quote:voor prijzen kan je kijken op
Op woensdag 11 februari 2004 20:24 schreef Pientje1984 het volgende:
En wat kost die ontzettend vette tas die op die site staat???? echt mega gaaf!!! wouw... haha...
quote:had je dan ook niet effe meteen er "deel 2" achter kunne zetten?
Op woensdag 11 februari 2004 19:10 schreef Pientje1984 het volgende:
maar ff meteen een nieuwe aanmaken
quote:dat doet dalijk onze lieve mod wel
Op woensdag 11 februari 2004 20:34 schreef Pientje1984 het volgende:
sorrryyyyyyyy hoe kan ik dat nog wijzigen???
quote:precies wat ik zei toch?
Op woensdag 11 februari 2004 20:38 schreef Pientje1984 het volgende:
Jeetjeeeeee die tas is maar 395 euro hahahaha.. maar dat neemt niet weg dat hij ontzettend mooi is! maar 395 euro vind ik toch wel een BEEEEETJE veel.. haha ben binnenkort jarig
of je moet het al allemaal nieuw willen hebben,maar dan ben je ook meer kwijt
Maar het best is idd denk ik gewoon voelen en beleven! dus dat ga ik deze week zeker doen!!!
Bedankt voor al jullie nuttige tips en ik laat nog iets van me horen..
Zou leuk zijn als jullie goede voorbeelden geven het liefst met foto
Of wat jezelf voor tas hebt bv met prijs erbij!
(kon op marktplaats niet zo veel vinden dus denk toch maar nieuw)
Moet zelf binnenkort dus ook een andere halen.
quote:Lowepro is zeg maar de Mercedes onder de cameratassen,wel wat duurder als gangbaar,maar dan heb je ook wat!
Op donderdag 12 februari 2004 19:52 schreef Pientje1984 het volgende:
lowepro is wel heeeel populair.. dus ik denk dat ik dan toch maar voor dat merk ga tenzij andere nog iets anders als advies geven!
Minuscule verschilletjes: de 300 heeft LCD verlichting, de 3000 niet. De 3000 is 20 gram lichter.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:03 schreef Tedda het volgende:
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen de Canon EOS 300V en de 3000V.
Ik heb wel op de site van Canon gekeken maar kan in hun omschrijving geen verschil ontdekken. Ik zag wel dat het toestel er anders uit ziet.
Met de 300 kun je alles handmatig instellen, terwijl bij de 3000 meer automagisch gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:03 schreef Tedda het volgende:
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen de Canon EOS 300V en de 3000V.
Ik heb wel op de site van Canon gekeken maar kan in hun omschrijving geen verschil ontdekken. Ik zag wel dat het toestel er anders uit ziet.
Neehoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Met de 300 kun je alles handmatig instellen, terwijl bij de 3000 meer automagisch gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |