23:43 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
kan zijn, in een gemiddeld kamp zaten 300 tot 600 kinderen "ondergedoken "
kregen eten en verzorging door de mensen die er zaten.
quote:Op een gegeven moment heb je wel genoeg herdacht naar mijn mening
Op woensdag 11 februari 2004 23:44 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Maar kan dat kwaad? is iedere kans om dit te herdenken, op wat voor manier dan ook niet een kans die gegrepen moet worden?
Als je hier niet van houd reageer dan niet stelletje lamlullen
quote:Hij die niet van de geschiedenis leert is gedoemd die te herhalen is mijn mening, en daardoor kan herdenken en bezinnen door welk medium dan ook nooit kwaad!
Op woensdag 11 februari 2004 23:46 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Op een gegeven moment heb je wel genoeg herdacht naar mijn mening
quote:DIt is een discussieforum, als je van discussiėren geen kaas hebt gegeten ben jij juist degene die beter niet kunt reageren
Op woensdag 11 februari 2004 23:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik vind het erg jammer dat er mensen zijn die zelfs een gevoelig iets als dit aangrijpen om af te zeikenAls je hier niet van houd reageer dan niet stelletje lamlullen
quote:is het volledig met General eens, dit mag nooit vergeten worden....maar das ieder voor zich
Op woensdag 11 februari 2004 23:44 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Maar kan dat kwaad? is iedere kans om dit te herdenken, op wat voor manier dan ook niet een kans die gegrepen moet worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |