abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2004 @ 22:00:54 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17072657
Daar zijn we eigenlijk niet meer zo dol op.

Het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen met een handicap, een ziekte of een andere aandoening, desnoods of zélfs slechts tussen de oren, maar naar hartelust wordt afgezeken. Zo is het FOK! forum nooit bedoeld en zo gaat het ook niet worden.

Iemand de waarheid zeggen is welkom. Een stevige discussie is ook welkom. Stomweg iemand belachelijk maken die toch al in een moeilijke(re) positie zit dan de meesten van ons is niet welkom. Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet, dat wordt eveneens afgestraft.

Bij constatering van bovenstaande volgt vanaf nu per direct minimaal een weekban in alle fora. Het is wel weer genoeg zo. Een potje beschaafd flamen is vaak best gezellig, daar houden we allemaal wel van, maar wees sportief en pak iemand van je "eigen soort". Net zo'n kneus als je zelf bent dus, of iig iemand die iets terug kan en durft te zeggen bijvoorbeeld.

Namens de gezamelijke FA's. Dank u.

*zzm = ziek, zwak & misselijk.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')