quote:Tsk. Die schildpadden van tegenwoordig.. beetje klonen en fotosoeppen.
Op woensdag 11 februari 2004 14:42 schreef Dagonet het volgende:[..]
'T is een schildpadje, op de eerste foto heeft ze haar nek wel uitgestoken
.
quote:Witregels
Op woensdag 11 februari 2004 14:43 schreef Xalted_One het volgende:
wat een kindjes hier op fok, werkelijk waar, waar maken jullie je druk om? Ooit gehoord van 'mensen in hun waarde laten'? Who cares of ze nou 'echt' of 'nep' is. 9 van 10 posts in dit topic zijn van die perverse pubergrappen van 12 jarige kindjes van 'laat je tieten zien!' en 'laat dan meer van jezelf zien!'. Als iedereen zich gewoon met zichzelf bemoeid is er niks meer aan de hand en dan is iedereen weer happy. Achja, je hebt altijd van die capsoneslijers die hun gelijk willen krijgen. Gewoon niet op ingaan Honingdrop!
Echt, dat helpt stukken.
En je eigen advies opvolgen, ook handig.
quote:"Floris".
wat een kindjes hier op fok, werkelijk waar, waar maken jullie je druk om? Ooit gehoord van 'mensen in hun waarde laten'? Who cares of ze nou 'echt' of 'nep' is. 9 van 10 posts in dit topic zijn van die perverse pubergrappen van 12 jarige kindjes van 'laat je tieten zien!' en 'laat dan meer van jezelf zien!'. Als iedereen zich gewoon met zichzelf bemoeid is er niks meer aan de hand en dan is iedereen weer happy. Achja, je hebt altijd van die capsoneslijers die hun gelijk willen krijgen. Gewoon niet op ingaan Honingdrop!
.
Ik zeg niks. Ik zeg niks. .
quote:
quote:Schildpadsoep
Op woensdag 11 februari 2004 14:44 schreef Insomaniac het volgende:[..]
Tsk. Die schildpadden van tegenwoordig.. beetje klonen en fotosoeppen.
quote:Precies! Post eens een foto van je lul.
quote:Floris van Aersmaede?
Op woensdag 11 februari 2004 14:45 schreef suimasen het volgende:[..]
"Floris".
.
Ik zeg niks. Ik zeg niks.
.
quote:Kansloostanova,
Op woensdag 11 februari 2004 14:51 schreef Wytze het volgende:
Kastanova is sowiezo kansloos
een van de leukere kloons
Ik vind dat zij hier moeten bewijzen dat dat niet zo is.
Of ben ik in een verkeerd topic beland en gaat deze alleen over honingdrop?
quote:Noem maar minstens 5 spelfouten in dat stukje tekst.
Op woensdag 11 februari 2004 14:45 schreef Dagonet het volgende:[..]
Witregels
En spellingcontrole.Echt, dat helpt stukken.
En je eigen advies opvolgen, ook handig.
Het is btw spellingscontrole. Je bent jezelf nu een beetje aan het uitlullen
[Dit bericht is gewijzigd door Ifyafeelme op 11-02-2004 15:04]
V.
quote:ik zie er zo snel 2
Op woensdag 11 februari 2004 14:54 schreef Xalted_One het volgende:[..]
Noem maar minstens 5 spelfouten in dat stukje tekst.
quote:Bah. Heeft hij nou nagellak op?
Op woensdag 11 februari 2004 14:57 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]net zo slecht...
quote:In jouw tekst of de tips van Dagonet?
quote:Puike tip, dit.
Op woensdag 11 februari 2004 14:56 schreef ShaoliN het volgende:
Beetje kansloos topic. Misschien dat het wat opfleurt na een paar goede doodverwensingen.
quote:Ik begin, sterf kloon!
Op woensdag 11 februari 2004 14:59 schreef suimasen het volgende:[..]
Puike tip, dit.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:57 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]net zo slecht...
quote:Dat ik hier serieus op in ga.
Blz 813 van de woordenlijst der Nederlandse Taal, laatste uitgave: spellingcontrole.
Scan is te regelen.
quote:Wat grammaticafouten, interpunctie ruzie en een paar spelfouten. Het zijn er geen vijf misschien, maar dan nog.
Wwat een kindjes hier op Ffok, werkelijk waar, waar maken jullie je druk om? Ooit gehoord van 'mensen in hun waarde laten'? Who cares of ze nou 'echt' of 'nep' is. 9 van de 10 posts in dit topic zijn van die perverse pubergrappen van 12- jarige kindjes van als 'laat je tieten zien!' en 'laat dan meer van jezelf zien!'. Als iedereen zich gewoon met zichzelf bemoeitd is er niks meer aan de hand en dan is iedereen weer happy. Ach_ja, je hebt altijd van die kcapsoneslijers die hun gelijk willen krijgen. Gewoon niet op ingaan Honingdropje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |