Die remix is erg goed, vooral omdat het nummer er totaal andere "feel" door krijgt. Er gaan geruchten dat Pet Shop Boys nu omgekeerd ook een remix gaan doen van een Scissor Sisters nummer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:29 schreef teknomist het volgende:
Ik vond Pet Shop Boys - Flamboyant (Scissor Sisters Remix) wel aardig. Dus ik ga dat album maar eens beluisteren dan. Ook gezien het feit dat ik naar LL ga.
http://www.melodynelson.com/music/Takemeout(LiveLounge).mp3quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Scissor Sisters hebben ook een hele leuke versie van Franz Ferdinands Take Me Out gemaakt..
Benieuwd. Nu aan het zoeken op soulseek...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Scissor Sisters hebben ook een hele leuke versie van Franz Ferdinands Take Me Out gemaakt..
Wie weet, ik ben nu ook wel benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze zeiden dat het wel wat anders was dan het eerste album in een interview met MTV.
Nog niet gehoord, ik ken eigenlijk alleen Take your mamaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef OutKast het volgende:
Iemand de nieuwe single al gehoord? "I don't feel like dancin" heet 'ie en is uiteraard mega gay en erg '70's disco......ben benieuwd naar het album.
Jake doet ook heel leuk mee op 'You gonna want me' van Tiga.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef dwerg het volgende:
Om dit topic een broodnodige schop te geven wil ik even zeggen dat I Thought It Was You van Andy Bell met Jake Shears een briljant nummer is.
"This video has been removed at the request of copyright owner RIAA because its content was used without permission" Stelletje huilies. Ga een oud omaatje aanklagen omdat haar kleinzoon een mp3'tje gedownload heeft ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:20 schreef Cybart het volgende:
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing (video)
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:28 schreef floppie86 het volgende:
wat een vaag hoesje heeft ie trouwens![]()
Tis een kleine ep, met wat extra tracks er op. En er zit een postertje in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:20 schreef floppie86 het volgende:
Wat staat er eigenlijk extra op de SE? ik heb de gewone genomen namelijk.
Ik ook, die 2 nummers zijn het coolst van Ta-dahquote:Op maandag 18 september 2006 19:39 schreef bladibladibla het volgende:
Ik ben Ooh! verslaafd
Paul McCartney klinkt ook erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |