quote:Kan je voortaan die hoofdletters weglaten?
Op woensdag 11 februari 2004 11:36 schreef belsen het volgende:
Grapje van Urbanus. Twee microfoons op het podium, een hoog voor zijn zang, een laag voor zijn gitaar.In de hoge: Test, test...
In de lage: Ikel.
Het duurde evengoed nog een tijdje voordat ik het snapte .
quote:* PimD begrijpt hem nog steeds niet
Op donderdag 12 februari 2004 17:28 schreef The_Hives het volgende:[..]
Kan je voortaan die hoofdletters weglaten?
Het duurde evengoed nog een tijdje voordat ik het snapte
.
quote:Test-ikel
Op donderdag 12 februari 2004 20:30 schreef PimD het volgende:[..]
* PimD begrijpt hem nog steeds niet
quote:... en toen ben je met de schroevendraaier aan de gang gegaan?
Op woensdag 11 februari 2004 12:58 schreef marchien het volgende:
mijn vader heeft me vroeger (toen ik een jaar of 4 was) verteld dat je navel het schroefje is voor je armen en benen en dat er een gewone schroevendraaier op pastte.
Dus: als je met een schroevendraaier in je navel draait, vallen je armen en benen eraf......Dit was nog grappig... maar......
IK HEB HET TOT MIJN 11e GEDACHT!!!![]()
![]()
quote:is dat nou serieus zo?
Op donderdag 12 februari 2004 17:00 schreef Rolex het volgende:
leuk weetje:Dat de stichters van Adidas en Puma 2 broers waren.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Mister_Slide het volgende:
Dat de nummertjes op de kaartautomaat van de NS in verband staan met de postcodes!
quote:neej, was veel te bang voor dat ding, maar bij biologie ging het over baby's en navels, vandaar!
Op zondag 15 februari 2004 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
... en toen ben je met de schroevendraaier aan de gang gegaan?
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 16-02-2004 13:57]
Later, toen ik wat groter was, en niet meer zo bijgelovig, snapte ik het dat het de ventilatie was...
Alhoewel, soms wil ik eigenlijk wel dat er zo´n knopje in de auto zit (vooral tijdens files). Gewoon wegvliegen dus.
Die van het alfabet wist ik niet, thanx!
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:54 schreef heinl het volgende:[..]
is dat nou serieus zo?
Broers kregen ruzie (dacht ik) en de ene is onder Puma verder gegaan.
quote:Jep. Om een vrouw geloof ik... Is een poosje geleden in RTL Boulevard geweest.
Op maandag 16 februari 2004 16:09 schreef Rolex het volgende:[..]
Broers kregen ruzie (dacht ik) en de ene is onder Puma verder gegaan.
ik snapte pas 6 jaar later dat haaien niet in een zwembad kunnen komen.
quote:Whehe - heb ik ook heel lang gehad, dat ik dacht dat haaien ook in zwembaden zaten
Op woensdag 18 februari 2004 01:06 schreef Sessy het volgende:
nou de TS het toch over haaien heeft:ik snapte pas 6 jaar later dat haaien niet in een zwembad kunnen komen.
Moet overigens zeggen dat ik niet snel in zee zal gaan, ook al weet ik dat haaien vrijwel nooit zo dicht bij de kust komen
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 08:21 schreef PimD het volgende:[..]
Whehe - heb ik ook heel lang gehad, dat ik dacht dat haaien ook in zwembaden zaten
Moet overigens zeggen dat ik niet snel in zee zal gaan, ook al weet ik dat haaien vrijwel nooit zo dicht bij de kust komen
Ik weet nog goed dat ik met mijn zusjes aan het zwemmen was in een meertje in Luxemburg, mijn vader cirkelde met een bootje om ons heen en plots kwamen mijn zusjes tot de conclusie dat er zeer waarschijnlijk haaien in dit meertje zouden zitten (die konden daar komen via ondergrondse kanalen... hmm hmm)... Je hebt nog nooit zo'n paniek meegemaakt toen mijn vader ze niet direct in het bootje wilde laten... Ze moeten het nog geregeld horen....
quote:Ik ken het
Op woensdag 18 februari 2004 15:21 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet nog goed dat ik met mijn zusjes aan het zwemmen was in een meertje in Luxemburg, mijn vader cirkelde met een bootje om ons heen en plots kwamen mijn zusjes tot de conclusie dat er zeer waarschijnlijk haaien in dit meertje zouden zitten (die konden daar komen via ondergrondse kanalen... hmm hmm)...
Ik krijg (nog steeds) de kriebels als ik de bodem niet kan zien (in een meer ofzo dan - zwembad niet he) - ook al weet ik dat er geen haaien o.i.d zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |