Manono heeft eergisteren zonder in details te treden geheel in stijl afscheid genomen bij het Hilton, waar alle genodigden van Paradiso ook naar toe kwamen.
Wat heeft Viola Holt een dikke buik zeg.
quote:dan was ie vast naar het Okura gegaan..
Op woensdag 18 juli 2001 18:11 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Als die mensen die bloemen er nou één weekje eerder neer hadden gelegd...
quote:Respect sowieso, maar hoezo niemand tot last? Hij was verslaafd, hij had kinderen die aandacht en zorg behoefden, hij was soortement getrouwd...wat dacht jij nou? Dat hij alleen maar lief was? Dat denk ik dus niet..hij was ook een junk, en een man die volgens mij erg in zijn eigen wereld leefde. Daar zullen de nodige mensen heus wel last van hebben gehad...
Op dinsdag 17 juli 2001 21:18 schreef Sakura het volgende:
Hij leefde zoals hij wou, en ging dood zoals hij wou, zonder ooit iemand tot last te zijn. Dat is in ieder geval iets waar vele wat van kunnen leren.***RESPECT***
quote:Erg hè?
Op woensdag 18 juli 2001 18:37 schreef Manono het volgende:
Wat heeft Viola Holt een dikke buik zeg.
Zijn topic is al niet *hot* meer, voor hem geldt duidelijk, uit het oog uit het ....................
Jammer.
quote:hart. Maar dat woord ken je natuurlijk niet.
Op donderdag 26 juli 2001 01:06 schreef Midioot het volgende:
Herman is al weer vergeten...................Zijn topic is al niet *hot* meer, voor hem geldt duidelijk, uit het oog uit het ....................
quote:Ik probeer de woorden met t, d of dt op het ein.. ook zoveel mogelijk te vermijden.
Op donderdag 26 juli 2001 01:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
hart.
Maarruh..RIP
slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |