Nou uitbrengen verwacht ik niet, er mee bezig zijn wel i guess/hope.quote:Op maandag 15 november 2004 22:07 schreef sir_Tachyon het volgende:
Weet iemand nog recent TOOL-nieuws??
Zullen ze begin volgend jaar een nieuw album uitbrengen???
en op dit nummer doet Maynard ook meequote:"Axis of Justice: Concert Series Volume I is a CD of live performances recorded at this summer's Axis of Justice benefit concert" [...]"The album includes one donated track from Chris Cornell and Maynard James Keenan of their cover of Nick Lowe's "(What's So Funny About) Peace, Love, and Understanding", which was recorded at last year's Lollapalooza"
coolquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:20 schreef CvB het volgende:
Misschien leuk voor de drummende Tool fans onder ons (en ook wel voor de rest) een video van Danny Cary die het laatste stukje van Lateralus speelt.
http://www.spiralysis.com/Video/dannycarey.zip
Hoe ben je hem aan het leren??? Van Gitaartabs?? Ik gebruik altijd het programma Guitar Pro 4 (met tabs van www.mysongbook.com ).quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:40 schreef CvB het volgende:
Nee, alleen dit filmpje. Kvind het ook jammer, had nog wel meer willen zien.
Ik ben wel op het moment zelf aan het leren lateralus te spelen op de gitaar, wil ik ook wel opnemen voor jemoet ik alleen nog wel even oefenen....
Ja idd, haalt ie er ook nog eens zo'n ding bij, echt cool.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:33 schreef GhostMan84 het volgende:
vet filmpje wel!
cool hoe dat hij tijdens het drummen ook nog met zo'n grote klopper tegen die gong mept!
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:50 schreef Joralf het volgende:
Volgend jaar touren? Denk het wel hoor
O mijn god wat zou dat heerlijk zijn... Tool in Nederland..quote:Op donderdag 25 november 2004 10:55 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
O
Dat zou zo vet zijn. Ik zou er speciaal een slaapzak voor kopen, om voor ticketservice te kunnen overnachten.
* Svyatagor erbij was in de Oosterpoort in 2002quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
O mijn god wat zou dat heerlijk zijn... Tool in Nederland..*hoopt op Oosterpoort*
Ik ook, stond vooraan bij de bassist. Ik denk dat dat nog steeds het beste concert is waar ik tot nu toe ben geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
* FLIPNEUS erbij was in de Oosterpoort in 2002
Ach, wat een gezeik. Als je fan bent vind je alles mooi; zo vaak komen ze niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ozzfest stelde niks voor itt Pinkpop en Pinkpop schijnt weer niks voorgesteld hebben vergeleken met 013...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
Ach, wat een gezeik. Als je fan bent vind je alles mooi; zo vaak komen ze niet.
Ze zijn er nog niet echt duidelijk in helaas.quote:Check out some recent excerpts from Robert Fripp's diary about recording sessions with ADAM at the TOOL loft. There's also some good photos of the two and their tools. Good thing we took out the empties... and who let Fork out? (the dog in attendance). Here's the link:http://www.disciplineglobalmobile.com/diary/diary-RobertFripp.shtml
Hmmja, hij was donkergrijs/oranje, maar na verloop van de set kwam daar steeds blanke MJK-huid tussendoor. Lekker weer was het, inderdaad.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:02 schreef DIJK het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vond Ozzfest wel mooi. Zo in het licht was weer eens wat anders. Je kon veel meer zien. Oosterpoort was ook leuk (Ik zat, en dat vond ik wel comfortabel). 013 was qua concert inderdaad misschien wel de beste die ik gezien heb. Maar het was daar wel zo tiefus heet, en zo druk dat het lastig bij de bar komen was.
Was maynard trouwens niet blauw/oranje op Ozzfest trouwens? Lol of misschien had ik wat te lang in de zon gestaan en een biertje teveel op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |