abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2001 @ 15:02:05 #201
13727 FallenAngel
hihi, gekkie
pi_1216316
quote:
Op maandag 16 juli 2001 14:59 schreef golfer het volgende:
Onzin-reacties kunnen in het daarvoor bestemde Onzin-forum worden geplaatst.

Dank u.

Geen dank... maar ik vond ze hier toch wat toepasselijker...

Ik leef mee *snik* mwuhahaha

maandag 16 juli 2001 @ 15:03:57 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1216331
quote:
Op maandag 16 juli 2001 15:02 schreef FallenAngel het volgende:

[..]

Geen dank... maar ik vond ze hier toch wat toepasselijker...

Ik leef mee *snik* mwuhahaha

misselijk persoontje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1216575
quote:
Op maandag 16 juli 2001 14:15 schreef Manono het volgende:
Brenda is trouwens het halfzusje/nichtje van speelbeest.
moet Manono er zelf dan niet naar toe?
pi_1216976
quote:
Op maandag 16 juli 2001 15:40 schreef bixister het volgende:
moet Manono er zelf dan niet naar toe?
Najaaa ach, ten eerste moet Manono werken, en ten tweede wil heel Nederland nu naar Paradiso en Manono voelt zich nooit zo geroepen om bij Jan en alleman aan de bel te trekken, zo intiem voelt zij zich er ook niet bij betrokken. Wordt zelf ook zo vaak op die manier benaderd en heb daar een vreselijke hekel aan, ook als het iemand betreft die bijv via mijn moeder iets probeert te regelen (laat me raden, ze willen kaartjes!)

Bovendien gaat het me er niet om ook in Paradiso te kunnen staan maar vooral om afscheid van een jeugdidool te nemen. In principe kan dat overal, al zou ik het leuk vinden om het met meer mensen te doen. De herdenkingsdienst in Paradiso wordt live uitgezonden door AT5 en wordt vast nog wel een paar keer herhaald. Maar er zijn vast ook 'gewone' fans die op hun eigen manier nog even bij HB stil willen staan, en daar zou ik eigenlijk wel graag bij zijn, na 16:30.

Hilton anders maar?

Jusqu'ici tout va bien...
pi_1217018
quote:
Op maandag 16 juli 2001 16:54 schreef Manono het volgende:
Bovendien gaat het me er niet om ook in Paradiso te kunnen staan maar vooral om afscheid van een jeugdidool te nemen.
Huh, jeugdidool? Hoe oud was jij dan helemaal toen Brood aan de top stond? Kan me niet voorstellen dat je op je twaalfde al de speed door je lijf had gieren en begreep waar z'n muziek over ging.
Que cera et cetera
pi_1217066
quote:
Op maandag 16 juli 2001 17:05 schreef HipShake het volgende:
Huh, jeugdidool? Hoe oud was jij dan helemaal toen Brood aan de top stond? Kan me niet voorstellen dat je op je twaalfde al de speed door je lijf had gieren en begreep waar z'n muziek over ging.
Haha grapjurk

Jaja er gebeuren vast wel meer dingen buiten Tietjerkstradeel die jij je niet kunt voorstellen.

pi_1217122
Ow? Ik had juist begrepen dat jij daar woonde toen je twaalf was...
Que cera et cetera
pi_1217133
quote:
Op maandag 16 juli 2001 17:29 schreef HipShake het volgende:
Ow? Ik had juist begrepen dat jij daar woonde toen je twaalf was...
Dahaaag eh, Hipshake.

En nu weer even on-topic graag

pi_1217140
quote:
Op maandag 16 juli 2001 17:32 schreef Manono het volgende:

[..]

Dahaaag eh, Hipshake.

En nu weer even on-topic graag

Zeikerd.

[On topic]
Hij is dood.

Que cera et cetera
pi_1217159
Hee Hipshake, ga effe wieberen als je niks nieuws toe te voegen hebt.
pi_1217182
quote:
Op maandag 16 juli 2001 16:54 schreef Manono het volgende:
Hilton anders maar?
tsja is vast indrukwekkend. veel 'plezier' (als je dat zo kunt stellen). bix moet in utrecht zijn vanvond dus staat er thuis even bij stil, 'gewoon' via de tv dan maar.
pi_1217524
R e s p e c t
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  maandag 16 juli 2001 @ 20:48:41 #213
6167 WarriorNL
Life is short
pi_1218326
R.I.P.

The Legend

pi_1218473
....Wat was Lola ontzettend zielig zeg!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Trouwste user 2022 maandag 16 juli 2001 @ 21:21:22 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_1218490
quote:
Op maandag 16 juli 2001 21:17 schreef Catootje het volgende:
....Wat was Lola ontzettend zielig zeg!!!
Ze had zo'n mooi gedichtje geschreven.

Moeder Brood bezorgde tong ook een paar Fisherman's traantjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1219153
Ik snap al die heisa niet rondom die zelfmoord.
Wat deed Herman Brood nou eigellijk.
Hij is nooit hoger gekomen dan nr. 26 in de Top 40, zijn schilderijen (zei Herman een aantal jaren geleden zelf) kan een klein kind maken en bekend worden kan iedereen. Rij jij maar eens naakt op een step door Amsterdam. Let maar eens op jij komt in de krant of op tv.
Als er morgen een (onbekende) junk van het Hilton afsprint ook voorpagina nieuws? Worden t.v uitzendingen onderbroken? Komen er dan ook duizen bloementjes?
NEE

Ach Herman Brood,
je was niet zo groot,
nu ben je ook nog hartstikke dood.
Je zoop je laveloos,
je lulde redeloos,
je spoot je bijna dood,
en landde toch in de goot,
die Herman Brood!

Echt onzin al die aandacht voor een mislukte artiest.
geen Brood-fan

Fr@nTiC GeLDerthReE
pi_1219539
Wat zitten er hier toch af en toe smakeloze reacties tussen zeg , niet dat ik hem goed kende of zijn werk volgde maar ik zat dus net een reportage van zijn crematie te kijken op het nieuws van RTL 4 nou ik kreeg toen toch echt wel een brok in me keel vooral toen zijn dochter even aan het woord kwam, echt bijna tranen in me ogen zo zielig voor dat meisje. Daarom begrijp ik aan de ene kant ook niet helemaal waarom hij voor deze manier heeft gekozen maar ja wie ben ik om daar over te oordelen en wie weet hoe hij zich op dat moment voelde en misschien kon hij op dat moment ook wel niet helder nadenken of misschien wist hij juist precies waar hij mee bezig was, wie zal het weten...

Herman rest in Peace thats all I can say...

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 16-07-2001 23:57]

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  Redactie Frontpage dinsdag 17 juli 2001 @ 00:22:59 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1219796
Wordt nu integraal herhaalt op TV NoordHolland, nouja, is alweer afgelopen. Komt vast wel weer een keer (of direct)

Vond het een rommelige uitzending, de regie was ook vast aan de drank. Vond Teeuwen wel moedig, is toch niet zijn publiek, liedje van Kemp was ook mooi, Chabot sterk en Lola lief.

Redactie Frontpage dinsdag 17 juli 2001 @ 00:27:48 #219
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1219844
Vond het trouwens jammer dat Marcel, zijn zoon, zo in de schaduw stond van zijn zusjes. Marcel had vorig jaar nog een nummer met clip uitgebracht: vader en de zoon heette dat, met in de clip Nonnen met jarretels.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2001 @ 09:59:52 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1220520
quote:
Op maandag 16 juli 2001 22:48 schreef Gelder3 het volgende:
Ik snap al die heisa niet rondom die zelfmoord.
Wat deed Herman Brood nou eigellijk.
Groots en meeslepend leven
quote:
Hij is nooit hoger gekomen dan nr. 26 in de Top 40, zijn schilderijen (zei Herman een aantal jaren geleden zelf) kan een klein kind maken en bekend worden kan iedereen.
Maar bekend blijven is weer een stuk lastiger, en dat is 'm toch aardig gelukt.
quote:
Rij jij maar eens naakt op een step door Amsterdam. Let maar eens op jij komt in de krant of op tv.
Denk het niet. Lopen genoeg wonderlijke figuren in de stad rond. Zou niet heel erg opvallen denk ik.
quote:
Als er morgen een (onbekende) junk van het Hilton afsprint ook voorpagina nieuws? Worden t.v uitzendingen onderbroken? Komen er dan ook duizen bloementjes?
NEE
Inderdaad, NEE. Hetgeen dus inhoudt dat HB meer is dan zomaar een junk. Het was een van de weinige personen die van hun leven een 'kunstwerk' maakten, en ondertussen ook kunst produceerde.
quote:

Echt onzin al die aandacht voor een mislukte artiest.
geen Brood-fan

Mislukt is-ie zeker niet (ook niet als artiest: hij kon er goed van leven, en vele mensen vonden het mooi), getuige alle aandacht en alle treurenden, etcetera.
Face it: er zullen minder mensen treurig zijn om jouw dood (of die van mij).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_1224666
Ik zat net in de auto toen op alle nederlandse radiozenders "My Way" van Herman Brood uitgezonden werdt.
Echt kippevel, rillingen over mijn rug.
Over het algemeen een gigantisch uitgekauwd nummer, maar de emotie waarmee Herman het zong..........

Hij leefde zoals hij wou, en ging dood zoals hij wou, zonder ooit iemand tot last te zijn. Dat is in ieder geval iets waar vele wat van kunnen leren.

***RESPECT***

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1224772
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Marcel, zijn zoon
ik wist zelfs niet van zijn bestaan.
pi_1224824
Het was een Zwolse zool, meer niet.
pi_1224850
En een pedofiel en als je friemelen aan je dochters(5jrdestijds)kutje op tv normaal vindt, dan ben je ziek.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 juli 2001 @ 21:55:17 #225
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1224926
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 21:32 schreef bixister het volgende:

[..]

ik wist zelfs niet van zijn bestaan.

Het was die jongen die de heletijd met Herman's moeder optrok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')