quote:Toot, vind jij 't nou ook zo'n onwerkelijk idee dat over een paar weken onze babies hier ook bij staan?
Op woensdag 11 februari 2004 09:49 schreef Catootje het volgende:
Mous, ik vind het toch schattig van oma...nu hebben oma's op mij altijd een streepje voor!
Ik kan dat echt gewoon nog niet helemaal bevatten dat 't gewoon echt zo is.. en dat er echt een kindje groeit. Zo stom. Ik heb nog steeds af en toe 't idee dat 't gewoon allemaal maar weer een stomme droom is ofzo..
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:05 schreef E.T. het volgende:[..]
Toot, vind jij 't nou ook zo'n onwerkelijk idee dat over een paar weken onze babies hier ook bij staan?
Ik kan dat echt gewoon nog niet helemaal bevatten dat 't gewoon echt zo is.. en dat er echt een kindje groeit. Zo stom. Ik heb nog steeds af en toe 't idee dat 't gewoon allemaal maar weer een stomme droom is ofzo..
Ik mag uit ervaring zeggen dat die gedachten er helemaal bij horen!
Ik heb het ook, ik had wel verwacht dat mensen-met-al-een-kind dat minder zouden hebben...maar aan Tan te merken is dat niet zo.. Gek hoor, alhoewel ik wel al heel snel gewend ben aan anderen die een kindje hebben: natuuuurlijk is er een Joshua en een Liam en...en...maar geen Gertje, die bestaat niet! Net als bevallen, ik kan me niet voorstellen dat ik dat echt ga doen
De baby in je buik en de baby in je armen zijn twee heel verschillende kindjes!
quote:Haha, ff snel (men roept mij): dat denk ik ook steeds! Dat kan nooit dezelfde zijn geweest als in mijn buik, veel te groot (en dat klopte dan ook wel een beetje he
Op woensdag 11 februari 2004 12:59 schreef Belana het volgende:
Ow Cattootje en ET, wederom zo herkenbaar! En jjoh, ik heb nou al 2,5 week mijn Liam en nnog steeds dringt het niet helemaal door...
Ik kan namelijk niet geloven dat ie uit mijn buik is gekomen...dat past noooooooit!!!
Bij mij groeit dit ook dat moeder gevoel. Ik weet nog dat hij net geboren was, hij was ongeveer een ander half uur oud, toen hebben we hem in zijn wieg gelegt om zelf even bij te komen. Achteraf denk ik dat arme kind, zo ziet ie niets en zo ligt ie in een grote ruimte waar hij zelf ook niet weet wat ie ermee moet. Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ik mezelf ook niet gelijk moeder voelde. Dat kwam allemaal geleidelijk aan.
Meiden je gaat het pas geloven als ie er uit komt, dat verzeker ik je
Zo even de txt aangepast, zaten nogal wat taalfouten in
[Dit bericht is gewijzigd door Lewis.de.boxer op 11-02-2004 15:21]
quote:Bevallingsverhalen.
Op woensdag 11 februari 2004 15:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Weet iemand hoe dat topic ook alweer heet waar je je bevallings verhaal in kwijt kunt ?
quote:Ik zat te zoeken onder bevallings verhalen. En hij vondt echt niets. Erg gevoelig zoek systeem zullen we maar zeggen. Bedankt Easy Going
Op woensdag 11 februari 2004 16:06 schreef easy-going het volgende:[..]
quote:Hoe goed is haar Engels? Misschien las ze het als 'Mieke'?
Op woensdag 11 februari 2004 00:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Al ga ik niet zo ver als mijn moeder, die voor 'Mike', met een blauw kaartje, een kaartje 'Gefeliciteerd met je dochter' had gekocht
Ik ben nu 20 weken zwanger, heb amper een buik, en niemand kan zich echt voorstellen dat er een baby in zit ('Waar laat je die dan?'). Lijkt me geen wonder dat ik er ook moeite mee heb. Gelukkig geeft-ie af en toe een schopje
Hoe zit het trouwens met de voorspellende gaven van as overgrootmoeders? Mijn oma heeft mijn moeder al gefeliciteerd met haar kleindochter Lijkt me leuk als het toch een jongetje is
quote:Dat klopt, zo las ze het ook... maar als je man en je dochter je verzekeren dat het een jongetje is, zou ik toch maar wat minder eigenwijs doen
Op woensdag 11 februari 2004 19:17 schreef poemojn het volgende:[..]
Hoe goed is haar Engels? Misschien las ze het als 'Mieke'?
Maandag heb ik met Thomas geknutseld. Ik had vingerverf gekocht en ik heb voetafdrukjes gemaakt. Het zag er heel leuk uit, zijn voetjes waren helemaal blauw! Maar de verf ging er heel makkelijk terug af.
Nog een vraagje want ik weet niet hoe ik het terug moet zoeken. Een tijd geleden zijn er door jullie wat tips gegeven voor sites met recepten voor babyhapjes. Welke waren dit ook al weer.
Ik ben zo dom geweest om die niet te noteren. Ik dacht dat duurt hier nog een tijdje, maar het gaat er straks toch aankomen en ik vind het wel leuk om me er alvast in te verdiepen.
http://www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html (van bastardhost)
http://www.keukenkikker.nl/
http://babyhapjes.jaspertom.nl/ (van coolbabe)
oja en wat die baby-uit-buik gevoelens betreft: ik was dolblij dat er toch echt een (gezond) kindje uit m'n buik kwam. vond het achteraf wel een beetje gek -maar vooral geweldig- dat dat dus al die tijd Piet was geweest, maar ik herkende wel heel sterk zijn bewegingen zoals ik ze ook in de buik gevoeld had, dus ik wist wel meteen dat 't klopte. en die moedergevoelens had ik wel onmiddellijk, eigenlijk.
quote:Ja dit had ik zelf ook inderdaad. Gek he, maar de bewegingen die hij maakt met zijn armpjes en beentjes heb ik ook zo gevoeld in mijn buik.
Op donderdag 12 februari 2004 12:18 schreef bixister het volgende:
ik herkende wel heel sterk zijn bewegingen zoals ik ze ook in de buik gevoeld had, dus ik wist wel meteen dat 't klopte. en die moedergevoelens had ik wel onmiddellijk, eigenlijk.
Ik ga ook die sites van die hapjes even bookmarken voor later, lijkt me erg handig!
Wat klinkt dat leuk Lies, die voetjes verfen! Ga ik ook onthouden!
Ik was gedurende de zwangerschap helemaal niet meer emotioneler maar juist nu sinds ik moeder ben geworden!
Ik krijg tranen in mijn ogen bij bevallingsverhalen en als ik kinderleed lees of hoor dan vloeien die tranen heeeeel gemakkelijk.
En ja kom niet aan mijn ventje want dan kom je aan mij. Ik had heel denbeeldige ideeen in het begin dat mensen kwaad wilden met Joshua. Nou ik vloog ze dus ook echt aan (in mijn gedachten dan).
Ik was het ook van plan om voetjes en handjes te gaan afdrukken. Ik heb zo'n speciaal schilderijtje gezien met alles wat je nodig hebt. Dus ga dat toch maar snel aanschaffen, is toch wel leuk voor later als herinnering. Zo heb ik ook al foto's op een rijtje en bevallings verhaal. En alle kaarten. Ik ben ook echt van plan om zo een pakketje te maken en in een doos te stoppen. Lijkt me wel leuk als je later nog eens snuffelt in je kasten om daar doorheen te lopen. Ze zijn toch al zo kort baby.
quote:Hier hetzelfde verhaal... ik heb het idee dat ik tijdens mijn bevalling een stukje (en yep, daar komen m'n tranen alweer) van mezelf ben kwijtgeraakt. Kan het niet anders uitleggen. Alles is 'verschoven'
Op donderdag 12 februari 2004 18:47 schreef -Lies- het volgende:
Dank je Bixister, ik heb ze nu gelijk genoteerd!Ik was gedurende de zwangerschap helemaal niet meer emotioneler maar juist nu sinds ik moeder ben geworden!
Ik krijg tranen in mijn ogen bij bevallingsverhalen en als ik kinderleed lees of hoor dan vloeien die tranen heeeeel gemakkelijk.
quote:En hoest het verder Kimpie? Hoest met Aiken? Komt ie nog steeds zo vaak voor voeding? foto's?
Op vrijdag 13 februari 2004 11:47 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Hier hetzelfde verhaal... ik heb het idee dat ik tijdens mijn bevalling een stukje (en yep, daar komen m'n tranen alweer) van mezelf ben kwijtgeraakt. Kan het niet anders uitleggen. Alles is 'verschoven'
quote:Verder gaat het wel o.k. Je vult je dagen met zogen en knuffels geven (ben druk bezig 'm schraal te kussen
Op vrijdag 13 februari 2004 11:50 schreef Belana het volgende:[..]
En hoest het verder Kimpie? Hoest met Aiken? Komt ie nog steeds zo vaak voor voeding? foto's?
Ennuh, geloof het of niet, in de tijd dat ik dit schreef heb ik 'm 4x aan de borst gehad... hij suft dan weer weg en besluit na zo'n minuut of 5 a 10 dat 'ie toch nog meer wil... Geen idee hoe ik dit kan afleren... Ik bied 'm steeds aan door te gaan maar op dat moment wil hij echt niet... En nee, ik kan 'm niet wakker maken en 'm dwingen te eten, dat lukt gewoonweg niet. Best lastig want ff weg kan bijna niet en iets langer doen (zoals boekreview) is bijna onmogelijk. Ik heb nu een handkolf en die ga ik vanaf maandag maar eens proberen. Dat kan wat schelen.
Met mij gaat het wel een heel stuk beter. Dinsdag nog ff bij de vk geweest want bleef last houden van hechtingen, bleek er een stuk inwendige hechting door m'n litteken naar buiten te piepen! Die is nu afgeknipt en dat scheelt weer hopies irritatie . Wat wel vervelend is is dat ik nog steeds geen gevoel heb in de vingers aan m'n rechterhand, dat maakt verschonen een grote veldslag, al die pokkedrukkertjes op die kleding! En badderen vind ik doodeng want ik voel 'm niet zo goed en ben bang dattie wegglipt of dat ik uit angst daaarvoor te hard knijp
.
Gisteren ben ik eindelijk eens met Aiken in de kinderwagen een blokje om gegaan... het kwam steeds niet goed uit door slecht weer of huilend kind van de honger... was wel lekker! Maandag gaan we voor het eerst langs het consultatiebureau om 'm te laten wegen, ben erg benieuwd hoe zwaar 'ie ondertussen is (volgens mijn armen zo'n kilootje of 20 )
Nou, stop maar ff met tiepen (voor mij duurde dit korte stukje dus heel lang), ga m'n kind maar weer cuddlen .
Hoest met jou en Liam en KBot? Ook weer wat beter?
quote:En dat hebben papa's nou ook!
Op donderdag 12 februari 2004 18:47 schreef -Lies- het volgende:
Dank je Bixister, ik heb ze nu gelijk genoteerd!Ik was gedurende de zwangerschap helemaal niet meer emotioneler maar juist nu sinds ik moeder ben geworden!
Onbegrijpelijk! Ik snap het nog steeds niet.
Ook namens de mama van Robin hartstikke bedankt voor de leuke en lieve reacties in het vorige topic. Ik had alles uitgeprint en meegenomen naar het ziekenhuis. as helemaal top!!
Hele bedje zat onder, maar gelijk de Hap gebeld (ook 38.4 koorts)
Maar ja, moesten maar een paracetamolletje geven. Ze is nu wel heel zielig hoor!
Wel eng overigens. Ze slaapt wel op haar rug, voor hetzelfde geld schiet het haar longen in!
We leggen haar vannacht maar tussen ons in want ik wil haar toch wel in de gaten houden!
Dokter kon ieder geval niks vinden afgezien dat ze "maar" 38.5 had zag de dokter nog geen probleem. Maar ja, IK ben geen dokter, daar zijn zij voor.
Komen we thuis en hop, een 4e keer over papa heen. Hebben we haar maar vanacht op haar matrasje tussen ons in gelegd om haar toch in de gaten te houden.
Vanochtend had ze 38,7 en na haar flesje kwam het er toch weer uit. Ze is niet afwezig of zo en kan ook wel een beetje lachen.
(Gisteravond had ze voor het slapen werkelijk de slappe lach!) wat kan dat snel veranderen zeg!
Mama basset heeft de dokter nog even gebeld vanochtend en die zei dat het wel eens een buikgriepje kan zijn. Gewoon in de gaten houden en zorgen dat ze wel vocht krijg.
Trouwens wel grappig om die assistente te zien toen we weggingen. Ze liet duidelijk merken dat ze ons niet aardig vond Laat je je dan kennen zeg! Ik heb maar vriendelijk gezegd dat we niet allemaal dokter zijn.
(edit: ze zullen er nog wel inzitten, maar ff een paar typefouten weggehaald)
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 17-02-2004 10:47]
Goed opletten of ze wel genoeg vocht binnenkrijgt hoor Basset. Al heeft ze maar even iets binnengehad schijnt er toch al iets in het lichaam opgenomen te worden.
Sterkte met jullie kleine meissie!
hopen dat ze snel beter is...
quote:Het ging vanochtend al beter, er kwam alleen maar melk uit.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:51 schreef akkien het volgende:
is er niet iets (homeopatisch) wat je haar mag geven zodat ze wat minder overgeeft? Want het lijkt me zo naar voor dr....hopen dat ze snel beter is...
Gisteravond was het zurige groen/gele brij. Ik ben ook maar met de auto naar mn werk gegaan zodat de auto thuis is. (En het is zooo koud! )
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:55 schreef basset het volgende:[..]
Het ging vanochtend al beter, er kwam alleen maar melk uit.
Gisteravond was het zurige groen/gele brij. Ik ben ook maar met de auto naar mn werk gegaan zodat de auto thuis is. (En het is zooo koud!
)
Noa:
quote:maarja, toch beter als het niet nodig is natuurlijk
Kindigest*, als maag en darmen van streek zijn
Door verkeerd voedsel, een virus- of bacteriële infectie kan je kind last krijgen van spijsverteringsstoornissen die gepaard gaan met b.v. misselijkheid. Kindigest bevat vier homeopathische bestanddelen die zorgen dat de maag en darmen weer tot rust komen. Ook als je op vakantie gaat is het dus handig om Kindigest tabletjes mee te nemen.
NB: Kindigest helpt niet bij verstoppingen.Let op!
Raadpleeg je huisarts als je kleintje langer dan een halve dag diarree heeft.* Homeopathisch geneesmiddel.
quote:Oops!
Op dinsdag 17 februari 2004 10:56 schreef LadyS het volgende:[..]
met de fiets zeker?Noa:
Motor bedoelde ik ipv auto.
41 kilometer is mij te ver fietsen
Papa heeft slaap nodig!
Aiken is een lief mooi mannetje en kimpiedimpie supertrots zo te zien
Basset, sterkte met Noa, het is absoluut niet leuk als die kleintjes zo ziek zijn! Sterkte hoor!
Marty in Milaan, wat spannend allemaal. Ik kan me goed voorstellen dat het helemaal niet leuk is om op zulke momenten zo ver weg te zijn!
Veel plezier als je dan eingelijk het kleine kindje kan gaan bewonderen!
Vandaag ben ik met Chiara weer naar het CB geweest, ze is inmiddels:
* 42 weken oud = 9¾ maanden oud
* 9350 gram zwaar
* 73 centimeter lang
We hebben het over voedingsadviezen gehad, omdat ik een beetje liep te rommelen met voedingen ivm met afbouwen enzo. Ik geef nu alleen 's ochtends en 's avonds een BV (of als troost overdag) en daarnaast mag Chiara met mij/ ons meeeten tijdens onze maaltijden, eventueel tussendoor een slokje en natuurlijk fruit.
Verder ging alles hartstikke goed, ze ontwikkelt zich goed en volgens schema, alles was oké!
Btw ik ben een milaan fan, vaak geweest in de afgelopen jaren, dat ff offtopic hahahaha
Noa heeft nog steeds koorts 38.9
en heeft dunne poep.
En ik zit op mn werk! Bel wel elke keer om te kijken hoe het gaat, maar vol me wel een beetje schuldig dat ik niet bij haar ben. Mama basset moest ook werken, maar gelukkig is oma bij haar.
Heeft Gao zich nog neit gemeld..??
quote:Inbakeren doen we al sinds november, en dat heeft inderdaad wel wat rust gebracht. Maar nu het eczeem zo heftig is durf ik eigenlijk niet zo goed meer. Eerst de dermatoloog maar eens laten kijken. Bovendien is Max na het rijstebloemincident (meer) gaan spugen, en dan vind ik het ook wel eng als hij zich niet kan draaien.
Op vrijdag 6 februari 2004 15:03 schreef melonovy het volgende:
Je zou MAx kunnen inbakeren, bij de meeste gevallen van eczeem is het mogelijk.
quote:Ja, ik vind het ook een rotmanier, zo testen. Bij iedere fles die ik hem gaf voelde ik me zo'n vals kreng!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:40 schreef phileine het volgende:
Eska, wat zal het zwaar voor jullie zijn. Hopelijk is de ellende nu voorbij. Wat gemeen eigenlijk dat het op zo'n manier getest moet, terwijl het toch al zo duidelijk was wat er aan de hand was. Is er niet een mogelijkheid voor jullie om binnenkort eens met z'n drietjes een paar weekjes op vakantie te gaan ofzo?
quote:Dát vind ik dus inderdaad zó jammer. Wat je zegt, het gaat allemaal al zo hard. Maar gelukkig zijn er ook wel leuke momenten hoor!
Op maandag 9 februari 2004 22:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ze zijn maar zo kort zo klein, en je wilt zo graag genieten. Ik leef echt met je mee hoor
quote:Ja!
Op dinsdag 10 februari 2004 10:28 schreef Catootje het volgende:
Eska, je bent nu toch wel echt aan de beurt voor een z.r.p.m.v.g. (Zeer Rustige Periode Met Veel Gemak).
quote:Ik heb (nog) niet alles gelezen, maar ik begreep dat jullie je portie ook wel gehad hebben hè. Sneu hoor, zo klein en dan al zoveel gedoe. Zeker als er steeds weer nieuwe vragen en onzekerheden bijkomen.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:32 schreef moussy het volgende:
Eska, wat een toestanden....
quote:zie jij er ook zo tegenop?
Op vrijdag 6 februari 2004 14:47 schreef bixister het volgende:
ps: wij gaan ook verhuizen!
Zo, en nu neem ik me écht voor hier weer wat vaker te posten. Ik vind het zo jammer dat ik er helemaal "uit" ben. En ik wil gewoon méér dan alleen maar eens in de paar weken komen melden dat het nog niet zo lekker gaat. Heerlijk om zomaar even te Fok!ken. Ik had alsmaar de neiging om, áls Max dan eens slaapt, als een idioot alle huishoudelijke zaken bij te werken (als ik niet te moe was tenminste). Maar ik ga mijzelf eens wat vaker achter de computer zetten, desnoods in de puinzooi met een gillend kind op schoot.
Die arme Max, geef hem maar weer zo'n dikke vette Dat heeft ie wel nodig. En je oudste ook trouwens, die zal nu wel veel in moeten leveren aan aandacht.
En beterschap voor Noa, dat arme kind zal ook niet weten wat haar overkomt.
Wel, Marty, van harte gefeliciteerd met Emma!
Basset, hoelang is Noa al ziek? 't Is wel erg verveldn hoor... In ieder geval heel veel suk6 (, ook aan oma)
Haar oortjes en keel waren wel geiriteerd. Maar babies zijn kweekplaatsen voor ziektekiemen! Allemaal voelden we ons niet lekker.
Gelukkig viel het bij mij wel mee.
Maar het is wel zielig voor Noa, die weet idd niet wat haar overkomt. We hebben ieder geval wat oordruppeltjes gehad.
Het begon allemaal maandagavond. Toen we haar naar bedje brachten had ze nog de slappe lach. 2 uur later had ze haar bedje ondergekotst met groene drek. (tot 3 keer toe)
Neusspray zorgt juist dat slijm verdunt en makkelijker wegkan. Het zet de buis van Eustachius open waardoor de oorontsteking sneller over gaat. (ofzoiets, in ieder geval het helpt enorm bij oorontsteking en wordt altijd als eerste hulpmiddel aangeraden bij oorpijn en onstekingen)quote:Op maandag 23 februari 2004 11:23 schreef Angel22 het volgende:
Nee ik heb geen oordruppels in huis rewimo... nog noit gebruikt ook trouwens bij die kids van mij...
Verkouden issie niet dus nuesspray lijkt me dan een beetje overbodig....
Gaat het kruipen goed, of gaat ie nog weleens in zijn achteruit? Is het slapen vannacht goed gegaan, dat kon ik zo een twee drie niet direct ui je post halen. Gelukkig maar dat de slaaptraining wel helpt!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:41 schreef Karin het volgende:
Jeetje wat een zieken weer allemaal. Beterschap
Bram kruipt eindelijk ook op handen en knieeen. Lang niet zo snel als tijgeren dus als hij snel ergens wilt zijn gaat ie toch weer op zijn buik verder. Maar wat een grappig gezicht is dat!
Ook zijn we weer begonnen met slaaptraining.
Het kruipen gaat heel goed en alleen in zijn vooruit. Mag ook wel hoor, hij tijgert al maanden de goede kant op.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Gaat het kruipen goed, of gaat ie nog weleens in zijn achteruit? Is het slapen vannacht goed gegaan, dat kon ik zo een twee drie niet direct ui je post halen. Gelukkig maar dat de slaaptraining wel helpt!
Ook een goed idee! Lois gaf me ook de tip om een maat groter 's nachts aan te trekken. Dat zit dan toch wat hoger. Gelukkig is er nog een maat groter (hij zit nu in 4+). Eerst dat maar eens proberen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Karin, in Christans buikslaapperiodes gaf ik hem een dubbele luier om. Meestal is dat afdoende, en de buitenste luier kun je 's morgens dan alsnog gewoon gebruiken, tenzij die ook nat is natuurlijk, maar dat was meestal niet zo..
Ja, en dan vind jij het raar dat ie niet zindelijk wil wordenquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:15 schreef Rewimo het volgende:
En Christan vindt het geweldig dat Vader Jacob op de Aldiluiers staat
Bram heeft Pampers (koop ze altijd in een aanbieding, dan scheelt het maar 1 of 2 euro met bijv. Kruidvat luiers).quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:59 schreef Angel22 het volgende:
Hmmm wat voor luiers gebruik je karin? Want ik heb twee buikslaap jochies maar daar nog nooit problemen mee gehad.
Lieve eska, dankjewel! Ik ben allang blij dat het met Max wat beter gaat en dat jij nu weer wat tijd hebt om te fokken...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:47 schreef Eska het volgende:
O, wat een heerlijke foto van Liam! Belana, heb ik jou eigenlijk wel behoorlijk gefeliciteerd met jullie prachtige manneke?! Ik vroeg het me ineens af vanmorgen. Zou best kunnen dat dit er helemaal bij ingeschoten is omdat ik hier zo weinig/onregelmatig kwam de laatste tijd.In dat geval sorry(!) en met terugwerkende kracht enorm gefeliciteerd natuurlijk met het geweldige ventje!
Ja, dat bedoel ik dus, laatst waren de pampers (of huggies) bij de Appie in de aanbieding... 2 pakken voor 15,99 (of 14,99 dat weet ik niet meer) En pampers kosten tegenwoordig niet in de aanbieding overal nog maar zo'n 12 euro. Kan dus niet zeggen dat het nu zo fijn goedkoop is bij de Aldiquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb de aldi luiers nog nooit in de aanbieding gezien, maar een pak kost ook maar 9,49, dus dat valt mee.
Tja, het lijkt weinig 2,5 euro, maar vergeet niet dat je het gauw al over bij 6 oud hollandse guldens heb. Bij 2 pakken is dat dus al ruim 12 piek! Helaas lijkt men dat tegenwoordig al een beetje te vergeten en vind men 1,75 euro voor een drankje in een bar al niet meer zoveel. Men is idd aardig gewend aan de euro en neemt de hoge prijzen maar voor lief.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:28 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, laatst waren de pampers (of huggies) bij de Appie in de aanbieding... 2 pakken voor 15,99 (of 14,99 dat weet ik niet meer) En pampers kosten tegenwoordig niet in de aanbieding overal nog maar zo'n 12 euro. Kan dus niet zeggen dat het nu zo fijn goedkoop is bij de Aldi![]()
Dat was 'vroeger' wel heel anders.
Ja daar heb je gelijk in, maar vroeger was een pak pampers rond de 37 gulden of duurder en een huismerkje rond de 25 euro of nog wel goedkoper. Dat verschil was gewoon groter.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:37 schreef basset het volgende:
[..]
Tja, het lijkt weinig 2,5 euro, maar vergeet niet dat je het gauw al over bij 6 oud hollandse guldens heb. Bij 2 pakken is dat dus al ruim 12 piek! Helaas lijkt men dat tegenwoordig al een beetje te vergeten en vind men 1,75 euro voor een drankje in een bar al niet meer zoveel. Men is idd aardig gewend aan de euro en neemt de hoge prijzen maar voor lief.
Maar 2 voor 16 euro is wel goedkoop! Laatst dat we ze kochten betaalde je toch echt 2 voor 25 euro in de aanbieding.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:22 schreef dice het volgende:
DA eigen merk is niet zo goed bevallen hier. Wij hoppen van aanbieding naar aanbirding en kopen dan groot in. Dus sjouw je je de tandjes met 2 pakken maat 4 en 2 pakken 5
Daarom wissel ik Pampers ook af met Kruidvatquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:18 schreef bixister het volgende:
om ook een duit in het luierzakje te doen: ik had laatst via een of andere site een paar dingen met flinke korting besteld, waaronder ook 2 pakken pampers. nou was dat volgens mij een behoorlijk oude partij, want ze zien er heel anders uit dan de 'gewone' pampers die we ook wel eens hebben (jaja phileine afwisselend met kruidvat-luiers). boehoe, dat was juist waarom we ze graag hadden want er staan van die leuke plaatjes op,. en ze voelen ook anders, plasticeriger.
![]()
maarja, puur luxeprobleempjes natuurlijk.
Go elisequote:Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef Bright het volgende:
[..]
[afbeelding] Toepasselijk in dit forum
Maar kan al dat geluier niet beter in een nieuw topic?
Verdorie, vertel ik trots dat Elise al kan omrollen, wordt het helemaal oversneeuwd (ook toepasselijk vandaag) door geluier (en dat mag ik hier op mijn werk niet
)
Elise!quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef Bright het volgende:
[..]
[afbeelding] Toepasselijk in dit forum
Verdorie, vertel ik trots dat Elise al kan omrollen, wordt het helemaal oversneeuwd (ook toepasselijk vandaag) door geluier (en dat mag ik hier op mijn werk niet
)
Ok, dan maar dit over die luiers ... Iemand in Turkije geweest? Wij gaan binnenkort aldaar op vakantie. Ik kreeg hier de tip om de meeste luiers daar te kopen, met name de doekjes hiervandaan mee te nemen. Nu sprak ik iemand die daar ook was geweest en die zei dat de luiers in Turkije heel erg duur waren.
- Is dat zo?
- Is de kwaliteit van de luiers daar wel goed?
want, ja, je moet toch wel heel wat luiers (en zwemluiers!) meenemen voor 2 weken!
Met die doekjes schijn je trouwens heel veel dingen te kunnen doenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Doekjes nam ik sowieso zelf mee, want die zijn gewoon overal handig voor (toeten en snoeten, handjes, billen, omgevallen bekers...). Aan twee pak van 80 heb je ongeveer genoeg weet ik uit ervaring (knoeipotti aan boord hier). Als je meer wilt weten vraag je maar.
Tafels poetsen of ongelukjes van de kat weghalen gaat er ook prima meequote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Met die doekjes schijn je trouwens heel veel dingen te kunnen doen![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Met die doekjes schijn je trouwens heel veel dingen te kunnen doen![]()
Meaghan, dat lijkt het verhaal van Elise wel ... 1 troost: het gaat weer over.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:47 schreef Meaghan het volgende:
Afgelopen dinsdag was het weer CB-tijd voor Pascalle. De kinderarts was zeer te spreken over onze "mooie stevige griet". Ze verbaasde zich erover dat Pascalle nog maar 3,5 maand oud is, omdat ze al zo'n wijze indruk maakt en zo alert is. Tja, het gaat allemaal wel wat sneller als ik het zo vergelijk met Jillian op die leeftijd, maar dat schijnt wel vaker voor te komen bij 'huilbaby's'. Ze kreeg ook nog haar tweede prik en net zoals vorige keer, was er gelukkig geen noemenwaardige reactie. Haar gewicht is nu 6830 gram en haar lengte 63 cm.
Het huilen leek wat minder te worden, maar gisteren tijdens een bezoekje aan m'n schoonouders was het weer helemaal mis. Na een uurtje konden we alweer richting huis, ons meisje had er geen zin meer in en was met geen mogelijkheid rustig te krijgen. Eenmaal in de auto kwam ze weer bij zinnen en viel ze in slaap, ze was dus gewoon moe. Het probleem is dat Pascalle zich niet kan of wil afsluiten van de drukte om haar heen als ze moe is en zich er vervolgens tegen gaat verzetten met woede-aanvallen en eindeloze huilbuien als gevolg.
De nachten gaan nog steeds goed en overdags is ze thuis ook wel op haar gemak. Maar ja, dat is dus alleen thuis, in een andere omgeving is het al snel onrust en boosheid/huilen wat de klok slaat. In de kinderwagen heeft ze hooguit twee keer gelegen, ze moet er niks van weten en zet het op een brullen als we haar er in leggen. We gebruiken dus voornamelijk de Maxi-taxi en hebben nu ook maar een draagzak aangeschaft en tijdens het wandelen heeft ze het nu wat beter naar haar zin. Ik hoop toch echt dat ze zich met de tijd wat beter kan ontspannen, anders is een stap richting osteopaat altijd nog een optie.
Dank je wel! Heb je misschien zelfs al (nog?) een merk luiers wat jullie was bevallen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:51 schreef Rewimo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef Bright het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Toepasselijk in dit forum
)
Ok, dan maar dit over die luiers ... Iemand in Turkije geweest? Wij gaan binnenkort aldaar op vakantie. Ik kreeg hier de tip om de meeste luiers daar te kopen, met name de doekjes hiervandaan mee te nemen. Nu sprak ik iemand die daar ook was geweest en die zei dat de luiers in Turkije heel erg duur waren.
- Is dat zo?
- Is de kwaliteit van de luiers daar wel goed?
want, ja, je moet toch wel heel wat luiers (en zwemluiers!) meenemen voor 2 weken!</div></blockquote>Elise!Knappe meid!
Luiers kun je daar gerust kopen, ze zijn niet duur. Zwemluiers heb ik er nog nooit gezien, dus die moet je weer wel meenemen. Misschien is zo'n speciale zwembroek (die je uit kunt spoelen) dus wel handiger. Het is wel zo dat veel luiers daar nog met plastic zijn, je moet dus even zoeken naar een type dat goed bevalt, gelukkig verkopen ze vooral kleine pakken. Doekjes nam ik sowieso zelf mee, want die zijn gewoon overal handig voor (toeten en snoeten, handjes, billen, omgevallen bekers...). Aan twee pak van 80 heb je ongeveer genoeg weet ik uit ervaring (knoeipotti aan boord hier). Als je meer wilt weten vraag je maar.
Ik zou echt geen merk meer weten, Bright. Wel raad ik je aan om gewoon in een supermarktje te kijken, en niet bij een apotheek, want die laatste zijn beslist duurder.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:18 schreef Bright het volgende:
[..]
Dank je wel! Heb je misschien zelfs al (nog?) een merk luiers wat jullie was bevallen?
Dus 2 pakken doekjes is genoeg voor de verschoning + handjes/toetjes/etc. voor 2 weken? Da's mooi om te horen. Dat is tenminste nog te overzien.
Misschien toch maar weer eens proberen danquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik ruik niks aan de Aldiluiers van tegenwoordig MeaghanIk ben trouwens grote fan van de doekjes van de Lidl, lekker groot en nat en niet zo'n indringend geurtje (van die van Kruidvat en DA krijg ik acuut hoofdpijn
).
Klik het woord maar aan in het bericht van Bix, er zit een linkje achter ('t is wat moeilijk te zien met die nieuwe kleuren)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:24 schreef -Lies- het volgende:
Wat is een babyhammock Bix?
graag gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:01 schreef -Lies- het volgende:
JUST ME: ik hoop dat je hier ook leest!
we hadden een hele leuke verrassing bij de post
![]()
Thomas vindt je een schat(en ook wij)!
Heel leuk! Hardstikke bedankt!
ET, wat heerlijk dat het zo goed gaat! En dat drinken, ach, het is wat Lewis al zegt, dat heb je toch niet echt in de hand... Liam valt ook vaak in slaap, zeker in het begin deed ie dat heel vaak. Als ze wat ouder wordt en wat meer kracht heeft gaat het vast beter. En anders komt ze in het begin gewoon vaker, daar is toch ook niks mis mee. Das dan weer het makkelijke aan bv, vraag en aanbod. Geniet maar hoor...ik merk nu al dat Liam groot wordt, dat hele kleine beebie-achtige is er met 5 weken echt al vanaf. En die kraamtijd samen is zo fijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:44 schreef E.T. het volgende:![]()
*officieel meldt*
Eigenlijk nog weinig te melden wat jullie niet allemaal van de nieuwbakken papa hebben meegekregen
Saskia doet 't hartstikke goed!Volgens mij groeit ze als kool
Elke dag zie ik weer meer spekplooien
![]()
Morgen is ze al weer een week oud!Dem! wat gaat dat hard
![]()
Verder voel ik me best goed. Hobbel een beetje door huis heen en kom nergens meer aan toe. Nooit verwacht dat zo'n kleintje zoveel van je tijd op zou slokken. Morgen de kraamverzorgster ook voor t' laatst... en dan lekker met z'n drietjes ons eigen ritme proberen te vinden.
Dan gaan we eens echt proberen hoe we Saskia 's nachts in haar wieg te slapen kunnen krijgen en hoe ze een volledige borstvoeding kan drinken zonder na zes slokken in slaap te vallen (hoewel ze elke dag steeds een beetje langer doordrinkt en nu al twee dagen wel een hele voeding doordrinkt, nu moet ze dat nog elke voeding doen)
Voorlopig zijn we alleen nog maar verliefd en dolgelukkig
De volgende dag in ieder geval welquote:Op maandag 1 maart 2004 10:47 schreef bixister het volgende:
misschien dacht het waterbed: van zo'n badje worden papa en mama lekker slaperig.
Vannacht gaan we camperen met zijn allen op Saskia's kamerquote:Op maandag 1 maart 2004 19:47 schreef Lois het volgende:
Saskia! Lekker hoor slapen in een wiegje naast papa en mama. Iris slaapt nog steeds naast ons, de planning was dit weekend wennen in eigen kamertje maar dat hebben we nog een weekje uitgesteld.
Lek waterbed?Hoe kan dat nou?
Op zich wel, maar als je hem vaak moet overzetten is hij minder handig dan de Priori. Als je hem gewoon in 1 auto laat zitten is het al helemaal geen probleemquote:Op maandag 1 maart 2004 22:21 schreef phileine het volgende:
issie van jou makkelijk in de auto te doen rewimo?
1e dag werken was toch wel weer leuk, nu ik eenmaal begonnen ben. Het is alleen wel heel erg druk ineens. 's Ochtends ga ik om 7.30 de deur uit en ik ben 's avonds om 19.00 weer thuis en dan moet het huishouden nog gedaan worden en er moet in schriftjes geschreven worden en er moeten flesjes uitgekookt worden, enz. enz. Die drukte ben ik echt ontwend en ik vind het helemaal niet leuk om daar weer opnieuw aan te wennen en alles te moeten plannen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:52 schreef -Lies- het volgende:
Beterschapkus voor TOM en voor IRIS!!!
LIVELINK: hoe was je eerste dag werken? Is het goed gegaan met Job op het kinderdagverblijf en kon je hem makkelijk achterlaten of was het maar even vreemd?
lol - Elise heeft nog weleens dat ze zelf een doekje over haar hoofd schuift (De speen zit aan een doekje vast, zodat 'ie niet te snel valt) en dan begint ze te jammeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:55 schreef livelink het volgende:
Ja, doekje over de ogen heeft bij ons in het begin ook wel gewerkt, maar nu raakt hij daar nog erger van overstuur als ik dat op hem leg. Wat ik nu wel eens doe is hem een net iets te groot mutsje opdoen. Als hij beweegt schuift dat langzaam vanzelf over zijn ogen en daar wordt hij dan rustiger van (ja, soms voel ik mee een hele slechte moeder).
René heeft een keer bij hard remmen, voorover gekiept in de heupgordel gehangen.. met stoel en al..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:36 schreef Karin het volgende:
Tnx voor de tip Moussy! Als mijn volgende autootje ook geen driepuntsgordel achterin heeft lijkt mij zo'n spanband ook een goed idee. Alleen een heupgordel lijkt mij niet zo veilig op de een of andere manier.
Moet de gordel dan ook flink lang zijn?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zich wel, maar als je hem vaak moet overzetten is hij minder handig dan de Priori. Als je hem gewoon in 1 auto laat zitten is het al helemaal geen probleemHet is wat lastig om de gordel erdoorheen te trekken (maar vermoedelijk minder lastig als je minder dikke armen hebt
).
Je moet de gordel dus op een bepaalde manier door de stoel halen, en het overpakken is voor mij lastig omdat ik klem kom te zitten met mijn hand. Als je er echter makkelijk tussen kan met je hand is dat geen probleem. Het is meer een persoonlijk probleem in feite
Je hebt toch ook die AA sportdrank? (Die gele bedoel ik) Dat schijnt hetzelfde te zijn als ORS, maar veel lekkerder. Kunnen kinderen dat ook krijgen? Het heeft iig. dezelfde fydiologie als bloedserum.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:16 schreef Meaghan het volgende:
ORS mag je gewoon geven hoor. Jillian dronk het altijd uit een klein drinkflesje.
Ik geef het uit voorzorg als ze hier meerdere dagen dunne ontlasting hebben.
Het geeft me een geruster gevoel om te weten dat ze dan voldoende vocht binnen krijgen én het ook vasthouden. Het uitdrogen gaat zeker hard bij die kleintjes, dus altijd opletten dat ze voldoende vocht tot zich nemen.
Precies, dat heeft dezelfde werking, maar het is nogal zoet en lijkt me dus niet echt geschikt voor hele kleine kindjes. Daarentegen, het zijn wel natuurlijke suikers, dus of het dan echt zo 'bezwaarlijk' is?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:21 schreef Bright het volgende:
[..]
Je hebt toch ook die AA sportdrank? (Die gele bedoel ik) Dat schijnt hetzelfde te zijn als ORS, maar veel lekkerder. Kunnen kinderen dat ook krijgen? Het heeft iig. dezelfde fydiologie als bloedserum.
Marmaris - druk strand hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:16 schreef danosa het volgende:
jammer dat de zoekfunctie het nog niet doet, want ik ga geloof ik een beetje in herhaling vallen: Turkije! Bright, hoe lang gaan jullie en wannneer (juni dacht ik) en ik had al begrepen dat de luiers daar goed te doen waren (rewimo) maar voeding minder. Ik denk persoonlijk dat 2 weken te lang is, maar je weet het pas zeker als je het uitgeprobeerd hebt he! We denken er aan opm eind juni ergens te gaan trouwens naar marmaris. Hotelletje aan het strand hmmmmmmmmmm
[...]
Voor je dat je de gordel erdoor doet moet je eerst ff de stoel in de slaapstand zetten. dan komt eronder meer ruimte......quote:Op maandag 1 maart 2004 22:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zich wel, maar als je hem vaak moet overzetten is hij minder handig dan de Priori. Als je hem gewoon in 1 auto laat zitten is het al helemaal geen probleemHet is wat lastig om de gordel erdoorheen te trekken (maar vermoedelijk minder lastig als je minder dikke armen hebt
).
[b]Je moet de gordel dus op een bepaalde manier door de stoel halen, en het overpakken is voor mij lastig omdat ik klem kom te zitten met mijn hand. Als je er echter makkelijk tussen kan met je hand is dat geen probleem. Het is meer een persoonlijk probleem in feite[/b[]
ANWB - Autozitjestestquote:Op maandag 1 maart 2004 21:42 schreef easy-going het volgende:
Vraagje:
Wij willen (moeten eigenljk) een autostoel gaan kopen voor Sven. De maxicosi fase is bijna voorbij.
Maar ik ben nu aan het zoeken welke goed zijn, maar dat zal je altijd zien, ik kan geen testresultaten vinden..............heeft iemand een linkje voor me???
De gordel hoeft niet zo lang te zijn. Die loopt als het ware evenwijdig aan de achterleuning, een klein stukje ervanaf. Ik ken het gordelprobleem met de maxicosi, ik had voorheen een Polo en daar kreeg ik dat ding maar net inquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef Bright het volgende:
[..]
Moet de gordel dan ook flink lang zijn?
Wij hebben nu een probleem met de lengte van de gordels op de achterbank. Op de voorbank past zo'n klein stoeltje net, maar achter lukt dat niet omdat die gordel zo kort is. (Peugeot 106 en 307)
Is toch niet offtopic?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:33 schreef Meaghan het volgende:
Oops, sorry voor het offtopic gaan, was me een beetje ontschoten..
Pssst.. Jillian is al 2 jaar en dus al een tijdje baby-af zeg maar..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:38 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Is toch niet offtopic?
Het gaat toch om je kleine?
Lol Meaghan ik bedoel dus dat het gewicht het belangrijkste is. Anders zitten lange dunne kinderen opgevouwen omdat ze er kwa gewicht niet in mogen. Dat kan toch niet. Schreef ik dat nou zo onduidelijk.... Soms is het voor mezelf zooo begrijpelijk en snappen anderen werkelijk niks van me hahahahaha. Maar we bedoelen dus hetzeldequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:47 schreef Meaghan het volgende:
Je bedoelt dus dat de lengte het belangrijkste is Jessie?
Als Jillian qua lengte niet goed in dat stoeltje past, dan is de veiligheid ver te zoeken lijkt me. En dan kan ze wel 15 kg wegen, haar lengte moet toch voldoende zijn en overeenkomen met een kind van 3,5 jaar oud.
Weet iemand van welke lengte ze dan uit gaan. Jillian is nu ong. één meter lang.
Ik weet inmiddels hoe moeilijk het is hoor, maar soms moet je hard zijn. Wij hebben van het begin af aan gezegd; Liam slaapt in zijn eigen bedje en tuurlijk, soms maakt meneer heel duidelijk dat ie eigenlijk bij 1 van ons wil slapen, maar we doen het niet. Even knuffelen en even aandacht, en dan zijn bedje weer in. Maar zoals ik al zei, ik weet inmiddels dat het ook best moeilijk kan zijn en volgens mij doe je ook niks "fout", Joshua heeft zo zijn eigen plannen op dit gebied blijkbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:40 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja ik word er eigenljk best een beetje wanhopig van omdat ik nu toch echt wel slaap te kort kom. Ik heb nu echt vaak hoofdpijn omdat ik niet eens een nachtje door kan slapen. Ik zie ook echt niet of ik iets fout doe ofzo. Als hij slaapt dan stop ik hem lekker in zijn kinderwagen of bedje maar dan wordt hij vaak weer wakker of ik laat hem op mijn buik liggen. Hij zoekt wel vaak geborgenheid op bij zijn moeder. Hij wil dus heel dichtbij zijn. Opzich vrij normaal. Maar dat slapen daar baal ik van.
Ja dan slaapt hij wel maar dan voor 12 uur tot ongeveer 1 uur. Dus dat is nog te vroeg voor mij om te gaan slapen. Ik laat Joshua ook vaak nog even wat jammeren maar s'nachts niet omdat Paul dan wakker wordt en dus te weinig slaap krijgt. Maar op deze manier krijg ik dus nog minder. Ik ga toch eens wat strenger zijn denk ik. Alhoewel 'snachts als hij wakker is dan neem ik aan dat hij voeding wil. Of is dat niet altijd zo. Hij huilt niet hoor, alleen dat ie wakker is en alle dekentjes van hem afgetrapt heeft. En als ik hem dan aan de borst leg dan is ie ook zo lang bezig om te drinken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:53 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels hoe moeilijk het is hoor, maar soms moet je hard zijn. Wij hebben van het begin af aan gezegd; Liam slaapt in zijn eigen bedje en tuurlijk, soms maakt meneer heel duidelijk dat ie eigenlijk bij 1 van ons wil slapen, maar we doen het niet. Even knuffelen en even aandacht, en dan zijn bedje weer in. Maar zoals ik al zei, ik weet inmiddels dat het ook best moeilijk kan zijn en volgens mij doe je ook niks "fout", Joshua heeft zo zijn eigen plannen op dit gebied blijkbaar.
Slaapt ie 's middags niet bijvoorbeeld zodat je dan ook ff kan slapen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De gordel hoeft niet zo lang te zijn. Die loopt als het ware evenwijdig aan de achterleuning, een klein stukje ervanaf. Ik ken het gordelprobleem met de maxicosi, ik had voorheen een Polo en daar kreeg ik dat ding maar net inOp de gordel komt trouwens ook nog een klem, die ervoor zorgt dat de stoel niet ten opzichte van de gordel en de bank kan verschuiven.
We zitten nog vroeg in het seizoen, dus wat minder zon. Natuurlijk wordt het wel goed controleren en smeren ja ... We passen echt wel goed op hoor! En natuurlijk een mutsje kopen (maar de meeste zijn zo ouderwets lelijk, vind ik)quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:32 schreef danosa het volgende:
Bright, Jadey is al bijna een jaar als we naar Turkeye gaan, wellicht kan ze dan meer hebben qua zon? Maar ik denk er wel aan om 8 dagen te gaan, stel dat het niet gaat zeg, zitten we daar mooi de hele dag op onze hotelkamer haha, maar misschien moet ze ook wel huilen als we na 8 dagen alweer vertrekken![]()
Goed zo hoor! Sorry als ik wat paniekerig overkwam, maar ja - zekerheid voor alles, want als er wat met hem (of welk kleintje dan ook!) zou gebeuren .....quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Bright, ik heb echt wel elke 3 kwartier gekeken hoor. Ik wilde geen risico nemen. En volgens mij heeft zijn papa ook heel vaak gekeken![]()
Ik hoop voor je dat Freek snel doorheeft dat sommige dingen niet werken voor kinderen. Want anders zal je deze problemen misschien wel houden totdat ie van de middelbare school af is!quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:54 schreef Leah het volgende:
Phil, ik heb het al eens eerder ergens geroepen, maar ik was in de eerste instantie van plan om Freek dingen af te leren en dus mijn huis niet aan te passen.
Het is niet gelukt
Het ligt aan je kind, sommigen luisteren sneller dan anderen, ik heb me laten vertellen dat meisjes over het algemeen iets beter luisteren, maar hoe waar dat is weet ik niet...
Inmiddels kun je hier niets meer open krijgen zonder dat er een slot opengemaakt moet worden, staan alle deurklinken omhoog en zit de voordeur op slot. Ook snoeren zijn weggewerkt en alle stopcontacten beveiligd, ook de hoge want hij pakt er gerust een stoeltje bij in een poging zich alsnog te electrocuteren.![]()
Ik probeerde Freek eigenlijk altijd op te vangen als ie zich aan het optrekken was, ook dat is meestal niet gelukt, het geluid van zijn achterhoofd op het parket ben ik nog niet vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |