Lekker boeiend. Weet niet wie de schrijver van het stukje is, maar Rhino zit op de wip bij Milan, hoe kun je hem dan nu ongelukkige timing verwijten?quote:De 30-jarige middenvelder zegt zich niet eerder uitgesproken te hebben, omdat hij geen problemen wilde in de groep. Toch is ook dit moment niet ideaal, want zondag wacht de belangrijke stadsderby tegen Inter.
Friet met curryquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef pirlo444 het volgende:
Inizialmente di siccilia
quote:'Gattuso tekent voor vier jaar bij Bayern München'
08 mei 2008
Bayern München lijkt opnieuw een grote slag te gaan slaan op de transfermarkt. Na de komst van Luca Toni, Franck Ribery en Miroslav Klose vorig seizoen, staat de ploeg nu op het punt om Gennaro Gattuso binnen te halen. Volgens Duitse en Italiaanse media tekent de middenvelder voor vier jaar in de Allianz Arena.
Naar verluidt gaat Gattuso (30), die al sinds 1999 bij AC Milan speelt, in München een slordige zes miljoen euro per jaar verdienen. De transfersom zou tussen de 15 en twintig miljoen euro bedragen, terwijl ook Willy Sagnol mogelijk bij de deal betrokken wordt. De Franse verdediger mag vertrekken bij Bayern München.
Mocht Gattuso inderdaad naar München komen, dan wordt de wereldkampioen de tweede grote aanwinst van Bayern voor volgend seizoen. Eerder legde de ploeg van de nieuwe hoofdcoach Jürgen Klinsmann al middenvelder Tim Borowski vast. De Duitse international komt transfervrij over van Werder Bremen.
zat ik ook al aan te denken. een nieuwe trainer, 2 nieuwe middenvelders erbij.. dan moeten er wel spelers op de bank belanden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
Dat had ik niet verwacht.
Zal dit het einde van Van Bommel zijn?
Van Bommel naar Milaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:24 schreef RayMania het volgende:
Zeg maar dag Van Bommel. Wel een opvallende transfer hoor, ik weet niet anders of Gattuso = Milan. Geen middenveld meer met Seedorf, Pirlo, Kàka en Gattuso
, dat team valt een beetje uiteen (zeker als ook Maldini gaat stoppen).
heb ik iets gemist ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:51 schreef abcoude het volgende:
Ik vond dat hij erg goed tegen ManU afgelopen woensdag heeft gespeeld met name hoe hij C.Ronaldo hele wedstrijd lastig had gemaakt.
ik hoop dat je beseft dat dit om te zwanzen isquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
En Toni kent zijn aanstaande teamgenoot niet eens![]()
PIquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik hoop dat je beseft dat dit om te zwanzen is
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:44 schreef Vidacz het volgende:
Bah, Gattuso naar München. Wat zou dat me van hem tegenvallen. Mooie speler bij een grafclub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |