[insert X-files muziekje: *Tudududududuuuuuuuuu*]
quote:ohneee bastogne koekjes
Op dinsdag 10 februari 2004 16:34 schreef kastanova het volgende:
Zit iemand me te stalken met bepaalde bedoelingen, of ben ik paranoide aan het worden van de bastogne koekjes[insert X-files muziekje: *Tudududududuuuuuuuuu*]
[insert Twilight Zone tune]
quote:Er was toch vorig seizoen ook zo'n tv show waar ze je de hele tijd liepen te fucken? Verborgen camera ergens?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:34 schreef kastanova het volgende:
Nogal vreemd, eerst werd ik vanmorgen aangesproken op msn door een voor mij onbekende vrouw van Fok die met een vaag verhaal kwam over de online lijst.
Begin van de middag kreeg ik een emailtje van iemand die bij Start én de Rabobank werkte die me even kwam melden dat ze een tijdje op vakantie ging, ook een volslagen onbekende.
En zojuist werd ik opgebeld door 1 of andere vrouw die me iets wilde vertellen over haargel ofzo die ik besteld zou hebben
Toen ik geen flauw idee zei te hebben waar ze het over had, zei ze een vergissing gemaakt te hebben en hing op.
Zit iemand me te stalken met bepaalde bedoelingen, of ben ik paranoide aan het worden van de bastogne koekjes[insert X-files muziekje: *Tudududududuuuuuuuuu*]
quote:Zodat je ongemerkt foto's van zn huis kan nemen zeker?
Op dinsdag 10 februari 2004 16:41 schreef Tokay het volgende:
Ik zou vannacht maar bij vrienden gaan slapen ofzo...
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:36 schreef ROG het volgende:
Dat van die haargel klinkt wel als een fucker. Maar Rabobank?
quote:Hierop heb ik gereageerd met:
Van 6 februari 2004 tot en met 15 januari 2004 ben ik niet aanwezig. Gedurende mijn afwezigheid wordt mijn mail niet gelezen.Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met mijn collega Nanoushka ******** (030 - ********* of nanoushka.*******@start.nl).
Voor vragen m.b.t. de Rabobank kunt u contact opnemen met Bettina ******** (030 - *********** of bettina.********@start.nl)
Liesbeth GriffioenS
quote:Hierop is niet meer gereageerd
Van 6 februari 2004 tot en met 15 januari 2004, dat is op zich best knap.
Maar waar heb ik dit bericht trouwens precies aan te danken?
M.v.g.
Martin Blokhuis
quote:Geplaatste emailbericht is een autoresponder. Eentje die geactiveerd wordt door een ontvangen mailtje. Blijkbaar eentje met jouw mailadres als afzender.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:44 schreef kastanova het volgende:[..]
[..]Hierop heb ik gereageerd met:
[..]Hierop is niet meer gereageerd
.
quote:dat dacht ik ook meteen ja
Op dinsdag 10 februari 2004 16:47 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Geplaatste emailbericht is een autoresponder. Eentje die geactiveerd wordt door een ontvangen mailtje. Blijkbaar eentje met jouw mailadres als afzender.
quote:Wat een domme kut dan
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef vosss het volgende:[..]
dat dacht ik ook meteen ja
quote:duh,
Op dinsdag 10 februari 2004 16:44 schreef kastanova het volgende:[..]
[..]......
[..]Hierop is niet meer gereageerd
.
quote:Ik zou niet weten hoe je ervoor moet zorgen dat iemand een mailtje van mij krijgt op naam en ip-adres van iemand anders, dus hij/zij is wat dat betreft iig slimmer dan/als mij
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef kastanova het volgende:[..]
Wat een domme kut dan
.
quote:Moet ik me daar zoiets bij voorstellen
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef _GdR_ het volgende:
honingdropje naait je online
quote:Tsja, wie kaatst kan de bal terug verwachten.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:48 schreef kastanova het volgende:[..]
Wat een domme kut dan
.
quote:Ik doelde meer op:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:49 schreef vosss het volgende:
Ik zou niet weten hoe je ervoor moet zorgen dat iemand een mailtje van mij krijgt op naam en ip-adres van iemand anders, dus hij/zij is wat dat betreft iig slimmer dan/als mij
quote:
Van 6 februari 2004 tot en met 15 januari 2004 ben ik niet aanwezig.
Daar door krijg je die respons message's en raken andere mensen ook in de war.
Ik denk dat er zoiets speeld
quote:Jij ziet ze echt vliegen.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:43 schreef NiNi het volgende:[..]
Zodat je ongemerkt foto's van zn huis kan nemen zeker?
quote:Voorlopig even niet, ik moet schijten als een beer
Op dinsdag 10 februari 2004 16:51 schreef Pharrell het volgende:
ooeeh spannennd!
blijf je ons wel op de hoogte houden van de verwikkelingen?
quote:daar had ik overheen gelezen
Op dinsdag 10 februari 2004 16:51 schreef kastanova het volgende:[..]
Ik doelde meer op:
[..]
quote:ja dat ligt aan je sexuele geaardheid.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:50 schreef kastanova het volgende:[..]
Moet ik me daar zoiets bij voorstellen
quote:Roger that Blauwe Duif, het sneeuwt bij de vrijstaande perenboom
Op dinsdag 10 februari 2004 16:54 schreef yvonne het volgende:
De koekjes zijn weer heftig dit jaar
quote:Woei, de damp sloeg er zelfs af
Op dinsdag 10 februari 2004 16:52 schreef kastanova het volgende:[..]
Voorlopig even niet, ik moet schijten als een beer
.
quote:t zijn de koekjes
.
Voor vragen m.b.t. de Rabobank kunt u contact opnemen met Bettina ******** (030 - *********** of bettina.********@start.nl)
Liesbeth GriffioenS
--------------------------------------------------------------------------------
Huh? Das een rare datum. Denk dat iemand je zit te Fok!'en.
quote:Einstein
Op dinsdag 10 februari 2004 17:04 schreef engessa het volgende:
Qoute:
Huh? Das een rare datum. Denk dat iemand je zit te Fok!'en.
quote:Dank je. Maar iemand die bij de Rabobank werkt gaat vast niet in een autoresponder zo'n datum zetten. En als dat wel zo is dan word het voor mij tijd om een andere bank op te zoeken.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:05 schreef kastanova het volgende:[..]
Einstein
.
quote:Teveel honingdrop nuttigen werkt laxerend, kastanova.
.
quote:En een ander uitzendbureau
Op dinsdag 10 februari 2004 17:08 schreef engessa het volgende:[..]
Dank je. Maar iemand die bij de Rabobank werkt gaat vast niet in een autoresponder zo'n datum zetten. En als dat wel zo is dan word het voor mij tijd om een andere bank op te zoeken.
quote:Hmmmm.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:04 schreef engessa het volgende:
Qoute:Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met mijn collega Nanoushka ******** (030 - ********* of nanoushka.*******@start.nl).
quote:Dat was na die datum ook het eerste waar ik aan dacht
Op dinsdag 10 februari 2004 17:14 schreef bolivian het volgende:[..]
Hmmmm.
Nanoushka...
quote:Geef me haar nummer maar, dan laat ik het je wel weten.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:16 schreef kastanova het volgende:[..]
Dat was na die datum ook het eerste waar ik aan dacht
Zou ze willen neuken?
quote:030 - 234 14 74
Op dinsdag 10 februari 2004 17:18 schreef bolivian het volgende:[..]
Geef me haar nummer maar, dan laat ik het je wel weten.
En nu zul je bellen ook mietje!
quote:Hmm, Start Fin Dienstverlening
Op dinsdag 10 februari 2004 17:19 schreef kastanova het volgende:[..]
030 - 234 14 74
quote:
030 - 234 14 74
code:Half zes, ze zijn al gesloten.Telnr: 030-2341474
Naam: start fin dienstverlening
Adres: biltstraat 37
Postcode: 3572ad
Plaats: utrecht
Telnr: 030-2340229 (biltstraat 37 3572ad utrecht)
quote:wat heb jij een kankermakkelijke-kankernaam
030 - 234 14 74
[insert X-files muziekje: *Tudududududuuuuuuuuu*]
Iemand zit met je te fokken:) vreemde vrouw op je msn.. blockfunctie is een mooie oplossing.. alle anderen fokkers in je email blokken en abuse versturen.. ik heb ook een blockchecker voor je als je wilt .. laat me weten.. ok nu ga ik verder luisteren naar je X-muziekje hehehe..
gr ¤°¨ÅñЮê㨰¤
quote:WTF?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:26 schreef Hanno het volgende:[..]
wat heb jij een kankermakkelijke-kankernaam
quote:Tyf op kuthoer
Op dinsdag 10 februari 2004 17:27 schreef AndreaW het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 februari 2004 16:34 schreef kastanova het volgende:
Nogal vreemd, eerst werd ik vanmorgen aangesproken op msn door een voor mij onbekende vrouw van Fok die met een vaag verhaal kwam over de online lijst.
Begin van de middag kreeg ik een emailtje van iemand die bij Start én de Rabobank werkte die me even kwam melden dat ze een tijdje op vakantie ging, ook een volslagen onbekende.
En zojuist werd ik opgebeld door 1 of andere vrouw die me iets wilde vertellen over haargel ofzo die ik besteld zou hebben
Toen ik geen flauw idee zei te hebben waar ze het over had, zei ze een vergissing gemaakt te hebben en hing op.
Iemand zit met je te fokken:) vreemde vrouw op je msn.. blockfunctie is een mooie oplossing.. alle anderen fokkers in je email blokken en abuse versturen.. ik heb ook een blockchecker voor je als je wilt .. laat me weten.. ok nu ga ik verder luisteren naar je X-muziekje hehehe..
gr �¤�°¨ÅñЮê㨰�¤�
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:26 schreef Hanno het volgende:[..]
wat heb jij een kankermakkelijke-kankernaam
quote:nee niet WTF? maar K-A-N-K-E-R-M-A-K-K-E-L-I-J-K-E--K-A-N-K-E-R-N-A-A-M.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:31 schreef kastanova het volgende:[..]
WTF?
*kunt u lezen lees dan mee*
quote:Jij wilt een kusje hé?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:38 schreef Hanno het volgende:[..]
nee niet WTF? maar K-A-N-K-E-R-M-A-K-K-E-L-I-J-K-E--K-A-N-K-E-R-N-A-A-M.
*kunt u lezen lees dan mee*
Gek hoor.
quote:hey ken je die grap met die 2 mietjes? zegt het ene mietje tegen het andere mietje, en nu zul je bellen ook mietje!
030 - 234 14 74
haha :|
quote:Ken je die grap dan van dat mannetje dat op een forum komt en msn smilies gebruikt, dat is pas echt humor! :S :S :S
Op dinsdag 10 februari 2004 17:41 schreef Hanno het volgende:
hey ken je die grap met die 2 mietjes? zegt het ene mietje tegen het andere mietje, en nu zul je bellen ook mietje!haha :|
quote:My point exactly
Op dinsdag 10 februari 2004 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me verder afvraag: Wie bestelt er in godsnaam haargel! Dat spul koop je toch gewoon in de supermarkt/bij de drogist/bij de kapper
quote:ja dit is een hele makkelijke manier om van het onderwerp af te dwalen, door luchtig/komisch te reageren op iets wat je in feite diep kwetst wil je aan de buitenwereld aangeven dat je niet gekwetst bent.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:39 schreef kastanova het volgende:[..]
Jij wilt een kusje hé?
.
of je al dan niet gekwetst bent laat ik nu maar even buiten beschouwing, maar feit blijft dat je een kankermakkelijke-kankernaam hebt.
quote:Toch vreemd dat je naam wel met een hoofdletter gespeld is maar er in je hele relaas geen enkele voorkomt
Op dinsdag 10 februari 2004 17:43 schreef Hanno het volgende:
ja dit is een hele makkelijke manier om van het onderwerp af te dwalen, door luchtig/komisch te reageren op iets wat je in feite diep kwetst wil je aan de buitenwereld aangeven dat je niet gekwetst bent.of je al dan niet gekwetst bent laat ik nu maar even buiten beschouwing, maar feit blijft dat je een kankermakkelijke-kankernaam hebt.
quote:Dat zei ik al, waarschijnlijk een kusje
Op dinsdag 10 februari 2004 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Hanno, wat wil je nou eigenlijk met je "kijk mij eens lekker provoceren/profileren met een ziekte"- houding?
quote:wat ik wil? helemaal niks (waarom wil altijd iedereen dat iets een doel moet hebben of een wil) ik wil gewoon aangeven dat "kastanova" een *de gevreesde ziekte*makkelijke-*de gevreesde ziekte*naam heeft, wat hij daar mee doet is zijn verantwoordelijkheid en daar dien jij je dus niet mee te bemoeien.dank u.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Hanno, wat wil je nou eigenlijk met je "kijk mij eens lekker provoceren/profileren met een ziekte"- houding?
quote:en alweer betrapt op een 2e makkelijke manier, niet reageren op de inhoud van wat iemand zegt of schrijft, maar diegene affakkelen op gramatica en/of spelfouten.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:[..]
Toch vreemd dat je naam wel met een hoofdletter gespeld is maar er in je hele relaas geen enkele voorkomt
je hebt niet alleen een kankermakkelijke-kankernaam, maar je probeert je ook nog eens kankermakkelijk overal uit te verbaliseren <--- (oei ga hier aub op reageren op dat laatste woord haha) kug. :|
quote:Zou het toepasselijk zijn als ik kanker kreeg?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:49 schreef Hanno het volgende:
wat hij daar mee doet is zijn verantwoordelijkheid en daar dien jij je dus niet mee te bemoeien.dank u.
quote:Je bent het vriendje van Verbal?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:52 schreef Hanno het volgende:
je probeert je ook nog eens kankermakkelijk overal uit te verbaliseren <--- (oei ga hier aub op reageren op dat laatste woord haha) kug. :|
quote:Als jij nou eens normaal gaat posten, want dit schiet niet echt op, triesteling. En leg eens uit wat betreft zijn kankermakkelijke-kankernaam? Wat is daarmee dan?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:52 schreef Hanno het volgende:[..]
en alweer betrapt op een 2e makkelijke manier, niet reageren op de inhoud van wat iemand zegt of schrijft, maar diegene affakkelen op gramatica en/of spelfouten.
je hebt niet alleen een kankermakkelijke-kankernaam, maar je probeert je ook nog eens kankermakkelijk overal uit te verbaliseren <--- (oei ga hier aub op reageren op dat laatste woord haha) kug. :|
quote:scherp. maar niet helemaal waar, aangezien het woord kankermakkelijk of kankernaam niets met de ziekte kanker te maken heeft.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:53 schreef kastanova het volgende:[..]
Zou het toepasselijk zijn als ik kanker kreeg?
of het al dan niet toepasselijk zou zijn is jouw verantwoordelijkheid en ik laat me daar maar niet over uit (want dat is helemaal niet nodig, ik doe hier uiteraard geen doodverwensing)
quote:Behalve het woord dan hé
Op dinsdag 10 februari 2004 17:55 schreef Hanno het volgende:
scherp. maar niet helemaal waar, aangezien het woord kankermakkelijk of kankernaam niets met de ziekte kanker te maken heeft.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:54 schreef Ripley het volgende:
Zeker borderline, Hanno
quote:haha dat sowieso
Op dinsdag 10 februari 2004 17:54 schreef Ripley het volgende:
Zeker borderline, Hanno
ik kan ook normaal doen hoor: hallo allemaal, ik ga nu eten, lekkere boontjes met aardappeltjes en lekkere jus en daarna een lekker bakje vla. Daarna ga ik mijn kanarie zangles geven en tenslotte ga ik mijn ene goudvis knuffelen.
dag dag, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, vrede op aarde, lang leve lang dit forum.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:54 schreef SuperUli het volgende:[..]
Als jij nou eens normaal gaat posten, want dit schiet niet echt op, triesteling. En leg eens uit wat betreft zijn kankermakkelijke-kankernaam? Wat is daarmee dan?
quote:Hoi kankermongool, anders flikker ff op enzo/ofzo (doorhalen wat niet van toepassing is)
Op dinsdag 10 februari 2004 17:55 schreef Hanno het volgende:[..]
scherp. maar niet helemaal waar, aangezien het woord kankermakkelijk of kankernaam niets met de ziekte kanker te maken heeft.
of het al dan niet toepasselijk zou zijn is jouw verantwoordelijkheid en ik laat me daar maar niet over uit (want dat is helemaal niet nodig, ik doe hier uiteraard geen doodverwensing)
Okay, van welke ZMOK-docent heb je dat woordenboek gejat Hanno?
quote:En ik kan ook net zoals jou doen
Op dinsdag 10 februari 2004 17:58 schreef Hanno het volgende:
ik kan ook normaal doen hoor: hallo allemaal, ik ga nu eten, lekkere boontjes met aardappeltjes en lekkere jus en daarna een lekker bakje vla. Daarna ga ik mijn kanarie zangles geven en tenslotte ga ik mijn ene goudvis knuffelen.dag dag, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, vrede op aarde, lang leve lang dit forum.
Hej Hanno, heb jij kinderen, ik zou ze namelijk graag eens meenemen in de bosjes om ze een anaal trauma te bezorgen .
Maar dat doe ik slechts zelden .
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:01 schreef vosss het volgende:[..]
Hoi kankermongool, anders flikker ff op enzo/ofzo (doorhalen wat niet van toepassing is)
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 18:09 schreef kastanova het volgende:[..]
En ik kan ook net zoals jou doen
.
Hej Hanno, heb jij kinderen, ik zou ze namelijk graag eens meenemen in de bosjes om ze een anaal trauma te bezorgen
.
Maar dat doe ik slechts zelden
.
quote:'het vriendje van Verbal'?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:53 schreef kastanova het volgende:[..]
Je bent het vriendje van Verbal?
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |