quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
(ook voor de mensen die het willen bijhouden op kapotte videobanden)
Er is tennis ja.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:13 schreef Hythloth het volgende:
WTF? Ketnet laat nu alleen maar tennis zien?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:Dat gedeelte heb ik dus helaas (nog) niet gezien. Ik weet dus niet waarom hij het deed, maar uit de film kwam wat mij betreft wel naar voren dat het een persoon is die vatbaar is om een dergelijke actie te ondernemen, in tegenstelling tot zijn broer bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:49 schreef femmeChantal het volgende:
*doet schietgebedje voor de videorecorder
Tja, jullie hebben nu vast al wel door wat er (ook) bij mij is gebeurdquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:41 schreef Saviola het volgende:
Ik had m'n video geprogrammeerd van 21u tot 0u15 .. blijkt dat door dat tennis (en zelfs nog Ter Zake) ik dus maar de helft van het 2de deel op video heb
![]()
Join the clubquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Verdomme, wou kijken, hebben ze eerst dat klote tennis!! Staat het laastte uur dus niet op mijn videorecorder!! Bah!!
quote:Beste kijkers,
Canvas ontving talrijke berichten vol teleurstelling over de late programmering van Meglio Gioventu. De kijkers hebben natuurlijk gelijk. Maar Canvas is (naast één en Ketnet) van oudsher ook gastheer van Sporza, dat nog steeds niet over een eigen net beschikt. Toen de programmering van de film werd gepland, kon deze (uitgelopen) match met Kim Clijsters onmogelijk voorzien worden. Tennis is per definitie erg onvoorspelbaar.
Canvas kon de match in uitgesteld relais geven (bv. nį Meglio Gioventu), maar dat zou ongetwijfeld ook en allicht nog veel meer boze reacties oproepen.
Om al deze redenen heeft Canvas beslist het tweede deel van Meglio Gioventu te herhalen en wel in Filmfan op 2 maart. Eerder kan niet, want de eerstkomende woensdag (23 februari) is gewijd aan voetbal (Champions League).
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
En daar komen ze NU pas mee!! I.p.v. dat ze dat gelijk even melden, voor de uitzending, zodat je niet tot 2 uur 's nachts wakker hoeft te blijven, terwijl je de volgende morgen gewoon weer aan het werk moet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Om al deze redenen heeft Canvas beslist het tweede deel van Meglio Gioventu te herhalen en wel in Filmfan op 2 maart. Eerder kan niet, want de eerstkomende woensdag (23 februari) is gewijd aan voetbal (Champions League).
Dat jouw videotheek 'm heeft wil niet zeggen dat ze 'm overal hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:35 schreef California het volgende:
Of je huurt 'm gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |