Slotje
quote:Ik ben geen fotosoep expert ofzo, maar een hele korte weerlegging over de verhoudingen en lichtval:
Op woensdag 11 februari 2004 14:22 schreef Dagonet het volgende:[..]
Hoevaak is er nou al wel niet uitgelegd wat er alleen al aan de één na laatste foto niet klopt?
En waarom de achtergrond niet klopt met de foto's in het fotoboek niet overeenkomt is ook nog niet verklaard enz enz enz.Doe je ogen open en kijk gewoon eens.
Dat die krant naar verhouding tot haar hoofd erg klein lijkt, komt omdat die krant niet helemaal recht is, maar er een golf in zit. Die golf valt erg duidelijk op door het licht wat in het midden erop valt. Die golf ontstaat doordat ze hem daar met haar duim overeind houdt....
Verder is de rechterzijde meer naar de camera toe gericht, maar omdat een foto 2 dimensionaal is, ziet niemand die diepte.
Voldoende verklaring voor die verhouding.
De wazige achtergrond komt door de focus van de webcam en de kwaliteit. Geouwehoer dus om daarop te baseren dat er gesoept is.
De lichtval is zeer eenvoudig te verklaren doordat ze in de buurt van een raam zit. De krant valt nog wel in het licht, maar zelf zit ze daar net buiten.
Supersimpel dus en die foto is gewoone echt. Voor verdere aantoonbare bewijzen over dat de foto's vals zouden zijn, mogen jullie dit met onderdelen van foto's nabewerken en de opbouw van de foto concreet aantonen.
En verder wil ik er even op wijzen dat zo'n 98% van de users dat hier rondhangt geen fotosoepexpert of een professionele fotograaf is dan wel een achtergrond heeft met professionele fotobewerking heeft. Hiermee valt objectief uit te sluiten dat jullie uberhaupt daarover kunnen oordelen.
quote:Ik ook.
Op woensdag 11 februari 2004 14:29 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Net of dat zin heeft
.
*doet even mee
.
quote:Van van die overige 2% zitten er toevallig een paar in dit topic.
Op woensdag 11 februari 2004 14:30 schreef apophis4u het volgende:[..]
En verder wil ik er even op wijzen dat zo'n 98% van de users dat hier rondhangt geen fotosoepexpert of een professionele fotograaf is dan wel een achtergrond heeft met professionele fotobewerking heeft.
ZGZ.
quote:Iedereen ken zien dat dat Fotosoep is
Op woensdag 11 februari 2004 14:30 schreef apophis4u het volgende:=blaat=
quote:* Steve-O2 fluistert get a life of zoiets
Op woensdag 11 februari 2004 14:30 schreef apophis4u het volgende:[..]
Ik ben geen fotosoep expert ofzo, maar een hele korte weerlegging over de verhoudingen en lichtval:
Dat die krant naar verhouding tot haar hoofd erg klein lijkt, komt omdat die krant niet helemaal recht is, maar er een golf in zit. Die golf valt erg duidelijk op door het licht wat in het midden erop valt. Die golf ontstaat doordat ze hem daar met haar duim overeind houdt....
Verder is de rechterzijde meer naar de camera toe gericht, maar omdat een foto 2 dimensionaal is, ziet niemand die diepte.Voldoende verklaring voor die verhouding.
De wazige achtergrond komt door de focus van de webcam en de kwaliteit. Geouwehoer dus om daarop te baseren dat er gesoept is.
De lichtval is zeer eenvoudig te verklaren doordat ze in de buurt van een raam zit. De krant valt nog wel in het licht, maar zelf zit ze daar net buiten.
Supersimpel dus en die foto is gewoone echt. Voor verdere aantoonbare bewijzen over dat de foto's vals zouden zijn, mogen jullie dit met onderdelen van foto's nabewerken en de opbouw van de foto concreet aantonen.
En verder wil ik er even op wijzen dat zo'n 98% van de users dat hier rondhangt geen fotosoepexpert of een professionele fotograaf is dan wel een achtergrond heeft met professionele fotobewerking heeft. Hiermee valt objectief uit te sluiten dat jullie uberhaupt daarover kunnen oordelen.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:30 schreef apophis4u heel veel onzin:[..]
*knip*
kijk nog een keer HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed naar die foto...
dat is ZEKER nep.
quote:Uit "haar" fotoboek
apophis4u - woensdag 11 februari 2004 @ 14:12
hey lkkr dingGewoon ff een tip:
Niet meer terugkomen en niet meer reageren op geen enkele post in die topics mbt dat jij een kloon zou zijn. 80% van die fokkers zijn een stelletje puberale kinderen die niets zinnigs kunnen voortbrengen. Dan is er nog 15% aan kloontjes dat daar rondzwermt dat alleen maar kan baggeren. De overige 5% reageert nog wel serieus, maar is in no time pleite uit een dergelijk topic waar alleen gebaggerd wordt.Alleen als kasta nog ff zn excuses aanbiedt zou ik nog ff een reactie plaatsen en dan voor de rest het onderwerp laten voor wat het is. Bij dergelijke kinderen werkt het altijd zo dat als er geen reactie/ aandacht meer terugkomt ze vanzelf pleite gaan en ergens anders gaan kloten.
I believe you!
Ciao
quote:LOL! Gaat die linker oorbel nu dwars door der gezicht heen?
Op woensdag 11 februari 2004 14:33 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
kijk nog een keer HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed naar die foto...
dat is ZEKER nep.
Het gezicht ziet er ook uit alsof er net 25 keer overheen gekwakt is.
quote:Welnee, ik lees ook altijd zo de krant. Heel normaal hoor,
Op woensdag 11 februari 2004 14:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]kijk nog een keer HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed naar die foto...
dat is ZEKER nep.
quote:Mijn god! Wat een stumpertje!
Op woensdag 11 februari 2004 14:35 schreef Misanthroopia het volgende:[..]
Uit "haar" fotoboek
![]()
![]()
Groetjes
martin.
quote:Dat is wel duidelijk.
Op woensdag 11 februari 2004 14:30 schreef apophis4u het volgende:
Ik ben geen fotosoep expert ofzo, maar een hele korte weerlegging over de verhoudingen en lichtval:
Ongelooflijk dat er ook maar 1 iemand is die erin trapt.
quote:Nee, geen idee.
Op woensdag 11 februari 2004 14:36 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ok iemand probeerd aandacht te trekken maar iemand die weet wie?
quote:Ik had er in het fotoboek al op gereageerd .. had het al gelezen
Op woensdag 11 februari 2004 14:35 schreef suimasen het volgende:[..]
Mijn god! Wat een stumpertje!
.
Groetjes,
martin
quote:Haar hoofd is ook te klein in verhouding met haar handen.
Op woensdag 11 februari 2004 14:30 schreef apophis4u het volgende:
quote:
Wat niet verklaart waarom de achtergrond nu een muur en een kast is en in haar fotoboek een keuken.
quote:Zelfs dan nog was het licht niet zo verdeeld.
quote:Mooi dat jij weet wie wat doet met photoshop thuis, knap ook. Maar je hoeft absoluut geen expert te zijn om te zien dat deze fotos nep zijn.
quote:'T is een schildpadje, op de eerste foto heeft ze haar nek wel uitgestoken
Op woensdag 11 februari 2004 14:40 schreef Insomaniac het volgende:
Wat zielug! Honingdropje heeft geen nek! Kijk maar op die AD foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |