quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
Hij doet me altijd aan de struikrover denken van de voorkant van het boekje van Wipneus & Pim.
Speelt ook een beetje als een struikrover, zoals hij woest alle ballen verovert.
[afbeelding]

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En Paultje Scholes is dus een wanker.

Hij doet geen rare dingen op het veld maar is wel degelijk erg technisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zo'n speler heeft elk team volgens mij wel nodig, gewoon wat ballen afpakken en er kort opzitten. Van zijn techniek moet hij het niet hebben dacht ik.

quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gatusso is gewoon een enorm woeste speler, alleen zijn uitstraling al maakt dat je een bal graag aan hem afgeeft, of hij nou je tegenstander is of niet!

Prachtig he, dat zijn de karakteristieken die Gatusso maken zoals hij is. In de World Cup afgelopen zomer speelde Gatusso overigens ook een enorme rol, tijdens de wedstrijden, in de rust, en na de tijd was hij de cocaine die de spelers nodig hebben, hij schreeuwt over het veld wat iedereen moet doen en rent zich totaal de benen uit het lijf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
hoe die ook anceloti op zijn wangen tikte

dat gebaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YH2QZvNvMwg&mode=related&search= (rond de 40 seconden)
You fucking wanker

Trofeeenkast vol met lichaamsdelen van tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef PhifeDawg het volgende:
Hij was net op MTV Cribs. Wat een held!

Is er een keer iets leuks op dat cribs en dan mis ik hetquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:34 schreef PhifeDawg het volgende:
Hij was net op MTV Cribs. Wat een held!

Kijk die vent ook grijnzen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn favoriete voetballer
[ afbeelding ]

Dat verdient Harmen Siezen nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn favoriete voetballer
[ afbeelding ]

Als ik als VM zou moeten kiezen tussen Gattuso (keihard, maar wat minder voetballende kwaliteiten) of Pirlo (fluwelen balbehandeling cq. traptechniek) zou ik het wel weten...
 Als ik als VM zou moeten kiezen tussen Gattuso (keihard, maar wat minder voetballende kwaliteiten) of Pirlo (fluwelen balbehandeling cq. traptechniek) zou ik het wel weten...

quote:AC Milan-middenvelder Gattuso wil naar Premier League
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 3-mei-2008 12:48
Gennaro Gattuso (foto) wil graag nog eens in de Premier League spelen. Dat zegt de middenvelder van AC Milan tegenover het Italiaanse Sky TV. Het is een langgekoesterde droom van de fanatieke 'pitbull' om in Engeland uit te komen.
'Het is een droom die ik heb en altijd al heb gehad,' zegt Gattuso. 'Ik denk dat ik de goede eigenschappen heb om in de Premier League te spelen.' De 30-jarige middenvelder zegt zich niet eerder uitgesproken te hebben, omdat hij geen problemen wilde in de groep. Toch is ook dit moment niet ideaal, want zondag wacht de belangrijke stadsderby tegen Inter. AC Milan is nog in een felle strijd met Fiorentina verwikkeld voor de vierde plek in de Serie A, die recht geeft op Champions League-voetbal. (BR)

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |