abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17075458
Ik had bíjna een huisje in Tilburg, maar dat gaat ineens weer niet door. Welke organisaties verhuren per direct (en zonder ellenlange wachttijden) studio's/appartementen in Tilburg? Rotsvast, kamernet, kamerbemiddeling, studentenkamers.nl en directwonen heb ik al. Oproepjes heb ik ook al veel geplaatst, maar het schiet nog steeds niet op. Help
Mon 'en!
pi_17075549
Je hoeft het hier bij de woningbouw verenigingen niet te proberen in ieder geval. Daar zijn de wachttijden minstens 1,5 jaar.
pi_17075557
Ook diverse antikraakverenigingen trouwens, maar 'k heb geen referenties dus kom niet ver bij de meesten..
Mon 'en!
pi_17075585
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:32 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Je hoeft het hier bij de woningbouw verenigingen niet te proberen in ieder geval. Daar zijn de wachttijden minstens 1,5 jaar.
Sta ik ook ingeschreven, maar dat schiet idd niet op. Die inschrijvingen bewaar ik gewoon voor als we over een paar jaar groter willen gaan wonen ofzo
Mon 'en!
pi_17075622
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:32 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Dan heb je nog geluk. In Utrecht sta je ongeveer 5 jaar op de lijst wil je iets fatsoenlijks kunnen krijgen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17075847
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:35 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Dan heb je nog geluk. In Utrecht sta je ongeveer 5 jaar op de lijst wil je iets fatsoenlijks kunnen krijgen.

Ik zei ook niet dat je na 1,5 jaar iets fatsoenlijks krijgt dan krijg je iets. Voor iets fatsoenlijks sta je nog wel langer op de wachtlijst. Tenminste voor kamers of flatjes. Met huizen valt het volgens mij wel mee.
pi_17075911
Wonen in Tilburg, help!

Tja, ik zou er ook niet willen wonen!

pi_17076397
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 23:42 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ik zei ook niet dat je na 1,5 jaar iets fatsoenlijks krijgt dan krijg je iets. Voor iets fatsoenlijks sta je nog wel langer op de wachtlijst. Tenminste voor kamers of flatjes. Met huizen valt het volgens mij wel mee.
Ik bedoelde eigenlijk ook dat je na 5 jaar blij mag zijn als je uberhaupt iets hebt
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17076588
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 00:02 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk ook dat je na 5 jaar blij mag zijn als je uberhaupt iets hebt

Ja ik denk zelfs dat het wel ruim 8 jaar kan duren!!
Ik sta nu 3,5 jaar ingeschreven en stond deze week iets van 60e en 100e....schiet lekekr op dus

Maar ik had paar jaar geleden wel geluk gehad. Stond 2 jaar ingeschreven en kreeg een 2-kamer appartement, waar ik nu dus nog steeds woon

woensdag 11 februari 2004 @ 10:24:13 #10
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_17081205
Op de universiteit op de prikborden kijken of er wat tussen hangt. Maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan?
pi_17082039
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:24 schreef Petra76 het volgende:
Op de universiteit op de prikborden kijken of er wat tussen hangt. Maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan?
Daar hangen alleen kamers in studentenhuizen.
Mon 'en!
pi_17085072
volgens mij hoef je bij Direct Wonen niet zo lang te wachten, maar het is wel duurder denk ik
pi_17086865
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 13:08 schreef vesta het volgende:
volgens mij hoef je bij Direct Wonen niet zo lang te wachten, maar het is wel duurder denk ik
Hebben momenteel niet veel bruikbaars, helaas...
Mon 'en!
pi_17114263
Nieuw aanbod:

Omschrijving:
Algemeen:
Een tussenwoning bestaande uit twee appartementen.
Woning is in 2002 geheel gerenoveerd
Ligging; Tilburg Oost binnen de ring.
Indeling van het appartement:
Gelegen op de eerste verdieping; bereikbaar via een trap van uit de entree/ gang. Overloop met deur naar een dakterras.
Totale woonoppervlakte bruto 8,10 x 5,07 = ca 41 m².
De woning is voorzien van CV ketel Combi en van alle Nutsvoorzieningen.
Aan de straat zijde zijn eigen parkeer gelegenheden. ( parkeer havens )
Indeling:Twee kamers, welke via een smalle opening gescheiden zijn.
In de voorkamer met dakkapel aan de straatzijde bevindt zich een open keuken met 4 pits gas kookstel afzuigkap en diverse kasten; een afgesloten douche ruimte met douche, wastafel en toilet. Keurig betegeld.
De achterkamer wordt als slaapkamer gebruikt en heeft twee ramen aan de achterzijde.

Huurprijs:€. 550.- per maand exclusief
€. 80,- servicekosten GWL en gemeentelijke belastingen

Condities:Borgstelling bedraagt een maandhuur. Registratiekosten €. 275,- exl. Btw
Betaling: vooruit per eerste van iedere maand bij machtiging.
Eerste betaling vöör overhandiging van de sleutels.

Mon 'en!
pi_17114699
Zo daar wordt je dan weer mooi besodemietert, omdat er een tekort is laten ze je bij dit aanbod een hoofdprijs betalen.

http://www.haagsekoepel.nl/kennis/onderwerp/huurrecht/huurprijs.htm

Even van de maximums uitgegaan zou dat appartement nooit boven de 109 punten uitkomen, dus nooit meer dan 450 euro mogen kosten.

Aangezien dit natuurlijk weer boven de geliberalisserde huurprijs zal zitten kun je er wel gaan wonen maar de huurcommisie niet meer inschakelen om meteeen een huurverlaging erdoor heen te krijgen. (dit zou je zelf even moete nakijken)

Ik woon sinds kort in tilburg, heb in totaal 4.5 jaar inschrijvingsduur bij de WBV nodig gehad om iets te vinden. Maar zit dan ook op 12 hoog met een fantastisch uitzich over de stad 100m^2 voor 430 euro excl gwl en belastingen en zo.

pi_17118677
ik ga waarschijnlijk dit weekend uit mijn kamer. Dus je zou in deze kamer kunnen, dat valt wel te regelen, maar hij is maar 12m2 en je zoekt echt een huis he.
pi_17124460
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:28 schreef vesta het volgende:
ik ga waarschijnlijk dit weekend uit mijn kamer. Dus je zou in deze kamer kunnen, dat valt wel te regelen, maar hij is maar 12m2 en je zoekt echt een huis he.
Ja.. met eigen voorzieningen
Maar lief aanbod
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')