Nadat je eerst je eigen zus gepkt had zeker??quote:Op donderdag 12 februari 2004 21:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit soort kneusjes zijn voor mij sowieso een makkelijk klusje,
Toen jij nog niet eens wist wat een forum was, neukte ik al met je zusje.
Hoezo, klaagde je zusje over de poepsmaak?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef edje34 het volgende:
Nadat je eerst je eigen zus gepkt had zeker??
Vraag het ff aan Kastanova zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef Kastaartnova het volgende:
[..]
Hoezo, klaagde je zusje over de poepsmaak?
Oh my god... Ik had het niet meer voor mogelijk gehouden maar je bent nóg dommer dan ik dachtquote:Op woensdag 10 november 2004 19:26 schreef edje34 het volgende:
[..]
Vraag het ff aan Kastanova zou ik zeggen.
Zal je wel antwoord krijgen
Jammer dan:zo dom al jou kan zeker bijna niet zeker???quote:Op woensdag 10 november 2004 19:31 schreef Kastaartnova het volgende:
[..]
Oh my god... Ik had het niet meer voor mogelijk gehouden maar je bent nóg dommer dan ik dacht
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:26 schreef edje34 het volgende:
[..]
Vraag het ff aan Kastanova zou ik zeggen.
Zal je wel antwoord krijgen
Loop maar naar even rustig naar de zuster toe...Ze wil je alleen maar helpen....quote:Op woensdag 10 november 2004 19:32 schreef edje34 het volgende:
Jammer dan:zo dom al jou kan zeker bijna niet zeker???
Wie is er nu dom hier??
Whaaaaaaaaaaaaaaaa,ga lekker verder met dichten![]()
Er zijn nog 75 w8tende voor uquote:Op woensdag 10 november 2004 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat als ie hem wil bellen, hij in gesprek is.
Lieve Kastaflippernova, ik zie wasrekken en een kippeborsiequote:Op donderdag 12 februari 2004 02:31 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Je vergeet de Vaseline.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |