quote:Geen dank... maar ik vond ze hier toch wat toepasselijker...
Op maandag 16 juli 2001 14:59 schreef golfer het volgende:
Onzin-reacties kunnen in het daarvoor bestemde Onzin-forum worden geplaatst.Dank u.
Ik leef mee *snik* mwuhahaha
quote:misselijk persoontje.
Op maandag 16 juli 2001 15:02 schreef FallenAngel het volgende:[..]
Geen dank... maar ik vond ze hier toch wat toepasselijker...
![]()
Ik leef mee *snik* mwuhahaha
quote:moet Manono er zelf dan niet naar toe?
Op maandag 16 juli 2001 14:15 schreef Manono het volgende:
Brenda is trouwens het halfzusje/nichtje van speelbeest.
quote:Najaaa ach, ten eerste moet Manono werken, en ten tweede wil heel Nederland nu naar Paradiso en Manono voelt zich nooit zo geroepen om bij Jan en alleman aan de bel te trekken, zo intiem voelt zij zich er ook niet bij betrokken. Wordt zelf ook zo vaak op die manier benaderd en heb daar een vreselijke hekel aan, ook als het iemand betreft die bijv via mijn moeder iets probeert te regelen (laat me raden, ze willen kaartjes!)
Op maandag 16 juli 2001 15:40 schreef bixister het volgende:
moet Manono er zelf dan niet naar toe?
Bovendien gaat het me er niet om ook in Paradiso te kunnen staan maar vooral om afscheid van een jeugdidool te nemen. In principe kan dat overal, al zou ik het leuk vinden om het met meer mensen te doen. De herdenkingsdienst in Paradiso wordt live uitgezonden door AT5 en wordt vast nog wel een paar keer herhaald. Maar er zijn vast ook 'gewone' fans die op hun eigen manier nog even bij HB stil willen staan, en daar zou ik eigenlijk wel graag bij zijn, na 16:30.
Hilton anders maar?
quote:Huh, jeugdidool? Hoe oud was jij dan helemaal toen Brood aan de top stond? Kan me niet voorstellen dat je op je twaalfde al de speed door je lijf had gieren en begreep waar z'n muziek over ging.
Op maandag 16 juli 2001 16:54 schreef Manono het volgende:
Bovendien gaat het me er niet om ook in Paradiso te kunnen staan maar vooral om afscheid van een jeugdidool te nemen.
quote:Haha grapjurk
Op maandag 16 juli 2001 17:05 schreef HipShake het volgende:
Huh, jeugdidool? Hoe oud was jij dan helemaal toen Brood aan de top stond? Kan me niet voorstellen dat je op je twaalfde al de speed door je lijf had gieren en begreep waar z'n muziek over ging.
Jaja er gebeuren vast wel meer dingen buiten Tietjerkstradeel die jij je niet kunt voorstellen.
quote:Dahaaag eh, Hipshake.
Op maandag 16 juli 2001 17:29 schreef HipShake het volgende:
Ow? Ik had juist begrepen dat jij daar woonde toen je twaalf was...
En nu weer even on-topic graag
quote:Zeikerd.
Op maandag 16 juli 2001 17:32 schreef Manono het volgende:[..]
Dahaaag eh, Hipshake.
En nu weer even on-topic graag
[On topic]
Hij is dood.
quote:tsja is vast indrukwekkend. veel 'plezier' (als je dat zo kunt stellen). bix moet in utrecht zijn vanvond dus staat er thuis even bij stil, 'gewoon' via de tv dan maar.
Op maandag 16 juli 2001 16:54 schreef Manono het volgende:
Hilton anders maar?
quote:Ze had zo'n mooi gedichtje geschreven.
Op maandag 16 juli 2001 21:17 schreef Catootje het volgende:
....Wat was Lola ontzettend zielig zeg!!!
Moeder Brood bezorgde tong ook een paar Fisherman's traantjes.
Ach Herman Brood,
je was niet zo groot,
nu ben je ook nog hartstikke dood.
Je zoop je laveloos,
je lulde redeloos,
je spoot je bijna dood,
en landde toch in de goot,
die Herman Brood!
Echt onzin al die aandacht voor een mislukte artiest.
geen Brood-fan
Herman rest in Peace thats all I can say...
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 16-07-2001 23:57]
Vond het een rommelige uitzending, de regie was ook vast aan de drank. Vond Teeuwen wel moedig, is toch niet zijn publiek, liedje van Kemp was ook mooi, Chabot sterk en Lola lief.
quote:Groots en meeslepend leven
Op maandag 16 juli 2001 22:48 schreef Gelder3 het volgende:
Ik snap al die heisa niet rondom die zelfmoord.
Wat deed Herman Brood nou eigellijk.
quote:Maar bekend blijven is weer een stuk lastiger, en dat is 'm toch aardig gelukt.
Hij is nooit hoger gekomen dan nr. 26 in de Top 40, zijn schilderijen (zei Herman een aantal jaren geleden zelf) kan een klein kind maken en bekend worden kan iedereen.
quote:Denk het niet. Lopen genoeg wonderlijke figuren in de stad rond. Zou niet heel erg opvallen denk ik.
Rij jij maar eens naakt op een step door Amsterdam. Let maar eens op jij komt in de krant of op tv.
quote:Inderdaad, NEE. Hetgeen dus inhoudt dat HB meer is dan zomaar een junk. Het was een van de weinige personen die van hun leven een 'kunstwerk' maakten, en ondertussen ook kunst produceerde.
Als er morgen een (onbekende) junk van het Hilton afsprint ook voorpagina nieuws? Worden t.v uitzendingen onderbroken? Komen er dan ook duizen bloementjes?
NEE
quote:Mislukt is-ie zeker niet (ook niet als artiest: hij kon er goed van leven, en vele mensen vonden het mooi), getuige alle aandacht en alle treurenden, etcetera.
Op maandag 16 juli 2001 22:48 schreef Gelder3 het volgende:Echt onzin al die aandacht voor een mislukte artiest.
geen Brood-fan
Hij leefde zoals hij wou, en ging dood zoals hij wou, zonder ooit iemand tot last te zijn. Dat is in ieder geval iets waar vele wat van kunnen leren.
***RESPECT***
quote:ik wist zelfs niet van zijn bestaan.
Op dinsdag 17 juli 2001 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Marcel, zijn zoon
quote:Het was die jongen die de heletijd met Herman's moeder optrok.
Op dinsdag 17 juli 2001 21:32 schreef bixister het volgende:[..]
ik wist zelfs niet van zijn bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |